tzeapa77
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Si nu ti se pare ciudat ca face figura doar cand e rece? adica atunci cand bujiile lucreaza un timp mai indelungat?
Op-COM are foarte multe optiuni daca stii sa-l folosesti. Si iti da exact atatia parametrii cat stie ECU motorului sa transmita. Nu are cum sa-ti vada presiunea din roti daca tu nu ai senzor de presiune in roti. Logic, nu?
Op-COM are foarte multe optiuni daca stii sa-l folosesti. Si iti da exact atatia parametrii cat stie ECU motorului sa transmita. Nu are cum sa-ti vada presiunea din roti daca tu nu ai senzor de presiune in roti. Logic, nu?
tzeapa77
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
- Kay
- ****
- 1,211 mesaje
- din 28 Jan 2008
- Astra 2003 Z16XE
- Dolj
Kay
- Mesaje scrise: 1,211
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
eu zic sa verifici alternatorul mai amanuntit, ar putea fi releul de incarcare sau chiar alternatorul sa aibe ceva probleme. Daca zici ca eroarea respectiva iti apare cateodata ia un tester din ala de baterie de se conecteaza la bricheta si iti mai arunci cate un ochi pe el sa vezi daca sare de 15V mai ales in mers cu masina turata.
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
dupa ce stergi eroarea apare imediat?
In orice caz, trebuie sa verifici cu un aparat de masura tensiunile, nu cu op-com.
Eu zic sa verifici tensiunea intre:
1. + alternator + acumulator (cat mai aproape de 0).
2. - acumulator si caroserie (cat mai aproape de 0).
3. - acumulator si chiulasa motorului (cat mai aproape de 0).
4. + acumulator si firele de alimentare cu +12V ale ecu (cat mai aproape de 0).
Dupa ce vezi ca sunt in regula tensiunile astea pe langa tensiunea bateriei (13.8-14.4 fara fluctuatii prea mari) putem merge mai departe.
In orice caz, trebuie sa verifici cu un aparat de masura tensiunile, nu cu op-com.
Eu zic sa verifici tensiunea intre:
1. + alternator + acumulator (cat mai aproape de 0).
2. - acumulator si caroserie (cat mai aproape de 0).
3. - acumulator si chiulasa motorului (cat mai aproape de 0).
4. + acumulator si firele de alimentare cu +12V ale ecu (cat mai aproape de 0).
Dupa ce vezi ca sunt in regula tensiunile astea pe langa tensiunea bateriei (13.8-14.4 fara fluctuatii prea mari) putem merge mai departe.
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
tzeapa77
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat