Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
@BUF
sa nu fie garnitura de chiuloasa..atunci iti apare ulei in vasul de expansiune!
Skip ads

  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@javier2008 - este ventilatorul original al masinii ? aceeasi problema am avut-o si eu dupa ce am schimbat venhtilatorul cu unul de passat .. ardea tot ce prindea .. 20 A se ducea instant .. iar pe cea de 30 o topea doar .. si am fost nevoit sa modific instalatia cu niste fire mai groase si cu o sigiuranta de 30A din aceea mai mare .. si s-a rezolvat ...
  • BUF

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
shaftt24 a scris:@BUF
sa nu fie garnitura de chiuloasa..atunci iti apare ulei in vasul de expansiune!

cum pot schimba asta, este nevoie sa ma duc in service pentru asta sau se poate schimba si de mine?
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
pt garnitura de chiuloasa iti trebuie un sercvice..cu siguranta ..dar mai intai fai un diagnostic calumea..si dupaia..
trebuie rectificata chiuloasa si garnitura noua..te costa in jur de 300 de euro!
sa speram ca nu e problema aea!poate scapi mai ieftin..
vezi daca ai si pe OJA DE ULEI..antigel
Skip ads

  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Sperii omu' degeaba. Cel mai probabil e dus racitorul de ulei sau termoflot cum i se mai spune, nu garnitura de chiulasa. Oricum, si dupa inlocuirea racitorului o sa mai cureti mult si bine instalatia pana sa dispara tot uleiul de-acolo.
Just in case, cu nivelul uleiului cum stai? Ai si ceva spuma pe joja? (ca sa eliminam complet din randul suspectilor garnitura de chiulasa).
  • BUF

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
nu am scapari de ulei, si nu am spuma pe joja(joja este cumva tija aia cu care verifi nivelul uleiului:))
si mai am o intrebare racitorul de ulei arata ca un radiator mai mic ?
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Nu chiar, ala care seaman cu un radiator mai mic e intercooler-ul. E cumva in spatele motorului situat, intre motor si habitaclu. Arata ca o bucata de aluminiu cu 2 tevi, nu stiu sa il descriu. E un topic intreg cu "ulei in vasul de expansiune", acolo parca erau si poze cu racitoru'. Oricum, mai greu sa vezi defectiunile cu ochiul liber la el. In orice caz 99.9% aia e problema - se inlocuieste racitorul, nu se poate repara.
Da, aia e joja.

LE: aici e topicul de care iti spuneam, citeste-l: https://www.clubopel.com/vie...+vasul+expansiune
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
sa fie cum zici tu racitorul de ulei!
Very Happy
Skip ads

  • andreim4

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
salutare.
am si eu o intrebare legata de termocupla... am cumparat una dar am impresia ca baieti de la magazin nu mi-au dat ce trebuie.
m-am uitat ieri la radiator si din cate am vazut a mea e cu 3 fire iar asta e cu doua. deasupra ei mai era ceva ce semana cu termocupla dar nu am putut sa imi dau seama ce e si cate fire are. poate cineva sa imi dea ceva detalii eventual poze despre ce si cum se gaseste pe acolo?
multumesc anticipat
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
poi daca dai nr-sasiului din cartea de identiate nare cum sa greseasca dupa parerea mea!
  • andreim4

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
nu l-am dat. am dat doar detaliile care sunt de altfel si in semnatura Neutral
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
andreim4, ai 2 termocuple pe radiator. Ambele cu 3 contacte. Cea de jos are mufa rotunda si comanda vitezele 1 si 2 ale ventilatoarelor. Cea de deasupra are mufa mai patratoasa si comanda viteza 3 a ventilatoarelor.

Skip ads

  • andreim4

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
multumesc pentru poza... seamana cu ce am eu pe acolo...
nu stiam ca sunt 3 viteze la ventilator. stiam doar de 2. aceasta a 3-a viteza comandata de o a doua termocupla ma face sa ma gandesc daca cea pe care o schimb e cea care trebuie schimbata. avand in vedere ca asta e de 95 de grade cea veche fiind de 105 o sa o schimb pe prima in speranta ca cea de a doua nu v-a fi nevoie sa o foloseasca vreodata instalatia de racire. multumesc pentru reply
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
andreim4, arunca un ochi aici https://www.clubopel.com/vie...p?p=166144#166144
  • BlueBird

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Sal Tuturor o sa incep in a descrie masina mea desi sunt umpic cam nervos acum.
Posed o Astra G cabrio BabyBlue 1.8 motor z18xe si am o problema care imi mananca bani si nervii MAXIM. De cand am luato mi se tot aprinde simbolul de pe bord cu o baterie si cu un X in mijloc....stanga sus ultimu simbol....se aprinde becu ala numai cand merg cu masina si opresc la benzinarie sau oriunde stau 5 min si cand pun contactu nu apuc sa ai dau cheie k acu de la temperatura ajunge peste 90 de grade spre 100 si porneste ventilatoru de zici ca imi iau zboru....si bineinteles se aprinde si becu MAGIC din colt stanga sus ....am schimbat AZI termostatu...am schimbat inainte d termostat...SONDA din termostat...DEGEABA...acum am term meu vechi care era bun si am si termostat nou cu sonda incorporata marca BEHR termostatu exact k cel care e original si l-am dat DEGEABA JOS ...deci acelasi cu care vine ea din fabrica.
PE tester am testato de mi-am testat mintiile si nu stie NIMENI ce are la serviceu unde am facut reparatie la ea....
ADAUG k intimp c merg ...raceste motoru normal acu sta drept la 90 grade...si cand dau drumu la aerc cond...la primu sau 2 lea semafor iar se aprinde ACELASI BEC cu X si incepe ventilatoru fara k temp sa ajunga peste 90 grade CEL PUTIN ASA IMI INDICA P BORD.
DACA A PATIT CINEVA SA CEVA ROG SA IMI SPUNA UNDE SA VERIFIC PROBLEMA SA O REZOLV K mi-a mancat nervii.
  • andreim4

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
bluebird nu stiu ce sa iti zic.. ma cam depaseste problema ta. mi-e mi s-a intamplat o singura data sa mi se aprinda becul cu bateria si X-ul si asta a fost cand nu mai aveam baterie.
murzick am suntat 1 cu 3 si am mers cu masina asa (am vrut sa pun 2 cu 3 dar ala merge si cand e contactul luat si mi-ar fi mancat bateria de nu ma vedeam) din pacate acelasi efect l-a avut si 1 cu 3 redresorul nu a alimentat cu cat curent era nevoie bateria si am ramas in intersectie. am desfacut firele dar degeaba. bateria nu mai avea amperaju necesar nici cat sa imi invarta motoru. uitandu-ma ieri din nou la termocuple am obs ca cea de sus are un cerc maro in juru ei iar cea de jos are unu albastru. din pacate nu am reusit sa le scot deoarece tre sa dau jos ventilatorul (sunt prinse niste conducte de el) care are un surub de 9.5. cheia de 10 scapa aia de 9 nu intra operatie esuata.
poti sa imi zici care unde vine? adica care culoare tre sa fie sus si care jos. masina e sh si am impresia ca cineva a umblat mult pe acolo deoarece eu nici macar nu mai am mufa am doar 3 fire cu niste papuci in cap. daca poti da-mi un mesaj privat cu nr tau de mobil sa iti explic mai coerent.
bafta
  • andreim4

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
DSC00096 JPG

nu cred ca se vede dar pe ea sunt scrise temperaturile la care lucreaza 100 - 95 si 105 - 100

am uitat sa mentionez in mesajul precedent ca firele care le-am suntat sunt de la termocupla asta de sus care are cerculetu maro. la termocupla de jos nu am putut umbla deoarece nu imi incape mana pe acolo si mai am si un soricel pe ea care o tine legata bine. Sad

daca e cineva care stie ce valori ar trebuii sa fie trecute pe termocupla albastra astept rasp

din cate am inteles de la murzick termocupla asta ar fi pt a treia viteza dar eu legandule pe rand cum zicea el in linku de mai sus am avut 3 viteze. sa inteleg ca termocupla asta face din prima contactu la toate 3 firele fara sa mai treaca prin treapta 1 si 2 si sunt cumva in paralel cu firele de la termocupla albastra? si daca e asa atunci de ce are doua intervale de temperaturi? deci plar are doua faze.. doamne ma depaseste chestia asta pls help
murzick folosind firele de la termocupla de sus am avut 3 viteze pe ea 2-3 mica 1-3 mare 1-2-3 si mai mare
bafta
  • BlueBird

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Azi ma duc la service si o sa fac poze la radiator si toate cele in orice caz la mine bateria are 13.7 volti cu motoru pornit am vazut eu cu ochii mei p tester...deci la mine nu are cum sa fie bateria...si apropo cand ti se aprinde becu cu X inseamna eroare sau "PANIKA" la sistemul de racire asta mi s-a spus la Opel Gtt cand am fost la tester deci "teoretic" asta inseamna kand se aprinde becu ala ...dar dak nu ai simptome k ale mele gen "te intorci in cateva min la masina si cand pui contactu intra ventilatoarele pe vit 2 direct si zici k decolezi si acu e inspre 100 " nu cred k ai d c sa te panichezi Smile
  • andreim4

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
cu chiu cu vai am reusit sa desurubez termocupla de sus. cred ca varianta mai usoara ar fi fost sa desfac masca ca sa scot radiatoru. eu nu am vacut asta si am preferat sa imi rup mainile pe acolo. sincer nu recomand nici o varianta. duceti masina la service si lasati pe aia sa se chinuie. acu sa revenim.
spre uimirea mea termocupla de jos desi e de culoare albastra (dupa principiul albastru rece maro cald de la bateria de chiuveta) aceasta termocupla care la mine e pusa jos are valorile astronomice de 120-115 si 115-110. nu stiu cum e in realitate dar sincer nu stiu daca garnitura de chiuloasa rezista la 120 grade cand intra nu stiu ce treapta de viteza la ventilatoare. din pacate si asta e posibil sa fie ori din cauza ca eram doar cu contactul pus si nu cu motorul pornit cand am suntat 1 cu 2 a pornit ventilatorul mare iar cand am suntat 2 cu 3 nimic. tot 0 a fost rezultatu si cand le-am legat pe toate trei
DSC00101 JPG
  • BlueBird

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2007

  • Mesaj Privat
deci cel mai bine direct la service am fost si frectie la picior d lemn ...mai intai am schimbat inutil rulmentu la roata stanga ...si din ce cauza? un fir d cacat intrerupt ala cu izolatie d cauciuc negru kare trnasmite informatiile d la roata la calculator...si cu RACIREA SI SIMBOLUL cu X va spun c mi s-a spus si mie pe tester nu apare NICI O EROARE desi becu se aprinde iar eu INTREB dak aici p forum exista cineva cu un tester pt Opel jmecher deci care citeste eventualele erori si are o interfata compatibila cu a mea ...cine site SA IMI SPUNA si o sa il chem .va pupa tata
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR