Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • 0vidius

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord din 1971
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Nu sunt priceput la mecanica, insa pot spune ce am vazut. In calorifer intra 2 furtune unul deasupra celuilalt.. L-a scos pe cel de jos, cel care se si incalzeste, celalalt ramanand rece. Banuiesc ca furtunul care se incalzeste este turul, iar cel de sus, cel care nu se incalzeste, este returul.
Skip Ads 60 min (0/3)

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,486
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra a14net din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Caloriferul de sub bord sau tu te referi la radiatorul din fata motorului?
  • 0vidius

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord din 1971
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ma refer la radiatorul de sub bord, radiator care, din cate spune mecanicul de la service, nu este infundat sau spart
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z19DT din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
horaa a scris:Depinde si depinde, nu da drumul la caldura si stai cu ochii lipiti pe afisaj/ceas ce ai tu.... daca deschide pe la 85-90 de bine, daca deschide la 75 e termostatul. La mine la 75 de grade deschidea termostatul, dupa ce l-am schimbat deschide la 87 si coboara pana la 83, dar daca e mai rece afara si deschide de prima data scade mai mult de 83.

Greu de încălzit motorul ăsta de 1.9 cdti..mai ales dacă nu vine cu Quick heat(rezistență electrică)...Eu din 2010 de când o am cam fac mereu frigul.Am luat repede un termostat ca sa fac ceva in privința asta dar am văzut pe net ca nu el este problema..e din categoria.."toate fac așa"..Eu de prin 2011 fac ceva rudimentar:pun un plastic intre proiectoare,pe exterior.Asa ca după ce ajunge la 97 apa dau pe 26° si pe treapta 3..si ce bine este.Altfel fără plastic oscilează la greu..ajunge chiar si la 65°de la 97°la relanti cu căldura pornită pe 26° si treapta 3,4.


Ultima modificare facuta de Florin20 la Dum 24 Nov, 2019 4:45 pm, modificat de 2 ori in total
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,486
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra a14net din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Degeaba acoperi prostiile alea de proiectoare. Eu iarna pun peste grile burete de parchet, prins bine in soricei acopera 90%. Eu sunt multumit, la 15 grade diferente motorul atinge aceeasi temperatura in primii 3 km Smile . Bine, daca te fatai in oras nu vei avea motor cald la diesel. Cea mai buna varianta ar fi sa gasesc prin dezmembrari spuma expandata ce o are saab 9-5 pe 1.9. Aceea ar fi cea mai buna izolatie
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z19DT din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Horaa ,sa sti ca e suficient la a mea..nu contest eficiența variantei tale..dar la a mea ajunge la 97 (pana intra Gmv-ul)la drum intins,fara ea, urca maxim 88.Deci nu intră suficient aer cât sa răcească"apa"din radiator..am băgat si carton(cat radiatorul de mare)pe interior dar dacă nu aveam surubelnita la mine sa desfac grila radiator,sa scot cartonul, faceam saună intro zi mai călduroasă...înainte aveam de mers 25 de km,drum întins..acum m am mutat in Pitești si mai mult stai in trafic..
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,486
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra a14net din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
La mine ornamentul proiectoarelor sunt pline, deci nu am ce pune. Singurul loc pe unde poate intra aer rece este pe sub bara si prin grile. Eu doar iarna le pun, oricum la mine cel mai scurt drum momentan este de 20 de km. Eu unul iarna las motorul la relantiu 2-3 minute, apoi pornesc, caldura nici vorba sa o pornesc, cand apa ajunge pe la 40-60 de grade pun pe tr 1 sau 2 de ventilatie, cand ajunge la 83-87 si deschide prima oara termostatul setez pe auto la 23 de grade si fac aceasta chestie de 6 ani buni. Daca tremur? Putin.
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z19DT din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Scuze,am mai modificat postarea mea si din cauza asta nu mai înțeles..Am pus plasticul sub nr.ul de inmatriculare,intre proiectoare.Sus,unde e sigla Opel, e plin.Si oricum am zis ca nu îsi mai face racirea cu plasticul pus.Deci la mine, e suficientă soluția aleasă.Eu dau pe dezaburire parbriz direct(23,24° si treapta 3,4),altfel nu vad nimic,e aburit si fac asta chiar dacă apa are in bc-ul ascuns doar 2,3°.Recunosc ca graba mea mi a adus o turbină care fluieră de cam 3 ani..mea culpa


Ultima modificare facuta de Florin20 la Dum 24 Nov, 2019 6:29 pm
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,486
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra a14net din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Pai e aceeasi chestie. Sa acopere grilele Smile Eu ma gandeam ca in iarna aceasta sa modific putin implementarea. Musama/piele si velcro cu adeziv. Il montez si il demontez mult mai rapid
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,875
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
motorul diesel se incalzeste greu iarna cu cat este mai mare cu atat se incalzeste mai greu iar daca nu mergi cu el nu se va incalzii in veci.(stai cu el la relantiu sa vezi in cat timp se incalzeste)
dieselul trebuie sa aiba scut si captuseala deasupra. daca vrei o incalzire mai rapida pune husa de piele pe botul masinii sau acopera radiatorul cu un carton. sigur nu patesti nimic la -15 grade.
daca ai masina diesel si vrei sa mergi iarna 10-20 km la seviciu mai bine renunti si cumperi o benzinara.
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z19DT din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Astea mai moderne au fel si fel de îmbunătățiri(pompă apa care nu învârte apa până nu ajunge la 90°,grilă radiator activă,bujii de încălzire pe instalația de racire a motorului,si mai sunt probabil si alte inovații)...aaaa,am uitat de renumitul sirocou.La mine e simplu..nu am nici măcar quick heat (rezistență electrică),din păcate,asa ca atunci când ajunge la nouă zeci si ceva de grade (dacă ajunge) rezolv racirea antigelului făcând "saună" in masina,dau pe 28° si treapta a4a si am rezolvat.
  • Pox86

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra E892243 din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Nov 2020

  • Mesaj Privat
Vezi la termostat nu-ți deschide cum trebuie e blocat trebuie desfăcut curățat sau înlocuit și trebuie curățat bine înainte să-l pui nu calcă bine
  • marin70

  • Mesaje scrise: 658
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra y17dti din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Inlocuiti si antigelul. Veti fi surprinsi de diferenta.
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR