Ai uitat parola?


  • LOL
  • Membru bebe
  • 3 mesaje
  • din 22 Sep 2012
  • Locatie: Galati
  • LOL

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa X14XE din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Sep 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Am o Zafira A, fabricata 1999, X20DTL. La o accelerare constanta, la 1700 rpm se aprinde check engine, care se stinge pe la 3100 rpm. Odata cu acesta se simte si o scadere a puterii motorului. Am curatat EGR-ul, mecanicul a spus ca turbina functioneaza bine, intrand la 2200 rpm si cica ar fi probleme cu injectia, in sensul ca are momente cand are injectia intarziata. Ceva sfaturi?
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,874
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Y20DTH din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
...
la diagnoza ce coduri de eroare au fost gasite?

spor
  • cameleonu85

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra x20dtl din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Aug 2010

  • Garaj Mesaj Privat
salutare.!cand se aprinde becul de check engine la o turare constanta peste 1500 e clar ca nu functioneaza egrul si nu are masina putere pt ca nu deschide turbina...deci vaccumul are pierderi.eu am patit-o si unii se uita ca la nave spatiale..aveam pompita aia de vacuum din partea dreapta de langa rampa de admisie cu ulei si mizerie..deci a cedat garnitura de cauciuc din ea si pierdea vacuum...am inchis furtunul cu un surubel si am accelerat masina...suiera turbina cum ttrebuie.am cautat piesa si am rezolvat problema.bafta celor cu problema descrisa mai sus.
  • cameleonu85

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra x20dtl din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Aug 2010

  • Garaj Mesaj Privat
salutare.!cand se aprinde becul de check engine la o turare constanta peste 1500 e clar ca nu functioneaza egrul si nu are masina putere pt ca nu deschide turbina...deci vaccumul are pierderi.eu am patit-o si unii se uita ca la nave spatiale..aveam pompita aia de vacuum din partea dreapta de langa rampa de admisie cu ulei si mizerie..deci a cedat garnitura de cauciuc din ea si pierdea vacuum...am inchis furtunul cu un surubel si am accelerat masina...suiera turbina cum ttrebuie.am cautat piesa si am rezolvat problema.bafta celor cu problema descrisa mai sus.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata