Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • ieseanul

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Intre bornele 1 si 5 ale EGR, am 9,7 ohmi (nu e cat ai scris tu, dar zic eu ca e ok),
iar intre bornele 2 si 3, 2 si 4, 3 si 4 infinit (am masurat cu multimetrul pe scara de 0,2Kohmi - asta era cea mai mica scara pentru a masura valori de ordinul ohm-ilor). Sa inteleg (din valori) ca potentiometrul este ars?
Valorile le-am masurat si verificat de vreo 10 ori (am zis ca poate sunt contacte imperfecte) si valorile sunt aceleasi.
Nu am reusit sa i-au valorile pe mufa caci imi trebuiau 2 ace ca sa le pot masura ca nu intrau papucii de masura in mufa. O sa verific luni, intre timp poate ma dumiresc si cum sa verific debitmetrul.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pe vremea mea la fizica se facea macar element, daca tu ai lipsit pune mana pe carte.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
element = elementar tastez prea repede
1000ohmi = 1 kohm

Tu pe scala de 0,2k vei citi doar rezistenta pana la 200ohmi

Deci nu ai fost la scoala !
Poti raporta pana nu mai poti, rad userii de tine ca nu stii mai nimic, pentru educatia ta am platit si eu cu taxe si impozite...
  • ieseanul

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nu am sa raspund in aceeasi masura la provocarile unui moderator, daca asta este politica acestui forum!
Dar totusi:
    a- Citez: "Poti raporta pana nu mai poti" , sa inteleg ca acesta este respectul moderatorilor pentru useri pe acest forum? (sincer asta demonstreaza nepasare) . Oricum nici pana astazi nu am primit un raspuns din partea administratorului, deci stii tu ceva, de scrii astfel.
    b - "element = elementar tastez prea repede" , din cate stiu eu, ca orice user, indiferent de cum tastezi ( ca esti sau nu "vitezoman" la tastat) si ce studii ai sau ce calificare ai s.a.m.d. , pe forum te supui aceluiasi regulament, deci limba romana e aceeasi pentru toti (de curiozitate, unde ai gasit tu ca element este abrevierea de de la elementar? Smile .
    c - "rad userii de tine" , asa sunt eu o persoana cu simtul umorului, mai bine sa rada, decat sa planga atunci cand vad postarile tale.
    d - "Deci nu ai fost la scoala !", asa este recunosc, pe vremea mea scoala nu era obligatorie, ci doar gradinita.
    e - "pentru educatia ta am platit si eu cu taxe si impozite...", corect, va multumesc, numai ca din ce imi scrii deduc ca a-ti platit degeaba.
    f - "Tu pe scala de 0,2k vei citi doar rezistenta pana la 200ohmi" ... " Bobina 7.5-8.5 ohm valoare tipica 8 ohm. Potentiometru 2.4-5.6 kohm valoare tipica 4 kohm. ", corect. Se pare ca din neatentie ( ca sa nu spun viteza, cum spun altii ....), am retinut gresit ca rezistenta potentiometrului este de cca. 4 ohmi, nu 4 kohmi (bobina avea 8ohmi si nu remarcasem k-ul din fata la potentiometru) si din acest motiv am ales acea scara de masurat.
Cu alte cuvinte: am incercat sa masor o rezistenta a unui potentiometru de cca. 4kohmi, pe o scara de 0,2kohmi, ceea ce intr-adevar este practic imposibil.
In concluzie consider ca ultimele noastre postari nu ar fi incarcat forumul inutil, daca "Domnul moderator" nu ar fi raspuns deloc si ar fi lasat pe altii sa ma ajute (mai bine nu postezi decat sa provoci pe cineva, fara sa ii dai nici o informatie utila), sau daca "Domnul mederator" mi-ar fi spus: "Mai Nea useru, vezi ai gresit scara de masura, esti la furat cu elecronica, da-i pe scara de 20KOhmi"Smile (acceptam cu mare placere ofensa, deoarece ea cuprindea si o informatie utila in acest caz, dar asa sa postam, doar de dragul de a ofensa, nu mi se pare frumos).
P.S. Rugaminte: As dori sa incheiem aici "discutiile inutile" si sa revenim la discutii strict tehnice!
Skip ads

  • ieseanul

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Valorile obtinute la verificarea EGR sunt:
    Rbobina=9,7ohmi;
    Rpotentiometru=3,65Kohmi Smile
Pe mufa catre EGR, cu contactul pus am:
    Ualim bobina=9V (aici trebuiau sa fie 12V, din ce am inteles eu...) ;
    Ualim potentiometru=5,01V

- celelalte valori (Ualim bobina), ce trebuiau luate cu motorul pornit nu am reusit sa le obtin, deoarece imi trebuie o mufa veche sa o interpun intre EGR si mufa de alimentare, ca sa nu dezizolez firele la mufa ce duce la EGR.
Dupa aceste masuratori, am recitit erorile cu metoda "pseudoagrafa" si acum mi-au iesit: 1405, 0141, 0300, 0301 (P0301 Cylinder 1 Misfire Detected) si 0302. Cred ca erorile ce incep cu 030X sunt din cauza ca am scos mufa la bujii, ca sa pot sa am acces mai usor la EGR.
  • Nic47

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2011

  • Mesaj Privat

Salutare ,
Am urmatoarea problema : se aprinde haotic martorul de bord abgas in timpul mersului dar in momentul cuplariii scurte a aerului becul se stinge . Daca pornesc aerul atunci automat se aprinde si martorul cu abgas. La tester se constata ca daca se porneste din tester aerul atunci becul nu se mai aprinde , mai mult probl;ema se pare ca este legata de ventilator , daca e pus contactul fara motor pornit, atunci ventilatorul lucreaza non stop . La pornirea aerului se aude un usor carait . Codul de eroare care nu se sterge este 0650 Mil circuit . Au mai fost si alte coduri de eroare 1481.0560 care dupa resetare nu au mai aparut , a ramas numai 0560. Mecanicii cred ca este vorba de contacte imperfecte dar nu stiu unde sa le caute . Sigurantele sunt in regula . Precizez ca am curatat EGR si acesta lucreaza .Pornirea este mai greoaie , am pus bujii noi NGK 5 cu doua contacte dar parca merge la fel pornirea . Va rog sugerati ceva daca cineva s-a mai intalnit cu asemenea probleme . Problemele au aparut dupa ce am dat cu spray pentru contacte electrice pe cateva mufe inclusiv debitmetrul .
Va multumesc !
  • versuscristi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2013

  • Mesaj Privat
buna ziua. sunt de vreo 2 luni posesorul unui opel agila cu motor de 973 cm3. dupa un drum galati - constanta imi apare eroarea P0170 - fuel trim malfunction (bank 1). am citit despre aceasta eroare si cauzele care pot duce la aparitia ei dar m-am gandit sa pun si log-ul de la op-com, poate cineva stie sa interpreteze si sa mai dea o parere.

Valori reale:

Tensiune baterie,14.3 V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.98 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.49 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.69 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.33 V
Poziþie clapetã - calculatã,3 %
Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,898 RPM
Senzor masã aer,1.33 V
Senzor masã aer,6 kg/h
Temperaturã lichid rãcire,1.49 V
Temperaturã lichid rãcire,71 °C
Temperatura aer admisie,3.22 V
Temperatura aer admisie,28 °C
Senzor rezervor,3.20 V
Senzor rezervor,17 L
Comutator info climã,Inactiv
Presiune sistem climã,1.25 V
Presiune sistem climã,820 kPa
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,1.20 V
Ventil pentru aerisire rezervor,17 %
Control detonaþie,Inactiv
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),764 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Sãrac
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Inactiv
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),451 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Buclã senzor O2,Închis
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),-1 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),-5 %
Releu climã,Activ
Clima în regim blocat,Sistem OK
Releu 1 ventilator,Inactiv
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Turaþie motor,898 RPM
Turaþie prescrisã,1.125 RPM
Deviaþie de ralanti,Inactiv
Accerelaþie vehicul,0.0 m/s2
Unghi Dwell,1.8 ms
Timp de injecþie,3.7 ms
Unghi de aprindere,13.7 grade
Senzor detonaþie (Bank 1),0.0 V
Sarcina relativã de motor,5 %
Temperaturã motor normalã,Inactiv
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Numãrãtor pentru cicluri de adaptare clapetã,11
Ventil pentru aerisire rezervor,Activ
  • versuscristi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2013

  • Mesaj Privat
rezolvat. schimbat debitmetrul.
Skip ads

  • danielmn

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2013

  • Mesaj Privat
buna din nou.revin cu alta problema aparuta recent.am ramas fara acceleratie in mers,insa fara a avea pedala.deci se opreste motorul in relantiu si nu se mai accelereaza.trebuie sa opresc motorul si sa pornesc iar.dupa 10/20 km apare din nou aceeasi problema.ajutatima va rog.la test mia dat codul ceva cu 0120 sau 1120.nu mai retin dar e ceva lagat de senzor pedala acceleratie
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pai ori una ori alta, nu stii sa citesti singur ? Vezi prima pagina.
P0120 - throttle sau ECU
P1120 - pedala sau ECU
Dupa manifestare as banui ECU dar mai bine pune un throttle de proba si daca nu o pedala. Daca la curatare throttle ai indoit periile cam asta e rezultatul. Mai rar am gasit probleme de fire la el dar am gasit si era Astra H Z14XEP. Fara proba cu altele nu te arunca la ECU ca 250euro e totusi o suma.
Daca ai fi fost din Iasi faceam probe ca am de toate inclusiv la vanzare.
Acum sa nu ai un soricel, am vazut si asta si nu numai eu.
  • tati_chi

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Buna dimineata,
In primul rand, imi cer scuze daca nu am postat unde ar fi trebuit Embarassed
Acum doua saptamani a inceput sa curga antigelul, de numai ramanea nimic, trebuia sa completez mereu, am fost la service au zis ca e pompa de apa, ok au schimbat-o, dupa 5 zile de la schimbarea pompei de apa, mi s-a aprins in bord senzorul " cu robinet" (!), eram intr-o panta cu greutate pe masina (nu stiu daca are vreo relevanta acest lucru), am fost la diagnoza si au gasit la tester urmatoarele erori :
1. cod P1526 - Motor Pozitionare clapeta acceleratie (dereglare/defectiune in functionare),
2. cod P0100 - Aparat masura masa aer/cantitate aer.
Nu ma pricep deloc, e ceva grav, mai pot merge cu masina asa? si cat timp? sau o dau peste cap de tot? Ca nu as vrea ca sa profite cei de la service, vazand ca nu ma pricep deloc, si sa imi zica ca cine stie ce trebuie facut, si asa mi-au zis ca clapeta e undeva la 2000 ron. Oare nu se poate curata?
Exista vreo legatura in schimbatul pompei de apa si erorile care au aparut?
Alte simptome masina nu are, in afara de faptul ca ia crescut putin consumul si uneori trage mai greu.
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri. Inca odata imi cer scuze daca nu am postat unde ar fi trebuit.
O zi buna!
  • tati_chi

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Help me...va rog....... Domnul Dan? Cineva? Va rog...........
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu ai zis daca inainte aveai coduri sau ceva nereguli. Nu are legatura pompa. Ai dat deja raspunsurile pentru acele coduri. Ai 2 topicuri amanuntite. Se schimba o piesa atunci cand este defecta. Ai tot acolo masuratori. E bine sa cumperi numai dupa ce ai testat piesa sau ai facut un schimb de proba de la cineva. Clapeta nu cred ca vrei sa o cumperi ( incearca sa vezi ce este cu a ta, poate are jeg si este blocata, ai topic) pentru ca se gasesc garla sh bune. Debitmetrul e bine sa il cumperi nou si neaparat Bosch ca sa nu ai surprize. Repet: numai daca este nevoie. Vezi si pe ebay Germania si UK. Au preturi bune iar daca au calificative cu sutele atunci ofera si retur de 14-30 zile. Clapeta costa in jur de 130 euro si debitmetrul 100, noi afara.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
tati_chi curata tu throttle body dar dupa citesti cu atentie cum se face, debitmetrul ramane de vazut dupa asta. Daca tot nu scapi de coduri se pune de proba alt throttle si debitmetru ca ar putea fi din ECU.
2kappa a dat preturi pentru piese noi dar atentie ca sunt china, copii fidele. Nici eu nu am crezut pana nu am vazut cu ochii mei. Daca ai bani poti comanda noi, daca nu pune second. Acum debitmetre se cauta in mod curent dar poti gasi bun la 250lei, throttle au inceput si ele sa pice ori motoras ori potentiometre chiar la masini din 2004->2009. si gasesti pe la 350lei.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
M-am orientat si eu dupa numarul de calificative. De aici eu am cumparat o gramada de piese cu holograma. Este adevarat ca la ce nivel de copiere au ajuns chinezii. ..Ultima oara parca ma uimisera cu oul artificial. Pe Mercador este o clapeta noua cu 300 euro, pe la magazine online undeva la 1500 lei. Un debitmetru costa cam 500 lei aici BOSCH.
http://www.ebay.co.uk/itm/V...sh=item53ff4e7e28
  • razvancell

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua tuturor
De cca 2 luni am observat ca motorul are un alt sunet decat cel initial-ceva mai gutural decat de obicei,ca si cum ar fi toba sparta,si colac peste pupaza ,de abia acum mi s-a aprins si martorul ''check engine'',(de vreo 3 zile).Azi am pus-o la un tester si mi-a dat 2 coduri:C 1122(EPS) si P 0130(Senzor oxigen)
Intrebarea este...,ce se poate defecta la EPS?
kilometrajul masinii:142600km
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu ai semnal. Kilometrajul merge?
Pentru p0130, ai ceva de furca. Ai topic si trebuie sa verifici etapa cu etapa inclusiv ce este cu zgomotul aparut. Verifica si calitatea uleiului pe langa altele. Daca este uzat poa sa dea ceva erori pe sonda. Pana si mersul subturat poa sa dea cod.
  • razvancell

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Multam pentru raspuns,intr-adevar s-ar putea sa fie si de la ulei,eu nu prea am mai mers cu masina de vreo 2 ani,avand o masina de la firma care lucrez,si de aceea nu am mai schimbat uleiul.Masina o porneam doar in week end,merge si kilometrajul
Am gasit pe busonul de ulei o crema ca mustarul,dar am citit pe forum ca este ceva normal,dar eu cred ca totusi este de la calitatea uleiului
O sa caut topicul despre eroaorea aparuta,dar stii ceva de acest cod de la EPS?(C1122),ca nu am vazut nicaieri
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Uleiul este garantat 1 an, dupa oxideaza si numai bine nu face el in motor. Incearca mufa de la senzor, alte mufe, spray contact mai ales daca sta mai mult pe dreapta, cauta si muscaturi de soricei. Se mai intampla mai ales iarna cand nu prea au ce roade.
http://magazin.anti-rozatoa.../tag/anti-soareci
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Schimba senzor crankshaft = vibrochen = arbore cotit = turatie motor. Pune original Bosch sau ceva de firma, evita facaturile.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR