- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- ABogdan817
- *
- 3 mesaje
- din 21 Sep 2017
- Bucuresti
ABogdan817
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2017
- Mesaj Privat
- Adrian George
- *
- 14 mesaje
- din 24 Sep 2016
- Astra 2011 A17DTR
- Bucuresti
Adrian George
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2016
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,129 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,129
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Astra j 2014 14net
Compresorul are si ambreiaj electromagnetic si este si variabil. Adica sunt doua mufe electrice de actionare; una pt. ambreiaj si una la electrovana freon.
Cuplarea se face intai la ambreiaj si dupa la electrovana ,pt. a nu gasi compresorul in pozitia direct sarcina (adica cu placa de care sunt pprinse pistoanele inclinata- deci in sarcina)
Este ca si cum vibrochenul ar fi drept si bielele nu ar face miscare de dute vino
Dupa parerea mea sa revenit si la cuplajul prin ambreiaj pt. a nu mai invarti compresorul deloc nici macar atunci cand nu este in sarcina
https://youtube.com/watch?v=DPuYF0eNK6M
In acest video nu exista ambreiaj elecromg..., este prezentat principiul de functionare.
- cuculica
- ****
- 1,242 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra K Sports Tourer 2019 1.4
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,242
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra K Sports Tourer 2019 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
mannyDTH
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
Intrebarile mele ar fi pentru cine a intalnit asemenea problema
-gasesc vreun chit de reparatie care sa contina acele oringuri sau garnituri la vreun magazit de piese auto?
-as putea sa le schimb eu , sau trebuie sa ma duc la vreun service de specialitate?
-compresorul de Astra h 1.7 cdti s-ar potrivi la motorul de 1.9.Pt ca am vazut ca tot 3 suruburi de prindere au si unul si altul.
motivatia pt care vreau unul de 1.7 este ca se gasesc mai usor.
multumesc aniticipat.
marse10
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2007 W0L0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2016
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 7,190 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,190
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
LE
Citind altã postare de-a ta pe aceeași temã, am aflat cã ferul e Astra H cu motorizare Z19DTH(cu DPF, 150CP).
NB
1. Ai greșit oleacã secțiunea: asta e ptr Astra J.
2. Postând aceeași problemã în mai multe topicuri din mai multe secțiuni(și alea greșite!) nu faci decât sã încalci regulamentul, nicidecum sã grãbești o soluție la problema ta.
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat