Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
nu e normal sigur sa ai aceasi presiune in turbina. turbina este de fapt format din 2 ventilatoare pe acelasi ax. un venitator e invartit de gazele de evaquare si prin ax il invarte pe celalalt care face presiune in admisie. in general supapa presiunii nu o lasa sa actioneze decat pana la anumite turatii cand presiunea creata de ea aduce avantaje fata de aspiratie. de acolo si intra turbina

trecand peste asta, e foarte simplu de testat. in egr iti intra un furtun, te duci pe el, pana in electrovalva de vacum. ai sa vezi ca sunt 2 astfel de electorvalve. inversezi furtunurile intre ele si vezi daca merge la fel, daca e la fel, nu e electrovalva problema.
SAU poti incerca sa imprumuti unul de la un coleg pentru o tura
verifica furtunul sa nu fie piscat (se intampla destul de des)
verifica apoi egr-ul sa nu aiba membrana sparta (in general e capsulat si daca il deschizi il strici, asa ca ori incerci sa faci vacum cu gura si sa vezi daca tine ori imprumuti unu de la un coleg).
lui taica-mi ii mai da asa cand se infunda gaura de la admisie de la zgura, asa ca vezi daca ti-e curata admisia.
Skip ads

  • vlad_pl_27

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2011

  • Mesaj Privat
o sa ma duc maine la mecanic cu ea, spune-mi te rog ce sa-i spun sa verifice prima data?
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
prima si prima data sa verifice egr-ul, sa-l dea jos de pe admisie si sa vada ca se misca bine si ca e curat, apoi sa cureti si pe acolo pe la gaura lui bine.
apoi dai o tura si vezi daca e ok.
daca e, trebuie sa cureti toata admisia ca e prea jegoasa
daca nu e, trebuie sa verifici furtunurile de vacum sa nu fie sparte
daca nici alea, sa incerci sa schimbi intre ele furtunurile de la electrovalve.
daca nu e nici aia .... sa verifici membrana la egr...

chestiile astea le faci tu, mecanicu tau ar trebui sa stie cum se fac chestiile astea...
  • vlad_pl_27

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Mentionez ca inca nu am apucat sa merg cu masina la mecanic.
Am facut azi un drum de Deva, cand m-am intors si am mers mai incet cu 60 km mi-a aparut martorul in bord.
Am ajuns acasa am pus-o pe tester si mi-a dat urmatoarele erori:
P1125 si p0400


Dupa ce am sters erorile am verificat si valorile reale.


in poza de sus sunt valori reale la relanti iar urmatoarea sunt valori reale cu masina turata la 2500 rpm



Am observat ca masina incepe sa trepideze daca tin constant pe loc la 2000 rpm.
O simt ca si cum ar vrea sa traga dar nu poate se forteaza sa prinda putere.
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
verifica daca tija ce iese din capsula vacuumatica la turbo sta permanent trasa spre interiorul capsulei atatcu motorul pornit in relanti cat si turat la aproximativ 4000 rpm. Eu suspectez o electrovalva defecta.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
aia nu se poate verifica (vacumul) prin inversarea intre ele a furtunurilor? (ERG/TURBO?)
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
se verifica prin unirea celor doua furtunase ce intra in electrovalva.
Atentie ca tija la turbo nu are voie sa aibe nici o oscilatie gen ''trasa-impinsa'', ea ramanand trasa in capsula la o turatie de pana in 4000 rpm.
este nevoie de doua persoane, una la volan iar cealalta la motor pt. verificare.
  • roby24

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Buna seara colegi,aceiasi problema o am si eu,nu trage numai dupa 3000 ture(si atunci destul de greu),iar la pornire trebuie sa apas destul de mult acceleratia daca nu moare motorul.La diagnoza nu am avut nici o eroare!gGaleria de admisie acuma a fost curata,furtune de retur au fost schimbate.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
mie mecanicul cand mi-o verifica, imi inversa intre ele electrovalvele, mai exact imi rotea iesirile intre ele... daca mergea la fel, verifica furtunurile sa nu fie capsate sau imi schimba electrovalva direct.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
posibil sa pierzi pe undeva vacum. verifica toate furtunasele de vacum...
  • roby24

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2011

  • Mesaj Privat
OK,o sa verific si vacumurile!.am gasit furtunul ala gros care este intre galeria de admisie si intercoler cu o crepatura de vreo 1 cm,momentan am bandajat-o cu banda izolatoare,sper sa tina o vreme.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Presiunea turbinei scapa prin crapatura aia. Schimba furtunul. Cauta la cei care fac din silicon, pe original e prea scump.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR