Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
" ...ma gandesc ca nu e bateria pt ca dupa pornire farurile nu mai merg pe baterie isi intra in rol alternatorul...deci cred ca acolo e buba... "

Da, ai dreptate, DAR daca si bateria nu mai tine incarcata....dupa ce pornesti motorul ea devine un consumator Wink
Skip ads

  • hiperul

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Bateria in mers...ar trebui sa se incarce nu? cam dupa cat timp ar trebui sa ajunga la valoarea maxima ? ma gandesc sa o iau la o tura mai lunga ...sa vedem pana la ce valoare ajunge....

Mi-as cumpara o baterie...dar mi-e frica ca nu cumva sa fie de vina alternatorul si bateria sa fie buna...si pe urma sa mi-o strice si pe aia noua...si in plus sa mai cumpar si alternator...
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Imprumuta o alta baterie pentru 2-3 zile!
In final nu sunt multe variante care iti cauzeaza problema... bateria, alternatorul sau un alt consumator, dupa cum zicea "jgyprime".
Parerea mea e cam asa:
1- cumpara un invertor de curent, ca sa scapi de problema cu op-com pe laptop (asa am facut si eu), eventual de 300W ca sa il poti alimenta si la bricheta si la bornele bateriei. Cele peste 300W se alimenteaza doar la borne pe direct
2- Tensiunea care o ai tu pe baterie de 11.5 dupa o noapte este intr-adevar prea mica (eu la asa tensiune nu am putut da la automat Very Happy )
3- "Si daca ar fi doar bateria....DE CE? se aprinde martorul masina+cheia cand pun contactul...iar cand plec dp loc sau o turez pe loc...dispare..."
"Singurul consumator ramas e alarma... "
Eu cred ca e pura coincidenta treaba asta cu bujia si fluctuatiile de lumina, dar nu bag mana in foc!
Masina+cheia apar datorita erorii afisate pe op-com, dar nu are lagatura cu fluctuatia.
Ai incercat sa scoti borna peste noapte sa vezi cum se comporta a doua zi?
Cumpara si schimba bujiile, fiind cel mai ieftin pas in situatia ta. Degeaba te sperii ca ai avea de schimbat multe... sincer. Asta e riscul de a detine o masina "straina" si daca te sperii, nu se repara singura Smile
Cu respect!
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Nu ma sperii ca trebuie schimbate anumite lucruri...Ma sperii cand trebuie sa schimb o gramada de chestii odata....As face faza cu bateria....dar am auzit ca nu e bine sa o tii mult timp deconectata...ca se deregleaza ESP=ul ...sau ca ar aparea probleme la Esp...din cauza asta....Sa fie doar vorbe din popor...? Maine o sa cumpar bujii....Masina cu cheia apare din cauza bujiilor...Asta zic si eu ca e clar...

si hai sa va zic alta faza....la ora 22.00 am pornit masina...a stat oprita 8-9 ore...si am zis ca daca tot palpaie becurile sa incerc o chestie...am pornit toti consumatorii din masina...ventilatia .dezaburire luneta,radio cd-ul,avariile,becurile din plafon, proiectoarele,stopurile de ceata...si GHICI....NU AU MAI PALPAIT LUMINILE....Nu era normal sa palpaie si mai tare? sau sa se intample ceva mai banal cu atatia consumatori?
Skip ads

  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Chestia cu ESP... nu stiu cat de valabila e.
Zici ca ai pornit TOTI consumatorii si nu a mai palpait, da? OK... dar la ce turatie s-a ridicat motorul cand ai facut asta cu motorul rece? Smile
Ai incercat asta stand pe loc sau in mers?
Cu respect!
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
svg_gabriel10 a scris:Imprumuta o alta baterie pentru 2-3 zile!
In final nu sunt multe variante care iti cauzeaza problema... bateria, alternatorul sau un alt consumator, dupa cum zicea "jgyprime".
Parerea mea e cam asa:
1- cumpara un invertor de curent, ca sa scapi de problema cu op-com pe laptop (asa am facut si eu), eventual de 300W ca sa il poti alimenta si la bricheta si la bornele bateriei. Cele peste 300W se alimenteaza doar la borne pe direct
2- Tensiunea care o ai tu pe baterie de 11.5 dupa o noapte este intr-adevar prea mica (eu la asa tensiune nu am putut da la automat Very Happy )
3- "Si daca ar fi doar bateria....DE CE? se aprinde martorul masina+cheia cand pun contactul...iar cand plec dp loc sau o turez pe loc...dispare..."
"Singurul consumator ramas e alarma... "
Eu cred ca e pura coincidenta treaba asta cu bujia si fluctuatiile de lumina, dar nu bag mana in foc!
Masina+cheia apar datorita erorii afisate pe op-com, dar nu are lagatura cu fluctuatia.
Ai incercat sa scoti borna peste noapte sa vezi cum se comporta a doua zi?
Cumpara si schimba bujiile, fiind cel mai ieftin pas in situatia ta. Degeaba te sperii ca ai avea de schimbat multe... sincer. Asta e riscul de a detine o masina "straina" si daca te sperii, nu se repara singura Smile
Cu respect!


1.Unde gasesc un invertor din asta Very Happy si la ce pret e?
2.la mine porneste...doar ca se zdruncina un pic masina la pornire...cauza ar putea sa fie si o bujie pt asta...dar si bateria...

Nu am de unde sa imprumut o baterie buna... Am un prieten care o are noua dar nu vrea sa mi-o dea...Ba ca ii e lene sa o mai desfaca de acolo...Ba ca nu stiu ce ....In fine...Nu vrea...si mai am una pe cea de-a doaua masina...pe Logan 1.4...dar cred ca e prea mica pt un diesel...si nu stiu daca o sa porneasca
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
svg_gabriel10 a scris:Chestia cu ESP... nu stiu cat de valabila e.
Zici ca ai pornit TOTI consumatorii si nu a mai palpait, da? OK... dar la ce turatie s-a ridicat motorul cand ai facut asta cu motorul rece? Smile
Ai incercat asta stand pe loc sau in mers?
Cu respect!


Ca tot vorbisi de turatii...La mine cand o pornesc...de cand am luat masina(2 ani) nu de acum....Acul la pornire sta la 700-750...Am observat ca mai nou se ridica la 900...cred ca la pornire s-a ridicat tot la 900...dar dupa ce am pornit toti consumatorii...s-a lasat iar la 700....(nu am fost atent deci nu sunt sigur....dar dupa ce am plecat cu ea de pe loc era clar la 700) ...toate astea l-am facut cu ea pe loc...cu ea in mers am lasat doar ventilatia,dezaburirea si farurile + radio cd-ul pornit....
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
"Am un prieten care o are noua dar nu vrea sa mi-o dea" Ala nu e prieten Smile)
Mie mi-a venit electrician auto pe 1 ianuarie la scara sa imi porneasca masina ca am avut o buba mare. Pe 1 ianuarie 2013 ...cand toti erau cu burtile pe sus de baut si mancat si nu il cunosteam Smile
Revenind la subiect... invertorul il gasesti la magazinele de piese auto, standuri, internet. Eu l-am cumparat din Danemarca si m-a costat cca. 40 €.
Bateria ta presupun ca are eticheta cu specificatiile! Daca o are, verifica amperajul de la a ta si cea de la Logan, daca coincid sau au o diferenta de CEL MULT 10Ah, atunci o sa mearga.
Bafta!
Skip ads

  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Daca iti creste turatia la relanti cand pornesti consumatorii, sau mai nou e crescuta de cum o pornesti.... ori e de la temperatura de afara, ori de la consumatorii care trag de la alternator tot ce produce. Astept sa ma corecteze/completeze un coleg care e pe felie. Eu nu am probleme cu turatia la a mea Z19DTH, dar simptomul e garantat 100% la benzinare
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
La logan mai mult ca sigur e de 50Ah(asa tin minte )....la mine e de 72 Ah....Nu am nicio sansa sa pornesc cu aia... Hai sa te intreb alta chestie ca tot ai adus vorba de electrician.... Acum 2 luni de zile...AM pus OP-COM-ul pe masina si mi dadea o eroare...care mie mi s-a parut banala...si n-am luat-o n seama...cum ca as avea un scurt la difuzorul (boxa de muzica) din dreapta ...Daca o duc la un electrician ce-i face....ii demonteaza fata de usa si verifica firele? sau cum gaseste scurtul...? Pot sa ma duc si sa i spun de exemplu ca vreau sa mi verifice toata instalatia electrica? cum face asta? daca stii....
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Scrie-mi pe mess: svg_gabriel10
Suntem offtopic si nu da bine la forum Very Happy
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
svg_gabriel10 a scris:Daca iti creste turatia la relanti cand pornesti consumatorii, sau mai nou e crescuta de cum o pornesti.... ori e de la temperatura de afara, ori de la consumatorii care trag de la alternator tot ce produce. Astept sa ma corecteze/completeze un coleg care e pe felie. Eu nu am probleme cu turatia la a mea Z19DTH, dar simptomul e garantat 100% la benzinare


E doar la benzinare...cel putin asa stiu...am un prieten cu un BMW pe care l-am mai condus eu din cand in cand...si cand era foarte frig...ii crestea turatia la relanti...S-a si speriat ca nu stia de ce face asa...si am cautat eu pe un forum si i-am spus ca nu are nicio prob...

Cand pornesc motorul....e la 900 uneori... Mi-a sarit in ochi ca eu eram invatat cu ea la 700...dar nu cred ca e asa tot timpul...Cand e motorul cald e la 700....Garantat...
Skip ads

  • hiperul

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
hiperul a scris:Salutareeee....am si eu o problema chiar doua...una ca nu mi mai tine bateria la laptop nici macar 5 min sa pun op-com ul pe vectra mea....si acum cea care are legatura cu partea auto....
Dimineata sau cand masina sta oprita mai mult de 12 ore ...la pornire mi se aprinde masina cu cheia in bord chiar inainte sa pornesc motorul...doar pun contactul si cand aprind farurile imi palpaie chiar si dupa ce pornesc motorul pana in momentul cand plec cu ea de pe loc....sa fie alternatorul de vina?daca da? De ce se aprinde martorul masina+cheia....si nu se aprinde martorul rosu cu bateria din bord? Bateria am masirato dp ce a stat oprita peste noapte si are tensiune destul de mica sub 11,50....
Sau sa aiba legatura cu bujiile?


REZOLVARE :


S-a elucidat misterul....Bujiile erau de vina....Le-am schimbat cu un set nou si NO PROBLEM.... Twisted Evil

Nu mai apare martorul masina cu cheia....nu mai palpaie luminile...Totul OK.... Plus ca motorul porneste mult mai rotund....
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Revin.Minunea n-a tinut mai mult de o saptamana...Eram prin oras azi(afara 7-8 gr)...motorul cald...apa la 85...opresc masina 10 min imi fac treaba si cand sa pun contactul sa plec...ce sa vezi...masina cu cheia...mi-au sarit toti dracii...credeam ca numai la rece aparea din cauza bujiilor dar se pare ca m-am inselat...iar trebuie sa fac rost de laptop sa vedem ce minunatie mai arata op-comul... A?! Si inca ceva...motorul se aude mult mai gros de cand am schimbat bujiile...o fi de bine sau de rau? Ma tot gandesc la electroventilatorul ala...sa fie cauza?
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Inca mai ai si problema consumatorilor?
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
cam da...
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Ce zice Op-Com ?
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
REVIN !...cu o scanare facuta din nou cu OP-COM-ul....

Din nou...prima eroare...

COD: P1481-04 CIRCUIT ACTIONARE VENTILATOR 1 - INTRERUPT !

Si ceva offtopic daca stie care....Bateriile la senzorii din jante se schimba sau se incarca? imi zice pe op com ca e tensiunea mica in 3 dintre ei....


Si in engleza pt cei care nu se descurca cu erorile in romana :

ENGINE COOLANT BLOWER MOTOR RELAY 1 -MALFUNCTION

PROBABLE CAUSE : WIRING,ENGINE COOLANT BLOWER MOTOR RELAY !


De curiozitate....Exista vreun releu pt asa cv in cutia aia cu sigurante din dreapta motorului?

Sau ce inseamna ENGINE CONTROL RELAY
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
cred ca releul respectiv se afla ori pe ventilator ori undeva in zona radiatorului
in UEC sunt doar relee simple... cred...
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
da....de electroventilator este vorba... dar cum rezolv problema asta m-ar interesa....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR