Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Macar nu emit teorii noi bazate pe experienta mea cu motoare de motocicleta sau bicicleta.
Skip ads

  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
poate ca ti-ai dori sa vezi si tu un motor de motocicleta desfacut sa vezi diferenta dintre un motor SOHC si unul DOHC..asta daca sti ce inseamna...as vrea sa vad daca duce signumul tau cat duce Suzuki bandit-ul meu de 1200...CRED CA S-AR SUDA DUPA 200KM DE AUTOBANDA LA CAPACITATE MAXIMA..asta ca veni vorba de biciclete..
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Te rog revino cu picioarele pe pamant si fi mai modest. Chiar nu ti-ar strica.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
fi tu mai modest si modificati in agenda cei 190 de caluti cu tot powertech nu stiu daca ajunge la 170 de cai..asa de vazul lumii..
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Hai sa ne batem joc in continuare de topic si de problema omului.

Eu zic ca Signumul poate avea 190 cp - e dohc cu vnt1749mv combinat cu un f40 si dmf + CR generatie 2. Ce zici, e posibil sa aibe?
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
in veacul asta nu..ajunge insignia biturbo 2l la 195 de cai cu cea mai puternica motorizare de la opel cu motor de 2l si vi tu ca ajunge signumul la 190..hai sa fim seriosi domne..vorbim de cai adevarati care mananca jaratec nu martoage..
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
vrei sa stii cat e de simplu sa ajunga motorina in ulei?
1. motorul comanda regenerarea DPF
2. ECU comanda injectarea de motorina suplimentara in camera de ardere pentru a genera temperaturi mai mari, insa fara a comanda si clapeta de acceleratie sa se deschidadecat mult mai putin
3. turatia motorului creste (dupa cum probabil ai observat asta)
4. tu opresti motorul
5. un injector inca baga motorina in cilindru in timp ce supapele sunt inchise
6. motorina ramane sub presiune (mult mai mare decat normal) in camera de ardere
7. motorul se raceste
8. segmentul se contracta
9. motorina iese din camera de ardere in urma presiunii mari si ajunge in... ulei...

greu de inteles sa moara bibilan...
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
de la 5 in colo greu de crezut..dar in fine poate ca asa e...am sa intreb si eu la reprezentanta..
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:
greu de inteles sa moara bibilan...


Si inca nu a inteles, mai are nevoie de extra confirmari. Laughing
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
intrebi pe marii pricpeuti in ale OPEL-urilor si in ale motoarelor Diesel...
consider ca te duci degeaba la reprezentanta...
aia or sa-ti zica ca s-a stricat motorul si trebuie sa schimbi tot ce e legat de motor...
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
explica tu cum mai poate baga un injector motorina din moment ce motorul e oprit?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
ca sa-ti raspund la intrebarea asta ar trebui sa stiu schema electrica completa si detaliata a tot ce se afla pe acea masina
si in afara de asta sa-mi virezi vreo 10.000 de euro sa-mi iau vreo 12 luni concediu fara plata pentru a studia aceste scheme si a-ti explica exact cum...
eu am dat un posibil scenariu prin care garantat vei avea ca rezultat motorina in ulei

nu e singurul

poate ai si segmentii pe un cilindru mai uzati si pe acolo iti baga cate putina motorina in ulei...

si ar mai fi destule posibilitati...

vad ca nu vrei sa intelegi si pace...
Skip ads

  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
in fine motorina scapata pe la segmenti ar trebuii sa fie un fum care se recupereaza in admisie prin gazele de recuperare...daca scapa chiar atat de multa incat sa se depuna pe suprafata uleiului atunci nu cred ca merge bine nici motorul..toate cele bune.
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,356
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu n-am filtru de particule. Deci pe unde intra?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
a zis cineva ca intra prin filtrul de particule?
poate sa intre pe la un segment slabit exact cum intra ulei in camera de ardere asa poate iesi si motorina...
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
daca la 200 de mi de km intra motorina in baie pe la segmenti si invers ulei in camera de ardere nush daca prinzi 250 de mii cu masina asta.....a mea e din 2001 da nu manaca gram de la schimb la schimb apoi daca astea din 2005 2006 fac deastea e dezastru.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
vad ca o tii pe a ta si basta...
chiar nu vrei sa intelegi ca orice motor consuma ulei si acesta se completeaza la loc cu combustibil
si zici de 200000 de km care pot fi reali sau nu...
depinde de unde iei masina...
la mine dupa 14000 de km de la schimb nu aveam nici macar 1 mm de ulei peste maxim si uleiul este curat (adica nu are mizerie in el)
am fost la cineva si mi-a analizat chimic uleiul (a scos cu un aparat special cateva grame pe la joja si a bagat ceva in el, omu e chimist si e foarte bine pregatit) si a zis ca am cam 1,5% motorina in ulei
adica la 4 litri si ceva sunt cam 70 de grame de motorina...
mi-a zis ca mai pot merge destul si fara griji cu acest ulei insa eu il voi schimba pentru ca vreau sa-mi ingrijesc masina.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
de la 70 de grame la 2500ml cat avea omul cred ca exagerezi totusi..e cale lunga si zicea ca a schimbat uleiul si iarasi a gasit..sati bagi ceva in iei segmenti ca inseamna ca pe acolo trece uleiul si motorina cum trec camioanele prin vama la nadlac....si inca ceva daca motorul merge in parametrii..ce scapa pe la segmenti e nu minor...minuscul...dati totusi niste explicatii plauzibile daca stiti..
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu are rost sa discutati in contradictoriu aiurea...
asa cum scrie si textul, daca este oprita regenerarea DPF-ului sunt sanse ca motorina in surplus sa ajunga in ulei. Asta se poate datora atat faptului ca nu mai are motorul compresia asa cum ar trebui respectiv segmentii de ungere nu isi mai fac treaba. Chiar si asa o cantitate de 2.5l de motorina (ma indoiesc ca a fost atata) in ulei este enorma si ar insemna sa opresti motorul din arderea DPF de fiecare data si tot nu cred ca ar ajunge la o cantitate asa de mare.
Trebuie verificat intreb circuitul de motorina si semeringurile de la injectoare pentru scurgerea de motorina...

@alexandru mitran - nu am inteles cum au facut verificarea la tine: "La mine a scos injectoarele afara si le a bagat in niste pahare de plastic si a lasat motorul sa mearga cam 10 minute atata tot...dubios este si faptul ca nici cei de la opel nu stiau cum ajunge motorina in ulei. Probabil asta ar fi cauza cum spunea si tony mai sus ca poate sa intre din cauza regenerarii .... " cum a mai mers motorul daca i-au scos injectoarele? Very Happy sa imi arate si mie minunea aia...
  • alexandru mitran

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze dar cred ca injectoarele nu le a scos afara ,ci doar sa legat cu niste paharele de plastic ,fiecare pahar avea cate un furtunas si probabil ss legat la furtunele de la masina care alimentau injectoarele.....asa le am vazut eu asezate pe motor....si vedeam cum curge motori in pahare....problema este ca sa cam subtiat uleiul si abia acum 3 luni am facut schimbul...acum ma gandesc sa fac din .nou schimbul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR