- andrei_alik
- ****
- 1,082 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,082
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- mephisto
- **
- 258 mesaje
- din 07 Dec 2010
- Signum 2006 Z19DTH
- Bucuresti
mephisto
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2010
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
suspectez rulmentul de presiune sau vreun furtun de lichid de frana pe duca.
volanta (care daca nu ma insel e tot cu masa dubla) daca e pe duca troncane ca toti dracii dar intra in viteza fara probleme...
discul de ambreiaj daca e dus patineaza la plecarea de pe loc dar la fel intra in viteze fara probleme...
daca rulmentul de presiune nu lucreaza cum trebuie, cand se apasa pedala de ambreiaj nu se poate debreia sau se debreiaza insa foarte greu in conditiile in care se apasa pedala de ambreiaj de mai multe ori (pentru a se face presiune in rulment) sau "pana la fund"
incearca cand problema se va repeta sa apesi de mai multe ori pedala de amberiaj (daca ai avut Dacie stii bine cum se aeriseau franele)
la un moment dat trebuie sa faca presiune si sa cupleze.
oricum cel mai bine e sa demontezi si sa inlocuiesti ce e defect.
volanta (care daca nu ma insel e tot cu masa dubla) daca e pe duca troncane ca toti dracii dar intra in viteza fara probleme...
discul de ambreiaj daca e dus patineaza la plecarea de pe loc dar la fel intra in viteze fara probleme...
daca rulmentul de presiune nu lucreaza cum trebuie, cand se apasa pedala de ambreiaj nu se poate debreia sau se debreiaza insa foarte greu in conditiile in care se apasa pedala de ambreiaj de mai multe ori (pentru a se face presiune in rulment) sau "pana la fund"
incearca cand problema se va repeta sa apesi de mai multe ori pedala de amberiaj (daca ai avut Dacie stii bine cum se aeriseau franele)
la un moment dat trebuie sa faca presiune si sa cupleze.
oricum cel mai bine e sa demontezi si sa inlocuiesti ce e defect.
danutzu95
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z 19 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2007
- Mesaj Privat
Salutare impatimiti ,
Vreau sa va povestesc patania mea cu ambreiajul. Dupa ca ca am tras de volanta veche de la 67 de mii pana la 133 de mii intr-un final m-am hotarat ca e timpul sa fac pasul cel mare si sa inlocuiesc kit-ul complet .... buun... zis si facut ... doar ca: dupa inlocuire am mers din baneasa pana in dristor si a inceput sa curgaaaaaa..... ma intorc la garaj demontez iar cutia de viteze si constat ca rulmentul de presiune CEL NOU curgea pe la semering.... schimbam rulment defect cu altul nou si plec la TG Mures iar la intoarcere pe la brasov am oprit sa alimentez si bineinteles ca iar am gasit ulei sub masina si pana am ajuns la Bucuresti a inceput sa patineze discul , DEMONTEZ IAR cutia de viteze si constat aceiasi problema doar ca acum a ajuns uleiul si la disc , IAR schimb rulment si demontez ambreiaj si curat ca la carte si iar montez cutia si plec ..... monentan nu am ajuns decat acasa si nu am mai plecat dar ramane sa vedem daca mai face
kit complet sachs...
Vreau sa va povestesc patania mea cu ambreiajul. Dupa ca ca am tras de volanta veche de la 67 de mii pana la 133 de mii intr-un final m-am hotarat ca e timpul sa fac pasul cel mare si sa inlocuiesc kit-ul complet .... buun... zis si facut ... doar ca: dupa inlocuire am mers din baneasa pana in dristor si a inceput sa curgaaaaaa..... ma intorc la garaj demontez iar cutia de viteze si constat ca rulmentul de presiune CEL NOU curgea pe la semering.... schimbam rulment defect cu altul nou si plec la TG Mures iar la intoarcere pe la brasov am oprit sa alimentez si bineinteles ca iar am gasit ulei sub masina si pana am ajuns la Bucuresti a inceput sa patineze discul , DEMONTEZ IAR cutia de viteze si constat aceiasi problema doar ca acum a ajuns uleiul si la disc , IAR schimb rulment si demontez ambreiaj si curat ca la carte si iar montez cutia si plec ..... monentan nu am ajuns decat acasa si nu am mai plecat dar ramane sa vedem daca mai face
kit complet sachs...
CooLZero
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2011
- Mesaj Privat
Salutare. Intampin si eu o problema cu mabreiajul.Si sper sa fie ambreiajul cauza. Inainte sa va explic vreau sa adaug faptul ca sincronul de a doua caraie la vitea mai mare daca fac frana de motor din 3 in 2. la fel si din 1 in 2 daca trag prea mult pe 1 si viteza e prea mare. Intamlarea face ca saptamana aceasta ma lasat de tot ambreiajul.Simptomele au fost urmatoarele: a inceput cu pornirea mai grea, adica motorul se tura normal dar parca nu avea putere sa traga si asta presupun ca e discul sau placa. urmatoarea simptoma a fost ca nu a mai vrut sa intre in 1 la plecarea de la semafor.am bagat f greu si pe urma am plecat iar ajungand in parcarea unui supermarket vroiam sa parchez cu spatele dar surpriza... nu a vrut sa intre si pedala era fff moale,parca era o pana .dupa ce am plecat parca intra in viteze dar f greu si caraia in orice viteza si motorul avea tendinta de a muri cu ambreiajul calcat. Mentionez ca cu motorul oprit intra fara nici o problema in orice viteza dar la liber cu motorul pornit nu vrea sa intre in nici o treapta , mai mult si caraie
Imi poate da cineva o concluzie daca a mai patit careva?
Multumesc anticipat
Imi poate da cineva o concluzie daca a mai patit careva?
Multumesc anticipat
- IonutDaniel
- **
- 220 mesaje
- din 06 Mar 2012
- Vectra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
IonutDaniel
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2012
- Mesaj Privat
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
- IonutDaniel
- **
- 220 mesaje
- din 06 Mar 2012
- Vectra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
IonutDaniel
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2012
- Mesaj Privat
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
- IonutDaniel
- **
- 220 mesaje
- din 06 Mar 2012
- Vectra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
IonutDaniel
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2012
- Mesaj Privat
Salut Adi! Azi am facut verificarea si da e VOLANTA . O voi schimba cat pot de repede. Masina merge inca foarte bine. La intalnire n am mai ajuns, ramane data viitoare. Pe langa asta tre sa mai schimb conductele de frana pentru spate dreapta si stanga. O adevarata distractie financiara toate cele de mai sus, dar asta e, e fier si se strica! Lasa ca dupa va fi ca noua!
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
- IonutDaniel
- **
- 220 mesaje
- din 06 Mar 2012
- Vectra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
IonutDaniel
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2012
- Mesaj Privat
- IonutDaniel
- **
- 220 mesaje
- din 06 Mar 2012
- Vectra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
IonutDaniel
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2012
- Mesaj Privat
Aveti ideea daca exista si posibilitatea sa schimb numai kitul de ambreiaj cu totul absolut FARA SA SCHIMB VOLANTA? Sau n am rezolvat nimic? Un prieten care stie intr ale masinilor mi a spus sa o mai las pentru ca la mine zgomotul care se aude la relanti cu pedala de ambreiaj calcata la jumatate este minor, aproape ca nici nu conteaza si masina mai poate duce 2 3 ani asa. Totusi eu ma gandeam la kitul de ambreiaj. Ce pareri aveti si voi? Multumesc si numai bine !
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
- IonutDaniel
- **
- 220 mesaje
- din 06 Mar 2012
- Vectra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
IonutDaniel
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2012
- Mesaj Privat
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Uita-te in pic si pe aici pe primele 2-3 pagini si o sa te lamuresti cam cum sta treaba cu volanta cu masa dubla.
Uita-te in pic si pe aici pe primele 2-3 pagini si o sa te lamuresti cam cum sta treaba cu volanta cu masa dubla.
- IonutDaniel
- **
- 220 mesaje
- din 06 Mar 2012
- Vectra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
IonutDaniel
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2012
- Mesaj Privat
sorin88g
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema cu Opel Vectra Z19DT motor 1.9 88kw an 2004, 200.000km, 6+1 trepte. Dupa ce am schimbat volanta acum 3 ani a inceput sa imi ramana pedala de ambreiaj jos in mers. La inceput rar, dupa care din ce in ce mai des. Pana intr-o zi cand dintii soare de la disc s-au macinat de tot. La acel moment nu am avut bani sa schimb tot ansamblul si am schimbat doar discul si placa, sh.. Aceleasi simptome dupa aceea.. a inceput sa ramana din ce in ce mai des pana acum 2 saptamani cand a cazut iar ambreiajul, in acelasi fel. Acum am fost mai hotarat si am schimbat din nou volanta (pentru ca batea, chiar daca am schimbat-o acum 20.000km), disc, placa, rulment, toate noi pe LUK si SACHS. Dupa ce le-am schimbat, am crezut ca totul s-a rezolvat dar dupa ce am mers putn cu ea am constatat ca iar incepe sa ramana pedala jos. Tot asa din ce in ce mai des pe zi ce trece. Am schimbat saptamana asta si pompa, noua.. si dupa ce am schimbat-o nicio diferenta.. nici sa ramana mai rar nici mai des. Mecanicul a spus ca mi-a schimbat si lichidul odata cu pompa. Nu am avut niciodata scurgeri de ulei.. Nu stiu ce as putea sa ii mai fac. Am bagat o gramada de bani si degeaba..
Am si eu o problema cu Opel Vectra Z19DT motor 1.9 88kw an 2004, 200.000km, 6+1 trepte. Dupa ce am schimbat volanta acum 3 ani a inceput sa imi ramana pedala de ambreiaj jos in mers. La inceput rar, dupa care din ce in ce mai des. Pana intr-o zi cand dintii soare de la disc s-au macinat de tot. La acel moment nu am avut bani sa schimb tot ansamblul si am schimbat doar discul si placa, sh.. Aceleasi simptome dupa aceea.. a inceput sa ramana din ce in ce mai des pana acum 2 saptamani cand a cazut iar ambreiajul, in acelasi fel. Acum am fost mai hotarat si am schimbat din nou volanta (pentru ca batea, chiar daca am schimbat-o acum 20.000km), disc, placa, rulment, toate noi pe LUK si SACHS. Dupa ce le-am schimbat, am crezut ca totul s-a rezolvat dar dupa ce am mers putn cu ea am constatat ca iar incepe sa ramana pedala jos. Tot asa din ce in ce mai des pe zi ce trece. Am schimbat saptamana asta si pompa, noua.. si dupa ce am schimbat-o nicio diferenta.. nici sa ramana mai rar nici mai des. Mecanicul a spus ca mi-a schimbat si lichidul odata cu pompa. Nu am avut niciodata scurgeri de ulei.. Nu stiu ce as putea sa ii mai fac. Am bagat o gramada de bani si degeaba..