Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • andrei arian

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Dupa ce am schimbat 3 senzori de ulei....pe ultimul l-am infundat cu un dop de lemn,si nu mai am probleme!
Skip ads

  • max240406

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2003 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2009

  • Mesaj Privat
salut, am un opel corsa z10xe si am o problema (sau mai multe) Smile) .... saptamana trecuta am facut un drum de vreo 400 km ,pe drum mi sa aprins de vreo 2,3 ori scurt becul rosu la ulei, am ajuns acasa si a doua zi cand am pornit masina nu sa mai stans acel bec, deschid capota si era plin de ulei toata partea dreapta .Am inteles ca e senzorul de presiune ulei, i-am desfacut acel capac cu fir si am curatat garnitura aia de cauciuc am puso la loc si sa stans becul,dar am observat altceva se incalzeste foarte tare motorul si furtunele de la racire sunt forte calde, in bord nu arata ca nu trece de 90° .teava de esapament e neagra si ramane apa pe ea . nivelul in vasul de expansiune e la normal.ieri am mers putin cu ea si sa oprit motorul in timpul mersului la 70 ,80 /h , am oprito 5 min si a pornit iar . maina are 105.000 km ,uleiul are vreo 6000 km (agip 10w-40),eu am luato la 84.000 km din germania si nu am bagat nimik in ea am schimbat doar filtre ,ulei si baterie. acum cred ca a venit randul cheltuielilor sper sa nu fie majore Smile)
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vad ca ai folosit functia de cautare Wink, mai ramane sa postezi unde trebuie.
- Senzorul de presiune ulei sa mai verifici sa nu cumva sa fi crapat membrana si sa-ti scoata ulei in continuare, in acel caz trebuie inlocuit.

Teava de esapament este neagra, posibile cauze:
Valva EGR nu functioneaza bine (ai link mai sus, te pui si citesti)
Ulei i-ti mananca motorul?

Un diagnostic complet nu ar strica ...
  • max240406

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2003 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2009

  • Mesaj Privat
ulei nu mananca ,parca miroase putin a benzina (uleiul) .pana acum a mers foarte bine masina. ultimul schimb l-am facut acum vreo 5,6 mii km , doar ca aia la servis nu au scos uleiul vechi pe jos l-au aspirat.poate fi si asta o cauza care sa termine uleiul mai repede? nu are nici un cod de eroare stocat
Skip ads

  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@max240406 nu ai spus sau poate nu ai facut un lucru extrem de important: care este nivelul de ulei citit pe joja? Daca nu mai arata nu e de mirare ca esti la un pas de dezastru. Uleiul printre functia sa principala de ungere mai are un rol extrem de important: preia caldura din carter participand si el la racire impreuna cu agentul din sistemul de racire. Completeaza urgent sau schimba uleiul asa cum trebuie si cum s-a aratat. Ia si citeste

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11466

Si nu te juca cu uleiul. Este hrana motorului si buzunarul tau in joc.
  • max240406

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2003 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2009

  • Mesaj Privat
nivelul uleiului nu a scazut considerabil 1 linie pe joja, poate nici atat. am gasit azi cod stocat p0115 , imi porneste ventilatia dupa ce opresc motorul cat timp sunt cheile in contact si acul de temperatura a apei sta la zero mereu desi furtunele de la radiator sunt calde.

P0115 Engine Coolant Temperature Circuit High Input
P0115 Engine Coolant Temperature Circuit Low Input
P0115 Insufficient coolant temperature for closed loop fuel control
P0115 Engine coolant temperature circuit malfunction

expicatimi si mie ce e asta , cine a mai avut asa ceva , vreau un sfat inainte de a o lasa la vre-un mecanic ...
  • Sorin Deac

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil ai termostatul defect, blocat pe inchis.
Nu uita ca senzorul de temperatura a agentului de racire (antigel) este pozitionat in circuitul primar de racire, pe capacul pompei de agent racire, nefiind influientat de starea de functionare a termostatului.
Exista o mica posibilitate de defectare a senzorului de temperatura a agentului de racire, dar este foarte improbabila....
Nu am mai gasit pe nimeni sa se plinga in acest forum de defectarea acestui senzor.
Prin urmare , daca la oprirea motorului (cald - constatat prin palparea conductei care duce spre insalatia aerotermei), porneste electromotorul de ventilatie fortata a radiatorului, desi , la palparea conductei superioare de cauciuc care duce la radiator, aceasta este aproape rece - se incaleste prin simpla conductie termica), aproape cert este in discutie termostatul.
Se demonteaza, in conformitate cu indicatiile din acest forum..., se constata starea sa de functionare ( exista cazuri de blocaj mecanic, murdarie sau alte corpuri straine intrate in mecanismul de functionare a termostatului), iar vdupa caz, se inlocuieste, sau se remediaza.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Masoara cit are senzorul (ohm)
Vezi contacte mufa
Vezi fire care se intrerup de la vibratii, GM a trimis si informare pe tema asta
Skip ads

  • rosu07

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 1.3cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Problema a aparut dupa ce un mecanic fff 'priceput' mi-a schimbat garnitura de la baie de ulei. Cauza precizata de el a fost ca pompa de ulei este moarta! Problema este defapt ca atunci cand virez brusc sau franez brusc se aprindere martoul de ulei din bord.Am fost la service DI-BAS pt o constatare a problemei, iar dupa verificarea presiunii uleiului, nivelului si mai stiu ce naibi au mai facut aia acolo, raspunsul a fost ca senzorul de presiune de ulei este stricat! Nici o problema am zis si l-am schimbat! Problema tousi a ramas aceeasi! Am descoperit ulterior ca mai exista un senzor amplasat chiar in baia de ulei. Ma intreb si va intreb de acolo sa fie problema? ma gandesc ca rolul lui este a sesiza cand nivelul uleiului scade! Si daca el ar fi de vina se poate schimba atata timp cat baia de ulei este cu ulei in ea sau trebuie schimbat in momentul cand se face si schimbul de ulei? Denumirea corecta a acestui senzor care ar fi? Sa stiu ce cer la magazin?
  • pmi23

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Am schimbat si eu acel senzor din baie. Se schimba usor pe la roata de la pasager dupa ce ridici masina si iei maxim volanul intr-o parte. Eu am 1.4. Nu stiu ce motor ai tu. Nu este nevoie sa dai uleiul jos. Dar unde era pozitionat senzorul care l-ai schimbat tu?
  • serhy82
  • *
  • 8 mesaje
  • din 28 Mai 2009
  • Corsa 2006 1.2 Twinport /Z12Xep
  • Bucuresti
  • serhy82

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 1.2 Twinport /Z12Xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

In legatura cu uleiul de motor as avea si eu cateva nelamuriri. Se intampla ca acea carcasa de la motor este patata de ulei in jurul capacului si vroiam sa va intreb daca stiti care ar putea fi cauza?
Mentionez ca nu mi se aprinde martorul de ulei la motor, consumul e acelasi din totdeauna si nici alte simptome nu are masinutza.

Multumesc anticipat,
  • pmi23

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Cred ca garnitura de la busonul pe unde completezi ulei este deteriorata.
Skip ads

  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

Mi-a cazut si mie senzorul de presiune ulei. Nu scapa mult, l-am vazut devreme (incepe sa se umezeasca cu ulei mufa). Problema mea e ca de cand am luat masina nu am avut montat senzorul de ulei orginal, iar acum ma lovesc de problema modificarii mufeipentru a puteaa cumpara senzorul original. In prezent am pe masina senzorul din linkul de mai jos:

http://www.made-in-china.co...A11-381-0011-.jpg

Am cautat prin Sibiu pe la toate magazinele tipul asta de senzor si nimeni nu mi l-a gasit.
As vrea sa imi pun senzorul original, dar nu am mufa originala, deoarece cablul a fost modificat. Ma poate ajuta cineva, care are de la dezmembrari, firul cu mufa, ce se potriveste in senzorul original pentru motor Z10XE? E simplu sa-l cositoresc in continuarea firului existent, si am rezolvat problema.

Sau ceva date despre un senzor care sa mi se potrimeasca, cu acealsi tip de mufa cu cel din poza?


Momentan mai pot circula, deoarece senzorul nu curge mult (daca il sterg seara dupa 40-50 Km nu apuca sa se prelinga decat pe fir) dar ma gandesc ca ma va lasa destul de repede, eu capota o deschid des, iar uleiul l-am remarcat dintr-o data.

Astept raspunsuri de la voi.
Pe senzorul prezent scrie Made in Germany, insa nu are nici un fel de cod. AM gasit de VW sau Ford, dar nu e de dimensiuni filet M10x1, cum trebuie sa fie pentru Opel.

Multumesc pentru ajutor
  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Rezolvat. CUmparat senzor original si facut rost cupla dela dezmembrari.
  • george_gopo

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
salutare...astazi am fost sa fac itp-ul la un agila 1.2 cu 93000 km...cand a pus masina pe calculatorul ala i-a dat o valoare de 88% HC(hidrocarburi) si imi zice ca arunca benzina nearsa pe teava de espament( cei drept consuma cam mult in oras)...apoi imi spune ca merge in 3 cilindri sau e dusa o bujie ,ceva, pt ca troncane f tare..si inca ceva..imi palpaie becul de atentionare in mers...se stinge apoi sta aprins 2-3 sec...imi poate spune cineva ce poate sa aiba sau care e cauza?....si in final ala de la itp imi mai spune ca motoru mai are viata vreo 1000-1500 km cu troncanitul ala...va multumesc
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
In halul in care zici ca se prezinta motorul, nu are ala numai 93000 Km cum nu sunt eu acuma popa cu chitara. Diagnoza si tot ce s-a scris despre throtle, MAF, aprindere, distributie, alimentare, EGR, etc. Poate fi orice sau toate cumulate cate un pic. Ai intr-adevar nevoie de cineva care se pricepe daca nu te incumeti la lucrari DIY auto. Motorul sigur este jegos si uzat. Este neintretinut si forjat. Miroase a mare teapa.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salutare,
de cand am luat interfata de diagnoza mereu stau cand imi permite timpul in corsica si mai analizez diferiti parametrii si intotdeauna am dat peste unul care nu se vrea a fi normal sub nici o forma, desi am fost sfatuit ca interfata de diagnoza mai joaca feste si sa incerc si pe alte variante de motoare dar asemanatoare cu al meu rezultatele au fost mereu la fel, presiune ulei motor mica,am facut comparatie cu alte motoare identice cu al sau cel putin la fel am comparat un Z10XE cu al meu Z10XEP si la motoarele comparate presiunea ulei motor era normala,specific ca pierderi de ulei nu am pe nici unde am verificat atent de fiecare data,motorul nu mananca ulei joja este mereu controlata si ramane aceiasi cantitate ca si indicatie,folosesc ulei Magnatec Castrol 5W40,data trecuta am folosit GM 5W30 dar nu am fost multumit,voi ramane pe Castrol numarul de kilometrii ai masinii sunt de 37215 voi ce sfaturi sau recomandari imi dati,vreau ca la urmatorul schimb de ulei sa folosesc la indemnul lui raducu ion(el a asa a scapat de problema la fosta lui Agila)sa folosesc o solutie de curatat motorul interior,o fi bine sau de la ce ar putea fi cauzele unei presiuni mici in motor ?
  • Alexzu92

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 1999 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Sunt nou pe aici... De vre'o 2 zile mi se aprinde martorul de ulei in bord.. daca o urc putin in ture se stinge si cand sta la relantii tremura becul... ulei am.. prima data am crezut ca am pierdut din ulei... dar pe joja imi e uleiu unde trebe daca ma puteti ajuta va astept cu un sfat...
  • Sorin Deac

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2007

  • Mesaj Privat
In primul rind: schimba filtrul de ulei.
Daca persista fenomenul, ai probleme la pompa de ulei sau la supapa de presiune maxima.
  • Alexzu92

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 1999 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Ms mult... o sa incerc sa ma uit pe la senzori... poate e deplasata vre'o mufa daca nu inseamna ca iara trebe sa bag bani in ea Sad
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR