Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • d3ath_sm0k3

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut, am urmatoarea problema:
- daca las masina in parcare la munca ( 8 ore) in soare cand plec acasa trebuie sa dau mai mult la automat. Motorul invarte dar nu porneste.
-de seara pana dimineata nu am aceasta problema.
De aceea m-am gandit ca ar putea fi o problema cu vreun furtunas care la caldura se dilata si pierd presiune.

Am descoperit eu ceva dar nu stiu daca are vreun rol.

Vine de aici:

Si am cumparat acest furtun sa il inlocuiesc:

Intrebarea mea este: are vreo legatura cu dezamorsarea circutului de motorina? Si daca da e bun acel furtun fara cot?
Motorul este z19dt.
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Nu are nici o legatura cu motorina, furtunasele alea sunt de vacuum .Alimentarea cu motorina este in partea din spate a motorului, cum stai in fata masinii , in partea stinga .
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Oricum, la modelul asta e mai greu cu dezamorsarea.
Daca te-ar ajuta putin bujiile, crezi ca ar porni mai bine?
  • d3ath_sm0k3

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
@Tase- da am vazut ...am incercat sa il schimb dar cotul ala face toata treaba. Pe o parte e mai subtire si pe cealalta mai gros
@DB77AAA -Pai bujiile tocmai ce le-am schimbat. Am eroare totusi pe bujii - P0380 - Glow Device General Error
(0Cool - Not present. Am scos bujiile din calcul pentru ca e cald afara (ma gandesc eu). Ar mai putea fi o problema la filtrul de motorina. Cand am schimbat filtrul...am pus garnitura noua si totusi nu inchidea etans ( scapa motorina). Am cautat garnitura veche si nu mai scapa motorina zic eu.... Cat de tare trebuie strans? Eu l-am strans cu o scula pe filtrele de ulei cat am putut.
Skip ads

  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
problema asta o am si eu de cand am schimbat filtru de motorina, n-am avut motorina sa-l umplu inainte sa ii pun capacul, si acum am momente cand nu porneste la prima cheie, chiar trebuie sa mai dau odata ca sa o ia
  • d3ath_sm0k3

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Aha....ms ToX.....dupa ce am exclus mai multe variante tot la ala am ajuns si eu. Dar daca ii dau drumu pe jos pe la sistemul ala de purjare oare nu ar fi ok?
  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
salut....motorizarile de 1.3 si 1.9 au pompa de joasa in rezervor.....dezamorsare este f putin probabil....mai degraba este vb de presiunea din rampa ......
totusi insa inainte de a porni punei contactul de 2-3 ori vei auzi un bazait in partea din spate aceea este pompa din rezervor care face amorsarea sistemului si ridica presiunea in rampa...
ar fi bine totusi sa vezi si pe diagnoza valorile din rampa la pornire..
bafta
  • d3ath_sm0k3

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Sal, am pus de dimineata contactul de 3 ori si l-am tinut pana a terminat pompa de bazait. Common rail presure a urcat pana la 40 la pornire (desired era 30). Deci ma gandesc ca pana la urma nu e de la dezamorsare.
La 15 grade afara si 27 grade lichidul de racire au vreun rol bujiile?
Ce rol are EGR la pornire?
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Ia desfa busonul la rezervor.Scoate un fasait cand il desfaci?Daca da de acolo e.
  • d3ath_sm0k3

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
@cangri - nu scoate nici un fasait....acum am incercat
  • d3ath_sm0k3

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Update- acum cand am pornit-o.....a balbait putin si a pornit dar a scos fum alb.
  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
daca da fum alb este de la egr...ramane blocat pe intredeschis.....
da-l jos si curata-l
Skip ads

  • d3ath_sm0k3

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
EGR e nou...dar i-am pus placuta din aia de limitare a gazelor. Poate fi de la aia?
  • d3ath_sm0k3

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Asa face si la mine numai ca nu atat de mult. http://www.youtube.com/watch?v=jkYeGqjXO8w.
  • d3ath_sm0k3

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Cred ca am gasit care este problema la mine. Azi dupa aproximativ 12 ore nepornita cand am pornit, bateria a scazut pana la 8V si ceva si a pornit rau. Dupa ce am mers putin cu ea, la pornire bateria a sczut pana la 10V si a pornit bine. Maine schimb bateria si pot spune sigur daca a fost de la baterie.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Poate verifici si alternatorul intre timp.
  • d3ath_sm0k3

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Alternatorul incarca cu 14V. aproximativ
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
La mine face asa cu bateria nou nouta, si alternator schimbat (incarca 13.9-14.0v)
Daca o las mai multe ore si o pornesc, o ia mai greu, dupa ce merg putin cu ea, o opresc 10 minute, si cand o pornesc iar o ia la sfert. Alta cauza nu gasesc, decat faza cu filtrul de motorina, cand am fost la service mi-au umplut carcasa cu motorina si apoi l-au montat, eu l-am pus asa, pt ca nu aveam motorina in niciun bidon sa pun in el. Fix de cand l-am schimbat face chestia asta.
  • d3ath_sm0k3

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pai vezi ca la mine cand am schimbat filtrul de motorina, cu garnitura noua pierdea motorina.Era un pic mai mare decat aia veche. Am pus-o pe cea veche si am strans bine si e ok. In timp cred ca s-ar elimina aerul din instalatie.
Si in legatura cu alternatorul... cu bateria veche imi incarca la 14....14,1. Acum incarca cu 13,7 maxim 13,8 cand accelerez mai tare. Nu stiu daca are vreo importanta asta....cine se pricepe poate sa isi dea cu parerea
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR