- gabiopel
- *******
- 5,413 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,413
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Alex001
- **
- 233 mesaje
- din 04 Dec 2011
- Astra 2000 Y20DTH
- Bistrita-Nasaud
Alex001
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2011
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,413 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,413
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- mariano
- OP
- 923 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 923
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
cu termostatul vreau sa incerc sa il repar prima data...daca nu tine cumpar unul nou .
Parerea mea este sa incerci granulatii sucesive de smirghel. Dat fiind faptul ca este topicul meu, te sfatuiesc sa inerci operatiunea fara sa te grabesti, usor, avand grija ca smirghelul sa fie bine aplicat pe toata suprafata si contactul sa fie ferm. Incearca cu 400 si apoi cu 1000, asa cum am indicat in descriere. Intr-adevar, este foarte importanta calitatea antigelului din instalatie, el fiind principalul agent corodator din instalatia de racire. Cu cat proprietatiile acestuia scad cu atat devine mai coroziv, atacand usor, usor instalatia de racire, lasand depuneri care nu fac decat sa dereglezee si sa cauzeze racirii.
Acum ca fapt divers, incercati si izolati putin si orifiicile prin care intra aerul catre radiator. Este ca si cum a-ti avea un fular la gura. Cu cat intra mai putin aer rece cu atat temperatura va urca mai repede. In special la diesel, unde se stie ca motoarele se incalzesc ceva mai greu.
- mariano
- OP
- 923 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 923
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
am facut si eu operatiunea cu slefuirea dar fara rezultate prea satisfacatoare...tot trece apa , nu la fel ca inainte dar trece. Este posibil sa fie din cauza ca am folosit un smirgel prea aspru? (de 210 parca). sau nu se mai poate face nimic cu carcasa? este compromisa total?
oare mai are rost sa incerc sa o mai fac inca o data dar cu un smirgel mai fin?
Tinand cont de faptul ca am facut asta cu succes, acesta fiind de fapt topicul deschis de mine, incearca sa urmaresti cu atentie indicatile date la inceputul acestui topic, urmeaza-le cat mai indeaproape si vei vedea rezultatele. Binenteles, ca un aspect deosebit de important il reprezinta si calitatea antigelului. Acesta este vinovat de cele mai multe ori de corodarile din sistemul de racire, uzurile subansamblelor din acest sistem fiind o rezultanta a calitatii slabe a antigelului.
- Alex001
- **
- 233 mesaje
- din 04 Dec 2011
- Astra 2000 Y20DTH
- Bistrita-Nasaud
Alex001
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2011
- Mesaj Privat
asta aveam de gand sa fac inainte de a cumpara unul nou...sa incerc cu un smirgel mai fin....am facut cu un smirgel de 210 (daca nu ma insel) pana am indepartat toate urmele de uzura, acuma am de gand sa desfac si sa finisez putin poate, poate 😃
P.S. cartonul este pus deja in fata radiatoarelor
- mariano
- OP
- 923 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 923
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
- mariano
- OP
- 923 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 923
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Termostatul l-am luat complet cu tot cu carcasa si garnitura. De fapt pentru Y2,0 DTH așa se si vinde. Eu nu am vãzut decât complet cu carcasa. Sunt curios sã vãd cum mai lucreazã Vechiul termostat. Dacã pãsuirea pe care am fãcut o acum patru ani mai este ok sau s-a deteriorat. Menționez cã acest termostat este original al mașinii, din 2001. Ce sa zic? Acum 4 ani am fãcut aceastã rectificare prezenta in acest tutorial, deci pot spune cã termostatul original a fost ok, și-a fãcut treaba cu prisosințã!
- flavicx
- **
- 189 mesaje
- din 29 Jan 2011
- Frontera 2002 Y22DTH
- Alba
flavicx
- Mesaje scrise: 189
- Locatie: Alba
- Masina: Frontera 2002 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2011
- Mesaj Privat
Pun si o poza si cateva coduri ... poate ajuta pe cineva

Coduri: 8MT 354 776-141, V40-99-1096, 7.8607 (sunt coduri doar pentru termostatul ce se introduce in diversele carcase montate pe masinile cu motor 2.0 si 2.2 DTI)
Exista si producatori care vand termostate complete (cu carcasa), care au acea garnitura pe ciuperca termostatului ... un prieten a comandat si asa a venit ... nu stiu ce producator era ... pentru mine, acum vreo 2 ani, a fost mult mai ieftina varianta descrisa mai sus ... si inca nu am probleme
Poate ajuta pe cineva.
- mariano
- OP
- 923 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 923
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
FFanu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2022
- Mesaj Privat