corsagsi
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2012
- Mesaj Privat
Stiu despre ce vorbesti si m-am saturat " meseriasii " care cer inlocuirea piesei cu totul , pentru ca sunt incapabili in a remedia ceva, desi defectul se poate remedia reparand piesa respectiva bine inteles cu riscul de a recidiva dar si cu cheltuieli minime prefera sa o inlocuiasca e mai simplu ,eu unde am fost m-au pus sa schimb tot sa ajung sa constat de fiecare data ca nu sa remediat problema pentru care am venit si bugetul lor sa marit de fiecare data cu inca 1000 -1200- 2200 RON .Finalul este ...Patronul Service-ului Vine Si Spune : Problema ne dapaseste du-te si mai fa 3 constatari la alte 3 service-uri (Sa mori tu si banii cine mi da inapoi Tu ? ). Si inca o faza tare de fata cu mine intreaba mecanicii daca nu cumva au uitat un suburb nestrans pe undeva pe la directie . Imi venea sa il strang de gat ma uitam in ochii lui si nu imi venea sa cred cu ce nonsalanta vorbeste .... nu mai spun ca eu circul cu fetita mea de 4 ani in masina zilnic , MM-asi de idiot .
Nu dau nume ca nu imi place sa arunc cu noroi desi merita nu imi e mama nu imi e tata ,pacat de baietii de la service care si-au dat tot interesul sa rezolve problema, dar pe viitor am sa-i evit pe cat de mult posibil si pe aia ca daca nu-i manjeam mereu poate si ei procedau la fel, nu merita nici revizia la masina sa imi mai faca amatori.
Nu dau nume ca nu imi place sa arunc cu noroi desi merita nu imi e mama nu imi e tata ,pacat de baietii de la service care si-au dat tot interesul sa rezolve problema, dar pe viitor am sa-i evit pe cat de mult posibil si pe aia ca daca nu-i manjeam mereu poate si ei procedau la fel, nu merita nici revizia la masina sa imi mai faca amatori.
- postolache.andreii
- **
- 160 mesaje
- din 03 Mar 2011
- Corsa 2003 z14xe
- Iasi
postolache.andreii
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2003 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2011
- Mesaj Privat
corsagsi
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2012
- Mesaj Privat
- postolache.andreii
- **
- 160 mesaje
- din 03 Mar 2011
- Corsa 2003 z14xe
- Iasi
postolache.andreii
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2003 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2011
- Mesaj Privat
- gbl1008
- **
- 154 mesaje
- din 19 Feb 2011
- Corsa 2003 Y17DTL
- Iasi
gbl1008
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2003 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2011
- Mesaj Privat
- dda
- **
- 330 mesaje
- din 03 Jun 2011
- Combo 2007 1.3CDTI
- Ialomita
dda
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Ialomita
- Masina: Combo 2007 1.3CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2011
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20 gasesti aici informatii despre problema care am avut-o eu si s-a remediat mai repede si mai ieftin decat speram
- postolache.andreii
- **
- 160 mesaje
- din 03 Mar 2011
- Corsa 2003 z14xe
- Iasi
postolache.andreii
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2003 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2011
- Mesaj Privat
salutari tuturor, zilele trecute am schimbat amortizoare pe fata, capetele de bara si bucsele la bara stabilizatoare, dupa care am iesit prin oras cu masina sa vad cum se comporta, ajungand pe un drum mai "prost" am observat cu stupoare ca in masina este mult mai liniste ca inainte, zgomotul de la coloana directie nu a disparut in totalitate (stiu sigur ca trebuie schimbata si ea) dar cel putin nu mai face asa urat cum facea inainte, zgomotul interior fiind redus aproape spre minim.
Deci recomand tuturor celor care au probleme cu zgomotul la coloana sa verifice mai intai amortizoarele si celelalte bucse. Numai bine!
Deci recomand tuturor celor care au probleme cu zgomotul la coloana sa verifice mai intai amortizoarele si celelalte bucse. Numai bine!
vicelord
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2009
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
@vicelord pana la urma problema e la ax volan?
Sau caseta directie?
La ax volan verifica crucea cardanica sa nu joace...are un surub cu cheie de 13 inspre iesirea din pedalier.
La caseta exista kit reparatie. Citeste https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=106722
Sau caseta directie?
La ax volan verifica crucea cardanica sa nu joace...are un surub cu cheie de 13 inspre iesirea din pedalier.
La caseta exista kit reparatie. Citeste https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=106722
vicelord
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2009
- Mesaj Privat
- nastasaflorin
- **
- 145 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Buna ziua. Am citit cam toate subiectele legate de problemele casetei de directie insa tot am cam ramas nelamurit.....
Am luat recent (pentru cineva) un corsa C 1.4/2001 (foarte faina masinuta) si prezinta clasica problema a trancanelii de la caseta.Spun de la caseta pentru ca am tras masina pe "canal" si am verificat - se pare ca are un joc intre cremaliera si carcasa, insa este mai vizibil pe partea stanga.Posibil ca intr-o masura sa fie si de la articulatia cardanica.Acum intrebarile:
1.Am inteles ca problemele apar din cauza lipsei de lubricare. Ok, asta inseamna vaselina in burdufuri, sau in interiorul casetei, la ansamblul cremaliera/melc(caz in care s-ar putea baga vaselina pe la surubul de reglaj) ?
2.Unde se poate comanda bucsa buclucasa(sau, mai nou, kitul de reparatie cu bucsa mai lunga) ? Ca am cautat pe net de-am ametit si tot n-am gasit...
3.Cu ceva staruinta, se poate schimba bucsa fara sa mai dai caseta jos? Taiate urechile de blocare cu o daltita fina, apoi trasa afara ?
Eu ma gandeam sa fac asa:
- desfac bieleta de pe dreapta, luat dreapta maxin de volan pentru spatiu de manevra\
- scos bucsa cu chinuiala de rigoare(taiat urechile de fixare sau scoaterea lor din canal cu un ac in L)
- introducere de vaselina
- pus bucsa noua
- reglat putin jocul cremalierei (daca este cazul)
- reglat unghiul de directie( asta e musai dupa orice interventie in zona)
Am vreo sansa ?
Am luat recent (pentru cineva) un corsa C 1.4/2001 (foarte faina masinuta) si prezinta clasica problema a trancanelii de la caseta.Spun de la caseta pentru ca am tras masina pe "canal" si am verificat - se pare ca are un joc intre cremaliera si carcasa, insa este mai vizibil pe partea stanga.Posibil ca intr-o masura sa fie si de la articulatia cardanica.Acum intrebarile:
1.Am inteles ca problemele apar din cauza lipsei de lubricare. Ok, asta inseamna vaselina in burdufuri, sau in interiorul casetei, la ansamblul cremaliera/melc(caz in care s-ar putea baga vaselina pe la surubul de reglaj) ?
2.Unde se poate comanda bucsa buclucasa(sau, mai nou, kitul de reparatie cu bucsa mai lunga) ? Ca am cautat pe net de-am ametit si tot n-am gasit...
3.Cu ceva staruinta, se poate schimba bucsa fara sa mai dai caseta jos? Taiate urechile de blocare cu o daltita fina, apoi trasa afara ?
Eu ma gandeam sa fac asa:
- desfac bieleta de pe dreapta, luat dreapta maxin de volan pentru spatiu de manevra\
- scos bucsa cu chinuiala de rigoare(taiat urechile de fixare sau scoaterea lor din canal cu un ac in L)
- introducere de vaselina
- pus bucsa noua
- reglat putin jocul cremalierei (daca este cazul)
- reglat unghiul de directie( asta e musai dupa orice interventie in zona)
Am vreo sansa ?
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Salut!
De aici poti lua kitul http://www.serviceopel.ro/p...-directie-GM_7775
Se poate schimba fara demontarea casetei. Se ia stanga la maxim pentru spatiu manevra. Iti trebuie un cleste de sigurante Seeger..
Nu ai ce cauta la cremaliera. Bagi vaselina in caseta si burdufuri...dar vaselina de calitate nu apa chioara.
Verifica temeinic si restul articulatiilor...capete de bara, pivoti, bucse bascula.
Grija ce tai pe acolo sa nu ramana prin caseta sa o blocheze.
Dupa scoaterea sigurantei bucsa fiin uzata iese destul de usor....cred ca nu e nevoie sa tai ceva.
Verifica si celebrul surub de la coloana volan la intrare in podea. Cu cheie hexagonala de 13.
De aici poti lua kitul http://www.serviceopel.ro/p...-directie-GM_7775
Se poate schimba fara demontarea casetei. Se ia stanga la maxim pentru spatiu manevra. Iti trebuie un cleste de sigurante Seeger..
Nu ai ce cauta la cremaliera. Bagi vaselina in caseta si burdufuri...dar vaselina de calitate nu apa chioara.
Verifica temeinic si restul articulatiilor...capete de bara, pivoti, bucse bascula.
Grija ce tai pe acolo sa nu ramana prin caseta sa o blocheze.
Dupa scoaterea sigurantei bucsa fiin uzata iese destul de usor....cred ca nu e nevoie sa tai ceva.
Verifica si celebrul surub de la coloana volan la intrare in podea. Cu cheie hexagonala de 13.
- nastasaflorin
- **
- 145 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Ok, multumesc.
Sa inteleg ca din fabrica bucsa este fixata de o siguranta? Ca in pozele vazute pe aici bucsa (cea alba) are propriul sistem de blocare in canalul respectiv.
Am mai schimbat o bucsa asemanatoare la o caseta de Matiz, acu` vreo ....multi ani. Merge si acum.
Totusi de asta va chinuiesc cu intrebarile, sa stiu exact la ce sa ma astept cand ma apuc de desfacut.
Daca inteleg eu bine cremaliera este centrata fata de carcasa de bucsa spre partea dreapta si de ansamblul surub/arc spre stanga(asta pe langa rolul de reglaj al jocului).
Atunci cand bucsa se uzeaza grav (sa zicem ca are joc mare) - la caseta se vor auzi zgomote si pe dreapta, si pe stanga, dat fiind ca uzura bucsei va permite cremalierei sa joace si in zona melcului intr-un anumit unghi...
Am uitat sa precizez, directia e servoelectrica - deci caseta e mecanica.
Sa inteleg ca din fabrica bucsa este fixata de o siguranta? Ca in pozele vazute pe aici bucsa (cea alba) are propriul sistem de blocare in canalul respectiv.
Am mai schimbat o bucsa asemanatoare la o caseta de Matiz, acu` vreo ....multi ani. Merge si acum.
Totusi de asta va chinuiesc cu intrebarile, sa stiu exact la ce sa ma astept cand ma apuc de desfacut.
Daca inteleg eu bine cremaliera este centrata fata de carcasa de bucsa spre partea dreapta si de ansamblul surub/arc spre stanga(asta pe langa rolul de reglaj al jocului).
Atunci cand bucsa se uzeaza grav (sa zicem ca are joc mare) - la caseta se vor auzi zgomote si pe dreapta, si pe stanga, dat fiind ca uzura bucsei va permite cremalierei sa joace si in zona melcului intr-un anumit unghi...
Am uitat sa precizez, directia e servoelectrica - deci caseta e mecanica.
Calin29
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
Ok, multumesc.
Sa inteleg ca din fabrica bucsa este fixata de o siguranta? Ca in pozele vazute pe aici bucsa (cea alba) are propriul sistem de blocare in canalul respectiv.
Am mai schimbat o bucsa asemanatoare la o caseta de Matiz, acu` vreo ....multi ani. Merge si acum.
Totusi de asta va chinuiesc cu intrebarile, sa stiu exact la ce sa ma astept cand ma apuc de desfacut.
Daca inteleg eu bine cremaliera este centrata fata de carcasa de bucsa spre partea dreapta si de ansamblul surub/arc spre stanga(asta pe langa rolul de reglaj al jocului).
Atunci cand bucsa se uzeaza grav (sa zicem ca are joc mare) - la caseta se vor auzi zgomote si pe dreapta, si pe stanga, dat fiind ca uzura bucsei va permite cremalierei sa joace si in zona melcului intr-un anumit unghi...
Am uitat sa precizez, directia e servoelectrica - deci caseta e mecanica.
Salut,
pentru ca m-am lovit de problema asta pot spune cate ceva. Bucsa originala are niste aripioare pe ea (cum s-a vazut in pozele din paginile anterioare) care se fixeaza intr-un canal din caseta. De iesit iese dar nu foarte usor, mai ales daca nu dai caseta jos. Daca iti faci bucsa la strung iti va trebui siguranta zenger care sa o fixeze in caseta. Problema o reprezinta de fapt cremaliera si lipsa vaselinei de pe ea. La mine cremaliera era foarte mancata de rugina incat nu am mai avut ce rectifica la ea si a trebuit sa schimb toata caseta cu una reconditionata. Asadar ..chiar daca schimbi bucsa si cremaliera e praf...in scurt timp problema se va repeta.
Sa inteleg ca din fabrica bucsa este fixata de o siguranta? Ca in pozele vazute pe aici bucsa (cea alba) are propriul sistem de blocare in canalul respectiv.
Am mai schimbat o bucsa asemanatoare la o caseta de Matiz, acu` vreo ....multi ani. Merge si acum.
Totusi de asta va chinuiesc cu intrebarile, sa stiu exact la ce sa ma astept cand ma apuc de desfacut.
Daca inteleg eu bine cremaliera este centrata fata de carcasa de bucsa spre partea dreapta si de ansamblul surub/arc spre stanga(asta pe langa rolul de reglaj al jocului).
Atunci cand bucsa se uzeaza grav (sa zicem ca are joc mare) - la caseta se vor auzi zgomote si pe dreapta, si pe stanga, dat fiind ca uzura bucsei va permite cremalierei sa joace si in zona melcului intr-un anumit unghi...
Am uitat sa precizez, directia e servoelectrica - deci caseta e mecanica.
Salut,
pentru ca m-am lovit de problema asta pot spune cate ceva. Bucsa originala are niste aripioare pe ea (cum s-a vazut in pozele din paginile anterioare) care se fixeaza intr-un canal din caseta. De iesit iese dar nu foarte usor, mai ales daca nu dai caseta jos. Daca iti faci bucsa la strung iti va trebui siguranta zenger care sa o fixeze in caseta. Problema o reprezinta de fapt cremaliera si lipsa vaselinei de pe ea. La mine cremaliera era foarte mancata de rugina incat nu am mai avut ce rectifica la ea si a trebuit sa schimb toata caseta cu una reconditionata. Asadar ..chiar daca schimbi bucsa si cremaliera e praf...in scurt timp problema se va repeta.
- nastasaflorin
- **
- 145 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
M-am apucat azi de caseta.Din pacate, axul cremalierei este ruginit, iar caseta este plina de o mazga formata din vaselina si rugina. Asa ca am renuntat sa mai introduc bucsa noua - dupa ce m-am chinuit, insa , desi se bloca in canal, o scotea afara cremaliera......
Asa ca maine dau comanda de o caseta noua(ma rog, reconditionata), iar asta bolnava o sa incerc sa o curat si sa o reconditionez eu daca mai e posibil.
Nu inteleg de ce a ruginit, totusi burdufele sunt in stare buna, vaselina a avut.....
Asa ca maine dau comanda de o caseta noua(ma rog, reconditionata), iar asta bolnava o sa incerc sa o curat si sa o reconditionez eu daca mai e posibil.
Nu inteleg de ce a ruginit, totusi burdufele sunt in stare buna, vaselina a avut.....
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- nastasaflorin
- **
- 145 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
2ndLt
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2013
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,613 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,613
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
davtrez17
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Covasna
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2013
- Mesaj Privat