Ai uitat parola?


  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jul 2011

Vad ca a aparut si la noi uleiul Mobil 1 0W-40 cu specificatia Dexos2. Ce parere aveti? Smile Asta sau Motul 8100 X-Clean Dexos 2?

Specificatii Mobil 1 vs Motul
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jul 2011

Bun, rau, eu l-am luat. Am incercat Motul si GM Dexos 2 pana acum. O sa postez opinii dupa ce il schimb (peste vreo 2 luni probabil).
Stie cineva cum iti poti da seama unde e facut uleiul? La Motul daca incepea cu cifra 3 codul de bare, era facut in Franta. La Mobil 1 asta incepe cu 5.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,682
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

Eu am trecut de la GM la Liqui Moly top tech 4600 si se simte diferenta,mai ales dimineata la pornire nu mai este asa de galagioasa...,este adevar ca si pretul este pe masura, insa nu fac rabat....
Uite aici fisa :
http://www.liqui-moly.de/li...00%205W-30_EN.pdf
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jul 2011

Si mie imi placea Motul ca mai potolea rontaitul la pornirile reci. Sa vedem cu asta cum o sa fie, mai ales ca prind iarna cu el. Pana acum am folosit Motul vara, ca era mai vascos, si GM iarna, deoarece este mai subtire (da stiu, schimb uleiul la 7500 km). Acum sa vad cu Mobil 1, poate o sa il folosesc si vara si iarna daca mi se pare ok. Va tin la curent dupa ce il schimb!
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jul 2011

Am facut schimbul de ulei pentru iarna: am pus Mobil 1 ESP Formula Dexos 2 cu norma 0W-40 (astia prin service nu au vrut initial sa puna, cica nu punem noi 10W-40...a trebuit sa insist ca e 0W-40 si ca asta este uleiul care este recomandat si pentru motorul BiTurbo). Inainte am mai folosit GM Dexos 2 (it is shit) si Motul X-Clean 5W-40 Dexos 2.
Cu Mobil mi se pare ca motorul este cel mai linistit dintre toate uleiurile folosite. La ralanti e silentios, mult mai silentios decat cu GM Dexos 2 si putin mai silentios decat cu Motul. Dar ce m-a surprins placut a fost zgomotul motorului in mers. Se aude mai plin si mai rotund, plus ca e mai silentios si la acceleratii (unde altminteri caraia urat) chiar si pana la turatii mai mari. Nu stiu ce face el prin motor acolo, daca protejeaza sau nu, dar la "impresie artistica" m-a castigat. Cred ca numai din asta o sa pun de acum, si iarna si vara.
  • TOTAL_valib

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega X20SE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jul 2009

decat ulei motul care este conform msds-ului mineral spre hidrocracat, vedeti postarile mele in alt topic, mai bine incercati uleiul de mai jos

Ulei Motor Valvoline SynPower 0W-40

Ulei de motor premium, formulat cu ulei de baza sintetic de cea mai buna calitate si cel mai avansat pachet de aditivi pentru cele mai noi performante si cerinte longlife.
Compatibil cu aproape toate tipurile de motoare benzina si turbo diesel.
Protectie superioara la pornire, chiar si in conditii extreme.
http://www.autoa.ro/produs/...8MCFYoEwwodSq4AEQ

Se gaseste si in Romania uleiul 0w40 de cumparat, cautati pe google
http://www.valvolineeurope....oils/synpower/cid(5470)/synpower_0w-40
http://www.autokarma.ro/ule...alvoline/27/20021

De recomandat a fi tinut 10000km sau 1 an de zile pentru climatul din Romania, nu mai mult. Cade ciur caroseria pe motor bun. Un taxiu de prin Mexic cu 1,5 Milioane km la bord , motoru desfacut si nu s-au gasit uzuri in el.
Logan si Solenza taxi in Romania care folosesc uleiul Valvoline au ajuns la 400000-500000km fara uzuri la motor

Daca se merge numai in oras, e recomandat sa se micsoreze numarul de km la care schimbati uleiul, datorita distantelor mici de parcurs, porniri dese si praful. Recomandat ar fi de tinut 5000-7500km sau 6 luni. Care este primul.
  • smarkusyo

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1.4xer din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Jan 2015

poseidon06 a scris:Am facut schimbul de ulei pentru iarna: am pus Mobil 1 ESP Formula Dexos 2 cu norma 0W-40 (astia prin service nu au vrut initial sa puna, cica nu punem noi 10W-40...a trebuit sa insist ca e 0W-40 si ca asta este uleiul care este recomandat si pentru motorul BiTurbo). Inainte am mai folosit GM Dexos 2 (it is shit) si Motul X-Clean 5W-40 Dexos 2.
Cu Mobil mi se pare ca motorul este cel mai linistit dintre toate uleiurile folosite. La ralanti e silentios, mult mai silentios decat cu GM Dexos 2 si putin mai silentios decat cu Motul. Dar ce m-a surprins placut a fost zgomotul motorului in mers. Se aude mai plin si mai rotund, plus ca e mai silentios si la acceleratii (unde altminteri caraia urat) chiar si pana la turatii mai mari. Nu stiu ce face el prin motor acolo, daca protejeaza sau nu, dar la "impresie artistica" m-a castigat. Cred ca numai din asta o sa pun de acum, si iarna si vara.

si cat e pretul? am cautat pe net si imi spune ca vad pretul dupa finalizarea comenzii! Exclamation
  • danu_sv

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: suceava
  • Masina: Astra Z19DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Aug 2006

am folosit Castrol Edge turbo diesel Titanium 5w40 cu norma dexos 2, si dupa 2000 km uleiul avea culoarea schimbata f putin , tinand cont ca masina este diesel Astra J 2.0cdti
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTR din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2013

salutare...ce parere aveti despre uleiul asta?
este fabricat in olanda.

http://www.valvolineeurope....ynpower_mst_5w-30
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jul 2011

@smarkusyo, scuze pentru intarziere, acum am vazut postul tau. Eu l-am luat de la e-mag, dar gasesti peste tot - epiesa, autoa etc. Cred ca a fost 44 lei/litru cand l-am luat eu. Inca sunt multumit, si-a pastrat culoarea, motorul e silentios, sper sa faca si ce trebuie inauntru, desi nu am indoieli Smile.
  • alex_mih

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra Z16XER din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jul 2014

salut. Eu dupa ce s-a terminat garantia am mers cu ulei motul 5w30 agreat dexos 2 , si il schimb la 15000km.. Uleiul cand il nu este murdar si inca are pelicula de ungere si nu prezinta depuneri. Oricum eu am pus gpl pe ea si vad ca se intelege bine cu motul-ul.
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jul 2011

Revin cu impresii dupa doua schimburi de ulei cu Mobil 1 ESP Formula, Dexos 2, 0W40. Ramana la parerea ca masina este mai silentioasa si merge mai rotund cu uleiul acesta, atat la ralanti cat si in sarcina.
Dar constat, a doua oara, ca dupa 7000 km uleiul devine foarte negru. Cu Motul parca nu ajungea atat de inchis la culoare. Nu stiu daca e de bine, ca aduna toate mizeriile de prin motor, sau de rau. E drept ca asta vara am mers cu viteza maxima in concediu pe o portiune de autostrada, masina merge si in Bucuresti zilnic (nu o opresc din regenerari cand isi face), dar iese si la drum intins. Oil Life dupa 7000 km este 63%, dar voi efectua schimbul, ca de fiecare data, la 7500 km. Mai mult nu vreau sa merg cu uleiul asta atat de negru. Mi-am comandat deja Motul Specific Dexos 2 5W30, pentru iarna aceasta, pana prin aprilie-mai. La vara, ma mai gandesc daca revin la Motul 8100 X-Clean 5W40 sau incerc altceva.
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jul 2011

Cam asa arata uleiul de care ziceam mai sus:

  • GTC200

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2015

Inseamna ca si-a facut treaba uleiul.
Despre Motul spre ca stii ca e firma frantuzeasca, nu japoneza cum isi inchipuie majoritatea posesorilor de masini japoneze.
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jul 2011

Da, stiu ca e frantuzeasca Very Happy
Dar totusi, daca e atat de negru dupa 7000 km, dupa 30.000 km (interval de schimb pentru vestul Europei), cum ar arata?
  • GTC200

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Sep 2015

Pai un ulei trebuie sa curete si sa protejeze, de-aia zic ca e semn bun ca s-a innegrit, inseamna ca isi face treaba.
La diesel oricum isi schimba culoarea mai repede ca la benzina, cat despre intervalul de 30.000 km a inceput sa devina regula la fiecare producator. Eu schimb uleiul la 1 an de zile si in functie de an asta inseamna 10-12 pana in 15k km, dar eu am doar benzinare in parcare.
Exxon face lubrifianti buni, la fel si Motul, n-ai cum sa dai gres cu ei.
  • macs

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14XER din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jun 2014

Și părerea mea e că (,) culoarea nu e un criteriu.
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jul 2011

Ok, multumesc pentru feedback Smile
  • nosphy

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Feb 2016

mludwig a scris:Trebuie sa fac si eu un schimb de ulei in perioada aceasta. Imi zice careva de ce ar avea sens sa alternezi uleiul in functie de anotimp? Din cate stiu eu motivul pentru care s-au facut uleiuri multi-grad este sa ofere performante bune si la temperaturi mici de pornire iarna (5W) si la temperaturi mari vara sub sarcina. Ce rost mai are alternarea intre 5W30 si 5W40 nu inteleg.
chiar daca sunt amândouă 5w nu au același vascozitate la rece . Verifica o fisa tehnica si vei observa vasc. La 40 grade e mai mica la 5w30 deci uzura mai mica la rece
  • astralhd

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Apr 2016

danu_sv a scris:am folosit Castrol Edge turbo diesel Titanium 5w40 cu norma dexos 2, si dupa 2000 km uleiul avea culoarea schimbata f putin , tinand cont ca masina este diesel Astra J 2.0cdti

si eu il folosesc si cred ca este maxim la ora actuala.

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide