Ai uitat parola?


  • k1d_ftb

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z19DTJ din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Dupa o testare cu interfata Op-Com mi-au rezultat urmatoarele coduri:
-U1112-00
-B1461-00
-B1454-00
-C0755-03
-U2139-00
-P1614-50 (Wrong trasponder key-aici stiu problema si rezolvarea)

Precizez ca motorul este Z19DTJ (88kw/120CP) .Fabricatie 2005.Problema este ca am cautat peste tot pe interenet aceste coduri de eroare si nu imi rezulta nimic.Daca ma poate lamurii si pe mine cineva va rog.Masina functioneaza bine cu exceptia martorului de AFL(faruri adaptive) care a inceput sa licare de 2-3 zile dupa o spalare.Precizez ca farurile functioneaza si ele foarte bine.
Atasez si niste poze din timpul testarii:

  • k1d_ftb

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z19DTJ din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Nimeni nu stie?
  • CooLZero

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra Y22DTR din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Feb 2011

  • Garaj Mesaj Privat
U1112 No Communication with Left Power Light Module B-018

B1461 Left Dynamic Curve Light Stuck C-015

B1454 Left Dynamic Curve Light Position Sensor Circuit Malfunction C-005

C0755 Front Right Pressure Sensor Circuit Range/Performance C-00

U2139 Invalid Data from CIM (Steering Column Module) B-006

BaftA.
  • k1d_ftb

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z19DTJ din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc mult. Acum stie cineva rezolvarea la erorile de mai sus? Cea de la sonzorul rotii stiu cum se poate rezolva(Pe tester imi dadea low battery) si cea de la CIM , dar nu stiu rezolvarea la farul stanga.
  • k1d_ftb

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z19DTJ din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Nimeni?Macar niste sugestii ce sa schimb mai intai?
  • jhonnyp18

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra Z16XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jul 2013

  • Garaj Mesaj Privat
-P1614-50 (Wrong trasponder key-aici stiu problema si rezolvarea).
Am si eu aceeasi problema cum se rezolva.multumesc
  • jhonnyp18

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra Z16XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jul 2013

  • Garaj Mesaj Privat
k1d_ftb ai spus ca la codul -P1614-50 (Wrong trasponder key-aici stiu problema si rezolvarea) .cum se rezolva ca imi apare acelasi cod .merci
  • marcel@manuela

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
am cateva coduri ecn la un opel astra h 1,7 cdti zdth, daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns,multumesc. 007071; 033529; 05007F; 161450; 210870; 019011; 050074; 050056.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 3,968
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
k1d_ftb a scris:Nimeni?Macar niste sugestii ce sa schimb mai intai?

La U1112... posibil sa fie dus modulul afl de sub far...eu il am prajit pe cel de pe dreapta. A intrat apa in far si apoi prin mufa, in modul...era plin de un fel de mazga verde, si 2 pini corodati complet la unul din integrate.
AFL mai functioneaza?
  • Vasi_M

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z16XER din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Nov 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu urmatoarele coduri ECN 1161 si ECN 30401.Numai ce am platit-o si la al doilea semafor mi-a facut figura. Nu mai trage si merge parca intrerupt si apare si martorul check engine aprins in bord, Sper sa nu fie grav sa apuc sa ma bucur de ea.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,365
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Salut Vasi_M.
Daca inteleg eu bine ai erorile:
P0011 - Intake Camshaft Phasing Mechanical Reference Position Range/Peformance (Bank 1)
P0011 - Intake Camshaft Phasing Mechanics Malfunction
P0304 - Cylinder 4 Misfire Detected
Verifica distributia, bujiile si compresia pe cilindri.
  • Vasi_M

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z16XER din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Nov 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc mult pt. raspunsuri. Masina are 69000 km, sa fie distributia?Acuma sunt la service schimb bujiile. Eroarea cu pozitia axului cu came se poate sa fi aparut fiindca am schimbat cele 2 supape comanda pozitie ax came,si de forum am inteles ca apare acea eroare care trebuie stearsa pe tester.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,365
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Sterge erorile si vezi care din ele apar din nou.
Daca tot schimbi bujiile masoara si compresia pe cilindri.
  • Vasi_M

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z16XER din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Nov 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Am schimbat bujiile si din pacate eroarea P0304 - Cylinder 4 Misfire Detected tot apare. Cei din service au testat bobina de inductie si se pare ca ea e problema. Am comandat-o si maine ajunge (Delphi - 400 ron).Cealalta eroare (P0011) a fost stearsa din tester si nu mai apare. Sper sa nu ma dezamageasca masina asta.Mi se pare foarte ciudat ca la 70.000 km sa pice si supapele reglaj ax cu came ( erau picate inainte sa o iau eu si facea un zgomot diesel - rezolvat - 200 eur) si bobina de inductie (sper sa rezolvam maine - am sa incerc sa o schim eu). Kilometrii la masina sunt sigur ca sunt reali, masina am luat-o de la nasul meu (5400 euro - am zis ca e afacere, decat sa iau una din piata adusa de afara !?). Ce sa zic...Mai am un astra f pe care o sa il dau unui prieten dar parca nu era asa buclucasa. In rest cand merge merge bine....Multumesc inca odata pentru raspunsuri.
  • acidutu

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Mures
  • Masina: Crossland X din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Vă salut pe toti opelisti, am si eu un opel astra h cdti, motor Z17 DTJ .
De doua luni am schimbat cele 4 bujii incandescente, motorul merge bine , porneste si la rece dar imi apare o eroare 0683 la testul cu agrafa si la opcom, maiapare o eroare acuma nu mai retin codul dar spunea la opcom: lipsa comunicare cu ECU.
De la ce ar maiputea sa apara acea eroare, inafara de bujii.
Astept raspunsurile D-voastra. Multumesc!
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 438
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salut.
Verifica din nou bujiile,chiar daca sint noi,posibil sa nu functioneze vreo una,deasemenea releul si fisele.
Dupa schimbare ai sters eroarea?
  • acidutu

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Mures
  • Masina: Crossland X din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
La Multi Ani pt. toti opelisti !
Am si eu o intrebare, am inlocuit toate cele 4 bujii incadescente cu Bosh, inainte au fost Beru.
Intrebarea: dupa inlocuire, trebuia sa mai resetez cu testerul , cu Tech sau cu Op Com, asa cu se face in cazul inlocuirii debitmetrului de aer ? motorul este Z17DTJ, fabricat in anul 2009. La drum lung, condus mai sportiv, folosirea butonului SPORT, apare eroarea P0683, legata de bujii și eroarea U2103 - Circuit CAN bus- defect funcțional
(00) - Nu e prezent
Am sters erorile cu Op Com, dupa un timp iarasi apar dar numai daca folosesc butonul SPORT.
As vrea sa mai precizez ca la punerea contactului martorul cu cheita nu se stinge, numai dupa pornirea motorului.
Cand sterg erorile la punerea contactului se stinge si martorul cu cheita din bord, daca merg linistit nu apare eroarea daca merg mai sportiv apare. Dupa ce apare eroarea nu mai functioneaza butonul sport o perioada, dupa aceea iarasi si o luam de la capat.
Inafara de cele doua erori nu mai apar altele la canarea cu Op Com.
Astept ajutorul meseriasilor ca sa depistez de unde vine aceasta eroare, poate și alti se confrunta cu aceasta problema. Multumesc!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,365
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Daca vrei sa scapi de P0683 pune-ti niste bujii bune, nu BOSH.
Pt. cealalta eroare, verifica mufele la ECU, CIM, IPC,...
  • acidutu

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Mures
  • Masina: Crossland X din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
LA MULTI ANI ! Iulian.
Spune-mi te rog unde este amplasat ECU,motor Z17DTJ, ca sa pot verifica mufele la ECU, CIM, IPC.
Si eu m-am gandit sa le curat dar nu am gasit unde este amplasat ECU. Te rog daca poti sa-mi explici mai detaliat, eventual daca poti să pui niste poze, unde este amplasat ECU. Am mai pus aceasta intrebare pe forum dar nu am primit nici un raspuns. Multumesc.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,365
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
ECU este dupa aripa stanga-fata, ai 2 mufe acolo. Trebuie sa dai jos carenajul de plastic.
CIM si IPC sunt in spatele volanului.
Documenteaza-te inainte sa umbli la ele.

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata