Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • mihneaandrei

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salutare...
Opelul meu e din 2001, am cu el un pic peste 230.000km si in afara de consumabile, nu a fost necesar deloc sa fie dus pt reparatii majore. Ei, datorita nr de km si a vechimii, pot sa incep sa ma astept sa cada una-alta de acum incolo... Iata ce problema am acum, de aprox 2 sapt, si m-ar ajuta foarte mult sa aflu si parerea voastra.... Masina "da in nas", ca si cum se ineaca motorul, asta la acceleratie treapta 1, 2 si 3, in urmatoarele conditii:

- incepe sa se intample mai mereu cand ma apropii de ultimul sfert de rezervor; nu se intampla niciodata cand am peste jumatate, spre plin!
- da in nas daca tind sa accelerez mai sportiv, daca se face fff usor accelerarea, nu se intampla...
- da in nas mai des daca e sarcina pt motor, fie din 4 persoane in masina, fie daca urc o rampa sau ceva cu ea
- am mai patit asa ceva si vara trecuta, pare ca se intampla doar la temperaturi crescute; in alte anotimpuri chiar si cu sfert de rezervor si masina incarcata, nu e nicio problema...

Cam astea ar fi lucrurile de mentionat... Imi inchipui ca pot fi o multime de probleme, inca nu am ajuns la service cu ea pt a verifica, insa vreau sa stiu ca idee la ce as putea sa ma astept... Pot fi multe, de la clapeta, la benzina proasta, la aer fals, la injectoare, la pompa de benzina de sub bancheta... Totusi, faptul ca se intampla doar cand benzina scade sub jumatate in rezervor, ma determina sa cred ca ar fi pompa de benzina, pentru ca asta e singura variabila pe care o gasesc in ecuatie. Daca ar fi alta problema din cele de mai sus, cred ca s-ar intampla indiferent de nivelul de combustibil din rezervor..

Va rog mult, ajutati-ma cu o parere avizata
Multumesc anticipat
Skip ads

  • ionel dobre

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
parerea mea este , ca daca doar atunci cand ai un sfert de rezervor, asta insemnand 15 litri aprox. de unde alimentezi. benzina este mai usoara ca apa se salta deasupra atunci cand un sfert de rezervor se baltacaie mai tare benzina atunci ia si ceva apa, sau mizerii din rezervor. incearca daca te pricepi si ai posibilitatea sa golesti in totalitate rezervorul si schimbai si filtru de benzina. pe de alta parte pompa de benzina este in rezervor scoatoe si curatai sita are o sita de filtare, cam atat pot sa iti recomand. si mai incearca sa schimbi furnizoru de benzina, mie mi se ooprea in mers indiferent de viteza, am puso pe test , nimic si mia sugerat tipu sa schimb furnizorul de benzina acum nu sa mai oprit deloc. bafta sa ne ti la curent (dar nu de la priza)
  • jidanu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Verifica si catalizatorul,mergi la un mecanic si slabeste-i legatura la evacuare si fa o proba,am patit-o la o alta masina(am inlocuit motorul degeaba)
  • ionel dobre

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
ai rezolat, spunene si noua.
Skip ads

  • al3sc
  • Suspendat
  • 50 mesaje
  • din 06 Sep 2009
  • Astra 2001 Z16XE
  • Constanta
  • al3sc

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2009

  • Mesaj Privat
pompa de benzina este pe duca si cand ai putina benzina se supraincalzeste si baga cu debit variabil
  • xgender8k

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2012

  • Mesaj Privat
tot pompa zic si eu
intreaba testeru daca zice cv
  • bodddy2004

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2011

  • Mesaj Privat
mihneaandrei a scris:Salutare...
Opelul meu e din 2001, am cu el un pic peste 230.000km si in afara de consumabile, nu a fost necesar deloc sa fie dus pt reparatii majore. Ei, datorita nr de km si a vechimii, pot sa incep sa ma astept sa cada una-alta de acum incolo... Iata ce problema am acum, de aprox 2 sapt, si m-ar ajuta foarte mult sa aflu si parerea voastra.... Masina "da in nas", ca si cum se ineaca motorul, asta la acceleratie treapta 1, 2 si 3, in urmatoarele conditii:

- incepe sa se intample mai mereu cand ma apropii de ultimul sfert de rezervor; nu se intampla niciodata cand am peste jumatate, spre plin!
- da in nas daca tind sa accelerez mai sportiv, daca se face fff usor accelerarea, nu se intampla...
- da in nas mai des daca e sarcina pt motor, fie din 4 persoane in masina, fie daca urc o rampa sau ceva cu ea
- am mai patit asa ceva si vara trecuta, pare ca se intampla doar la temperaturi crescute; in alte anotimpuri chiar si cu sfert de rezervor si masina incarcata, nu e nicio problema...

Cam astea ar fi lucrurile de mentionat... Imi inchipui ca pot fi o multime de probleme, inca nu am ajuns la service cu ea pt a verifica, insa vreau sa stiu ca idee la ce as putea sa ma astept... Pot fi multe, de la clapeta, la benzina proasta, la aer fals, la injectoare, la pompa de benzina de sub bancheta... Totusi, faptul ca se intampla doar cand benzina scade sub jumatate in rezervor, ma determina sa cred ca ar fi pompa de benzina, pentru ca asta e singura variabila pe care o gasesc in ecuatie. Daca ar fi alta problema din cele de mai sus, cred ca s-ar intampla indiferent de nivelul de combustibil din rezervor..

Va rog mult, ajutati-ma cu o parere avizata
Multumesc anticipat


Salutare!

Ai rezolvat problema? Cam aceleasi simptome le am si eu. Daca accelerez brust da in nas, parca nu mai are puterea care o avea inainte...si turometru oscileaza usor. As mai putea sa adaug niste "explozii" ciudate la relanti. Cand stau la semafor, pe liber, din cand in cand marca are niste explozii ca si cum s-ar opri un injector pentru o secunda, moment in care scade putin turatia, si isi revine imediat. Cand am peste jumate rezervor, in afara de relanti, totul pare ok.

Nu apare nici o eroare pe tester, am ferificat si cu metoda pseudo agrafa - tot nimic.

Multumesc anctipat!
Bogdan
  • al3sc
  • Suspendat
  • 50 mesaje
  • din 06 Sep 2009
  • Astra 2001 Z16XE
  • Constanta
  • al3sc

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2009

  • Mesaj Privat
tot pompa 100%
Skip ads

  • bodddy2004

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Merci al3sc!

Cum pot verifica sa ma asigur 100%. Nu as vrea sa o schimb si sa apoi sa ma trezesc ca nu este asta (nu contest raspunsul tau dar as vrea sa pot verifica cumva 100% ca nu e tocmai ieftina o pompa noua).

Multumesc mult!
Bogdan
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
In opinia mea, primul pe lista de probleme ar fi sorbul de la pompa. Verificati sa nu fie infundat sau spart pentru ca din aceasta cauza, cand scade nivelul de carburant din rezervor pompa nu mai poate sa traga benzina de pe fundul acestuia.
O a doua cauza ar putea fi pompa in sine. Datfiind faptul, ca are un numar de ani, iar ca si principiu de functionare ea isi face racirea in carburant, e posibil, ca odata cu scaderea nivelului sa se incinga si sa nu mai faca presiune si debit cum ar trebui.
  • mihneaandrei

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salutare, iata ca odata cu venirea caldurii excesive, iar aceeasi problema.... Pe masina toate consumabilele sunt schimbate, am aproape 250.000km cu ea, la un drum mai lung daca nu apuc sa bag benzina pana spre plin si scade sub jumatate de rezervor, iar da in nas... Pe tester nu imi da nicio eroare nimic, insa in trafic e dezastru daca nu apuc sa bag benzina la timp...

Nu am avut cand sa ma duc la service sa o las pt a demonta/verifica pompa benzina, dar cei de la service-ul unde ma duc eu de ani de zile mi-au zis ca e intr-adevar o problema de pompa. Cum ziceam si in prima postare, patesc cand scade benzina sub jumatate sau sfert de rezervor + e foarte cald afara (fie a stat masina in soare nemiscata, fie in trafic se incinge) + se intampla uneori la viraje (mai ales la viraje 90 grade stanga, cand practic toata benzina din rezervor se duce spre dreapta...)...

Singura solutie (provizorie) e sa nu mai las sa scada sub jumatate de rezervor, dar in caz de drumuri lungi in zone fara benzinarii, e nasol...

Ati mai avut careva problema asta si cum ati rezolvat-o?
Merci frumos
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cand iti da in nas scoate busonul de la rezervor si vezi daca se schimba ceva.
Verifica la service presiunea data de pompa de benzina.
Clar e problema de alimentare.
Skip ads

  • mihneaandrei

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns, facusem incercarea cu desfacutul busonului de 2-3 ori, dar la fel se intampla, tot da in nas. Cum ziceam, tine strict de temperatura, daca e masina incinsa, asa patesc... La ce pret sa ma astept la o pompa noua de benzina? Ca dpdv al manoperei din cate stiu nu este ceva extraordinar de complicat la Z16SE fiind sub bancheta, in rezervor
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Pompa noua gasesti incepand de la 130 Topran pana pe la 400 lei Bosch.
Daca face asa doar cand e cald e posibil sa ai probleme cu ECU. La diagnoza ai ceva erori ?
  • mafiozzo

  • Mesaje scrise: 309
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
eu am rezolvat problema asta la z16se curatand injectoarele..o sa fac un tutorial cat de curand,cand toti ziceau bobina 100%... uite ca erau injectoarele
  • raduandrei77

  • Mesaje scrise: 791
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2010

  • Mesaj Privat
A mea este z16xe si tot asa da in nas dar doar cand nu o accelerez tare daca merg mai sportiv nu face
  • mafiozzo

  • Mesaje scrise: 309
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
asa era la mine inainte,chiar si cand o lasam in frana de motor facea 2-3 hopuri dupa mergea lin,azi le curat din nou ca pe sensul invers nu le-am curatat, am gasit un tutorial f bun dar e in engleza,eu unu stiu engleza poate unii nu o stiu perfect, asa ca incerc azi sa fac un tutorial, eu unu is f multumit,merge lin oricum as accelerao fie frumos fie sportiv, fie ca e viteza a5-a fie a2-a,ce am obsservat, pe rampa injectoarelor nu e nici un furtun de retur.. ci undeva mai jos...ceea ce nu mi se pare ok,dar asa e de fabrica,chestia asta n-am inteles-o.
  • tavyzo

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2012

  • Mesaj Privat
salut
am si eu o problema cu un opel astra g z16se, plec si dupa ce ma opresc daca stau 20-30 min nu mai porneste, trebe sa stau 2-3 ore sa porneasca, iar daca cand ii dau la cheie si apas usor acceleratia porneste, poate sa imi zica cineva de la ce este? daca a mai patit cineva
am verificat pompa de benzina si baga, dar baga in reprize, o secunda se aude ca baga o secunda sta(nu aud nimic) e normal? mai pote fi de la clapeta sau de la supapa egr sau de la egr? am puso pe tester si mi-a dat eroare pe egr decat. daca poate sa ma ajute cineva cu un sfat va rog
  • mihneaandrei

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2008

  • Mesaj Privat
@iulian1971, singurul cod de eroare e P0136 O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2), a carui explicatie si pe net si din partea celor din service tine de lipsa de etanseitate a evacuarii, fapt ce n-ar justifica mai deloc problemele mele din topic...
  • nicu67

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2013

  • Mesaj Privat
bodddy2004 a scris:Merci al3sc!

Cum pot verifica sa ma asigur 100%. Nu as vrea sa o schimb si sa apoi sa ma trezesc ca nu este asta (nu contest raspunsul tau dar as vrea sa pot verifica cumva 100% ca nu e tocmai ieftina o pompa noua).

Multumesc mult!
Bogdan


SALUT,
mai ieftin ar fi sa demontezi rezervorul si sa-l cureti de mizerie.E posibil sa ai rugina in el.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR