Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
foarte tare explicatia ta,se vede ca esti meserias,bravo
Skip ads

  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pai nu toata lumea de pe forum e meserias, mai sunt unii ca isi dau cu parerea, vin cu idei, trebuie sa cerni ce si se pare logic sau corect, etc....
Si eu la fel am aceeasi problema cu maioneza asta, dar dupa cum a fost rasdiscutata aceasta tema, eu personal am ajuns la concluzia ca :
Nu conteaza ce tip de ulei pui si la ce intervale il schimbi, maioneza se formeaza de la condens in zona busonului de ulei si asta in anotimpurile reci facand drumuri scurte.
Vara niciodata nu am avut maioneza, doar iarna.
Recent mi-am demontat "Blana de motor de pe capota" si de atunci maioneza sa triplat ca volum, deci si asta are efect negativ.
  • mirceagalati

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut.da ai dreptate, se gasesc tot felu de ingineri care isi dau cu parerea ca ar fi garnitura de chiuloasa ca ar fi nust ce, pana la urma asta e, la mine nu a scazut nivelul de antigel din borcan de cand am luat masina acum 3 ani...si am schimbat mai multe tipuri de ulei..am avut si opel si castrol si motul si mobil cu toate face acelasi lucru...atata timp cat nu apar probleme mai grave nu ma deranjeaza....aviz amatorilor care nu au avut dacie...si aia facea la fel....ne auzim cu lucruri mai serioase
  • Marius Popescu

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Am vazut ca Valvoline face mult mai putina spuma in capac in comparatie cu Mobil 1 si Liqui Moly. Nu stiu daca asta e un criteriu in alegerea uleiului .
Skip ads

  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
marius popescu, am folosit castrol, gm, mobil1, si da ai dreptate la gm si castrol era un scarmaz. Am intrebat pe cineva mi-a zis garnitura ciupita antigel ssmd, cu Mobil1 nu mai am scarmazu ala Smile
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Depinde poate si de motor.
La z16se meu, daca ar avea gust bun maioneza aia si ar fi cautata, as deschide o hamburgerie.
Culmea este ca am deschis capacul de la axul cu came si ce sa vezi, ,......maioneza era doar la supapele de la cilindrul 4 si in compartimentul de umplere cu ulei si pe buson, ma asteptam sa fie in tot capacul.
Asta elimina teoria garniturii de chiuloasa ciupita sau alte defectiuni majore.
Am vazut un motor demontat, cu garnitura ciupita, acolo si in interior era maioneza.

Am luat acum cateva zile un burete mai mare si l-am taiat in forma patrata si l-am indesat in gaura, poate e de ras, stiu , dar recent l-am scos si m-am uitat la el si era imbibat de apa. Daca apa aceea se formeaza la gaura si curge in motor, e clar.......strica uleiul.

In alta ordine de idei, la motoare gen, z16XE sau z16XEP, nu este un compartiment asa mare ca la z16se si busonul e aproape de supape. Daca busonul ar fi facut din metal, atunci ar face corp comun cu capacul de la axul cu came si nu cred ca ar mai fi condens acolo.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR