Teitei a scris:@mariocb
Multumesc pt raspuns si poze. Am fost in service si bineinteles ca mi-au zis ca masina functioneaza in parametrii normali si ca nu au ce sa-i faca. Seful serviceului mi-a zis " bineinteles ca nu e normal dar atata timp cat nu apar coduri de eroare, nu pot face nimic. La finalul diagnozei, softul spune clar ce urmeaza sa fac si in cazul Dvs, directiva a fost "Bun tehnic" "
Am patit asta cu un SH. Am cumparat-o iarna, testata la rece, relanti-ul statea automat mai sus, se simtea ok. Am dus-o si in service, condusa acolo de samsar, au verificat-o si mecanicii vizual si pe tester inainte de cumparare, nici o problema.
A doua zi ma intalnesc cu samsarul direct la DITL, fac actele, iau masina acasa. Din nou, motorul rece, samsarul era acolo de ceva vreme cu masina. Acasa, ceva ciudat, cam vibra. Era deja motorul bine incalzit.
Inapoi la service, "pai ce faceti baieti, ati zis ca-i ok...". "
Sefu, pe tester e ok, dar cam vibreaza intr-adevar... Probabil ceva la electrica, reveniti saptamana viitoare si o reparam noi".
Mers inapoi saptamana urmatoare, aveau alta masina identica acolo, si incep sa inlocuiasca tot: fise, bobina de inductie, injectoare, etc.
Concluzia? Era din motor. Desi masina arata impecabil, probabil un fost proprietar, a dat a II-a in loc de a IV-a pe la 80Km/h, probabil biela sau arbore cotit indoite. Reparatia costa mai mult decat un motor inlocuit cu totul.
Mers cu ea vreo 2 ani asa cu masaj inclus si data la dezmembrari.
Morala: daca e in garantie, NU accepta mizeria aia cu "e ok pe tester". Masinile nu au si senzori de trepidatii, biele indoite, etc.
Mergi la alt service autorizat, sa-ti dea hartie ca vibreaza, si cu aia il ameninti pe boul care ti-a zis ca "vibreaza dar e ok" ca daca nu o rezolva, urmeaza ANPC si Justitie. Nu e permis ca la o masina noua sa ai asemnea probleme.