- Nelu-RSO
- **
- 338 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Astra 2002 y1.7dt
- Constanta
Nelu-RSO
- Mesaje scrise: 338
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Mizerie uleioasa dupa 19 ani nu este de speriat, ca fierbe (spuma) in vas este normal, racirea este sub presiune si prin craparea furtunului a fiert, nivel normal iar corect ca se dilata lichidul plus aer. Pe vas care nu degeaba se numeste de expansiune sunt doua linii, rece si cald. Barbatii care numai fizica nu au facut la scoala sa intrebe o gospodina la ce este bun capacul la cratita sau oala sub presiune (minune) ca la aia se uita linistite la serialul preferat, stiti voi genul fara sa spele aragazul.
Mecanicii lui peste o vor da cu garnitura chiulasa sa va scurga de bani. Cat sa tina un furtun de cauciuc care a vazut in atatia ani frig si de minus enspe si plus de suta lejer. Tot o gospodina va spune ca trebuie alta oala ca respectiva garnitura de cauciuc la capac este dusa, nu se gaseste si toata zeama este pe aragaz.
Toate astea din ciclul Leana si Costel...exista o explicatie.
MIorga
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2019
- Mesaj Privat
S4844
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Ialomita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2020
- Mesaj Privat
- Nelu-RSO
- **
- 338 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Astra 2002 y1.7dt
- Constanta
Nelu-RSO
- Mesaje scrise: 338
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Verifca pompa de apa. Am avut si eu o problema de genul asta, nu se vedea pe unde era pierderea, dar pierdeam antigel constant.
Nu reuseam sa gasesc pierderea si eram disperat. Am mers la mecanic si i-am dat tema, sa gaseasca pierderea de antigel. Nu mi-a venit sa cred cand mi-a spus ca e pompa de apa. Nu se vedea pierderea. Cred ca pierdea doar atunci cand era in presiune si motorul pornit. Dupa ce a schimbat-o, nu am mai pus gram de antigel. Vorbesc de un y17dt. Sper sa reusesti sa o rezolvi. Succes!
S4844
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Ialomita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2020
- Mesaj Privat
Credeti ca este garnitura de chiuloasa? Multumesc!

Am aflat motivul pentru care uleiul s-a deschis la culoare. Nu mai merge valva PCV si mi-a contaminat baia de ulei cu reziduri din carter.
keri
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Insignia 2010 A
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2019
- Mesaj Privat
multumesc mult de ajutor
PAura
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2021
- Mesaj Privat
- Daniel.scutaru
- *
- 1 mesaje
- din 14 Apr 2021
- Meriva 2007 A14XEL
- Vaslui
Daniel.scutaru
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Vaslui
- Masina: Meriva 2007 A14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2021
- Mesaj Privat
Am verificat nivelul de ulei ºi acesta e cam cu 3 cm peste maxim. Pe capacul de la ulei e un strat subþire de culoarea ciocolatei.
Oare ce ar putea fi defect? Vã rog frumos sã mã ajutaþi.
Antigelul o fi cel potrivit sau trebuia altã culoare?
Poate e important ºi urmãtorul aspect: când am golit radiatorul am scos vasul de expansiune de la locul lui ºi l-am ridicat mai sus; apoi am suflat puternic pe furtunul prin care se întoarce antigelul în vas ºi am suflat ºi pe acest furtun. Sã fi introdus prin suflare lichid de rãcire în baia de ulei? ªi, dupã umplere cu antigel sã fi rãmas mult aer iar prin aerisire treptatã, pe mãsurã ce merg cu maºina, sã îi fie luat locul de antigelul cu care tot completez? În total am pus în vas cam 8,5 litri antigel.
Dacã e aºa, apa di baia de ulei se va evapora în totalitate, voi scãpa de ea?
Vã mulþumesc anticipat pentru ajutor.
Aceeași problema o am și eu la o meriva!
- bibu16v
- *******
- 7,197 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,197
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
CrZb93
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2003 f32
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2016
- Mesaj Privat
Paranoid
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2022
- Mesaj Privat
Am întâmpinat o nouã problemã. De curând mașina a început sã piardã antigel, așa cã vreau sã îi rezolv problema complet și sã îi schimb și antigelul pentru cã oricum e cam vechi și a devenit cam maro.
Lichidul din vas a început sã scadã și mocheta de la pasager s-a îmbibat în antigel. Cunosc aceastã problemã și îmi indicã cã radiatorul de cãldurã al climatizãrii este fisurat. Problema și mai mare este cã am urme de scurgere și în spatele motorului, dar nu pot identifica sursa. Picurã mereu antigel și este ud în spatele motorului, dar niciun furtun nu pare sã aibã pierderi, toate sunt uscate. Plus cã atunci când ridic capota, miroase foarte puternic a antigel încins, de parcã ar fi curs pe motor și s-ar fi evaporat, dar în zona motorului din nou nu existã urme vizibile.
Piticul meu de pe creier începe sã se zbatã și mi-a venit geniala idee de a da motorul jos de pe mașinã și sã-l iau la puricat cu fiecare senzor, furtun, garniturã, simering și o-ring în parte doar ca sã știu cã motorul o sã meargã ceas dupã aceea. Ce e drept, îmi place sã îmi bag nasul și sã mã apuc sã șurubãresc la motor, mai ales cã am cunoștințe, manualul de service alãturi și majoritatea sculelor necesare, dar oare meritã bãtaia de cap?
Acum vreau neapãrat sã îi rezolv problema instalației de rãcire, dar nu prea am idei? Mã puteți ajuta?
Vã mulțumesc!
roland
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2000 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
Masina mea este : Opel Vectra B, an 2000, 1995 cmc, 82 CP, motor X20DTL, 2 DI 16V.
Atasez fisa cu imaginea si codul garniturii in cauza .

Daca ma puteti ajuta cu informatii, ce sa fac, unde sa caut, se pare ca este o piesa care nu se mai gaseste.
Va multumesc, astept raspuns.
Roland
- jE
- *******
- 8,410 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,410
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
roland
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2000 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 7,197 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,197
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
https://www.ersatzteile-orig...02133:60686.html.
Alta:
https://www.rendcarparts.com...544511/RD90502133
Încã:
https://www.proavto.bg/artik...OPEL_90502133_GM.
Ultima modificare făcută de bibu16v la Mie 26 Oct, 2022 8:34 am
roland
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2000 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 7,197 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,197
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
roland
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2000 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
Paranoid
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2022
- Mesaj Privat
Aveți și alte idei? Nu prea aș vrea sã mã apuc sã demontez pe la motor sau bordul degeaba, mai ales cã e frig afarã și nu am un garaj unde sã pot lucra liniștit.