Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • danutzzzu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Y17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Am reusit de am schimbat bujiile , dar imi apare si dispare eroare pt bujii din nou? Aveti idee de ce?
Skip ads

  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
danutzuu aici e topicul despre ocilatiile motorului. daca ai alte intrebari , pune-le la topicul despre astra h, sau la motorul de 1.7, eventual chiar si la J, ca e acelasi.

ai sters eroarea la bujii ? mie chiar alaltaieri mi-a aparut eroarea la bujii. am desfacut fiecare fisa si la toate dadea scanteie. am scos si relel si am suflat un pic in mufa. am sters eroarea si n-a mai aparut.
poti citi si aici despre bujii : https://www.clubopel.com/vie...88&highlight=

ps. nici la regulator nu mi-a mai aparut.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Esti sigur ca ai montat corect regulatorul la loc ,ca am mai umblat cineva la regulator si la montat gresit ,cred ca a prins gresit oringul si pierdea motorina ,dar lui ii pornea greu.
Ai umblat cumva si la arculet si l-ai intins?
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Radu Florian, daca ma intrebi pe mine, da , sunt sigur, ca nu sunt la prima curatare Smile)

probabil a avut un moment de ezitare si a declansat eroarea. acum totul e in parametrii, oscilatiile au disparut pentru o perioada. am vrut doar sa mai aman pana prin oct-noiembrie inlocuirea regulatorului
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
A ok nu stiam ca ai mai umblat .Eu l-am schimbat cu unul nou denso si dupa schimbare a pornit un pic mai greu ,si atunci am auzit pt.prima data vreo 2 sau 3 sec . vestitul sunet de fantoma in spate la filtru de motorina.De atunci este bat relantiul .
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
nah...la H e mereu zgomotul. dar mai ales prin oras il aud des. adica la vitezele mici 1 2 3. a pornit greu pt ca s-a dezamorsat un pic.
eu l-am schimbat odata in 2015, odata in 2016, si ar trebui acum iar
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cati km.ai facut din 2015 pana acum de trebuie sa il schimbi iar si de care ai pus?
  • danutzzzu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Y17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2017

  • Mesaj Privat
vladutsss a scris:danutzuu aici e topicul despre ocilatiile motorului. daca ai alte intrebari , pune-le la topicul despre astra h, sau la motorul de 1.7, eventual chiar si la J, ca e acelasi.

ai sters eroarea la bujii ? mie chiar alaltaieri mi-a aparut eroarea la bujii. am desfacut fiecare fisa si la toate dadea scanteie. am scos si relel si am suflat un pic in mufa. am sters eroarea si n-a mai aparut.
poti citi si aici despre bujii : https://www.clubopel.com/vie...88&highlight=

ps. nici la regulator nu mi-a mai aparut.



Am sters eroarea , apare si dispare , multumesc frumos pentru raspuns, o sa incerc sa i schimb si regulatorul ca vedem problema cu oscilatia. O zi placuta
Skip ads

  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Cei de la Opel Scanner, recomanda ca atunci cand schimbi regulatorul sau il dai jos si-l cureti, sa-l reinveti cu unul dintre dispozitivele de diagnoza. Eu l-am dat jos pe al meu si l-am inlocuit cu altul pe care l-am primit de la un prieten, dar nu a mers. Imi dadea eroare de presiune si l-am pus pe al meu la loc. Dupa ce am aflat ca trebuie invatat, am incercat cu interfata mea, dar am impresia ca nu face invatarea pentru ca ii dau start invatare si nu-mi spune daca face sau nu invatarea. As incerca sa mai montez o data regulatorul de la prietenul meu, dar trebuie sa gasesc mai intai pe cineva cu Tech2 prin Pitesti ca sa-i fac invatarea.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
eu am schimbat de 2 ori si de ambele dati n-am invatat nimic si a mers super. au disparut oscilatiile. acuma nah...
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Oscilatiile dispar, dar eroarea?
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
eu nu am eroare.
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nici eu nu am avut eroare si nici nu a trebuit tester dupa inlocuirea cu un scv nou cumparat dupa seria Vin .Poate colegul a montat un regulator incompatibil cu pompa de inalta a motorului sau.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Daca uzura este mare, eroarea apare pe senzorul de pe rampa(ceva de genul tensiune mare).
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
svasile, vorbim despre lucruri diferite. noi spuneam despre inlocuirea regulatorului cu unul nou
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Vladutsss citeste aici:
Un alt aspect important este adaptarea regulatorului. Fiecare pompa de injectie denso are din productie anumite tolerante, dependente de mai multi factori. Exista riscul ca dupa montare sa nu se schimbe “mersul” masinii datorita uzurii vechiului regulator pe care calculatorul de motor a invatat-o deja, si pe care o utilizeaza in functionarea de zi cu zi a motorului. De aceea, trebuie efectuata o resetare sau asa numita “reinvatare” a valorilor. Aceasta se poate face cu orice scula de diagnoza electronica care are functia respectiva.

Despre asta vorbeam eu....
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Si eu tot despre asta vorbeam @svasile.
Regulatorul primit de la prietenul meu este compatibil cu motorul meu, dar nu este nou, si a fost montat de un "meserias" intr-un service care atunci cand l-a montat i-a ciupit inelul de cauciuc si nu a functionat prea mult. Dupa ce l-am montat pe masina mea, a functionat perfect la relanti, iar cand am scos-o in probe si i-am dat "talpa", mi-a dat eroare de presiune. Dupa ce l-am pus pe al meu la loc, am pornit motorul si cand sa ies pe poarta service-ului, mi-a dat din nou eroare de presiune. Am oprit si pornit din nou motorul si si-a revenit, dar de cand s-a racit vremea, dupa ce merg aprox 1km nu se mai tureaza motorul si nu mai are putere. O opresc si o pornesc din nou si nu mai am probleme toata ziua daca este cald motorul. Culmea este ca nu-mi da nici-o eroare si de aceea dau vina pe SCV.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
si mie mi-a dat eroare dupa ce l-am curatat, probabil o fi avut vreun dop de aer ceva, de la dezamorsare, cine stie. ideea e ca am sters eroarea si nu a mai dat. eroarea era de presiune scazuta in rampa. daca aveti pe cineva cu opcom , faceti invatarea aia, cu toate ca eu de 2 ori am inlocuit nou si n-a trebuit nici o invatare.

la reprezentanta a schimbat un coleg ( pe topicul de la astra j ) si a dat 1450 ron pe inlocuire regulator. probabil ca i-au pus de ala la 800 ron, original + 650 manopera in care intra si invatarea cantitatii. mi se pare absurd pentru 2 suruburi si o mufa sa ia atata manopera.

ca o concluzie: la majoritatea celor care au schimbat, n-a fost nevoie de invatare. dar daca aveti posibilitate, faceti si acea invatare.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Eu stiu ca trebuie invatare la schimbarea scv-ului numai daca masina o fuctionat mult timp cu un scv defect si ecu s-a adaptat la cum functiona scv-ul defect .In acest caz trebuie invatare la scv nou.La mine nu a fost cazul ,doar am schimbat scv-ul cu unul nou ,a pornit intradevar putintel mai greu ,s-a balbait putin dupa pornire ,am accelerat putin si si-a revenit .Nu eroare nu alte probleme si relanti bat....cel putin pana acum ,are aprozimatov 3 saptamani de cand l-am schimbat.
La colegul @nickm nu e nevoie de invatare pt. ca a folosit un regulator folosit si apoi l-a pus inapoi pe al lui tot folosit.
@nickm eu cred ca ai alte probleme de nu se accel.si nu trage la rece ,verfica si curata egr-ul,senzor map de pe admisie ,eu l-am gasit pe al meu astupat de tot ,nu stiu ce mai masura senzorul ala, asa era de murdar,verfica clapeta de acceleratie ,se da jos destul de usor tot cu un inbus de 5 si sunt 4 suruburi.Si admisia este indicat sa fie curatata ,bine eu vorbesc numai in cazul in care nu ai verificat toate astea deja, este suficient sa scoti map-ul de pe admisie si o sa te minunezi ce o sa vezi acolo,eu m-am speriat cata mizeria vedeam prin gaura senzorului.Nu ar strica sa cureti si senzorul de presiune de pe rampa de injectie ,este pus in dreaptea sus pe admisie in capatul din dreapta al rampei .Cu un tester poti vedea cum lucreaza si scv-ul si senzorul de presiune si tot.Bafta .
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Daca senzorul de pe pompa nu functioneaza corect da eroare presine pe rampa.Senzorul MAP daca nu citeste corect da eroare pe cicuitul de aer presiune ceruta de ECU cu presiune bagata de turbina.O curatare a EGR-ului, a aclapetei de acceleratie, a senzorului MAP si a galeriei de admisie nu strica.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR