Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • lexmaul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
lexmaul a scris:
tonytm a scris:Turbosuccesuri Wink
http://www.youtube.com/watch?v=7ImcAbt9JBs
sper sa scot putina performanta macar 6,3-6,5 la 100km/h Very Happy
Skip ads

  • relu86

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
salut, injectoarele originale de c20ne sunt bosch 0 280 150 725 si regulatorul de presiune e de 2,5 bar. in timp regulatoru se slabeste undeva la 2 bari,iar daca tu ai injectoare diferite nu iti va merge bine motoru. daca te intereseaza am eu de vanzare 4 injectoare originale c20ne
id mess relu86
  • relu86

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
lexmaul, daca vrei sa vinzi masina sau galeria de evacuare anunta-ma te rog, sau spune-mi te rog de unde o ai sau cine ti-a facut-o
  • bobby_gsi2

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Kadett 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2007

  • Mesaj Privat
lexmaul a scris:problema rezolvata
-schimbat bobina inductie
-fise
-curatat toate furtunele de la admisie
-tur retur -benzina
problema a fost din pompa de benzina ...mufa care intra in pompa cea care are cele doua fire era rupta pe interior si la zdruncin nu mai facea contact. am schimbat mufa si merge excelent.
cred ca o sa urmeze in scurt timp mai am de achizitionat intercolerul si radiatorul de ulei .
Nu vreau intrebari gen:-crezi ca se renteaza?
-de ce nu cumperi un motor mai puternic?
- de ce? de ce? de ce?
multumesc tuturor care au postat.



Bine ca ai rezolvat-o....iar pt turbo....succesuri multe, o sa ai de furca cu ambreajul.....in rest toate bune . Cam asa ceva ma bate si pe mine gandul....insa eu am doar intercooler-ul..... luuung si ingust...asa imi place...aaa si radiatorul de ulei......dar la mine a fost pus din fabrica. Galeria aia merge la fix sau asa ai luat-o?
Skip ads

  • lexmaul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
relu86 a scris:lexmaul, daca vrei sa vinzi masina sau galeria de evacuare anunta-ma te rog, sau spune-mi te rog de unde o ai sau cine ti-a facut-o
masina nu o vand eventual as accepta un schimb cu calibra, vectra A -turbo sau v6 sau omega 3000 v6.
galerie, turbina , intercooler (care e spart si indoit) plus toate furtunele care sunt cam putrede la ora actuala provin de pe un opel calibra c20ne care a fost turbo,inainte de a scoate masina la vanzare am dat jos tot kit-ul turbo. masina s-a vandut aici pe forum in urma cu un an.
  • lexmaul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Bobby- ambreiajul nu o sa imi faca nici un fel de probleme atat timp cat voi conduce masina ordonat si disciplinat. si cu radiatorul de ulei am sa vad in functie de pretul pe care il voi gasi , dar as vrea un radiator de pe o calibra sfi sau daca nu voi merge la remat si poate voi gasi un oltcit Very Happy , sau voi lasa la urma treaba cu radiatorul si voi folosi cel mai bun ulei care e pe piata la ora actuala pana ce voi face rost de el. te rog pune o poza cu intercoolerul pe care il ai .
acum am nevoie de o saptamana de concediu ca sa ma pot apuca de treaba.
  • radu_print

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
bravo, spor la modificari.
si eu am cochetat la un moment dat cu ideea asta, la x16xel, da pana la urma mi-am pus pe astra un V6 Smile
  • bobby_gsi2

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Arges
  • Masina: Kadett 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2007

  • Mesaj Privat
lexmaul a scris:Bobby- ambreiajul nu o sa imi faca nici un fel de probleme atat timp cat voi conduce masina ordonat si disciplinat. si cu radiatorul de ulei am sa vad in functie de pretul pe care il voi gasi , dar as vrea un radiator de pe o calibra sfi sau daca nu voi merge la remat si poate voi gasi un oltcit Very Happy , sau voi lasa la urma treaba cu radiatorul si voi folosi cel mai bun ulei care e pe piata la ora actuala pana ce voi face rost de el. te rog pune o poza cu intercoolerul pe care il ai .
acum am nevoie de o saptamana de concediu ca sa ma pot apuca de treaba.


Intrebarea e poti sa rezisti sa mergi ordonat? Smile E misto daca spui ca ai mai avut un asemenea motor turbat...stii ce si cum. Eu momentan am bagat bani in ne-ul meu.....si desi e mai mult decat satisfacator am mers cu un let si mi-a ramas gandul la turbo. Poze cu intercooler-ul nu am....cred ca e de pe vreo autoutilitara renault Smile. Ce galerie ai pt conversie si ce turbina? Sau ai cumparat tot kittu de undeva? Cu electronica ce ii facusei? Mergea ecu stock sau era umblat in el? Da-mi add sa mai stam de vorba bobby_gti_vr6 e id-ul
Skip ads

  • relu86

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
lexmaul galeria de evacuare e facuta de tine sau ai cumparat-o?
  • lexmaul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
relu86 a scris:lexmaul galeria de evacuare e facuta de tine sau ai cumparat-o?
asa am avut-o de la bun inceput. dar cred ca nu e mare lucru sa faci asa ceva.
  • lexmaul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
bobby_gsi2 a scris:
lexmaul a scris:Bobby- ambreiajul nu o sa imi faca nici un fel de probleme atat timp cat voi conduce masina ordonat si disciplinat. si cu radiatorul de ulei am sa vad in functie de pretul pe care il voi gasi , dar as vrea un radiator de pe o calibra sfi sau daca nu voi merge la remat si poate voi gasi un oltcit Very Happy , sau voi lasa la urma treaba cu radiatorul si voi folosi cel mai bun ulei care e pe piata la ora actuala pana ce voi face rost de el. te rog pune o poza cu intercoolerul pe care il ai .
acum am nevoie de o saptamana de concediu ca sa ma pot apuca de treaba.


Intrebarea e poti sa rezisti sa mergi ordonat? Smile E misto daca spui ca ai mai avut un asemenea motor turbat...stii ce si cum. Eu momentan am bagat bani in ne-ul meu.....si desi e mai mult decat satisfacator am mers cu un let si mi-a ramas gandul la turbo. Poze cu intercooler-ul nu am....cred ca e de pe vreo autoutilitara renault Smile. Ce galerie ai pt conversie si ce turbina? Sau ai cumparat tot kittu de undeva? Cu electronica ce ii facusei? Mergea ecu stock sau era umblat in el? Da-mi add sa mai stam de vorba bobby_gti_vr6 e id-ul
masina va ramane exact asa cum este si la ora actuala-ax schimbat pompa benzina injectoare fise bujii....si cam atat in calculator nu e nevoie sa umblu atat timp cat modificarile vor fi facute in functie de cat rezista motorul aproape stoc. cum am zis si mai sus toate cele au fost montate ...deci masina a fost cumparata cu toate astea pe ele. azi am reusit sa achizitionez si radiatorul de ulei ....
  • lexmaul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
as dori niste pareri - idei pentru montarea radiatorului de ulei., tur-ul de unde sa intre si returul unde sa se opreasca....
-returul mai mult ca sigur il voi sui sus in axul cu came...
astept idei sugestii...
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
O flansa montata intre blocul motor si filtrul de ulei... adica "marele clasic" Wink
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Uite c-am cautat si o poza pe net... Wink
Suprafata inferioara "calca" pe blocul motor, in cea superioara se insurubeaza filtrul de ulei, cele doua orificiii filetate laterale sunt intrarea si iesirea la radiatorul de ulei. Din foto. lipsesc elementele de etansare...



  • lexmaul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:Uite c-am cautat si o poza pe net... Wink
Suprafata inferioara "calca" pe blocul motor, in cea superioara se insurubeaza filtrul de ulei, cele doua orificiii filetate laterale sunt intrarea si iesirea la radiatorul de ulei. Din foto. lipsesc elementele de etansare...


m-am gandit si la faza cu modina ca este cea mai simpla ....ar fi bine sa gasesc sa cumpar asa ceva am sa caut si ar fi bine sa gasesc de aia cu termostat . mersi pentru poza.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR