medichit
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2011
- Mesaj Privat
Stimati Moderatori / Stimate Domn Dan Cuciureanu,
Stiu ca absolut toata lumea de pe aici avem ocupatii si probleme diverse, insa cu toate acestea ne mai facem timp sau poate din nevoie de cele mai multe ori, navigam pe aici in cautarea unor solutii.
Eu personal recunosc un fapt si anume ca din cand in cand factorul uman in sine isi creeaza singur unele probleme, putand exemplifica necazul meu cu apa din portbagaj, necaz pe care mi l-am creeat singur, rezolvand o alta problema tehnica.
Tocmai de aceea, in aceasta idee a propriei dorinte de a face, coroborata cu posibilitatea de a gresi din nestiinta, sau din n alte motive, vin cu ideea, ca atat dvs ca moderatori, cat si Dl Dan Cuciureanu cat si altii, chiar dintre cei ca mine, sa creeam un Ghid de utilizare general / depanare individuala a fiecarui model de Opel.
Sunt de asemeni motivat si de problema pe langa care, din fericire, am trecut cu bine, legata de directie servo.
Am un Opel Corsa C, din 2002, model z16xe, benzina, si era cat pe ce sa distrug servo din nestiinta.
Noroc ca masina, probabil, are un dispozitiv de protectie care a functionat, eu deja avem morcovul intrat cu frunze cu tot, si pe forum am aflat ca la rotirea volanului pe loc apare/se genereaza un curent de min 60A, este enorm, care poate creste mult peste aceasta limita minima si cred ca poate provoca si daune masinii.
In seara respectiva eram pierdut, insa mai tarziu, dupa ce m-am speriat de ce probleme pot apare, a trebuit sa iau ceva din masina si am observat ca directia isi revenise ... .
Cred ca intelegeti prin ce am trecut si de aceea am considerat necesar inceperea acestui ghid.
Cred ca ne-ar fi de ajutor tuturor.
Stiu ca absolut toata lumea de pe aici avem ocupatii si probleme diverse, insa cu toate acestea ne mai facem timp sau poate din nevoie de cele mai multe ori, navigam pe aici in cautarea unor solutii.
Eu personal recunosc un fapt si anume ca din cand in cand factorul uman in sine isi creeaza singur unele probleme, putand exemplifica necazul meu cu apa din portbagaj, necaz pe care mi l-am creeat singur, rezolvand o alta problema tehnica.
Tocmai de aceea, in aceasta idee a propriei dorinte de a face, coroborata cu posibilitatea de a gresi din nestiinta, sau din n alte motive, vin cu ideea, ca atat dvs ca moderatori, cat si Dl Dan Cuciureanu cat si altii, chiar dintre cei ca mine, sa creeam un Ghid de utilizare general / depanare individuala a fiecarui model de Opel.
Sunt de asemeni motivat si de problema pe langa care, din fericire, am trecut cu bine, legata de directie servo.
Am un Opel Corsa C, din 2002, model z16xe, benzina, si era cat pe ce sa distrug servo din nestiinta.
Noroc ca masina, probabil, are un dispozitiv de protectie care a functionat, eu deja avem morcovul intrat cu frunze cu tot, si pe forum am aflat ca la rotirea volanului pe loc apare/se genereaza un curent de min 60A, este enorm, care poate creste mult peste aceasta limita minima si cred ca poate provoca si daune masinii.
In seara respectiva eram pierdut, insa mai tarziu, dupa ce m-am speriat de ce probleme pot apare, a trebuit sa iau ceva din masina si am observat ca directia isi revenise ... .
Cred ca intelegeti prin ce am trecut si de aceea am considerat necesar inceperea acestui ghid.
Cred ca ne-ar fi de ajutor tuturor.
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- umblaretz
- ***
- 975 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
umblaretz
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
medichit
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2011
- Mesaj Privat
- mariuspako
- *
- 3 mesaje
- din 28 Aug 2011
- Corsa 2001
- Ialomita
mariuspako
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2011
- Mesaj Privat
salut.
am un opel corsa c din 2001 benzina 1.0 si am probleme cu contactul. mai concret mi se blocheaza si abia pot invarti cheia in el. cineva mia spus k trebuie sal schimb. am cumparat un contact (butucul) si nu stiu sal schimb.
poate cineva sa ma ajute cu o poza sau o sugestie.
multumesc!
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.
28.08.2011 13:51:50
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
28.08.2011 13:51:53
am un opel corsa c din 2001 benzina 1.0 si am probleme cu contactul. mai concret mi se blocheaza si abia pot invarti cheia in el. cineva mia spus k trebuie sal schimb. am cumparat un contact (butucul) si nu stiu sal schimb.
poate cineva sa ma ajute cu o poza sau o sugestie.
multumesc!
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.
28.08.2011 13:51:50
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
28.08.2011 13:51:53
- mariusfilip
- **
- 62 mesaje
- din 01 Oct 2011
- Astra 2003 Z16XEP
- Bucuresti
mariusfilip
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2011
- Mesaj Privat
Pentru inceput imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie,am citit multe din postarile voastre de pe acest site si ma bucur ca exista asa ceva pentru posesorii de Opel.Sunt fan opel corsa C dinainte de a-mi achizitiona una,nu am avut posibilitatea sa o probez eu insumi cand a fost cumparata,m-a ajutat o ruda...sa zic asa.E un corsa C 02/2006 adusa din Germania,motor z12xep.Cel care m-a ajutat nu se prea pricepe la masini,eu am vazut-o din poze si mi s-a parut in regula(greseala mea).Cu prima ocazie am fost sa o iau in folosinta dar din pacate am constatat ca are mai multe probleme,cea mai mare fiind faptul ca masina a fost inundata,are noroi pe sub praguri,sub bord,sub scaune,mici urme chiar si in lacasul centurilor de siguranta si in locurile in care nu a putut fi curatata,vreau sa mentionez ca si acuma miroase a ranced in habitaclu si unele parti de mocheta inca sunt putin umede,deci cred ca a fost ''luata de viitura'' destul de recent.As avea mai multe intrebari la care poate ati avea un raspuns,sau mai multe.Masina e in stare de functionare dupa ce i-am facut schimbul de ulei si filtre si a fost curatat electromotorul,din care s-a scos o cantitate considerabila de pamant
.Am fost la mai multe service-uri la care fiecare mecanic mi-a spus sa schimb cate ceva,problema e ca am constatat...niste contradictii.
1.E posibil ca in timp sa am probleme cu partea electrica a masinii avand in vedere ca a fost inundata,2 din 5 electricieni au spus ca s-ar putea oxida in timp unele circuite.
2.Ar trebui sa schimb uleiul cutiei de viteze,3 mecanici au spus ca nu are cum sa intre apa in cutia de viteze,iar 2 deja se apucau sa dea comanda de ulei comunicandu-mi si pretul manoperei
3.Cand apas usor ambreiajul simt turatia motorului,iar cand apas ambreiajul total impreuna cu acceleratia se aude un zgomot ce creste in frecventa(inaltime) cu cat o turez mai tare,am citit ca ar putea fi rulmentul de presiune,cand o accelerez pe liber nu se aude ''motanul'', asa l-am botezat.(sa nu fie din cauza uleiului din cutia de viteze sau altceva).
4.Azi am facut primul drum de Bacau-Bucuresti cu ea si incepand cu 80 km/h se aude din stanga spate un suierat care nu creste in frecventa ci doar ca intensitate cu cat cresc viteza,mi-e sa nu fie vreun rulment...un baiat de la service a mers cu ea si a spus ca a fost lovita,cumva ca e mai ridicata intro parte decat in alta,altul mi-a zis ca sunt sabotii.
5.Mai toti mecanicii care au auzit motorul au spus ca trebuie reglati tachetii dar am citit aici pe forum ca zgomotul e specific motoarelor z12xep.
Cam astea sunt problemele ei,v-as ruga sa ma sfatuiti daca merita sa o tin sau s-o vand,daca are rost sa mai bag bani in ea,ca as vrea s-o pastrez.As avea nevoie de 2 capace pentru proiectoare si 4 cauciucuri de iarna 185/55 R15 daca are cineva de vanzare.Multumesc celor care au avut rabdarea sa citeasca tot ce am scris,dar nu am putut sa ma abtin,ca sunt deocamdata incepator in domeniul asta
.Va multumesc anticipat.
![Shocked](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
1.E posibil ca in timp sa am probleme cu partea electrica a masinii avand in vedere ca a fost inundata,2 din 5 electricieni au spus ca s-ar putea oxida in timp unele circuite.
2.Ar trebui sa schimb uleiul cutiei de viteze,3 mecanici au spus ca nu are cum sa intre apa in cutia de viteze,iar 2 deja se apucau sa dea comanda de ulei comunicandu-mi si pretul manoperei
![Very Happy](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
3.Cand apas usor ambreiajul simt turatia motorului,iar cand apas ambreiajul total impreuna cu acceleratia se aude un zgomot ce creste in frecventa(inaltime) cu cat o turez mai tare,am citit ca ar putea fi rulmentul de presiune,cand o accelerez pe liber nu se aude ''motanul'', asa l-am botezat.(sa nu fie din cauza uleiului din cutia de viteze sau altceva).
4.Azi am facut primul drum de Bacau-Bucuresti cu ea si incepand cu 80 km/h se aude din stanga spate un suierat care nu creste in frecventa ci doar ca intensitate cu cat cresc viteza,mi-e sa nu fie vreun rulment...un baiat de la service a mers cu ea si a spus ca a fost lovita,cumva ca e mai ridicata intro parte decat in alta,altul mi-a zis ca sunt sabotii.
5.Mai toti mecanicii care au auzit motorul au spus ca trebuie reglati tachetii dar am citit aici pe forum ca zgomotul e specific motoarelor z12xep.
Cam astea sunt problemele ei,v-as ruga sa ma sfatuiti daca merita sa o tin sau s-o vand,daca are rost sa mai bag bani in ea,ca as vrea s-o pastrez.As avea nevoie de 2 capace pentru proiectoare si 4 cauciucuri de iarna 185/55 R15 daca are cineva de vanzare.Multumesc celor care au avut rabdarea sa citeasca tot ce am scris,dar nu am putut sa ma abtin,ca sunt deocamdata incepator in domeniul asta
![Very Happy](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Cu timp, spatiu si mana buna se pot inlatura efectele inundatiei. Stiu un tip din Sibiu ce si-a luat o Alfa pe o nimica toata din acest motiv si a facut-o boboc. Dar a insemnat sa desfaca tot.
1. Exista spray-uri de curatat si protectie contacte. Se desfac toate mufele si se curata inainte de posibila oxidare.
2. Nu vad cum ar putea intra apa in cutia de viteze. Preventiv s-ar putea schimba dar dupa ce pui restul la punct.
3. Nu stiu
4. Posibil sa fie un rulment daca tiuie. Iar daca sta mai ridicata intr-o parte poate e dus vre-un arc sau telescop.
5. Nu stiu
1. Exista spray-uri de curatat si protectie contacte. Se desfac toate mufele si se curata inainte de posibila oxidare.
2. Nu vad cum ar putea intra apa in cutia de viteze. Preventiv s-ar putea schimba dar dupa ce pui restul la punct.
3. Nu stiu
4. Posibil sa fie un rulment daca tiuie. Iar daca sta mai ridicata intr-o parte poate e dus vre-un arc sau telescop.
5. Nu stiu
- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
Intr-adevar. Problemele enumerate de tine nu sunt de neinlaturat. Sfatul meu este sa te duci la reprezentanta. Stiu, poate e mai scump, dar dai banii o singura data si gata. Nu te mai plimbi pe la toti urechistii si habarnistii care-si zic "mecanici". Pot sa-ti spun ca eu m-am lasat pacalit de destui. Intr-un final m-am hotarat sa merg la reprezentanta (Victoria Global din Brasov)si totul a fost ok.
Ceva poze cu masinuta?
Ceva poze cu masinuta?
- mariusfilip
- **
- 62 mesaje
- din 01 Oct 2011
- Astra 2003 Z16XEP
- Bucuresti
mariusfilip
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2011
- Mesaj Privat
cristinag
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2011
- Mesaj Privat
Buna! Sunt noua pe acest forum...si am primit de curand un Opel Corsa 2001, benzina.1.0 12V in 2 usi si alte date nu stiu sa va mai spun....
si am avut cu el de 3 ori surpriza sa nu porneasca..adica atunci cand dau la cheie nu se aprinde nici un bec in bord, motorul porneste dar se opreste in urmatoarea secunda chiar daca accelerez iar in mers mi-a facut de cateva ori figura sa nu mai am semnalizare(farurile functionau) si toate acele de la bord sa fie la 0(turometru, vitezometru,benzina)...am dus-o la service si nu mi-au rezolvat probl in schimb la diagnoza mi-au gasit altele. Ce probleme poate avea si unde sa ma adresez pt un electrician care sa rezolve problema?
Multumesc anticipat pt ajutor!
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
1/1/2012 9:56:00 PM
![Sad](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Multumesc anticipat pt ajutor!
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
1/1/2012 9:56:00 PM
cristinag
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2011
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Cazutul acelor in bord e o problema cunoscuta la Corsa si rezolvabila. Stii cumva ce erori ti-au citit la diagnoza?
Vad ca esti din Bucuresti - ar merita sa dai o fuga pana la service-ul lui maiandrei https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462
Vad ca esti din Bucuresti - ar merita sa dai o fuga pana la service-ul lui maiandrei https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462
cristinag
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2011
- Mesaj Privat
erorile nu le stiu pe coduri dar in mare ele sunt: senzor presiune ulei, bujiile,garnituri capac supapa si sonda EGR-pe care nu am de gand sa o schimb! si au mai umblat pe la pedala de acceleratie pt ca se apindea in bord un bec- check engine mi s-a spus, si acum e ok, nu mai sta aprins.
Aaa si ar mai fi schimbarea uleiului si filtrelor+baterie desi nu imi face nici o probl...dar nu a fost inca ger!
Aaa si ar mai fi schimbarea uleiului si filtrelor+baterie desi nu imi face nici o probl...dar nu a fost inca ger!
- TheShark006
- *
- 1 mesaje
- din 09 Jun 2011
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
TheShark006
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2011
- Mesaj Privat
cristinag a scris:Buna! Sunt noua pe acest forum...si am primit de curand un Opel Corsa 2001, benzina.1.0 12V in 2 usi si alte date nu stiu sa va mai spun....
si am avut cu el de 3 ori surpriza sa nu porneasca..adica atunci cand dau la cheie nu se aprinde nici un bec in bord, motorul porneste dar se opreste in urmatoarea secunda chiar daca accelerez iar in mers mi-a facut de cateva ori figura sa nu mai am semnalizare(farurile functionau) si toate acele de la bord sa fie la 0(turometru, vitezometru,benzina)...am dus-o la service si nu mi-au rezolvat probl in schimb la diagnoza mi-au gasit altele. Ce probleme poate avea si unde sa ma adresez pt un electrician care sa rezolve problema?
Multumesc anticipat pt ajutor!
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
1/1/2012 9:56:00 PM
![Sad](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Multumesc anticipat pt ajutor!
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
1/1/2012 9:56:00 PM
Sall Cristina,
Ai razolvat problema descrisa de tine? si eu am aceiasi problema doar la temperaturi foarte joase incepand de la -15grade C
Rezolvare: 1-2 palme aplicate peste bord si isi revine...
![Smile](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
koroziv
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2012
- Mesaj Privat
Salut
Masinuta o am din vara, adusa din germania, are 137 000 km. S-a descoperit in service ca distributia a fost schimbata si unul din pinioane nu este cel care trebuie. Este vorba despre cel pe care il citeste senzorul axei cu came, sus spre parbriz. Au spus ca e cam o zi de lucru pentru al schimba, eu am inteles din ce am citit pe aici ca se schimba toata distributia intr-o zi; chiar asa de mult sa dureze doar un pinion ?
Ps: la testul cu pedale dadea 0340, a fost schimbat senzorul si a inceput sa mearga si mai neregulat, de aia am mers cu ea la service.
Masinuta o am din vara, adusa din germania, are 137 000 km. S-a descoperit in service ca distributia a fost schimbata si unul din pinioane nu este cel care trebuie. Este vorba despre cel pe care il citeste senzorul axei cu came, sus spre parbriz. Au spus ca e cam o zi de lucru pentru al schimba, eu am inteles din ce am citit pe aici ca se schimba toata distributia intr-o zi; chiar asa de mult sa dureze doar un pinion ?
Ps: la testul cu pedale dadea 0340, a fost schimbat senzorul si a inceput sa mearga si mai neregulat, de aia am mers cu ea la service.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
koroziv
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2012
- Mesaj Privat
koroziv
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2012
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
koroziv
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2012
- Mesaj Privat