- utilizator
- OP
- 30 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Arad
utilizator
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Cand pun contact-ul vine motorina foarte vioi chiar din rezervor, fara bule de aer sau ceva, dar ce mi s-a parut ciudat e ca o scoate pe retur exact cum vine din rezervor, ca si cum nici nu ar trece prin pompa\rampa\pe la injectoare, etc, e normal asa ceva ? E normal sa curga pe retur in halul asta ori ca dau la automat ori ca nu, pur si simplu....trece prin rampa ca si cum ar fi o simpla teava ?
Ma gandeam la regulatorul de presiune rampa, sa nu mai tina presiune, desi in Opcom nu da nici o eroare si valorile sunt ok, adica imi arata ca creste presiunea cand dau la automat, regulatorul lucreaza ( in % ), etc.
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
- utilizator
- OP
- 30 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Arad
utilizator
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Nu porneste deloc, nici cu spray !
Sa postez valorile care mi le da cu motorul oprit ? Ca de pornit nu porneste
maus
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2009
- Mesaj Privat
A mea a inceput sa porneasca foarte greu tot la sfarsitul lui noiembrie cand temperatura
a coborat sub 4 grade C (dar nu destul incat sa activeze folosirea bujiilor incandescente).
Motorina pe care am pus-o la ultimul plin e tot de la OMV, dar sortimentul mai ieftin. Chiar
daca motorina e de proasta calitate nu ar trebui sa influenteze pornirea la cald (motorul
oprit de curand) daca dimineata cand temperatura exterioara este mult scazuta masina
reuseste sa porneasca la "sfert".
Simptomul poate fi dat de injectoare (la mine cred ca am vreo 2 cu probleme) sau un senzor
de temperatura care indica o temperatura mai mare decat este in realitate in camera de ardere
si deci amestecul de combustibil generat de calculator nu este suficient pentru a porni motorul.
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
testele pe motor se fac conform specificatiilor testului. Cauta TIS si vezi ce si cum.
la EGR se face cu motorul pornit si la temperatura de functionare (87grade celsius) si nu te uiti la valoarea egr, caci aia iti arata pozitia electrovalvei, ci la MAP care iti arata procentul de oxigen din admisie, asa dandu-ti seama daca inchide/deschide bine.
suspended-9452- Suspendat
- 2,412 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,412
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
- utilizator
- OP
- 30 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Arad
utilizator
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
A fost primul si ultimul diesel din viata mea,
- rolea mihai
- *
- 3 mesaje
- din 20 Mai 2012
- Corsa 2004 z13dt
- Arges
rolea mihai
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2012
- Mesaj Privat
Luccck
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 394 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 394
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat