Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salutare la toti m-am interesat aici in Italia la ma multi prieteni care au alfa 159 același motor ca al nostru, ei au zis ca au eliminat dpf+egr+clapete admisie facut remap si masinile merg excelent de mai bine de 2 ani.
Dpf elimitat fizic.
Acum am o nelãmurire de ce au mai montat ingineri aceste clapete daca se poate merge bine mersi fara ele?
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
cel mai probabil au montat aceste clapete pentru ca atunci cand e nevoie de aer mai mult din admisie acesta sa aiba pe unde sa intre...
cand nu e nevoie de aer atat de mult, clapetele se inchid,
cand e nevoie de aer mai mult acestea se deschid.
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Eu cand or trebui sa schimb admisia voi anula tot ansamblul clapete egr dpf.
Atunci motorul va "respira" in mintile lui.
  • shabazxz

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Masina nu mai are forta si m-am uitat la tija. Nu se misca cand acceleram, am dat cu solutie speciala pentru suruburi, am miscat-o de cateva ori. Se misca cand accelerez dar doar spre dreapta (cum te uiti la motor) dar nu revine. O misc in partea stanga, accelerez....se misca dar nu revine. Vreo idee? Multumesc
Skip ads

  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
E plina de uleiul din galeria de admisie, lasa-le deschise si nu vei avea probleme scoate si tija de tot
  • varulea

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2012

  • Mesaj Privat
salut la toata lumea
eu am facut operatiunea de amputare a clapetelor din admisie
sunt foarte multumit de rezultat ,motorul trage bine si consumul a scazut fata de cum era cu tija cazuta
la relati consumul era de 0.6l/h dupa amputare a cazut la 0.3l/h

  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Exact asa o sa fac si eu cand voi avea probleme cu ea.
Blindate toate clapetele,blindat egr,egr off,dpf off si fizic si facut remap atunci esti sigur ca nu vei mai avea probleme niciodata.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Vreo diferenta la acceleratie sau e la fel? Ale mele sunt lipite pe ora 10, singurul lucru care il observ schimbat este mai mult fum in treapta 2 daca merg cu pedala la podea dar in schimb nu mai scuipa mazga.
Skip ads

  • varulea

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Chiar mai bine accelereaza acuma decat cu tija cazuta, si se accelereaza pina dupa 4000 foarte bine ,si nici fum nu face im plus
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
La tine se simte diferenta deoarece ai curatat si galerie, deci e un plus. Si eu tot acelasi consum il am la relanti, 0.3-0.4 si undeva pe la 0.7-0.9 cu clima.
  • defix

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cum se ambutiseaza galeria? E un kit special cu dopuri de aluminiu speciale pt așa ceva sau care e tehnologia? Mai exact cum se face efectiv acest lucru? Ms mult!
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Se facela un atelier de prelucrari mecanice, se sparg clapetele existente, se iau masuratorile gaurilor unde au fost clapetele si se strunjesc niste dopuri si apoi se "ciocanesc" bine de tot in gauri.
Skip ads

  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Exista si un kit de reparatie http://www.ebay.co.uk/itm/I...201-/351536555645
Ma bate gandul sa-l comand si eu.
Mai multe despre cum se face mai gasesti aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=134883
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Dragii mei, repararea tijei este provizorie dar fara rezultat pozitiv pe termen lung. Dupa un timp galeria va arunca mazga pe langa clapetele din plastic, eu unul deocamdata le-am lipit nu se mai misca, singura clapeta care se misca este clapeta nr 3 cea actionata de motoras. (de la stanga spre dreapta cu fata inspre motor)
Decat sa dai 40 de dolari, mai bine lipeste clapetele (cu exceptia nr 3 ) si cand vei avea bani treci la ambutisarea acesteia.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Probabil ca m am exprimat gresit. Kit ul la care m am referit mai sus este pentru ambutisarea galeriei de admisie. Contine 5 dopuri (4 mari si unul mic) din aluminiu, cu guler in partea superioara si un tub cu adeziv special. Costa in jur de 40 Euro cu transport inclus.
Desigur ca exista si kit de reparatie al tijei swirl care are un pret ceva mai mic si care se poate cumpara si din Romania la cca. 200 lei.
In iarna asta intentionez sa demontez galeria sa o curat si sa -i fac ambutisarea. Mi se pare cea mai buna varianta de a scapa definitiv de problemele tijei si clapetelor. .
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Oh, 50 de coconei merita, cam ataf ma gandesc ca ar costa strunjirea unor capace.... Merita
  • defix

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2010

  • Mesaj Privat
#horaa cu ce le-ai lipit pe cele 3 si in ce poziție? Ora 10? ora 9? Sau in ce poziție? Cum e mai bine? Eu le-am pus pe deschis dar dupa ce merg cu ea le gasesc coborate cam pe la ora 7-8. Ms.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Asa imi facea si mie initial, le puneam pe deschis si de la vibratii cadeau inapoi. Eu le-am lipit cu picatura Very Happy , am curatat cu o curpa si cu o surubelnita cat am putut din mazga de pe langa clapete, si apoi am turnat efectiv in cerc in jurul clapetei. Ale mele sunt blocate la ora 10, eu nu am observat absolut nicio diferenta cu si fara dracia aia de tija, prosti rau inginerii aia care s-au ocupat de admisie.
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Diferenta este. De curand am luat si eu o vectra care avea galeria varza, toate clapetele scapau presiune ulei de ajunsese pana jos pe scut.
In urma inlocuirii cu o galerie nou nouta diferenta s-a sesizat imediat. Masina a devenit brusc mult mai fasneata la turatii joase, plecari de pe loc. Se simte mai ales in oras.

Nu exclud posibilitatea ca ambutisarea gaurilor sa nu mai creeze o diferenta asa mare.
  • defix

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Sincer Nu știu ce sa fac, sa cumpãr un kit de reparatie tija swirl sau sa le lipesc pe deschis. stiu ca atunci când pun tija chiar așa larga cum e, mașina parca zboarã dar pina seara cade... Mã gândesc sa nu afecteze ceva mergând cu clapetele numai pe deschis, egr etc, deși se pare ca acea tije ar fi recunoscuta ca defect de fabricatie dar probabil doar pt materialul din dopurile alea negre. Si eu sincer ca nepriceput bineinteles, cred ca acel sistem swirl aduce numai erori si bãtãi de cap dar mã gândesc ca nu se legau la cap degeaba când l-au fãcut.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR