Ai uitat parola?
#YESLAVOT pe 26 mai De ce să votez? Ghidul Alegătorului ×


  • covesanu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra z16xl din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Am o problema la un opel asta h din 2006 motor 1,7 diesel, apare martorul masinuta cu cheia si F si nu porneste, nici nu invarte electromotorul.Din cate stiu eu este problema de imobilizator.Inca nu am ajuns la masina sa vad ce cod de eroare am pe tester, mai tarziu ajung la masina.Vreau sa ma ajutati daca stie cineva la ce ar trebui sa ma uit, sa verific, daca a mai avut cineva aceasta problema.Proprietarul are o singura cheie, zice ca se mai aprindea acest martor de mai mult timp , dar totusi pornea.Acum nu mai invarte deloc.Eu stiu sa fac contact la releul de pornire si pot sa o fac sa invarta dar nu porneste daca nu citeste codul cipului.
Astept pareri.
merci,
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 583
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z17dth din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2009

  • Garaj Mesaj Privat
chiar daca nu citeste cipul tot trebuie sa invarta electromotorul ,posibil sa fie electromotorul dus ,
  • covesanu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra z16xl din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Electromotorul nu este zic sigur ca am vb cu proprietarul i-am zis ce sa faca si de invartit invarte.
  • sharky223

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra Z17DTR din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jan 2013

  • Garaj Mesaj Privat
tirnaveni a scris:chiar daca nu citeste cipul tot trebuie sa invarta electromotorul ,posibil sa fie electromotorul dus ,

Daca nu citeste cipul nu invarte electromotorul.
  • sharky223

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra Z17DTR din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jan 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Pentru a reprograma cheia trebuie sa o introduci in contact in pozitia 2 si sa tii apasat butonul pentru inchiderea usilor pentru a reprograma cheia.
Eu asa am facut dupa ce am schimbat bateria.Nu imi mai recunostea cheia.
Bafta!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,801
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Doar daca palpaie masina cu cheita, nu recunoaste cipul (CIM defect).
Daca nu palpaie, problema e alta.
  • covesanu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra z16xl din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Se pare ca problema vine de altundeva.Am verificat sigurantele la Ecu sa vad de ce nu ma pot conecta la ecu sa fac diagnoza.Nu comunica cu ecu
U2105 - CAN-bus - nu este comunicare cu modulul de motor(ECM)
(00) - Prezent
Am descoperit ca la sig F21 nu am curent.Ar trebui sa am +permanent.trece si prin releul nr 13.Am alimentat sig F21 si am reusit sa fac diagnoza pe motor
Numărul codurilor: 4

P1481 - Circuit acționare ventilator 1 - întrerupt
(04) - Prezent

P1604 - Înlocuiți modulul de comandă(ECU)
(32) - Prezent

P1625 - Releul principal se decuplează prea repede
(5Cool - Prezent

P1125 - Circuit de confirmare poziționer clapetă - domeniu/performanță
(01) - Nu e prezent

Daca alimentez sig F21 pot porni masina .
  • covesanu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra z16xl din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Am verificat pinul 85 , el este 72 de la ECU am minus pe el .Releul nu poate fi defect ca am incercat si cu alte 2 relee.
Pe releu 13 am asa:
la pin 30 am plus permanent
la pin 85 am minus permanent
la pin 87 nu am nimic
la pin 86 nu am nimic.
  • covesanu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra z16xl din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Ma poate ajuta cineva cu o schema electrica a masinii , dar nu cea din autodata.
merci,
  • covesanu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra z16xl din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Am rezolvat problema.
Se pare ca nu sunt notate la fel in autodata si releul ECU este k12.La acest releu nu aveam minus de la ecu la pin 85 si nu functiona releul si de aici nu aveam curent la sigurante.
Am rezolvat problema cu schimbare de polaritate cu alt releu suplimentar si am reusit.Am salvat omul de 4700lei.
  • mycky22

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra z17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
felicitari !
  • covesanu

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra z16xl din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
multumesc, adevarul este ca m-am documentat bine inainte sa fac chestia asta si am reusit.
  • evelin.popa

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Am si eu nevoie de ajutor in aceeasi problema.ECN 160434(Inlocuire ECU).
Opel astra h 1.7 cdti(dth)-101 caluti
Masina o am de un an jumatate si 50.000,cumparata cu masinuta aprinsa si codul stocat.nu am reusit sa scap de el pana acum.Ceva sfaturi?
Multumesc
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 600
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra z16se din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Nov 2010

  • Garaj Mesaj Privat
voi incerca si eu asta maine,aceeasi problema si la astra unui prieten.Pune contact,da la cheie dar nimic.La fel nu ma pot conecta cu op-com.
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 600
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra z16se din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Nov 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am facut exact ca tine colegu covesanu si masina a pornit si merge perfect,erori nu are deloc.Nu stiu insa de ce nu am comanda de - din ecu.Am fost cu el la electrician si a zis ca e un integrat dus in el.Dar nu sunt foarte convins de asta.Eu nu ma pot conecta la celelalte module ale masinii,inafara de ecu motor si imobilizator.Acum nu merge telecomanda,nu se inchid usile,si nici nu ma pot conecta cu op-com.M-ai salvat de la multi nervi si timp pierdut.Multumesc!
  • stefan daniel111

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Y17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Dec 2013

  • Garaj Mesaj Privat
opel astra 1.7 2005
Cand pun contactul se aprind toti martorii in bord apoi se sting ,raman aprinsi martor baterie si masina cu cheie.Cand dau la automat nu se intampla nimic.Precizez in urma cu 2 sapt am schimbat releul de incarcare din alternator.In BC la range apare F....Multumesc anticipat ptr raspunsuri (da Doamne sa le primesc)....
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,801
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Dupa 2 ani, ai spart gheata. Very Happy
Calculatorul de motor (ECU) nu are tensiune (sau masa).
Verifica cu atentie sigurantele si releele din UEC precum si firele care pleaca din UEC spre calculator. Daca nu stii despre ce e vorba, mergi la cineva care a mai umblat pe la instalatia electrica de Opel.
  • stefan daniel111

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Y17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Dec 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc Iulian.
  • gemini

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Problema: cam la o incercare de pornire din 5, demarorul refuza sa functioneze, nu am eroare la motor sau ecu.
Mecanicul - unul foarte bun, de altfel - spune ca de vina e releul pt starter din UEC (de 30A). Am schimbat unul pana acum, pare ca se duc contactele releului daca se exagereaza cu "invartitul" prelungit al demarorului, dar am avut probleme cu pornitul la cald din cauza presiunii in rampa (rezolvat).
Intrebare: daca inlocuiesc releul cu unul de 70 A , o sa tina mai mult fara defect? Teoretic asa pare. Ar mai putea fi ceva defect afara de releu ?
  • gemini

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Se pare ca nu e de la releul de pornire, am schimbat de 2 ori si demarorul sporadic refuza sa se invarteasca, se pare ca numai la cald.

Eroarea comuna pe CIM, IMMO, EHPS, ABS:
U2105 - CAN-Bus No Communication with ECM (Engine Control Module)
(00) - Not present

La IPC ECU (Instrument Control Unit):
P0500 - Wheel Speed Sensor Circuit Range/Performance
(71) - Not present
P0654 - Engine Speed Signal Range/Performance
(71) - Not present
P0550 - Mileage Circuit Range/Performance
(71) - Not present
P0460 - Fuel Level Sensor Circuit Range/Performance
(71) - Not present
P0115 - Engine Coolant Temperature Signal Range/Performance
(71) - Not present
U2139 - Invalid Signal from CIM (Steering Column Module)
(71) - Not present

Cineva cu ceva asemanator cum a rezolvat ?!
#YESLAVOT pe 26 mai De ce sa votez? Ghidul Alegatorului ×

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata