Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • catakevi

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2010

  • Mesaj Privat
botic78 a scris:
nick a scris:cum ati rezolvat problema daca ati rezolvat-o? si eu am descoperit motorina in una din mufele de la calculator! sau poate a gasit cineva intre timp o rezolvare a probleme.motor y17dt

am gasit eu rezolvare
romaneasca dar functioneaza
am cumparat conectori fire electrice cu 2 ron
am taiat toate firele si le-am prins cu conectori
am suflat mufa la vulcanizare
am sters-o foarte bine
si rezultatul a fost pe masura
dupa 2 saptamani am descoperit si firele sunt trei la numar
dar nu mai conteaza acum
sper sa va descurcati
bafta tuturor

sal as avea si io nevoie de ajutorul tau..crezi ca ma poti ajuta?
Skip ads

  • catakevi

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Emil99 a scris: si eu am avut problema asta, mi-a intrat motorina in mufa M, datorita electrovalvei, am lipit electrovalva cu super glue, cu bison, mi s-a remediat problema, adica nu mai intra motorina in mufa M, iar dupa vreo 6 luni iar a inceput sa intre motorina insa acum doar in mufa K, se poate sa fie tot din cauza electrovalvei, daca rezolvi sau ai rezolvat si cu K, sa mi zici te rog si mie, ca nu stiu ce sa fac, ca nu am gasit rasp pe forum la ,,motorina in mufa k"

salut emil, sunt nou pe acest forum si imi pare bine ca va sunt" coleg",am aflat destule lucruri interesante...super baieti pe acest forum...eu am un astra G y17dt..l am luat avariat,asta conteaza mai putin,masina a stat pe bara vreo 6 luni... im pornea foarte greu.si cand pornea se oprea..asa ca am luat o din mecanic in mecanic...toti care mai de care cu alte idei care ma inspaimantau si cu costuri care se ridicau pe la 8000 lei.Asa ca am inceput sa intreb prin stanga si in drepta de problema de care suferea masina mea ..am dat de un nene foarte priceput care mi a pus o pe tester si mi a zis ca am prob cu ecu si cu imobilizatoru.. din pacate la mine motorina se afla si in mufa M (cea dinspre radiator) cat si in K (in cazul tau) dar mai rau de atat ecu-ul meu era innecat in motorina.. Acel domn mi a spus ca la mine motorina a trecut prin M..a ajuns in ecu iar cand nu a mai avut sa zic loc in ecu a trecut si in K..Asa cum probabil s a intamplat si la tine .Nu as vrea sa te sperii insa..vb cel mai bine cu mihai de la www.ecu.ro. super baiat..eu m am intalnit vineri cu el mi a luat ecu sa mi l faca... Eu unu ma las pe mana lui !sper sa nu fi gresit cu ceva ,iar daca am gresit imi cer scuze dragi colegi!seara buna va doresc
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut! Am citit cu mare interes acest subiect! Si la mine a aparut motorina in mufa m a calculatorului! Am reusit sa tai firele si sa ii pun conectori la valva aia de jos! Mentionez ca nu am motorina in calculatore! Am curatat mufa, si de acuma astept sa vedem ce se mai intampla! Am totusi o nelamurire, motorina ajungea numai de la valva asta cu mufa maro, sau mai ajunge si de pe la spill valve care e deasupra pompei? Pe firele de acolo nu ajunge? Masina merge bine, trage, mai oscileaza cateodata la relanti - care dispar daca pun dezaburirea, sau aprind farurile - dar in rest e ok! Nu am erori inregistrate! Am sa revin cu alrte informatii, daca mai am sau nu motorina dupa interventia la fire!
  • danny_13b

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
caz rezolvat la corsa mea 1.7 dti care ramanea turata la 1400 rpm...dupa aproape 3 luni de cautari, teste, nervi..etc...am fost la gold & platin galati (ceea ce trebuia sa fac de prima data)...stiu ca lumea e reticenta la reprezentanta opel...eu unu recomand...chiar stiu ce fac acolo...am fost la 3 testere pana la ei...si la toate au iesit aceleasi erori...numai ca singuru care le-a interpretat cel mai bine a fost sefu de service de la g&p...trageti voi concluziile...
Skip ads

  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
danny_13b a scris:caz rezolvat la corsa mea 1.7 dti care ramanea turata la 1400 rpm...dupa aproape 3 luni de cautari, teste, nervi..etc...am fost la gold & platin galati (ceea ce trebuia sa fac de prima data)...stiu ca lumea e reticenta la reprezentanta opel...eu unu recomand...chiar stiu ce fac acolo...am fost la 3 testere pana la ei...si la toate au iesit aceleasi erori...numai ca singuru care le-a interpretat cel mai bine a fost sefu de service de la g&p...trageti voi concluziile...

care erau motivele pt care mergea prost?
  • danny_13b

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
pai am spus o data intr-un post prin noiembrie atunci cand s-a defectat...am turat-o la 5000 rpm pe minut in gol si a intrat in avarie la 1400 rpm...si d atunci a inceput aventura Smile)
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
ce au reparat, inlocuit cei de la reprezentanta de au pus-o iar pe roti ?
  • danny_13b

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
iti spun ce scrie pe devizul de lucrare...spray contact si tub varnish...trage tu concluzia..la instalatia electrica mai mult ca sigur
Skip ads

  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
pedala de acceleratie ce altceva putea fi?
  • danny_13b

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
te inseli amarnic cu pedala...mi-a sugerat si altu sa o schimb...dar nu era de acolo si bine am facut ca nu m-am luat dupa el...era de la instalatia electrica Wink
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
mi-ai starnit un mare zambet pe fata Smile ... pedala de acceleratie este electronica cu senzor si are mufe cu fire (deci face parte din instalatia electrica). Faza ca defectiunea era electrica si a fost rezolvata cu spary de contacte si varnish ca si cum ai spune ca motorul nu mai merge dintr-o cauza mecanica, si ca a fost reparat cu cheile si vaselina. In continuare cred ca firele din mufa senzorului pedalei de acceleratie faceau un scurt pe acolo.
  • danny_13b

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
crede-ma ca am inlocuit tot traseul ...adik am taiat firele ce faceau legatura dintre pedala de accel si ecu si am pus altele..si nu era de acolo...
Skip ads

  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut, am nevoie de la cineva care a rezolvat valva timing a pompei de injectie y 17 dt cu poxipol sau cu altceva si a taiat mufa acesteia de cuplaj cu terminalele cu cele 2 fire , deci am nevoie de acea mufa maro care a taia-o sau macar de un terminal cu fir din aceasta si nu mai are nevoie de ea, asa cum arata in poze:
Mi s-a rupt un terminal de acest fel si nu gasesc nicaieri...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ieri am taiat una si la cos a ajuns, in citeva zile sigur apare alta, deci daca astepti...
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
multumesc dancuciureanu, astept binenteles, chiar am nevoie de un terminal din mufa aceia si nu gasesc pe nicaieri in constanta...am sa-l sun azi si pe mihai (1.7 edition) poate ma poate ajuta cu un terminal macar...
multumesc mult.
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
am gasit mufa respectiva la un tip din constanta. Multumesc dancuciureanu pentru ajutor. Bafta multa si weekend placut !
  • popeye

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Tg-Jiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Totusi un raspuns concret de unde ajunge motorina in mufa K, poade da cineva? In mufa M problema e rezolvata...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Motorina din K poate fi din calculator, adica a intrat prin M si iese prin K, da-l jos si daca este 'bombat' atunci e clar.
  • popeye

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Tg-Jiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2006

  • Mesaj Privat
eu am intrebat pentru a lamuri aceasta problema...Inca nu mi-a ajuns motorina in ECU...am izolat mufa valvei cu pricina preventiv, dar, am intalnit cazuri in care era tot ECU plin de motorina. multumesc de raspuns..
  • darius_86

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2003 Y1.7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
de ce chei ai nevoie mai exact pentru a desface acea valva? presupun din cele citite ca inbusurile sunt necesare acolo....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR