- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Tot nu sunt lamurit, unii zic in forumurile FR ca nu reusesc sa citeasca nimic de pe Opel cu dispozitivele lor OBD-II...
Pe de alta parte uitati-va aici:
http://www.obd-2.de/tech_com-opel.html
ISO inseamna ca e OBD-II
Intteresant ca toata lumea e reticienta cand aude de Opel, nimeni nu afirma cu tarie, "da, am facut-o eu"
Pe de alta parte uitati-va aici:
http://www.obd-2.de/tech_com-opel.html
ISO inseamna ca e OBD-II
Intteresant ca toata lumea e reticienta cand aude de Opel, nimeni nu afirma cu tarie, "da, am facut-o eu"
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
si eu sunt la fel de reticent, si de accea inca nu am cumparat, dar acum sunt hotarat sa o fac.
mai ma uit putin, si comand una saptamana viitoare si sper sa pot spune ca "am facut'o, merge ! " asa ca daca ati gasit si voi ceva interesant, vreau un link sa am termeni de comparatie.
ISO indica protocolul folosit de OBD2 in cazul Opel, este ISO 9141
mai ma uit putin, si comand una saptamana viitoare si sper sa pot spune ca "am facut'o, merge ! " asa ca daca ati gasit si voi ceva interesant, vreau un link sa am termeni de comparatie.
ISO indica protocolul folosit de OBD2 in cazul Opel, este ISO 9141
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
dandumit
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2005
- Mesaj Privat
O lista cu opel-uri, motoare si ce ECU au poate fi gasita la
http://www.sun-diagnostics....ml/full_opel.html
Diferenta intre interfetele cu Max + optocuploare si cea cu ELM323. Este urmatoarea : - max-ul si optocuploarele fac doar o separare si o adaptare de nivel electric
- elm 323 are o logica interna - trimite comenzi el catre ecu si iti transmite rezultatele intr-un format (mai) inteligibil.
http://www.sun-diagnostics....ml/full_opel.html
Diferenta intre interfetele cu Max + optocuploare si cea cu ELM323. Este urmatoarea : - max-ul si optocuploarele fac doar o separare si o adaptare de nivel electric
- elm 323 are o logica interna - trimite comenzi el catre ecu si iti transmite rezultatele intr-un format (mai) inteligibil.
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
cum sa va spun vin cu vesti super bune
m-am intalnit cu tipul sus mentionat si mi-am cuplat masina la un laptop prin intermediul unui cablu cumparat (tip ISO) de la obd2.de. Softul tot de la ei.
operatii efectuate:
- vizualizare rpm, viteza, maf-ul, temp apei, apasarea pedalei de acceleratie, temp ext, cam putine. El spunea ca pe masina Ford Scorpio avea mai multe informatii.
- citire coduri de eroare. din nefericire nu aveam nici unul stocat. Trebuia sa fie unul dar era prea vechi si intre timp am si mai deconectat bateria.
- dezavantaje: informatii putine (cam cele enumerate) si se deconecta cam des (se autoconecta, dar dura cateva secunde si era cam deranjant, poate se aranja ceva din optiuni) si softul cam cu bug-uri, dar utilizabil.
In concluzie pot spune ca e un succes.
Din pacate nu m-am gandit sa analizez cablul sa vad daca are ceva deosebit prin constructie, dar o sa tin legatura cu Vlad.
Mersi Vlad
Curand si ceva poze
m-am intalnit cu tipul sus mentionat si mi-am cuplat masina la un laptop prin intermediul unui cablu cumparat (tip ISO) de la obd2.de. Softul tot de la ei.
operatii efectuate:
- vizualizare rpm, viteza, maf-ul, temp apei, apasarea pedalei de acceleratie, temp ext, cam putine. El spunea ca pe masina Ford Scorpio avea mai multe informatii.
- citire coduri de eroare. din nefericire nu aveam nici unul stocat. Trebuia sa fie unul dar era prea vechi si intre timp am si mai deconectat bateria.
- dezavantaje: informatii putine (cam cele enumerate) si se deconecta cam des (se autoconecta, dar dura cateva secunde si era cam deranjant, poate se aranja ceva din optiuni) si softul cam cu bug-uri, dar utilizabil.
In concluzie pot spune ca e un succes.
Din pacate nu m-am gandit sa analizez cablul sa vad daca are ceva deosebit prin constructie, dar o sa tin legatura cu Vlad.
Mersi Vlad
Curand si ceva poze
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Sa sape bairtii inainte, dar vestea e mai curand... proasta trei sferturi din informatiile respective se pot afla si FARA laptop, scopul principal fiind, dupa mine, nu doar o simpla vizualizare a informatiilor banale "de dragul de a le vedea pe laptop", ci o posibilitate in plus de diagnostic si depanare
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
@sorine daca ai chef da taifas vezi ca am deschis o discutie aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=919 (pe unde nu ai calcat cand ai batut campii)
v-am cerut putin optimism, daca nu ai sau vrei sa aduci ceva constructiv abtine-te.
Si sa imi spui si mie unde poti citi de ex. valorile maf-ului (dar te rog fa o in alta discutie/pm si nu aici ca pe unii chiar ii intereseaza subiectul si s-au cam batut mult campii). vad ca ai ramas cu mentalitatea din Mioritica si nu prea ai invatat cam nimic (sau nu vrei sa arati) pe unde ai fost.
v-am cerut putin optimism, daca nu ai sau vrei sa aduci ceva constructiv abtine-te.
Si sa imi spui si mie unde poti citi de ex. valorile maf-ului (dar te rog fa o in alta discutie/pm si nu aici ca pe unii chiar ii intereseaza subiectul si s-au cam batut mult campii). vad ca ai ramas cu mentalitatea din Mioritica si nu prea ai invatat cam nimic (sau nu vrei sa arati) pe unde ai fost.
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
hai sa revenim repede la subiect, ca deja sunt 4 pagini pe tema si inca o frecam. hai ceva mai mult profesionalism si sa o vedem facuta.
obd2.de pagina asta inca nu prea e functionala. esti sigur ca de aici a cumparat ???
da'mi o pagina cu interfata asta, si io maine o cumpar, o desfac si o "piratam"
BTW.: asta e motorul tau 1997 - 1997 2.0L T-DIESEL X20DTL X20DTL MSA 15.6 ?
obd2.de pagina asta inca nu prea e functionala. esti sigur ca de aici a cumparat ???
da'mi o pagina cu interfata asta, si io maine o cumpar, o desfac si o "piratam"
BTW.: asta e motorul tau 1997 - 1997 2.0L T-DIESEL X20DTL X20DTL MSA 15.6 ?
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
chiciuc a scris:@sorine daca ai chef da taifas vezi ca am deschis o discutie aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=919 (pe unde nu ai calcat cand ai batut campii)
v-am cerut putin optimism, daca nu ai sau vrei sa aduci ceva constructiv abtine-te.
Si sa imi spui si mie unde poti citi de ex. valorile maf-ului (dar te rog fa o in alta discutie/pm si nu aici ca pe unii chiar ii intereseaza subiectul si s-au cam batut mult campii). vad ca ai ramas cu mentalitatea din Mioritica si nu prea ai invatat cam nimic (sau nu vrei sa arati) pe unde ai fost.
v-am cerut putin optimism, daca nu ai sau vrei sa aduci ceva constructiv abtine-te.
Si sa imi spui si mie unde poti citi de ex. valorile maf-ului (dar te rog fa o in alta discutie/pm si nu aici ca pe unii chiar ii intereseaza subiectul si s-au cam batut mult campii). vad ca ai ramas cu mentalitatea din Mioritica si nu prea ai invatat cam nimic (sau nu vrei sa arati) pe unde ai fost.
*
Auzi mai pustake, la pascut sa il trimiti pe nas'tu, nu pe mine, iar de persoana mea sa nu te iai, nu sunt de nasul tau...
Si acum ca am zis ce aveam de zis, continui...
- nu cred ca nu am avut o atitudine constructiva si ca nu am partajat cunostiiintele pe care le aveam
- daca asteptati sa aplaud cand spune cineva ca citeste codurile cu agrafa, nu e stilul meu, si nici sa adopt o pozitie de aplaudac... sorry, aici nu ma aveti de client...
- subiectul ma interteseaza, altfel nu asi pierde timpul nici sa le citesc, nici sa ma documentez in a raspunde
- probabil ca sunteti toti super-pregatiti cu totii si ca nu aveti nevoie de nimeni in jurul vostru, asa ca va urez succes...
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
chiciuc a scris:@sorine daca ai chef da taifas vezi ca am deschis o discutie aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=919 (pe unde nu ai calcat cand ai batut campii)
v-am cerut putin optimism, daca nu ai sau vrei sa aduci ceva constructiv abtine-te.
Si sa imi spui si mie unde poti citi de ex. valorile maf-ului (dar te rog fa o in alta discutie/pm si nu aici ca pe unii chiar ii intereseaza subiectul si s-au cam batut mult campii). vad ca ai ramas cu mentalitatea din Mioritica si nu prea ai invatat cam nimic (sau nu vrei sa arati) pe unde ai fost.
v-am cerut putin optimism, daca nu ai sau vrei sa aduci ceva constructiv abtine-te.
Si sa imi spui si mie unde poti citi de ex. valorile maf-ului (dar te rog fa o in alta discutie/pm si nu aici ca pe unii chiar ii intereseaza subiectul si s-au cam batut mult campii). vad ca ai ramas cu mentalitatea din Mioritica si nu prea ai invatat cam nimic (sau nu vrei sa arati) pe unde ai fost.
*
Auzi mai pustake, la pascut sa il trimiti pe nas'tu, nu pe mine, iar de persoana mea sa nu te iai, nu sunt de nasul tau...
Si acum ca am zis ce aveam de zis, continui...
- nu cred ca nu am avut o atitudine constructiva si ca nu am partajat cunostiiintele pe care le aveam
- daca asteptati sa aplaud cand spune cineva ca citeste codurile cu agrafa, nu e stilul meu, si nici sa adopt o pozitie de aplaudac... sorry, aici nu ma aveti de client...
- subiectul ma interteseaza, altfel nu asi pierde timpul nici sa le citesc, nici sa ma documentez in a raspunde
- probabil ca sunteti toti super-pregatiti cu totii si ca nu aveti nevoie de nimeni in jurul vostru, asa ca va urez succes...
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
chiciuc a scris:@sorine daca ai chef da taifas vezi ca am deschis o discutie aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=919 (pe unde nu ai calcat cand ai batut campii)
v-am cerut putin optimism, daca nu ai sau vrei sa aduci ceva constructiv abtine-te.
Si sa imi spui si mie unde poti citi de ex. valorile maf-ului (dar te rog fa o in alta discutie/pm si nu aici ca pe unii chiar ii intereseaza subiectul si s-au cam batut mult campii). vad ca ai ramas cu mentalitatea din Mioritica si nu prea ai invatat cam nimic (sau nu vrei sa arati) pe unde ai fost.
v-am cerut putin optimism, daca nu ai sau vrei sa aduci ceva constructiv abtine-te.
Si sa imi spui si mie unde poti citi de ex. valorile maf-ului (dar te rog fa o in alta discutie/pm si nu aici ca pe unii chiar ii intereseaza subiectul si s-au cam batut mult campii). vad ca ai ramas cu mentalitatea din Mioritica si nu prea ai invatat cam nimic (sau nu vrei sa arati) pe unde ai fost.
*
Auzi mai pustake, la pascut sa il trimiti pe nas'tu, nu pe mine, iar de persoana mea sa nu te iai, nu sunt de nasul tau...
Si acum ca am zis ce aveam de zis, continui...
- nu cred ca nu am avut o atitudine constructiva si ca nu am partajat cunostiiintele pe care le aveam
- daca asteptati sa aplaud cand spune cineva ca citeste codurile cu agrafa, nu e stilul meu, si nici sa adopt o pozitie de aplaudac... sorry, aici nu ma aveti de client...
- subiectul ma interteseaza, altfel nu asi pierde timpul nici sa le citesc, nici sa ma documentez in a raspunde
- probabil ca sunteti toti super-pregatiti cu totii si ca nu aveti nevoie de nimeni in jurul vostru, asa ca va urez succes...
biktel
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2005
- Mesaj Privat
- Adrian P.
- **
- 169 mesaje
- din 19 Jan 2005
- Bucuresti
Adrian P.
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2005
- Mesaj Privat
biktel a scris:Care este cea mai valabila schema de interfata OBD II care sa comunice pe ISO 9141?
1. ELM 323
2. NEC 2501
3. BR16F84
4. MAX 232 - sunt destul de multe montaje cu acest integrat
.....
1. ELM 323
2. NEC 2501
3. BR16F84
4. MAX 232 - sunt destul de multe montaje cu acest integrat
.....
ELM este un circuit integrat dedicat, care are logica proprie de diagnoza. In functie de protocolul suportat de masina trebuie aleasa varianta de ELM. Se produce in Canada adresa este www.elmelectronics.com ATENTIE - functioneaza doar cu soft dedicat (scan tools de la www.scantool.net). Din cate am citit pe diverse forumuri, nu comunica cu Opeluri mai noi.
BR - ca si ELM necesita soft dedicat (nu functioneaza cu alte softuri, nici softul pentru BR nu functioneaza cu alte interfete). La fel, nu sunt referiri la comunicarea cu masini KWP 2000 (ISO 14230).
NEC - nu stiu
MAX 232 - se foloseste la interfetele universale care nu necesita soft dedicat. Circuitul este doar un adaptor de nivel al semnalului intre ECU si PC. Exista si scheme mai simple cu 2 tranzistoare.
PROBLEMA ESTE LA SOFT. Diverse softuri existente comunica doar cu anumite tipuri de masini. Opelurile sunt mai dificile decat alte masini intrucat au schimbat de mai multe ori protocolul de comunicatie si nu publica informatiile necesare (adresele ECU, ABS, AIRBAG, etc. identificatorii locali, etc) care mai si difera de la un motor la altul.
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Uite ce am gasit....
http://cgi.ebay.fr/ws/eBayI...p;ssPageName=WDVW
ceea ce corespunde cu:
http://www.kreyder.com
http://cgi.ebay.fr/ws/eBayI...p;ssPageName=WDVW
ceea ce corespunde cu:
http://www.kreyder.com
- ToX
- ****
- 1,301 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,301
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Adrian P.
- **
- 169 mesaje
- din 19 Jan 2005
- Bucuresti
Adrian P.
- Mesaje scrise: 169
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2005
- Mesaj Privat
- alexmirica
- *
- 4 mesaje
- din 11 Mar 2005
- Bucuresti
alexmirica
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2005
- Mesaj Privat
Salut si bine v-am gasit!!!
Am aflat de acest forum de la un alt utilizator si sunt surprins in mod placut de civilizatia de aici. Pe alte forumuri nu am mai intalnit oameni asa de educati ca aici! Jos palaria!
Uite, lucrez la un tester standalone, ce nu necesita conectarea la vreun laptop sau palmtop.
Testerul comunica prin intermediul urmatoarelor interfete:
ISO (9141, 14230), SAE J1850 (PWM si VPW), CAN, KWP, ALDL
Inca este in lucru, sunt la inceput... atat cat imi permite timpul, incerc sa il termin cat mai repede.
Testerul se cupleaza la ECU prin portul OBD sau alt port de date disponibil, culege informatii diverse de la ECU:
-parametri momentani (consum, RPM, etc., depinde ce informatii sunt disponibile a fi culese din ECU)
-citire, interpretare si resetari coduri de eroare (DTC)
-table read and writing (cu alte cuvinte citire si rescriere tabele de lucru, OBD tuning, acolo unde este disponibila aceasta functie)
Si alte functii utile ce se doresc a fi implementate.
Atasez cateva fotografii cu aparatul in functiune pe doua dintre masinile testate, o Dacie Solenza si un Volvo 850. Scuze pentru calitatea proasta a pozelor, conduceam si faceam poze simultan.
01 Aparatul, vedere fata
02 Aparatul, vedere interior
03 Aparatul, cu mufa, asamblat
04 Spate aparat, vedere conectori
05 Detaliu mufa
06 Mufa OBD Solenza
07 Solenza - Aparat conectat
08 Grafic consum SLZ
09 Viteza si RPM pe SLZ, comparatie cu ceasurile de la bord
10 Oops, am rupt mufa!
11 Volvo 850 2.5l T5 40v Conector OBD2 sub suportul de monede
12 Hai ca merge si cu mufa rupta
13 Viteza si RPM - Volvo 850
14 Viteza, RPM, TTo, si alte prostii
Teoretic ar trebui sa functioneze si la Opel, nu am avut ocazia sa il testez.
Din pacate nu am mufe facute 'ca lumea', am improvizat pana acum. Am comandat mufele, trebuie sa soseasca zilele astea.
Repet, inca este in lucru, mai am muuulte erori de corectat (erori, cum ar fi de sincronizare, interpretari gresite ale valorilor, multe altele)...
Cu o prima ocazie, cand mai finalizez proiectul cat de cat, nu ar fi rau sa testez hardughia si pe Opel...
Rog pe aceasta cale forumistii sa imi transmita sugestii privind modul de functionare al device-ului, ce informatii credeti ca ar fi util de afisat, mi-ar fi mai usor daca as avea un oarecare suport din partea dvs.
Imi cer scuze pentru postul asta lung...
Multumesc!
Am aflat de acest forum de la un alt utilizator si sunt surprins in mod placut de civilizatia de aici. Pe alte forumuri nu am mai intalnit oameni asa de educati ca aici! Jos palaria!
Uite, lucrez la un tester standalone, ce nu necesita conectarea la vreun laptop sau palmtop.
Testerul comunica prin intermediul urmatoarelor interfete:
ISO (9141, 14230), SAE J1850 (PWM si VPW), CAN, KWP, ALDL
Inca este in lucru, sunt la inceput... atat cat imi permite timpul, incerc sa il termin cat mai repede.
Testerul se cupleaza la ECU prin portul OBD sau alt port de date disponibil, culege informatii diverse de la ECU:
-parametri momentani (consum, RPM, etc., depinde ce informatii sunt disponibile a fi culese din ECU)
-citire, interpretare si resetari coduri de eroare (DTC)
-table read and writing (cu alte cuvinte citire si rescriere tabele de lucru, OBD tuning, acolo unde este disponibila aceasta functie)
Si alte functii utile ce se doresc a fi implementate.
Atasez cateva fotografii cu aparatul in functiune pe doua dintre masinile testate, o Dacie Solenza si un Volvo 850. Scuze pentru calitatea proasta a pozelor, conduceam si faceam poze simultan.
01 Aparatul, vedere fata
02 Aparatul, vedere interior
03 Aparatul, cu mufa, asamblat
04 Spate aparat, vedere conectori
05 Detaliu mufa
06 Mufa OBD Solenza
07 Solenza - Aparat conectat
08 Grafic consum SLZ
09 Viteza si RPM pe SLZ, comparatie cu ceasurile de la bord
10 Oops, am rupt mufa!
11 Volvo 850 2.5l T5 40v Conector OBD2 sub suportul de monede
12 Hai ca merge si cu mufa rupta
13 Viteza si RPM - Volvo 850
14 Viteza, RPM, TTo, si alte prostii
Teoretic ar trebui sa functioneze si la Opel, nu am avut ocazia sa il testez.
Din pacate nu am mufe facute 'ca lumea', am improvizat pana acum. Am comandat mufele, trebuie sa soseasca zilele astea.
Repet, inca este in lucru, mai am muuulte erori de corectat (erori, cum ar fi de sincronizare, interpretari gresite ale valorilor, multe altele)...
Cu o prima ocazie, cand mai finalizez proiectul cat de cat, nu ar fi rau sa testez hardughia si pe Opel...
Rog pe aceasta cale forumistii sa imi transmita sugestii privind modul de functionare al device-ului, ce informatii credeti ca ar fi util de afisat, mi-ar fi mai usor daca as avea un oarecare suport din partea dvs.
Imi cer scuze pentru postul asta lung...
Multumesc!
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat