Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut
Dacã frig bornele de la baterie de regulã ai un contact imperfect exact acolo unde frig.

Verificã sertizarea cablurilor in borne si inlocuieste cu unele noi, de obicei se oxideazã acolo.

Eventual stringe si suruburile mai bine, dupã ce cureți cum trebuie locurile.

Eu pariez pe sertizare... cred ca acolo e buba.
Skip ads

  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2015

  • Mesaj Privat
@florea alin
Daca frig bornele, ai contact imperfect intre cablu si borna. Verifica sertizarea sau prinderea, nu stiu cum e facuta la Astra. Am patit asta la Corsa, borna minus era calda dupa drumuri mai lungi, am taiat cablu si am refacut sertizarea, ba chiar am topit si niste fludor sa fiu sigur ca nu mai creeaza probleme.
  • florea alin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Am verificat SI bornele...nu am nici un contact imperfect...nici o problema la legaturi
In schimb se pare ca Masa care pleaca de la baterie la motor,pe traseu se intalneste cu cablul de plus de la alternator SI electromotor iar acolo se intamplat ceva
Revin cu informatii dupa CE desfac Maine cablurile sa vad daca se ating pe undeva
Multumesc
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
ramin la parerea ca ai probleme la sertizarile firelor groase in bornele de la baterie.

Ar trebui cumparate borne noi iar firele de pe cablajul masinii se taie de linga bornele vechi si se sertizeaza in bornele noi.

daca vrei pune o poza cu bornele masinii tale ca sa iti aratam de unde credem ca ai probleme (eu si colegii care mai activeaza, vad ca si @ mariuseek a zis ca mine).

daca ti se atingea plusul cu minusul dupa parerea mea era masina in flacari.

este doar parerea mea, tu faci cum vrei, masina e la tine, e obiectul tau.
Skip ads

  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Problema cu bornele se poate depista foarte simpul, iei orice aparat de masura si masori tensiunea pe borne si in cablu (iei sonda si strapungi izolatia cablului cu 5-10 cm inainte de borne. Daca de ex masori 14,0 V pe borne si 14,4 V in cablu atunci clar ai o cadere de tensiune in zona sertizarii. Daca masori aceeaei tensiune e ok. Faci la fel si pe cablul de masa.
Spor!
  • florea alin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru pareri...au fost de mare ajutor
Masa de la baterie la motor se incingea Maxim....am pus un cablu in paralel baterie motor SI se vede o schimbare,incarca Mai bine SI nu se Mai incinge borna de minus
In schimb plusul se incinge in continuare...trebuie sa-l schimb
Nu pot taia cablu vechi SI si sa-l sertizez tot pe El pentru ca sunt deja foarte intinse cablurile SI cel Putin plusul nu Mai ajunge la alternator,revin cu informatii SI deacoperiri
  • babisdi

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2016

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Contact imperfect pe cabluri.
Verifica-le de la alternator pana la bornele bateriei.

Mulțumesc mult și sper ca și alții sa facã la fel!
Am un astra h 2008 Z14 XEP, și cu ceva timp în urma am observat în meniul secret sau ascuns(sau cum vreți sã-i ziceți) faptul ca alternatorul incãrca bateria cu valori de 13,3V-13,7V la maxim 2-3 minute de la pornire și dupã scãdea la valori de 12V-13,1V (oscila foarte mult și nu conta dacã aveam consumatori mai mulți sau mai putini în acel moment). Bateria o am de aproximativ 1 an și jumãtate și ma fãcut sa cred ca am probleme cu alternatorul. DAR BINE ca am citit mesajele de aici și am urmat sfaturile. Cu motorul pornit și toți consumatorii porniți timp de 2-3 minute borna de plus se menținea rece, în schimb borna de minus se încãlzea puțin, dupã mai mulți km parcurși chiar frigea(precizez ca acestea erau toate bine strânse,curate și neoxidate, chiar și suruburile acelea mici care sunt prinse pe borne). Le-am desfãcut pe toate și le-am curãțat cu hârtie abraziva finã. Nu se mai încãlzește și valoarea de încãrcare se menține între 14V - 14,5V. Acum îmi dau seama cã și dupã vreo 20 de km parcurși bornele și cablurile trebuie sã fie reci.La mine cred ca era vorba despre acele suruburi mici care vin prinse pe borne.... dar le-am curãțat pe toate.
Ce bine ca exista acest forum!
Atașez și o pozã sa se înțeleagã despre ce suruburi e vorba.

Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR