Ai uitat parola?


  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,300
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Nu nu. Vorbim de dizel cu termostat in stare de functionare buna. Vezi de exemplu la skoda, masina are grila frontala "plina" de schimb aftermarket pentru iernile din finlanda. Nu stiu daca se gasesc la reprezentanta
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 529
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra z13dth din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Si opel astra H are grila plina aftermarket la 120 ron. Nu merita banii dar daca vrei...
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,300
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Nu merita dar nu cred ca e scumpa o bucata de burete de parchet pe grila
  • Marian n

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salt opreliști. Am o problema face spuma în vasul de expansiune, dar fără urme de ulei, și spuma este alba
  • nikusor30

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra Z17DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
sal. am un astra 1.7DTH
NU se incalzeste iarna antigelul mai mult de 72 de grade poti sa o si omori nimik
cadura mai putina iarna mai mult vara
daca cunoaste cineva o rezolvare ,rog sa posteze.
cu preincazitor suplimentar nu merge ca moare alternatorul .
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,300
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Da exista o rezolvare. Se numeste termostat...
  • szindobel

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2017

  • Garaj Mesaj Privat
buna daca vreti sa se incalzeasca rapid....exista solutie...
exista un dispozitiv care are 3 bujii incandescente...se monteaza pe un furtun de la instalatia de racire.
si antigelu ajunge la 80 grade in cam 3.-----4 minute..
se poate gasi si pe FACEBOK cu denumirea INCALZITOR CARBURANT SI COSTA cam in jur de500 ron
  • AMarozsan

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Jacks a scris:da , e ciudat ca si la mine e la fel. daca stau cu ea la relanty nu urca acul in veci, iar caldura baga dar nu asa ca sa te arda cum e la (logan)sau la golf


Salut,

Da-mi voie sa te contrazic. La masina mea ( Opel Insignia 2011 2,0 CDTI 160 cai) in maxim 5 minute daca o las la relanti deja apa ajunge la 70-80 de grade. Iar daca pornesc direct la drum maxim 3 minute si deja e la 90 de grade.
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,221
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Buna dimineata...tu ce faci raspunzi cuiva care a pus problema acum 13 ani?Fii mai atent!
  • wel
  • Membru bebe
  • 19 mesaje
  • din 21 Mai 2010
  • Locatie: Bucuresti
  • wel

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mai 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salutari posesori de opel astra h ! Sant posesor de astra H 1.7cdti ,2006. Am citit despre problemele voastere legate de termostat si am ajuns la concluzia ca si eu am probleme cu acesta. Momentan nu am desfacut sa vad daca se vede producatorul cu care este echipat motorul meu. Intrebare de 10 puncte ,ce producator de termostat imi recomandati ? Recunosc ca bun si ieftin nu cred ca exista asa ca merg pe varianta bun si nu conteaza cat ar costa. Multumesc anticipat !
  • ro.auto

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare dragi colegi,

Am si eu aceeasi problema cu un Vectra C, motor 2.0 DTI. Foarte rar se ridica temperatura la motor si nu depaseste pragul de 80. Niciodata nu sta constant la o anumita temperatura. In ultimele zile se ridica acul si coboara, iar caldura nu mai baga. Am observat si o piredere a antigelului din vasul de espansiune. Care sa fie problema?

Va multumesc!
  • wel
  • Membru bebe
  • 19 mesaje
  • din 21 Mai 2010
  • Locatie: Bucuresti
  • wel

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z17dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mai 2010

  • Garaj Mesaj Privat
La astra h ,z17dth,din cauza ca se incalzea foarte greu,am schimbat termostatul cu unul original GM precum si antigelul Hepu G12 (a intrat fix 3 litri antigel si 2 apa distilata) .Acum se simte diferenta ,dupa cca 10-15 min se mers temperatura creste considerabil si am caldura in masina.
  • ADanila

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
La mine motor 1,7 tdi nu urca acul si căldura nu bacga ce sa fie?
  • ADanila

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salut poate cineva sa imi spuna si mie ce problema poate fi
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Posibil termostat...!
  • EAdrian89

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Feb 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Schimbi termostat si senzor temperatura
  • Bidalac Daniel

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Mar 2019

  • Garaj Mesaj Privat
La mine se incalzeste dupa 15 km parcursi si temperatura e la 80,baga pitin aer cald specific ca aerul e caldut,motor 1,7 tdi,iar la relanti nu ridica temperatura deloc.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
La 80 gradeC,aerul ventilat ar trebui să fie foarte cald...! Posibil sa ai probleme în dirijarea aerului prin radiatorul climatizării(clapeta defecta)...! O verificare competenta ar elucida cauza ..
  • 0vidius

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord din 1971
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Va supun atentiei o problema.
Detin Opel Astra J, 1.7 CDTI, 110Cp, an 2011. Problema mea, careia la service nu-i dau de cap, este ca apa nu circula in motor, inclusiv in radiatorul de caldura. A fost inlocuita distributia, pompa apa, radiator racire motor, furtune calorifer si termostat. In relanti, mecanicul a scos furtunele de la calorifer pe rand, iar in mod normal pe furtunulnde tur, trebuia sa tasneasca apa din furtun. La relanti... picura putin, la turatie de 1500-2000 rpm, are ceva presiune dar nu ceva spectaculos. Am inlocuit pompa de apa, sunt la a treia si... tot asa. Un sfat, o idee !?
Apropo, nu are nicio pierdere de antigel, verific zilnic nivelul
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,300
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Din cate stiu eu ai circuitul mic si circuitul mare. Circuitul mare nu se deschide decat de la o anumita temperatura(ridicata). Ce furtun a scos mecanicul de nu curgea, cel de tur(ma indoiesc)? Daca este infundat circuitul de racire ar trebui sa iti fiarba apa in instalatie. Probabil ca a scos furtunul de retur din calorifer(din bord) si a observat ca nu circula antigelul, poate este infundat caloriferul(trebuia sa il spele). Eu unul sugerez sa schimbi mecanicul daca ai schimbat 3 pompe de apa pe cheltuiala ta...

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata