Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ieri am inlocuit si eu electrovalva, ma sacaia de mult cu acel barait( nu vibra mereu, insa era destul de deranjant).Initial l-am rezolvat prin curatare si gresare, insa din pacate nu este o solutie decat de moment... Wink
Skip ads

  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
La insignia facelift am vazut ca are montata inainte de electrovalva acea supapa pe care o mai montau unii colegi ca sa scape de sunetul acela, deci solutia aceasta au gasit-o si cei de la opel dupa 5 ani de teste pe modelul anterior Smile)
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Este si recomandarea lor...

"Recomandam adaugarea rezervorului de vacuum GM 9008036 - 110 ron"...sursa revizieopel.ro
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
La "noul" motor de 2.0CDTI, 170CP/400Nm nu mai exista electrovalva turbo... comanda va fi electrica Surprised , nu va mai fi vacuumatica.
Skip ads

  • onebird

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Stie cineva ce rol are aceasta electrovalva turbo? Daca este defecta o cauza ar putea fi ca motorul sa moara la plecarea de pe loc daca nu se "pișca" putin acceleratia sau in plus masina sa fie mai lenta la acceleratie?

Am si eu acel bazait care se aude sub 2000RPM sau la schimbarea vitezelor 1,2,3 imediat ce se apasa aceleratia, apoi dispare. A fost pe tester, nu s-a gasit nici o eroare.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Electrovalva turbo actioneaza un vacuum care misca tija geometriei variabile a turbinei, pentru a crea presiunea ceruta in sistenul de admisie. Daca nu ar functiona corect ar aparea eroare, intrucat presiunea ceruta ar fi diferita de cea "livrata".
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
onebird a scris:Am si eu acel bazait care se aude sub 2000RPM sau la schimbarea vitezelor 1,2,3 imediat ce se apasa aceleratia, apoi dispare. A fost pe tester, nu s-a gasit nici o eroare.


Schimba electrovalva si vei scapa de bazait... Idea
Nu apare eroare pe tester... Wink

clau70 a scris: Daca nu ar functiona corect ar aparea eroare, intrucat presiunea ceruta ar fi diferita de cea "livrata".


Nu apar erori, decat daca variatiile sunt foarte mari...,eu nu am avut eroare de la electrovalva cand aceasta nu lucra corespunzator...,decat daca scoteam mufa de la ea.
  • onebird

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:Electrovalva turbo actioneaza un vacuum care misca tija geometriei variabile a turbinei, pentru a crea presiunea ceruta in sistenul de admisie. Daca nu ar functiona corect ar aparea eroare, intrucat presiunea ceruta ar fi diferita de cea "livrata".


Mersi. Din ce ai scris sa inteleg ca asta ar putea fi o cauza pentru care motorul moare la plecarea de pe loc daca nu se "pișca" putin acceleratia sau ca masina e mai lenta, are un delay, la acceleratie?
Skip ads

  • onebird

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2014

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:
onebird a scris:Am si eu acel bazait care se aude sub 2000RPM sau la schimbarea vitezelor 1,2,3 imediat ce se apasa aceleratia, apoi dispare. A fost pe tester, nu s-a gasit nici o eroare.


Schimba electrovalva si vei scapa de bazait... Idea
Nu apare eroare pe tester... Wink

clau70 a scris: Daca nu ar functiona corect ar aparea eroare, intrucat presiunea ceruta ar fi diferita de cea "livrata".


Nu apar erori, decat daca variatiile sunt foarte mari...,eu nu am avut eroare de la electrovalva cand aceasta nu lucra corespunzator...,decat daca scoteam mufa de la ea.


Mersi gyzmo, o sa il schimb poate scap si de problema cu acceleratia lenta...
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
onebird a scris:
clau70 a scris:Electrovalva turbo actioneaza un vacuum care misca tija geometriei variabile a turbinei, pentru a crea presiunea ceruta in sistenul de admisie. Daca nu ar functiona corect ar aparea eroare, intrucat presiunea ceruta ar fi diferita de cea "livrata".


Mersi. Din ce ai scris sa inteleg ca asta ar putea fi o cauza pentru care motorul moare la plecarea de pe loc daca nu se "pișca" putin acceleratia sau ca masina e mai lenta, are un delay, la acceleratie?

Poate, schimba electrovalva, cum ti-a zis gyzmo.
  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Abia acum am vazut si eu topicul asta din intamplare. Si la mine bazaie ceva cand deschid capota. Am itneles ca trebuie schimbata aceasta electrovalava si ca nu poate fi inlocuita. Care sunt ultimele preturi la ea si la manopera la dealerii Opel ?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Aproximativ 250 lei costa electrovalva. Ca manopera...ai nevoie de o cheie de 10 sau 13 si rezolvi singur problema. Este prinsa in 2 suruburi!
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Este aproape 300 lei electrovalva...,singura problema este daca trebuie reinvatata...,la unii a trebuit...
  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am vãzut ca mai trebuie luat și rezervor de vacuum de 100 lei. E bine sau nu sã se ia ?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Este bine sa il montezi si pe acela...
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:Este aproape 300 lei electrovalva...,singura problema este daca trebuie reinvatata...,la unii a trebuit...

Daca tin bine minte, la mine nu a reinvatat-o. Am si rezervor de vacuum. Doar la schimbarea turbinei a fost necesara reinvatarea actuatorului de pe turbina.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Hai ca devin suspicios si destul de curios cu aceasta reinvatare a pieselor....cu asta sunt si "un pic mai mult" off topic. Acum, daca schimb galeria de admisie, aceasta trebuie reinvatata?

P.S.: ca sa fiu si on topic...am schimbat electrovalva din cauza bazaitului la inchiderea/deschiderea capotei si nu am reinvatat-o iar "defectul" a disparut!
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
La electrovalva nu se face reinvatare, din cate am vazut eu.
Mi s-a facut doar la turbina si la senzorul DPF, deocamdata... La galerie, nu stiu Confused .
  • danGTS

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2007 1.9cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2008

  • Mesaj Privat
unde vine montat acel rezervor de vacuum mai exact?se taie din furtunel,vine cu furtun separat?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Rezervorul de vacuum se pune intre electrovalva si turbina... se taie furtunul si se pune rezervorul.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR