Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
@ catastefan-am probat alt EGR care era functional dar nu sunt sigur este posibil inca sa fi avut eroarea p0400 de la al meu stocata
este posibil chiar daca EGR-ul era functional din cauza erorii motorul sa functioneze la fel?
presiunea din rampa de injectoare o pot vedea pe tester?
am op-com sau am nevoie de o scula speciala ceva ca sa verific presiunea?
@ cristiruginescu- aveai aceleasi simptome descrise de mine mai sus?
din ce ai scris inteleg ca ai schimbat ECU si ai segmentat motorul?
de papat ulei nustiu daca papa pentru ca abia am luat masina
bobina am schimbat-o este noua
eu sunt in Anglia de gasit ECU cu imobilizator si cheie gasesc undeva la 50 de lire,nu ar fi o avere dar macar asta sa fie problema pentru ca le-am restrans si nu le mai dau de cap Sad
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Daca EGR-ul schimbat era functional chiar daca eroarea era stocata nu influenteaza cu nimic.
Presiune in rampa nu se poate vedea cu Op-Com trebuie un manometru montat in capul rampei de injectoare.
La 50 de lire e super OK pretul. Intreaba daca poti doar proba....
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
nu inteleg deci chiar daca avea eroarea p0400 stocata si puneam EGR functional trebuia sa mearga cum trebuie motorul daca problema ar fi fost EGR?
cum imi pot da seama daca este defect sau numai functioneaza in parametrii ECU?


Ultima modificare facuta de blackshaddow la Vin 31 Oct, 2014 9:46 am, modificat de 2 ori in total
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
DA
Skip ads

  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
cum pot verifica sau vedea daca ecu este in parametrii?
spun aceasta deoarece in afara de eroarea de EGR nu am niciun martor aprins in bord
de verificat nistiu daca ma lasa sa il verific pentru ca este componenta electrica si spun ei daca sunt probleme pe partea de instalatie s-ar putea defecta piesa lor ... totusi daca gasesc in apropiere am sa intreb si acest lucru
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu prea poti verifica decat cu altul...sau sa il dai pe al tau la un atelier la verificat....
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
am inteles,am sa caut un ECU la un pret acceptabil si vad ce fac
multumesc si tinem legatura
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
am schimbat astazi ECU
ideea este ca,codurile de pe spate difereau insa ecu ca aspect si conectica era identic cu al meu
am schimbat ECU,cip cheie si imobilizator
am schimbat si bujiile cu toate ca cele de pe masina nu erau afumate sau sa prezinte vreun fel de defect
ideea este urmatoarea
cand am schimbat imobilizatorul am pus contactul cu cipul vechi in cheie si acum primesc o eroare si nu o pot sterge
P1614 - Cheie cu transponder incorect
(00) - Nu este prezent
dupa ce mi-am dat seama am inlocuit cipul din cheie si masina mi-a pornit ba chiar am mers fara probleme cu ea
dar eroarea nu o pot sterge si in bord am aprins martorul masinuta cu cheie pe el care nu se stinge
am schimbat si senzorul de lichid racire banuind ca este problema si cu acesta insa nu era d evina el si am mai colectat 2 erori care la fel nu le pot sterge cu testerul
00043 - Lampã martor(MIL) - semnal prea mare
Nu este prezent
00044 - Lampã martor(MIL) - semnal prea mic
Nu este prezent
sugestii in continuare va rog?
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
P1614 - Cheie cu transponder incorect (scoti borna negativa 15-30 min si vezi, ar trebui sa se stearga toate erorile.)
Cablu de masa la ECU l-ai legat.
Si sincronizeaza cheia.
https://www.clubopel.com/vie...p=1666629#1666629
https://www.clubopel.com/vie...p=1728156#1728156

Nu stiu daca sunt acestea.
P0043 Circuitul de control al rezistenței de încãlzire a sondei lambda – semnal sub limita minimã Banc1Senzor3
P0044 Circuitul de control al rezistenței de încãlzire a sondei lambda – semnal peste limita maximã Banc1Senzor3

P0043 - Sondã lambda încãlzitã 3 , Serie cilindru 1 , Reglare încãlzire - Semnal prea slab Scurtcircuit la cablul de împãmântare din mãnunchiul de cabluri , Sondã lambda încãlzitã , Aparat de comandã al motorului
P0044 - Sondã lambda încãlzitã 3 , Serie cilindru 1 , Reglare încãlzire - Semnal prea puternic Scurtcircuit la cablul de plus al bateriei din mãnunchiul de cabluri , Sondã lambda încãlzitã , Aparat de comandã al motorului
https://www.clubopel.com/vie...p=1692517#1692517
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Daca ecu nu este de e aceeasi masina o sa ai erori aprinse de la functii sau otiuni pe care masina ta nu le are dar cealalta le avea. masina merge ok acum?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Bine zis daca a fost resoftat pentru motorul tau.
(cine ti la vandut nu ti-a cerut VIN-ul si dotarile masini, tip motor.) daca nu trebuie setat pentru motorul tau daca merge.
Cum ti-ai dat seama ca se potriveste la masina ta.
(Pai si masinile arata pe exterior la fel dar dotarile difera asa si cu ECU nu inseamna ca daca seamana sunt la fel.)

Numai intreb.
Sper sa fie totul OK. altfel alte drumuri timp pierdut etc...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
ECU e de pe aceeasi motorizare? Pentru ca trebuie sa fie tot de Z16XE altfel trebuie resoftat.
Ca sa scapi de 1614 indeparteaza cipul vechi de imobilizator daca nu ai facut-o deja. ( daca cipul vechi e tot prin masina immo il citeste si pe el )
Ai primit si codul odata cu ECU? Daca da trebuie programata seria sasiu si alte module ale masinii ...
Skip ads

  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
cristiruginescu- masina merge bine acum parca relantiul mai fluctueaza putin dar merge considerabil mai bine
cu aceste erori stocate motorul merge bine chiar si asa
catastefan -ecu este de pe aceeasi motorizare da este identic cu al meu doar ca este ciudat ca nu pot sterge cele doua erori cu incalzire si ce mai spun ele acolo si eroarea de la imobilizator
am schimbat cipu din cheie am pus cipul imobilizatorului si ECU care l-am schimbat deci dar inainte de asta din graba si nerabdare (sriu gresala mea) am pus contactul cu cheia cu cipul vechi si probabil de acolo si martorul cu masina si cheita si eroarea de imo
am sa incerc cu borna de baterie sa vad poate se sterg asa erorile deoarece erorile de sonda lambda nu le aveam cu ECU meu,este posibil sa fi fost stocate in ECU nou
rwvin cu detalii
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Itti trebuie un Op-Com acum si luate toate modulele la rand si programate cu noua serie sasiu. Cred ca eroarea cu MIL are legatura cu BCM...
Iti trebuie codul de securitate al noului ECU....intreaba de unde l-ai luat!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
blackshaddow trebuie sa fie ECU identic, de genul daca scrie pe el DJTU pai ala il pui. Fara asta ai erori aiurea, merge aiurea si tot asa.
Eu unul nu mai stau sa schimb chip, imo, sa fie HSFI 2.1 si se face.
  • auras112

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2014

  • Mesaj Privat
si eu am problema la masina mea Astra G 2001 Z16XE.mergea numai in "suturi",relantiu instabil,mai datea si rateuri .Am pus blind la EGR si s-au mai rezolvat din probleme.Relantiul nu mai oscileaza asa rau,suturile in mers nu mai sunt asa accentuate,si nu sunt prezente mereu (ca inainte),rateuri nu mai da,porneste mai greu acum.Coduri eroare :
-P0105
-P0500
-P0353
-P0170
Bobina schimbata,filtre benzina si aer.Am luat masina la o fuga si nu trece de 170km/h.Prinde 160km/h in treapta a 4-a dar cand schimb a 5-a parca sta pe loc Sad
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
ECU nu bate la serii ... m-am inselat camd l-am cumparat
masina oricum si-a imbunatatit considerabil mersul si mi-a mancat ficatii am sa o las asa si cu asta basta
pastrez ecu meu original in cazul in care problemele revin am sa il schimb din nou
multumesc pentru ajutor
tinem legatura opelisti
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Daca spui ca ai observat o imbunatatire semnificativa la mersul motorului sfatul meu e sa duci ECU tau la reconditionat. Deci ECU masinii are buba.
Parca tin minte ca esti in Anglia. Acolo firmele nu isi bat joc de oameni pentru ca exista mult bun simt si civilizatie. Ia legatura cu http://www.ecutesting.com/ si vezi de preturi. Eu zic ca se merita.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
blackshaddow, nu te-ai inselat neaparat. Nu conteaza ce cod scrie pe el, atat timp cat are injectie de tip HSFI 2.1. Ce iti trebuie tie acum, sa gasesti pe cineva care are tech2, sa-ti bage softul corect pentru masina ta. Si atat. Codurile de securitate se scot din ECU existente.
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
momentan am sa merg asa si cand dau de bani am s ail reconditionez sau iau altul oi vedea eu ce fac
momentan m-a uscat de bani
multumesc mult pentru ajutorul acordat colegilor opelisti
asfalt uscat si mers rotund al motorului va doresc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR