Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • alinastrag

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2004 Z14R
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2011

  • Mesaj Privat
si in legatura cu uleiul stiu ca la diesel trebuie ceva mai subtire gen 5w40 iar la benzina 10w40. eu la benzinar merg si iarna si vara cu 10w40 nu mi.a confirmat nimeni ca trebuie schimbat cu alta cifra inainte de iarna
Skip ads

  • alinastrag

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2004 Z14R
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2011

  • Mesaj Privat
garnitura este cea mai posibila varianta in aceste cazuri cu maioneza si niveluri crescute.
  • mafiozzo

  • Mesaje scrise: 309
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
15.000 what the? fie, la al meu z16se, cand desfac busonu il scutur se vad clar picuri de condes, antigelu tot la nivel a stat toata iarna, ma enerveaza condensu ma tot gandesc cum sa scap de el, cand vine ideea perfecta, postez rezolvarea
  • alinastrag

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2004 Z14R
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2011

  • Mesaj Privat
15.000 e cam riscant
Skip ads

  • Dariescu Claudiu

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2008

  • Mesaj Privat
alinastrag a scris:si in legatura cu uleiul stiu ca la diesel trebuie ceva mai subtire gen 5w40 iar la benzina 10w40. eu la benzinar merg si iarna si vara cu 10w40 nu mi.a confirmat nimeni ca trebuie schimbat cu alta cifra inainte de iarna



Eu la benzinar merg doar cu 0W40 vara si iarna si e super ok. Parerea mea e ca 10W40 e semisintetic si nu-i prea bun iarna la motor.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Claudiu, de ce crezi ca un ulei semisintetic nu-i "prea bun" la motor?
  • Dariescu Claudiu

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Din cite stiu eu Opel recomanda uleiuri sintetice care difera calitativ de cele semisintetice. Iarna un ulei semisintetic are puncul de curgere altul decit unul sintetic , si uleiul tinde sa devina gros, de aici porniri greoaie, tacanit tacheti, etc. In zona noastra , sau chiar pe la munte iarna avem temperaturi de -20 -25 destul timp. Cit timp motorul e ok, nu vad de ce sa-i pun ulei semisintetic cind producatorul recomanda sintetic, si merge bine cu acesta.
  • radu.laurentiu86

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2012

  • Mesaj Privat
dragi colegi,astazi am schimbat distributia la masina sa speram ca acum am terminat cu maioneza aia care ma tot stresa. atasat aveti doua poze cum arata garnitura capac distributie.


sincer am zis ca mor cand am vazut in ce hal arata garnitura. Shocked e bine ca totul sa terminat cu bine. acum pot spune ca am cel mai silentios motor Very Happy . ulei am pus wolf 0w40 , filtru mahle si antigel Antigel Hepu G12Plus.

vedeti si masinuta mea pe patul de operatie

Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ce ai scimbat la distributie si ce producator ?
  • radu.laurentiu86

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2012

  • Mesaj Privat


piese GM aduse din germania. timp de asteptare pana sa imi livreze comanda in jur de 10 zile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu vad suruburi intinzator, suruburi axe came, piulite evacuare, arnitura baie, arnitura evacuare, arnitura capac culbutori, arnitura termostat, cea de pompa apa o vad metalica si la tine e din cauciuc.
  • radu.laurentiu86

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2012

  • Mesaj Privat
garnitura capac culbutori o aveam schimbata de vreo 3 luni iar garnitura pompa apa asa este ,la mine era cea de cauciuc.. aceasta nu s-a potrivit dar cea care o aveam acolo era aproape noua pentru ca si pompa de apa era aproape noua. probabil a fost pompa schimbata inainte de a cumpara eu masina. anexele care le-ai enumerat nici daca schimbam distributia intr-un service opel nu le schimba. ma refer la partea bolduita ca am fost si am cerut o lista cu ce imi schimba la masina
Skip ads

  • 068064

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2013

  • Mesaj Privat
opel agila z12xe cam dispare antigelul din vasul de expansiune dar vad ca are in capacul de la vas un furtun de evacuare ma gandesc ca o disparea si pe acolo si maioneza in capac destul de multa acu ce sa schimb garnitura capac culbutori,distributie sau chiuloasa nu mananca ulei toba nu e afumata am folosit ulei 10w40 liqui moly cumparat personal din germania regim de mers extern 90 km/h.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur garnitura distributie si/sau pompa apa.
  • 068064

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2013

  • Mesaj Privat
abia azi am descoperit care e problema pompa apa probabil ca a inceput sa piarda si mai mult antigel si a inceput sa lase pata
am urmarit urma de antigel pe dedesupt se prelingea pe bloc si venea de langa pompa am primit si confirmare de la mecanic si maine o schimb si cu okazia asta schimb si curea accesorii.
  • granth

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Buenas dias,
Azi am observat si eu pentru prima oara la masina din semnatura corsa c 1,0 2001 , aceasta spuma galbena. In jur de 1 cm grosime, fapt ce m-a speriat , pana acum indifferent de anotimp nu era decat o pata mica de pe buson cca 1 cm diametru, grosime max 0.1 cm(iarna) vara fiind inexistenta. Ce s-a schimbat la masina anul acesta este faptul ca si-a mutat domiciliu la tara si face 3-4 drumuri pe zi, nici unul mai lung de 1 km . Sa ma alarmez sau sa mai astept. Mentionez ca am schimbat distributia ca la carte in 2010 in Craiova.
  • AIin

  • Mesaje scrise: 558
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
motorul merge rece, nu are timp sa se incalzeasca, se formeaza condens. cat timp nu dispare antigeluldin bocan nu este nici o problema.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Corsa - garnitura distributie sau chiulasa arsa
Corsa - garnitura distributie sau chiulasa arsa... Raspuns.

Poate te ajuta Dl. Dan cu ceva sfaturi, si ce piese sa bagi.
Cred ca cunoaste bine motoarele acestea, ca in palma.

Daca citesti mai sus ai si poze si raspunsuri.
Web Page Name Spor la citit... (de la Corsa ati ajuns in Astra G.
  • mirceagalati

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut , am tot citit ce spune ti aici, nu zic ca nu ar fi posibil, eu am un astra g 1,6 benzina z16se , si eu am smantana in capac si nu imi scade nivelul de apa din vasul de expansiune, poate se diminueaza putin smantana care o face daca scimbi cu un anumit tip de ulei dar de asta nu scapi, eu am vazut la mine fara sa i fac nimic ca pe timp de iarna daca mergeam putin cu ea adica porniri repetate intr o zi si mers putin adica era destula smantana acolo, iar daca mergeam mult sa zic un drum de 400 km aproape ca dispare, inca ceva mai depinde si de temperatura de afara, astea cum e la mine sunt motoare cam in curu gol ca sa zic asa si apare imediat efectul de condens in capac de ax cu came sigur pot aparea si probleme de genul cum am citit mai sus dar in general cel putin la tipul meu de motor e ceva general si orice ai face adica scimb ulei nu ai sa scapi de smantana. Asa i motorul si altele bineinteles care fac condens fac smnatana. Dau un ex. Am un bmw seria 3 1,6 benzina are 234000km si nu am vazut niciodata vreo picatura macar de smantana la buson, am avut si dacie si ii facusem si motorul nu din cauza asta si aia tot facea smnatana prin capac si se mai infunda cateodata si un furtunas acolo cu o supapa pe el. Ce am vrut sa spun este ca anumite tipuri de motoare fac acest fenomen ceea ce e normal in conditiile care se amesteca apa cu ulei asta din cauza condensului, motoarele nus inchise ermetic. Ptr cei ce au dubii in ceea ce am spus pot intreba mai multi mecanici care umbla des cu aceste tipuri de masini si vedeti ce spun. Asta cu schimbatul garniturii de chiuloasa sunt cazuri exceptionale si apar mai multe simptome cum a mai spus cineva, asa ca dati i drumul la mers ca nau nimic asa is ele, ochiii pe ulei atat....
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
La z16se (cum am si eu) si la multe altele este imposibil sa nu apara condensul. Eu am desfacut in vara capacul de la axul cu came si nu este altceva decat un capac de plastic. Fiind in calea curentului de aer rece si fiind subtire este imposibil sa nu condenseze vaporii de apa aspirati in motor la contactul cu acesta. Un motor mai ""capsulat", adica cu un capac suplimentar de protectie aplicat peste capacul axului cu came are mai putine sanse sau deloc sa faca acest condens. Acum conteaza si vremea, daca este umeda sau daca mergi in urma unor masini pe asfalt umed si motorul aspira acest aer, umezeala automat trece prin filtrul de aer in motor. Din aceasta eu nu cred ca toata este evacuata pe toba. Sunt sigur ca daca s-ar izola cu ceva acest capac mai bine de 80% din aceasta "smantana" nu ar mai aparea. Pana la urma este un fenomen fizic normal.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR