Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Publicitate
  • aionel04

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2001 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
aiurea braila a scris:Buna ziua, sunt nou si cer scuze daca nu postez unde trebuie.am un opel astra g cod motor z16xe .dupa 10 mai minute de mers se opreste motorul si porneste doar dupa o pauza de cel putin 20 min.la testul cu pedale imi da erori 0400 0230 0230.multumesc

Codul 0400 inseamna problema la egr,curtat sau schimbat.Eu l am curatat insa pina la urma a trebuit schimbat ceea ce am si facut !
Problema dvs insa mu cred ca vine de la aceasta eroare 0400 poate de la celelalte.
  • Anthonio

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Eroarea p0230 cred ca e legatã de pompã de benzina sau releul acesteia. Legat de egr... mai bine schimba-l sau anuleaza-l.
  • lumircea

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2017 B16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
buna ziua,
imi puteti spune va rog unde este supapa mecanica pe rampa de la 17DTH ? eventual o poza ?
la pornire nu am presiune in rampa si creste citeodata mai greu, 4 la 7 secunde si porneste mai greu, altadata mai usor, 2 la 5 secunde si porneste mai repede, dar porneste mereu, rar trebuie a 2 cheie, in rest in mers e ok, puterea normala, consumul ok 5,4 media
si daca la un injector nu debordeaza motorina cind scot returul lui, asta poate descarca presiunea din rampa ? celelate 3 injectoare debordeaza motorina cind debransez returul
dece 3 ramin in presiune si unul nu ?
nu am nici un cod eroare
multumesc
  • butnaru cristian

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2009

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Ai fir rupt in burduf sau mecanism defect.
Ulei pe iarna pune 5W40

da ms mult de sfat dl dan pana la urma a fost mecanismul defect iar ulei am pus 5w-40 de la repsol si e o panarama tacane tot motorul si acum umblu cu 5-40 molbil semi syntetic
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua d-le Ciucureanu, locatia d-tra este in Iasi ?
Ai si o adresa a garajului
Cu stima ,
  • George_Z

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor! Salutare dle Cuciureanu!
Detin un Opel astra G Z16XEP break. Multe probleme pana acum rezolvate cu ajutorul vostru (pentru care va multumesc) sau la service cu indicatii bine stabilite. Hai sa povestim!
Am schimbat la masina tot ce a vrut (si au fost multe) si ce nu a vrut (ce mi-am dorit eu), printre care cea mai importanta a fost refacerea lipitorilor la ECU pentru mufa K, la mufa M toate lipiturile fiind ok fara a necesita interventie (asta anul trecut).
Pe final de an 2018 m-am hotarat sa merg cu ea in service pentru schimbare simering arbore parte cutie (pierdea ulei). Dupa 3 schimburi de simering (tot cu pierderi) am ajuns sa inlocuiesc si tot setul de cuzineti de palier + simering pe original. Dupa operatie, toate bune, nu mai pierde ulei. Intre timp probleme la EGR (sau asa cred eu) avea momente cand mergea in suturi usoare intre 2000-3000 rot/min. Bun, luat EGR nou magnetti marelli, montat, cum porneam cum murea, nici in mers nu isi revenea tot murea si dupa 2-3 chiar 5 min mers cu ea, cum lasai la relanti cum murea. Scos mufa EGR, moare de 1-2 ori, sau o tii putin turata si o ajuti cand da sa moara ... 1-2 ori... apoi merge ok (asa merge acum). Pornesc sa se inclazeasca 1 min, intre timp sa completez lichid de parbriz, si ma mananca sa scot joja de ulei, m-a facut negru de ulei si tot ce era imprejur. Are foarte mare presiune in baie, apoi am desfacut busonul de ulei, si acolo presiune ca la balamuc.
Hai la service, credeau ca e epuratorul de gaze infundat (cred ca vorbeau de supapa PCV schimbata anul trecut), iar la final mi-au zis ca motorul e varza si nu e de la epurator. Hai sa facem test de compresie ... au zis ca nu are rost.
Merg la alt service pentru test de compresie, dupa ce le-am explicat problema mi-au zis ca nu e relevanta masuratoarea pt ca motorul e varza si uleiul ajuns in admisie va da o compresie buna, dupa insistente facem test si iese 1-8, 2-14, 3-16, 4-14, dezamagitor. (la 3-16 parca scadea usor compresia)
Incearca sa puna o moneda gaurita pe furtunul dintre epurator si clapeta de acceleratie (asa au rezolvat sute de opeluri se laudau) dar la mine nu a mers (sau nu au gasit diametrul potrivit pt moneda), am anulat furtunul, blindat admisie clapeta, tras furtun de la epurator sub masina, si nu mai face presiune (ca la dacie).
Exista vreun dubiu ca nu am probleme la motor? Am investit prea multi bani in masina pe care nu si i-a scos si nu mai vreau inca o investitie pentru termen scurt, Merita sa fac segmentare? Este suficient doar segmentare sau e posibil sa am piston crapat si alte minuni? Supape, scuane etc?
Am urmatoarele coduri de eroare care mi se par justificate: 1405, 0400, 0120, 0220, 1550 (x3), 0351, 0352, 0353, 0354, 1600.
Merita sa investesc 1000Eur pentru inlocuire motor (cu unul care nu stiu ce isoric are)? Sau mai merg asa (desi sunt constient ca nu ii fac bine) si cand crapa aia e?
Multumesc pentru timpul acordat citirii postului si pentru raspunsurile primite!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu fac depanare online dar hai sa vedem chiar daca nu vad un leu.
Bujii, bobina.
De segmentare nu scapi.
La egr trebuia de schimbat garnituri.
La motorul asta cedeaza des supapele mai ales daca are si gaz.
  • calinus

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Zafira 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salutare domnu Dan.am o zafira din 2004 74kw,101 cai diesel si am o problema care ma macina rau.mi se tot aprinde in bord masinuta cu cheita,in mers...iar in acel moment daca calc acceleratia dispare...daca nu o calc in 2-3 sec.nu mai dispare pana iau contactul...am verificat vacuumurile,am pompa vacuum noua,egr l-am schimbat de 2 ori...acuma am un egr electeonic wahler pe ea...dar se aprinde becul foarte des...inainte se aprindea dar mai rar...dar acum nenorocire.baietii spun ca ii egr...dar eu nu asi cumpara un egr cu 1500 lei si sa nu fie de acolo si sa raman cu paguba.ati intalnit problema?aveti sfaturi?multumesc
  • sorin7789

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Va salut! Am o Vectra B 2.0 DTI motor Y20DTH din 2003, fabricata in 2001. Am oprit masina in rampa pt ca drumul era blocat, lasind motorul pornit circa 2 min, apoi am oprit motorul. In rezervor aveam cam 10 l de motorina. Dupa 5 min s-a eliberat drumul, am pornit motorul si cind am dat sa plec motorul nu s-a turat deloc la apasarea acceleratiei si s-a oprit la eliberarea ambreiajului. Apoi nu a mai vrut sa porneasca la cheie, nici cind am lasat masina la vale sa curga nu a mai pornit. Un vecin (mecanic) i-a dat cu spray la admisia de aer (mai mult decit era cazul, dupa parerea mea), motorul a pornit, dar nu se alimenta cu motorina, mergea doar din lichidul spray-at. Am tras-o vreo 2 km si in final a pornit motorul, dar mergea foarte neregulat la relanty si nu se accelera deloc. Cineva a zis ca partea mecanica a pompei de injectie e problema. Ce parere aveti?
  • jbn
  • *
  • 11 mesaje
  • din 03 Apr 2018
  • Corsa 2004 Z14XEP
  • Bucuresti
  • jbn

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Buna seara,

Apelez la bunavointa dumneavostra in speranta ca ma veti ajuta cu un sfat legat de costul de reparatie a unui modul de ambreiaj Easytronic de Corsa C 2004. Codul de eroare este P1607 (Eroare de control al pozitiei ambreiajului)(uneori cand doresc sa pornesc masina apare F in bord). Cel care a facut diagnosticarea a spus ca la el va costa 950 ron reconditionarea modulului + schimbat lichid ambreiaj + alte resoftari necesare. Vreau sa stiu daca e mult/putin?

Va multumesc anticipat!
O seara frumoasa!
  • prismatrade

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Salut. Am o Insignia A20DTH break. Am schimbat modulul de frana de parcare electrica cu unul sh. Nu mai am frana la pedala pe rotile din spate ! Acel modul trebuie inperecheat cu ecu sau comanda cumva si pompa de abs ? Recalibrarea cu un tester nu s a putut face complet... Ceva nu se leaga... Ma poti ajuta cu ceva informatii de functionare
  • TGheorghe260

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
As vrea sa activez mai multe functii (consum mediu, instant, etc) la BC cu ecran mic de pe un Opel Astra J 1.6 (motor A16xer) din 2010. Are doar 3 Tripuri si vreu sa vad mai multe informatii despre masina. Ma poate ajuta cineva in Iasi?
Multumesc
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 349
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salutare domnu Dan!
Va cer ajutorul pentru rezolvarea problemei care mi-a aparut la masina din semnatura.
Am aprins in bord martor motor cu eroarea P1405 (doar asta). Masina cateodata merge bine, dar in general da in nas, smuceste, parca intrerupe, la acceleratie constanta.
Dupa o diagnoza facuta de o persoana care stie ce face, cred, cu ajutorul TIS si tester, am ajuns la concluzia ca e ECU sau cablajul/circuitul de la EGR la ECU (mici sanse) .
EGR l am demontat, nu e imbacsit, l-am masurat conform TIS si pare sa fie in regula.
Daca ma puteti ajuta cu diagnosticare/reparare ECU (il am demontat) si cat m-ar costa in mare.
Va multumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai intai se curata egr, se probeaza inainte si dupa asta. Un egr nu trebuie sa fie horn ca sa mearga prost.
Sa te arunci direct la ecu este o greseala scumpa cu sanse mari sa fie bani aruncati.
  • mircea neicu

  • Mesaje scrise: 349
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Mulțumesc de sfaturi. Curat și revin cu vesti. Odata desfãcut Ecu se mai poate lipi la loc în condiții ok?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da, lipit cu silicon auto de calitate.
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
jbn a scris:Buna seara,

Apelez la bunavointa dumneavostra in speranta ca ma veti ajuta cu un sfat legat de costul de reparatie a unui modul de ambreiaj Easytronic de Corsa C 2004. Codul de eroare este P1607 (Eroare de control al pozitiei ambreiajului)(uneori cand doresc sa pornesc masina apare F in bord). Cel care a facut diagnosticarea a spus ca la el va costa 950 ron reconditionarea modulului + schimbat lichid ambreiaj + alte resoftari necesare. Vreau sa stiu daca e mult/putin?

Va multumesc anticipat!
O seara frumoasa!


Desi cred ca v-ati rezolvat deja problema, raspund din cateva experiente, poate ajuta si pe ceilalti membri.
Pretul de 950lei este cam ala... easytronic, daca dati o cautare pe google, veti vedea ca se repara de la 150lire pana la mult mai mult... Deci, pretul este rezonabil, daca service-ul stie cu adevarat ce face....
Easytronic pe Opel... Ca pe orice alta masina, e comod, dar afara de asta, nu aveti beneficii de durata... Daca sunteti "fericitul" posesor al uneia cu peste 100000km, eu personal as repara-o si as vinde-o... Nu este o combinatie buna ceea ce au facut ei cu easytronic-ul nici pe Corsa C/D si nici pe Astra H.
  • stroi marian bogdan

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Buna ziua d-le Dan. Felicitari pentru tot ce faceti aici. Va deranjez cu o problema . Am facut motorul saptamana trecuta ( z16xep) plus chiloasa ,bujii , garnituri , admisia , supapa pcv . Acum nu mai porneste la cald decat ajutata putin de acceleratie. Am odservat mai apoi ca porneste dar dupa ce bazaie pompa de benzina 15 secunde. Deci bazaie pompa 15 sec se opreste bazaitul apoi porneste fara acceleratie. Va intreb daca e normal sa bazaie pompa 15 sec si apoi sa porneasca masina sau sa porneasca ajutata de accelerati. Va rog .... unele sugestii.
CU STIMA.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Normal este ca pompa sa mearga 2-3 sec dupa care tace si va reporni cand dai la demaror. Nu este normal sa mearga 15 sec sau ajutata din pedala, dupa stingere martor masina+cheie ar trebui sa porneasca fara ajutor.
Treaba cu 15 sec nu am intalnit pana acum, nu vad cum ar citi ecu presiunea in rampa, probabil este o modificare in soft sau o inventie mascata pe undeva.
Banui pierdere de presiune benzina cu ceva garnituri, o-ring etc. rezolvata prin alte mijloace.
Asteapta si tu 15 sec pana gasesti misterul.
  • stroi marian bogdan

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. Maine o duc la " doctor" si va anunt rezultatul. O zi placuta.
  1. Home
  2. Publicitate

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR