Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • vergil bora

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Cum se citesc coduri eroare fara tester :
1. se apasa frina si acceleratie pina la fund
2. se pune contactul pe pozitia II
3. in bord va incepe sa clipeasca masina cu cheita, incepem sa numaram clip-urile

Exemplu :
********** pauza*pauza*pauza*****
Deci cod P0115, zero este 10 clipuri. Daca ai o pauza mai mare incepe al doilea cod stocat si tot asa...
Daca se stinge masina cu cheita la cateva secunde dupa ce pui contactul inseamna ca nu ai coduri stocate .
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Ptr danlazar1...avem colegi la rubrica Donatii care fac testul cu aparatul pe gratis. Se intampla ca si la mine sa nu mearga testul cu pedale.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
O interfata nu mai este asa scumpa, te ajuta ciar daca esti paralel, mai citesti, mai intrebi, diagnoza nu ajungi sa faci la modul competent decat daca studiezi mult.
  • cristian.czirjak

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Agila 2001 z10
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua, in urma schimbarii pompei de benzina , dupa inlocuirea acesteia, a aparut codul de eroare P0170 (Fuel Trim Malfunction). Mentionez ca acest cod de eroare a aparul la circa 200-250 km parcursi dupa inlocuirea pompei. Am facut o verificare a presiunii in rempa de injectie cu un manometru, si acesta indica o presiune de 2,5 bar. Suspiciunea mea esta ca pompa nu lucreaza bine, din ce am citit eu pe forum, pompa ar trebui sa faca o presiune de circa 3,8 bar. Este corect?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
3,8bar
  • cristian.czirjak

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Agila 2001 z10
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc domnul Dan, dau o fuga la alt mecanic, ca de astia care mi-au schimbat pompa, m-am lamurit. Le-am zis ca trebuie sa fie 3,8 bar si mi-au zis sa bag aditiv in carburant, respectiv ca pompa desi are garantie ori merge ori nu merge. E a 3-a oara cand o patesc in sibiu, cu mecanici de 1 leu. Unul mi-a pus prea mult ulei, altul cand mi-a schimbat pivotul nu mi-a zis sa ma duc sa reglez directia dupa, volanul era pentru directia inainte brancat si servodirectia incercand sa ajute in viraj compensa prea tare, la cel mai mic viraj/groapa in drum tragea de volan haotic. Problema e ca mecanicii buni sunt prea ocupati si nu poti da de ei numa peste 1-2 saptamani.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ar fi recomandat sa ne precizati si marca pompei de benzina montate precum si
faptul daca s-a schimbat numai elementul-pompa sau intreg ansamblul pompa-benzina.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
De obicei se schimba pompa eventual sita daca vine in cutie. Regulatorul e alta problema, se gaseste la second lejer.
Skip ads

  • cristian.czirjak

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Agila 2001 z10
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Buna,
din pacate nu stiu marca pompei de benzina, pretul a fost 230 ron. A fost schimbata doar pompa. Azi dimineata am masurat presiunea din nou, indica 2 bar. Smile). Inca nu am reusit sa dau de mecanic. Am constatat ca am avut o clema de la filtrul de aer sarita, am scos-o cand m-a lasat pompa, incercam sa fac masinuta sa mearga. I-am resetat codul de eroare si astept sa vad cum se va comporta masinuta. Va tin la curent. Daca stie cineva un mecanic de incredere in zona Sibiu raman dator.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Foarte probabil ca regulatorul pompei sa fie de vina sau garniturile in forma de manson.
Regulatorul face parte din ansamblul vechi, ramas pe masina.
Pompa veche ati schimbat-o ca nu mai functiona deloc, sau nu mai asigura presiune ?
  • vergil bora

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2010

  • Mesaj Privat
cristian.czirjak a scris:Buna,
din pacate nu stiu marca pompei de benzina, pretul a fost 230 ron. A fost schimbata doar pompa. Azi dimineata am masurat presiunea din nou, indica 2 bar. Smile). Inca nu am reusit sa dau de mecanic. Am constatat ca am avut o clema de la filtrul de aer sarita, am scos-o cand m-a lasat pompa, incercam sa fac masinuta sa mearga. I-am resetat codul de eroare si astept sa vad cum se va comporta masinuta. Va tin la curent. Daca stie cineva un mecanic de incredere in zona Sibiu raman dator.

La fel am patit si eu .
Nu cumva nu-ti porneste la prima cheie !
Vezi pompa - regulator ca acolo-i problema .
  • cristian.czirjak

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Agila 2001 z10
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut,
Porneste la preima cheie, dar in timpul mersului am observat cateodata ca motorul nu trage, sau rebuie sa o accelerez mai mult decat de obicei la plecarea de pe loc, asta timp de 10-15 secunde , dupa care totul revine la normal, merge bine 10-20 km. Dupa care iarasi se repeta.
Skip ads

  • cristian.czirjak

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Agila 2001 z10
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@ PL500 Pompa veche a fost schimbata fiidca nu mai functiona de loc . A fost verificata conform ce a spus @ petrecila https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=36197 si am constata ca este intrerupta, @ petrecila multumesc pentru informatiile date au fost de mare ajutor, singurul lucru care il mai pot mentiona este ca se poate masura curentul absorbit de pompa, metoda mai buna decat masurarea tensiunii prin introducerea unui ampermetru pe scala de 10-20 Amperi in locul strapului facut pe releu. De asemenea , o verificare suplimentara ar fi verificarea mufei aflata sub masina inainte de rezervor , prin masurarea tensiunii pe firele de alimentare ale pompei dupa mufa, intepand cablul cu sondele voltmetrului.
  • vergil bora

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2010

  • Mesaj Privat
La fel am patit si eu .Vezi la pompa sa faca presiunea 3.8
Eu am incercat si alte verificari dar tot in zona pompei cred ca-i problema .
Caut o pompa cu reductor cu tot sa le inlocuiesc .
  • cristian.czirjak

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Agila 2001 z10
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salutare la toti,
doar ca sa stiti am rezolvat problema cu pompa. Dupa o perioada de timp, masinuta pornea faorte greu, nu avea putere, nu raspundea la pedala de acceleratie sau se oprea instantaneu.
Masor presiunea in rampa de injectie: 1,5 bar. Am zis; sa ma duc la alt service.
M-am dus la Iony in Sibiu, si dupa 2 zile de service mi-au zis ca e clapeta de acceleratie dusa. Le-am spus ca nu cred ca e clapeta, si ca daca o schimba sa o faca, dar daca nu e clapeta si e altceva eu nu le-o platesc .
M-au refuzat, si m-au indrumat la alt mecanic.
Al 2lea mecanic era ocuppat pana saptamana viitoare.
Cu chiu cu vai am ajuns acasa, si zic hai sa desfac clapeta de acceleratie. Cand colo: supriza. Clapeta era in regula. Perii bune, motoras, axe , bobinaj in regula. Verificat potentiometru ; in regula.
Am rugat un prieten sa ii faca o scanare, la scanare nu s-au mai gasit erori, atat ca sonda lambda 1 dadea un semnal prea mic , 70mV iar sonda lambda 2 vedea amestecul prea sarac.

Am inceput sa dau rezervorul jos, sa verific ce probleme sunt in zona pompei.
Cand am dat rezervorul jos am constatat ca rezervorul era prins doar in 3 suruburi.
Dupa care am vazut ca stutul de plastic al furtunului de ventilatie (furtunul mai subtire) a fost rupt , iar furtunul atarna.
A treia surpriza a fost cand am desfacut ansamblul pompa. Capacul inferior care tine pompa lipseste; iar pompa practic statea doar in firele ei.
Maine ma duc la primul atelier , unde am fost sa le zic vreo doua si sa imi cer capacul inapoi plus manopera. Daca nu rezolv nimic , macar sa imi vars nervii pe ei si sa le fac o reclamatie patronului la cei doi carpaci. In caz contrar la ANPC.

Acum vin si intrebarile mele :
Dat fiind ca stutul de plastic al furtunului de ventilatie a fost rupt, solutia temporara a fost sa infund gaura cu un surub. Este ceva rau in asta?Nu as schimba tot corpul pompa fiindca trebuie sa schimb bratele pe spate.
  • cristian.czirjak

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Agila 2001 z10
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am uitat sa va multumesc tuturor care m-au ajutat sa rezolv problema.
vergil bora,PL500,dancuciureanu.
Multumesc mult pentru tot sprijinul vostru.
  • vergil bora

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Multumiri Dl.dancuciureanu !Am scapat in sfarsit de cod P0170 .Am cumparat o pompa cu regulator cu tot .Ieri am fost la Craiova la o reprezentanta OPEL .Dupa prima diagnosticare (100 lei ) mi-au zis ceea ce stiam de peste un an :trebuie sa verifice debitmetrul(50 lei) , sondele lambda(50lei)si pompa de benzina (50lei).Cum stiam ca am sondele noi pe original , debitmetrul l-am verificat le-am zis ca sunt de acord pentru inceput sa-mi verifice pompa .Dupa cateva minute au venit si mi-au zis ca am avut dreptate , pompa nu avea decat 1.1 bar.Cum aveam pompa de rezerva in portbagaj mi-au inlocuit-o si asta a fost .Cand o sa demontez pompa va voi spune ce-am gasit de nu avea presiune suficienta .
  • ieseanul

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
De ceva vreme (6 luni), am aceste 3 erori (1405, 0110, 0100). Ele sunt depistate cu metoda pseudoagrafa. La pornirea motorului, totul este ok, dar in maxim 2-3 minute in trafic mi se aprinde becul (galben) martor de la bord cu cheita si masina pe el, dupa care masina incepe sa trepideze si daca las motorul la ralanti, acesta oscileaza intre 500-900 rpm. Daca opresc masina/motorul, dupa 1 minut sa zic ca o pornesc, se stinge martorul cu cheita de la bord si motorul imi merge rotund, dar imi reapare din nou la demarare sau la decelerare.
Ca un forumist model, m-am documentat un pic despre codurile de eroare si am gasit urmatoarele:
A - aici am gasit asta:
    P1405 = Exhaust Gas Recirc Sys Valve 3
    P0110 = Intake Air Temp Circ Error
    P0100 = Mass/Volume Air Flow Circ Error
Acum nu am idee, daca erorile sunt cu litera P sau alta litera, din cauza metodei de diagnosticare, dar erorile clar sunt astea, caci am verificat de 3 ori. Ma refer ca de ex. pentru 0110 sunt de fapt 3 coduri de eroare, eu de unde stiu care este al meu?
    1-DTC C0110 Pump Motor Circuit Malfunction
    2-DTC P0110 Intake Air Temperature (IAT) Sensor Circuit
    3-P0110 Intake Air Temp Circ Error
B - ,iar aici, asta:
    P1405 Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Voltage High
    P1405 Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Voltage Low
    P1405 Feedbacksensor Exhaust Gas Recirculation
    P1405 Exhaust Gas Recirculation System Fault

    P0110 Intake Air Temperature Circuit High Input
    P0110 Intake Air Temperature Circuit Low Input

    P0100 Mass or volume air flow circuit high input
    P0100 Mass or volume air flow circuit low input
    P0100 Mass or volume air flow circuit range/performance problem
De unde sa incep? avand in vedere ca nu vreau sa imi irosesc banii prin service-uri auto si vreau sa ma ocup personal.
Din ce am gasit eu pe net ar fi o sansa curatrea EGR-ului pentru a scapa de acele erori? sau cum as putea sa il verific functionarea corecta a EGR-ului sau ce trebuie "facut"?
Pt moderatori: daca nu este bine postat aici, va rog sa mutati postarea mea la Corsa A/B/C/D - coduri eroare si diagnoza sau la Discutii generale Opel Corsa C, sau unde credeti de cuviinta, ca nu am reusit sa imi dau seama unde ar fi cel mai corect; apoi, va rog sa stergeti aceasta fraza Multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Curata EGR ca are sanse
Pune un debitmetru de proba dar mai bine masoara, ai 5V ?
  • ieseanul

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Merci de raspuns.
Am gasit pe forum verificarea EGR, explicat foarte frumos de "cineva" o sa fac si eu probele si revin cu valorile gasite. Nu am reusit sa inteleg clar urmatoarele:
    1 - "Bobina 7.5-8.5 ohm valoare tipica 8 ohm", trebuie sa fie masurata intre bornele 1 si 5 (corect?);
    2 - iar "Potentiometru 2.4-5.6 kohm valoare tipica 4 kohm", trebuie masurata intre bornele 2 si 3(cred) sau 2 si 4?
Legat de debitmetru, trebuie sa caut un coleg din zona dispus sa ma ajute pentru probe, sau sa il verific eu daca se poate, dar pe forum nu am reusit sa gasesc sau nu am cautat indeajuns (cum se verifica debitmetrul?)
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR