mavros
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
- ilconteleone
- **
- 88 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Vectra 1996 1 6 16 v XEL
- Bucuresti
ilconteleone
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 1 6 16 v XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
salut din cate am vazut bujiile lui dan sunt caramizii ceea ce deanota ca au lucrat foarte bine,acum sa va zic de ale mele boshh cu 2 electrozi curatae pana sa ma hotarasc sa le schimb mers 50 km si la inlocuire afumate negre nu aveau clalamina doar fum negru akum am NGK cu 2 electorzi se simte diferenta boshul vechi se auzea cum sfaraie cand bagam talpa brusc in ea trebuia sa o iau usor si aveam si un consum mai mare de benzina cca 2.5% acum sper sa fie ok dar imi este frica sa nu se innegreasca si astea.astept o sugestie> de la ce se innegresc?
emilul
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2007
- Mesaj Privat
goldeye3002 a scris:Citez ''Au 2 electrozi pe care ii lasati asa !, nu va apucati de reglat.''
Zice clar ca BKR5EK au distanta de 0.8mm, zice clar ca sunt pentru Z12XE de ce sa ma apuc sa reglez? Cu celelate bosch nu am avut nici o problema ti-am zis, doar uzura normala. Cred ca o sa le pun inapoi pe cele bosch...
Zice clar ca BKR5EK au distanta de 0.8mm, zice clar ca sunt pentru Z12XE de ce sa ma apuc sa reglez? Cu celelate bosch nu am avut nici o problema ti-am zis, doar uzura normala. Cred ca o sa le pun inapoi pe cele bosch...
Poate te ajut eu , am schimbat si eu bujiile la putin timp dupa ce am cumparat masina , Agila 1,2, in 10 mii de kilometrii de atunci am reusit si eu sa ma prind ca imi trepideaza rau de tot motorul la relanti, uneori chiar dadea sa moara chiar turanduse in secunda urmatoare pana la 1200 sa compenseza.
Asa ca ieri la schimbul de ulei desfac bujiile imprumut o lera si masor , surpriza absolut toate bujiile erau deraglate , ceva de genu 0,6/0,3 bujia 1, 0,5/0,2 bujia 2 etc , am luat o surubelnita si le-am "cracanat " toate la 0,9 binenteles ca acum motorul merge fara cea mai mica intrerupere .
Deci e vorba de marfa proasta din romania nu ca cumperi tu sa ai ce regla
Bujiile sunt NGK BKR5EK, citind azi observ ca trebuiau facute la 0,8 dar tinusem minte gresit merg si la 0,9 de cel putin 300 de ori mai bine ca 0,2-0,3 etc
- goldeye3002
- **
- 448 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
goldeye3002
- Mesaje scrise: 448
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
- therealovy77
- **
- 244 mesaje
- din 31 Mar 2007
- Zafira 2001 Z18XE
- Braila
therealovy77
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2007
- Mesaj Privat
Papasan
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Vrancea
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2007
- Mesaj Privat
- ilconteleone
- **
- 88 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Vectra 1996 1 6 16 v XEL
- Bucuresti
ilconteleone
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 1 6 16 v XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Papasan
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Vrancea
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2007
- Mesaj Privat
Am schimbat bujiile Bosch FQR 8 LEU2 cu NGK BKR6EK.
Am lasat NGK-urile ca de la mama lor. Distanta din fabrica este 0.8 - 0.85mm masurata cu o lera. La Bosch-urile puse de Opel distanta era 0.9mm.
Dupa schimbare parca porneste mai usor si relati-ul nu mai este tremurat. Insa cat turatia scade de la 1000 la aprox. 600, la trecerea prin pozitia lui 800rot/min motorul tremura. Ce poate fi?
Si ar mai fi o intrebare: la voi cand apasati, la relanti, brusc si pana la fund pedala de acceleratie aveti o intarziere in raspunsul motorului de aprox. o secunda
Cam asa aratau Bosch-urile mele dupa 37000km si mai jos cutiile de la NGK-uri - Made in Japan.
Am lasat NGK-urile ca de la mama lor. Distanta din fabrica este 0.8 - 0.85mm masurata cu o lera. La Bosch-urile puse de Opel distanta era 0.9mm.
Dupa schimbare parca porneste mai usor si relati-ul nu mai este tremurat. Insa cat turatia scade de la 1000 la aprox. 600, la trecerea prin pozitia lui 800rot/min motorul tremura. Ce poate fi?
Si ar mai fi o intrebare: la voi cand apasati, la relanti, brusc si pana la fund pedala de acceleratie aveti o intarziere in raspunsul motorului de aprox. o secunda
Cam asa aratau Bosch-urile mele dupa 37000km si mai jos cutiile de la NGK-uri - Made in Japan.
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Papasan
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Vrancea
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2007
- Mesaj Privat
Matrox1m
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2007
- Mesaj Privat
Acum 2 zile am ridicat capota din intamplare sa vad cum mai arata motorul...Surpriza! Mufa care intra in bobina de inductie si implicit bobina se topisera si scoteau fum. La motor nu se simtea nici o diferenta in mers, martorii la bord..nik..
Am gasit bobina de inductie, am schimbat, am pus shi bujii noi dar nu gasesc nenorocirea aia de mufa! Aveti idee pe unde o gasesc?
ps: Corsa C 2004 998cc2
Am gasit bobina de inductie, am schimbat, am pus shi bujii noi dar nu gasesc nenorocirea aia de mufa! Aveti idee pe unde o gasesc?
ps: Corsa C 2004 998cc2
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Matrox1m
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Furdui
- ****
- 1,067 mesaje
- din 09 Mar 2008
- Agila 2001 Z12XE
- Hunedoara
Furdui
- Mesaje scrise: 1,067
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Furdui
- ****
- 1,067 mesaje
- din 09 Mar 2008
- Agila 2001 Z12XE
- Hunedoara
Furdui
- Mesaje scrise: 1,067
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2008
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Furdui a scris:Dupa doua saptamani in asteptarea unui raspuns............. imi raspund singur.
Nu am observat nici o modificare in privinta consumului si nici in functionarea generala a masinii.
Nu am observat nici o modificare in privinta consumului si nici in functionarea generala a masinii.
Am schimbat si eu bujiile acum cateva zile (cele vechi erau extrem de uzate gap=1,5-1,7 mm, muchii rotunjite
si electrodul central foarte erodat pe laterale) si pot spune ca acum am alta masina in privinta puterii si a reprizei
in accelerare. Consum nu am apucat sa fac, insa sigur acesta va fi mai mic.
Daca nu ai observat modificari in comportamentul masinii atunci vechile tale bujii erau inca functionale sau nu
ai reglat distanta dintre electrozi (gap) la cele noi.
Sincer eu nu am dat nici o importanta reglarii distantei, am montat bujii NGK BKR5EK nereglate si masina
mergea ca dracu cu intreruperi si balbaieli la ralanti. Le-am scos si le-am reglat la 1 mm si acum motorul merge super.
- Furdui
- ****
- 1,067 mesaje
- din 09 Mar 2008
- Agila 2001 Z12XE
- Hunedoara
Furdui
- Mesaje scrise: 1,067
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2008
- Mesaj Privat
Masina functiona foarte bine si cu cele vechi. Aveam Bosch FLR8LDCU si am pus la fel. Nu am luat NGK BKR5EK ca daca trebuie reglate inseamna ca ceva pute la ele. Ca nu au japonezii lera de 1 mm si le lasa asa ca sa le reglez eu. Am zilele viitoare de facut un drum "Deva-Oradea" si atunci o sa vad si ce consum am, ceva mai clar.
Asa aratau cele vechi.
Asa aratau cele vechi.
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Furdui
- ****
- 1,067 mesaje
- din 09 Mar 2008
- Agila 2001 Z12XE
- Hunedoara
Furdui
- Mesaje scrise: 1,067
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2008
- Mesaj Privat
"Deva -Oradea" in total am facut 422 Km cu 23.7 l benzina .Consum 5,6. Nu mi se pare un consum prea mic cu toate ca exista portiuni in munti, in care se circula cu viteza a doua si a treia. Pe acelasi traseu am scos 6 l/100km cu Ascona care era destul de obosita. Am scris despre consum aici ca nu mi s-a parut sa-mi consume mai putin dupa schimbarea bujiilor. Cred ca eu ma asteptam la un consum mai mic de la ea, dar ea saraca atata poate.