Inteleg ca tu ai filmat. Am observat ca omul a pus pe bujii, apoi a luat contactul, apoi pana te-ai dus tu la motor au mai trecut 10sec si el a dat direct la automat, fara sa mai puna odata la bujii. Cu toate astea motorul a pornit dar era normal sa nu ramana mult la relanti pentru ca bujiile nu erau incinse (ca sa ajute relantiul motorului). Verifica urmatoarele :
- demonteaza rampa comuna de alimentare bujii, verifica cu un fir de plus sa faca scanteie fiecare bujie (toate 4 ar trebui sa se comporte la fel)
- imediat dupa pornirea motorului, cu un aparat de masura verifica ca bujiile mai primesc curent. Si vezi cat timp mai raman cuplate (ar trebui sa ramana cuplate) cu motorul pornit
- imediat dupa pornire, cu ambreiajul calcat dar acceleratia neapasata, chiar daca moare motorul (eventual mai dai imediat la cheie sa plece) vezi ce turatie ai pe turmetru (ar trebui sa fie 800-950rpm)
- verifica (tu sau mecanicul) daca surubul de debit de pe pompa de injectie mai are protectia din bronz pe el, mai jos o poza cu protectia originala, una cu protectia scoasa pentru a se putea umbla la debit si ulterior o poza de ansamblu :


