Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • robert.georgian

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2004 1910
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
sall! o problema ! in mers a inceput sa scoata un fum alb inecacios si sa nu se mai tureze si cand am vrut sa o opresc i-am scos cheile din contact si sa oprit dupa 5 sec! am vrut sa accelerez si se auzea si un tacanit! am un opel vectra c 1.9 120 cai! aveti habar?
Skip ads

  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Fumul alb e de obicei de la condens! ... uita-te la joja daca uleiul nu este cumva galbui! si daca da e posibil ca tachetii sa numai aiba ungere .. . eventual posteaza un filmulet cum se aude motoru fumul si etc
Negru e de la ulei
Albastru e de la prea mult combustibil daca nu ma insel
  • Gyo

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Invers kinderasu :
albastru =ulei
negru =amestec bogat de motorina , de aici si masinile cu chiptunning care scot fumalaul in spate ,dar deja e alta poveste..
Fumul alb cred ca vine mai mult de la antigel ...ai ceva probleme pe acolo ?Urmareste nivelul antigelului si al uleiului ,sa nu apara surprize
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
ah da scuze ...
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
iar fumul alb in general e de la lichidul de racire.... in general il vezi cand iti pusca garnitura la chiuloasa...
pe vremea asta nu prea ai de unde sa prinzi condens.... si daca e sa fie apare doar in primele minute pana se incalzeste toba...
mai ai lichid de racire?
restu culorilor le-a explicat gyo.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
asa ma bate si pe mine gandul sa nu fi pocnit chiuloasa si ai cam terminato ...
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
daca i-a pocnit garnitura (caci chiuloasa nu pocneste asa usor) si nu a mers prea mult cu ea sa caleze motorul ar putea fi rezolvata repede, daca a tras prea mult.... trebe dusa in service si vazut pagubele insa nu va fi ieftin. tre sa verifice uleiul sa vada daca i-a crestul (si cu cat) si cat lichid mai are si apoi poate cineva sa-si dea cu parerea (caci pana nu vezi nu poti fi sigur).
  • Gyo

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Sper sa fi scapat mai usor ..
La a 2 a varianta plangi ..si plange si buzunarul Rolling Eyes
Asteptam sa vedem ce zice colegul
Skip ads

  • robert.georgian

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2004 1910
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
nu mai porneste ! vrea sa porneasca dar face clanc ca si cum nu ar mai avea baterie! am pus tester pe ia aqm si imi zice k e de la electromotor ! dar nu are cum ! eu zic ca sa blocat ceva in ia! si de scos a scos fum alb aproap albastru!
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pai atunci eu zic sa o lasi in pace si sa o tractezi pana la un service bun, mie imi suna a motor calat.
Metalul se dilata la temperaturi inalte si cum n-ai zis daca mai ai lichid de racire eu o sa asum ca nu mai ai pic de apa. Daca e asa, atunci pistonul s-a dilatat, blocul motor s-a dilatat si-ti imaginezi ce ai iesit acolo .....
eu zic sa nu mai incerci pana nu o vede un mecanic, si n-ar strica sa raspunzi si la intrebarile pe care ti le punem daca vrei sa incercam sa te ajutam...
  • robert.georgian

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2004 1910
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
are apa are ulei aqm am verificat! daca sa rupt distributia?
  • robert.georgian

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2004 1910
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
incerc sa ras! dar eram cu masina am pus un testar pe ia!
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
e destul de greu sa se rupa distributia. lantul te-ar fi anuntat dinainte ca are probleme si ar fi facut destul de urat.
nu prea ti-am inteles ultimul mesaj, si vezi ca ai modifica mesaj timp de o ora ca sa modifici mesajul anterior, si sa nu posteti de 2 ori.
la tester ce erori ti-a dat? (coduri).
bateria ce tensiune are?

ce ma intriga pe mine e faptul ca a durat pana s-a oprit motorul.
  • robert.georgian

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2004 1910
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
bateria e buna ! erori sunt de la electromotor ca nu ii permite sa plece! de rupt sa rupt ceva in motor !
  • robert.georgian

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2004 1910
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
am rezolvat! era turbina sa mierlit! am refaqto! imi bagase ulei in piston!
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
hmm turbina oricum mai baga putin ulei .. dar trebuia sa ai fum albastru ...
  • robert.georgian

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2004 1910
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
habar nu am! asta a fost sintoma ei!
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
sincer banuiam ca ea ar fi, dar din experienta mea, cand turbina se da pe ulei, nu se mai opreste motorul pana nu-ti suge tot uleiul... si in general te lasa in sarcina si tre sa opresti masina/motorul in viteza... caci contactul e degeaba si se tureaza de-i sar capacele.... de asta 5 secunde si faptul ca tu aveai ulei nu prea semanau a turbina dusa...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR