Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • CiuPry

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salutare opel-isti. Posed un opel astra g y17dt din 2002,trecuta de 200mii km. Am descoperit la ultimul drum mai lung facut ca dupa cca 20km facuti acul de la temperatura apei o lua usor spre 0. Apa era la temperatura de functionare a motorului la ~90grd. Dupa ceva km facuti dupa treaba asta acul incepea sa urce usor. In prima faza ma gandeam ca poate era prea frig afara,insa stiu ca acul nu are voie sa coboare pan la 0,ca si cum abia as fi pornit motorul Shocked . M-am gandit apoi ca poate fi de la termostat. Am vazut post-uri cum ca unele raman intredeschise/inchise sau deschise. La mine nu stiu cum ramane , problema e ca de ce face asa? Sta deschis prea mult timp apoi isi revine? Am incercat si cu cartonul si la al doilea drum facut la fel a facut...acul s-a dus la 0 dupa care se ridica usor. Sa il schimb acel termostat? Cam cat ar ajunge sa il schimb(piesa+manopera)? Multumesc anticipat!
Skip ads

  • m1sh

  • Mesaje scrise: 764
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Signum 2003 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Pune un carton cat tot radiatorul (nu glumesc, CAT TOT RADIATORUL) si mai incerca o tura. Daca acul nu se mai duce asa vertiginos spre 0, zic ca este termostatul.

termostatul este aproximativ 50 lei (poti sa-l gasesti si la 40, si la 80, in functie de marca si vanzator).

Cum mergi cu ventilatia? treapta mare? pe cald la maxim? baga caldura?
(cand e la 0, caldura ar trebui sa fie.. 0 Very Happy )


Ultima modificare facuta de m1sh la Mar 01 Feb, 2011 12:57 pm, modificat de 2 ori in total
  • CiuPry

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2010

  • Mesaj Privat
In ultimul drum facut am pus un carton mare in fata radiatorului, ramasese o bucatica mica in partea de sus a radiatorului neacoperit. Caldura in masina aveam destul de mult incat sa ma determine sa mut in treapta 2 a ventilatorului Very Happy
  • m1sh

  • Mesaje scrise: 764
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Signum 2003 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2008

  • Mesaj Privat
0 ala de pe ceas este de fapt, un 65-70 grade.
cu radiatorul acoperit complet.. tot asa de mult scadea acul?

consumul cum a iesit?
Skip ads

  • m1sh

  • Mesaje scrise: 764
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Signum 2003 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2008

  • Mesaj Privat
si fara carton? caldura?
  • CiuPry

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Nu am avut cand sa vad consumu. Nu mi s-a parut sa fi consumat prea mult fata de normal. Mentionez ca in cele doua drumuri am facut cca 180km si culmea ca in aceeasi localitate cand ma intorceam spre casa am observat acul ducandu-se spre 0(asa imi indica).O sa mai fac un drum duminica mai mare si o sa ii pun un carton mare in fata radiatorului si o sa vad daca tot la fel face.
  • CiuPry

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2010

  • Mesaj Privat
m1sh a scris:si fara carton? caldura?

Cu carton si fara carton tot la fel a facut..caldura in masina este destula incat sa ma sufoc daca e la max Smile
  • m1sh

  • Mesaje scrise: 764
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Signum 2003 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2008

  • Mesaj Privat
atunci, n-ar trebui sa fie de la termostat.
daca era de la termostat, si intr-adevar scadea temperatura la apa, trebuia sa se raceasca si aerul.
Skip ads

  • CiuPry

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Atunci ce sa fie? Sad
  • m1sh

  • Mesaje scrise: 764
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Signum 2003 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2008

  • Mesaj Privat
ma gandesc ca ar putea fi sonda de temperatura, dar nu ma pricep. cel mai bine este sa mai astepti un raspuns ceva.
  • CiuPry

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Printr-o diagnosticare nu se poate vedea oare problema de unde vine?
  • CiuPry

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Nu stie nimeni? Nici macar banuieli? Unde sa caut?Sad
Skip ads

  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
de ce nu mergi sa faci o diagnoza? nu pare sa coste mult, si asa sa stai sa astpeti sa isi dea fiecare cu parerea, tot vei ajunge pe la service sau la diagnoza. Mult noroc.
  • CiuPry

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Asta intrebam...daca prin diagnoza se poate vedea ceva?Very Happy..maine am un drum mai lung de facut(de nevoie) si am sa vad cum se mai comporta...si din ce am citit am sa ma conving daca e de la termostat sau de la senzorii de temperatura. Ms fain!
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Daca vrei sa incerci termostatul mergi pana urca apa la 80 , 85 de grade si pune mana pe radiator, ar trebui sa fie rece. Daca radiatorul este cald la 80 grade atunci termostatul e blocat pe pozitia deschis.
  • CiuPry

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Ms pt sfat. O sa apelez maine la treaba asta Twisted Evil
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Este din ECU daca prin diagnoza competenta totul este ok, se mai rezolva dar nu de fiecare data. Urmatorul simptom este pornire ventilator desi nu este cazul.
  • CiuPry

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Revin cu noi informatii. Am facut ieri si azi un drum total de 180km(90dus-90intors) si surpriza(placuta): nu am mai intalnit problema la cei 20km parcursi. Acul a stat in limitele normale de functionare. In ceea ce priveste consumul..a fost ok:5,5l/100. Ce sa fi fost?
  • c0st3

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18xe XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am avut si eu problema respectiva! Daca pui laptopul o sa vezi ca ai fluctuati de temperatura, iar senzorul de apa trimite valori incorecte la ecu. daca stai cu ea pe loc si asculti motorul o sa auzi ca activeaza socu din cand in cand. Asa era la mine. am scos mufa de la senzor am dar cu ceva spray si am refacut putin mufa aceea ca nu mai avea piedica buna. senzorul la motorul meu se afla langa termostat, cauta o schema si il vei gasi. Numa bine!
  • CiuPry

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Socu fiind ce? Si cu ce fel de spray ai dat? Am ascultat si eu motorul(il ascult des) si nu am intampinat diferente fata de trecut...Am mai mers cu ea prin orash insa nu am mai vazut sa scada acul..caldura baga...ar trebui sa verific ceva? Se pare ca treaba e ca si autorezolvata:D
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR