Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
-14,5 in garaj (-20 afara)

A pornit la prima cheie, ca de obicei. Insa dupa ce am pus ieri baterie noua, azi dimineata nu a mai palpait ABS-ul la pornire si a invartit cu mai multa viata. Cea veche nu prea mai avea vlaga, cred ca ma lasa in cateva zile Smile
Skip ads

  • dassvalencia

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
mi-a pornit ok la - 2 grade Laughing Very Happy

Dar eu incepusem sa dardai din cauza frigului, a ajuns frigul si in spania Sad


  • darius_x

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2009

  • Mesaj Privat
iarna trecuta, cu baterie noua Sad
http://www.youtube.com/watch?v=_BDpHCX_ntc
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
dassvalencia a scris:mi-a pornit ok la - 2 grade Laughing

Dar eu incepusem sa dardai din cauza frigului, a ajuns frigul si in spania Sad


Pai ala e frig la -2 gr . Vino la Buzau sa vezi cum arata termometrul la - 15 . Si dieselul meu a pornit fara sa maraie ceva . Bravo lui ! Very Happy
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Sa-l sperii eu cu -19 grade si un vant puternic?
Asa era aseara la galati...
  • marin70

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut. E prima iarna cand am dat jos bateria, din cele 6, de cand ma dau cu masina asta (Astra 1,7 dti, an fabricatie 2002). Bateria e cea care o avea atunci cand am cumparat-o. Nu stiu varsta bateriei. Am aproape 2 saptamani de cand o dau jos de pe masina. In prima seara am pus-o pe un redresor. Masina a pornit foarte bine, chiar usor, si la -25 grade saptamana trecuta. Doar azi dimineata am avut surpriza sa vad antigelul ingrosat, ca gelatina era. Am pornit si oprit de cateva ori, pana si-a dat drumul, adica pana a inceput returul sa curga in vas. In rest......no problemo. Inca.
  • cj79raa

  • Mesaje scrise: 1,027
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2009

  • Mesaj Privat
cj79raa a scris:Motorina de la MOL normala, bateria originala de 7 ani. Sta pe bujie ~2sec si porneste din prima, la prima invartire. Totusi, cred ca daca ar trebui sa invarta de 3-4 ori n-ar mai avea putere bateria.

Astazi de dimineata mi-au fost depasite orice asteptari din partea masinii. La -28 a pornit la prima invartire.

  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,097
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
OK, prima invartire! Dar cam cat a durat prima invartire. Azi dimineata pe la 9 si ceva erau - 22 grade si mi-a pornit fara probleme la prima cheie. Parca cam primele 5 secunde a mers putin balbait dar apoi OK.
Skip ads

  • cj79raa

  • Mesaje scrise: 1,027
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Adica la prima rotatie a motorului, sau cum sa zic, n-a trebuit sa tin la automat. Prima invartire ~1sec. A stat pe bujie 2-3 sec.
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,977
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Corsica mea porneste la prima cheie. Mai greu cu primul miscat de pe loc ca ingheata gumele de cimentul de pe jos, lol Smile)
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Fraților, erau -27 de grade azi la Fãlticeni! Zafira A a pornit la prima cheie (baterie nou-nouțã), dar dupã nici 50 de metri a mers în ȘUTURI! Dacã treceam de 1500 rpm, dãdea în nas sã opreascã. Și uite așa am mers cu 1100-1300 rpm cu a III-a și a II-a 30 de kilometri. Am fãcut 60 de minute pânã la Suceava, am mers cu avariile aprinse plus ambreiaj (doar așa puteam merge cu 30-40 la orã, sper cã nu l-am fãrmat de tot). Vedeam foarte puține mașini pe motorinã... dar Golanurile cu MPI rupeau asfaltul...................

Care sã fie cauza? Razz Știu, frig, motorina îngheațã la -20 de grade, i-am pus și aditiv. E posibil sã fie altceva? Când am ajuns în Suceava, parcã în ciudã a început sã meargã. Și culmea, opream prin parcãri, o turam la 3-4000 rpm, rãspundea corect. Când o bãgam în vitezã... mergea în ȘUTURI și din când în când se aprindea martorul cu cheițã.

Pãreri? Mulțumesc!


  • ionutxxl

  • Mesaje scrise: 1,255
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2008

  • Mesaj Privat
mishu88 aceiasi chestie am patit si eu azi dimineata...cum intra turbo,cum smuncea si intrerupea..e normal zic eu motorina fiind ca marmeleada probabil nu se alimenta..apoi dupa ce sa incalzit mergea racheta
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,543
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
ionutxxl a scris:mishu88 aceiasi chestie am patit si eu azi dimineata...cum intra turbo,cum smuncea si intrerupea..e normal zic eu motorina fiind ca marmeleada probabil nu se alimenta..apoi dupa ce sa incalzit mergea racheta

Asta e explicatia pt primele 2 minute, apoi ar fi trebuit sa ai motorina incalzita de device-ul din filtrul motorina..nu ai incalzire in filtru?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,681
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Asa o chestie am patit si eu acum multa vreme in urma, pe vremea aia motorina era cu parafina (aditivata doar pana la -18grade C insa numai la pompele de motorina mai serioase gen Shell, eu insa bagasem de la Petrom), motorul se tura la liber oricat - dar cand o bagam in viteza nici macar nu puteam sa plec de pe loc, murea motorul. Pornea imediat, dar degeaba. Intr-un final am incalzit ceva motorina pe o soba cu lemne, am turnat in filtru si in rezervor, am plecat imediat, am reusit sa merg ceva vreme cu a 5-a la 70km/h, apoi a 4-a, apoi a 3-a, a 2-a si apoi numai cu a 1-a viteza am mai mers 5-6km pana am ajuns acasa. Masina era un Renault 9 1.6D din '86.

Erau -25 grade C in Decembrie, mergeam cu masina de la tara spre casa, era noapte.
  • bc_50_yul

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y17dt 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2007

  • Mesaj Privat
A mea a pornit la ultima cheie Rolling Eyes . (dimineata la Iasi -24 grade scria in bord). Ce-i drept ca i-am dat o singura cheie.
  • dassvalencia

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:Sa-l sperii eu cu -19 grade si un vant puternic?
Asa era aseara la galati...


Mama ce oameni Very Happy "RAI" ... aci iti pui 5 geci groase pe tine... si tot simti frigul... dar in romania cum nu este UMIDITATE nu cred ca e atat de insuportabil frigul Very Happy glumesc.. stiu cum e in romania... dar cum nu am mai fost iarna in romania de mai bine de 10 ani , am cam uitat. Vara e cel mai bine fratilor Very Happy mai ales in romanica noastra unde ziua este o caldura sahariana si noaptea racoare .


Ultima modificare facuta de dassvalencia la Joi 09 Feb, 2012 1:42 am
  • dassvalencia

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
gabiopel a scris:
dassvalencia a scris:mi-a pornit ok la - 2 grade

Dar eu incepusem sa dardai din cauza frigului, a ajuns frigul si in spania


Pai ala e frig la -2 gr . Vino la Buzau sa vezi cum arata termometrul la - 15 . Si dieselul meu a pornit fara sa maraie ceva . Bravo lui !


Domnul Gabi ... MULT RESPECT PENTRU MASINUTA TA PERFECTA Very Happy si ... la -15 grade... nu e chiar atat de ..... , intelegi?hehehe Very Happy Laughing


Ultima modificare facuta de dassvalencia la Joi 09 Feb, 2012 1:57 am
  • dassvalencia

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
mishu88 a scris:Fraților, erau -27 de grade azi la Fãlticeni! Zafira A a pornit la prima cheie (baterie nou-nouțã), dar dupã nici 50 de metri a mers în ȘUTURI! Dacã treceam de 1500 rpm, dãdea în nas sã opreascã. Și uite așa am mers cu 1100-1300 rpm cu a III-a și a II-a 30 de kilometri. Am fãcut 60 de minute pânã la Suceava, am mers cu avariile aprinse plus ambreiaj (doar așa puteam merge cu 30-40 la orã, sper cã nu l-am fãrmat de tot). Vedeam foarte puține mașini pe motorinã... dar Golanurile cu MPI rupeau asfaltul...................

Care sã fie cauza? Razz Știu, frig, motorina îngheațã la -20 de grade, i-am pus și aditiv. E posibil sã fie altceva? Când am ajuns în Suceava, parcã în ciudã a început sã meargã. Și culmea, opream prin parcãri, o turam la 3-4000 rpm, rãspundea corect. Când o bãgam în vitezã... mergea în ȘUTURI și din când în când se aprindea martorul cu cheițã.

Pãreri? Mulțumesc!




Mishule , Aci in zona (UNDE E CALD SI BINE Very Happy) se spune ca pune 1 litru de benzina la un full de motorina si o sa-ti mearga masina CEAS. Acu nu stiu daca e adevarat sau e vrajeala. Asteapta sa vezi daca sar lupii cu gura pe mine dupa ce am zis asta. Laughing totusi unde iti ti masina noaptea? daca o tii afara , e grav! iar daca o tii in garaj... ai putea sa te trezesti pe la ora 5 dimineata.. sa lasi sa se incalzeasca motorul 1/2 h si poate dupa aia ti-ar functiona ok? sincer nu stiu... nu am experiente cu temperaturile cu minus
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Mishu incearca sa pui niste motorina aditivata (la -33gr). Motorina devine " marmelada" la temperatura aia , si acesta este motiul mersului sacadat . Posibil si vreun dop de gheata care face pe nebunul si refuza sa se topeasca dar mai mult as da vina pe viscozitatea motorinei.
Eu te sfatuiesc sa nu pui benzina in rezervor daca vrei sa ai pompa de injectie functionala , sau poate iti face rost colegul de una din tarile calde.Alimenteaza cu motorina buna si pune i un aditiv de pompa de injectie de la liqui molly "aditiv pentru lubrifierea pompei de injectie cod 5122". Il gasesti aici si vezi ca au si reprezentanti in toata tara sau un ulei semisintetic 2T de la Liqui Molly.
http://www.limorom.ro/produ...tivi_motorina.pdf

ulei 2T
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=87821
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
de maine folosesc a doua cheie pentru ca "prima cheie" s-a indoit in contact de la pornirile de dimineata Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR