Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Maine aflu daca reviin usor la loc ca azi nu am avu timp de ei prea mult . De maine incep sa curat la cele 6 lazi de piese am 8l de dicarbusol ,detergent,alcol tehnic ,degripant etc. cu admisia va fi usor am mai curatato o data e murdara dar data trecuta era jegoasa acum am de curatat restu,am o fixare cu curatenia la compartimentul motor iar agiluta ma disperat cu scurgerile ei pana acum dar acum am eu ac de cojocul ei spal la ea pana vad ce a vazut si neamtul cand a scoso din fabrica.
Skip ads

  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am reusit sa desfund tachetii toti mergeau super greu a iasit un ulei murdar si vascos dupa ce am presat pe ei si a iesit tot merg usor.Am folosit baie de dicardusol 10 min inainte si 10 dupa in timp ce presam pe ei acum merg super.
Dar tot o data am gasit si o buba din cauza unui tachet blocat mi-a distrus rola de la un culbutor(pistonul 2 admisie) are denivelari pe el si o culoare ciudata ca si cum ar fi decalit cred ca atingea doar varful de la axu cu came pe el.
Cel de jos e lovit de soarta.
Am spalat si capacul de la distributie si pompa de ulei unde am gasit ceva nisip are inceput de sfarsit si aia dar mai merge am facut bec si pompa si corpul ei ,pompa de apa se prezinta bine nare joc am curatato si pe asta ,capacu de la axele cu came ,chiuloasa a coafato mesteru 230 lei manopera plus garniturile de la supape, am folosit alcool tehnic de am curatat si injectoarele (suflat in ambele directii cu tensiune pe ele 4,5v pulberizeaza la toate , curatat toate suruburile de la chiuloasa si capac distributie,curatat intinzatorul de la nantul de distributie ,lantul e ok nu are joc a fost schimbat candva e un SWAG ,pinioanele sunt GM si nu prea au urma de uzura cine a schimbat lantul ori le-a schimbat si pe ele ori a schimbat lantul inainte de termen de nu sunt uzate.
Mai am partea de admisie Dumnezeu cu mila . De maine incep sa si montez . Poate oi termina pana pe 31.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu cumva chiar la 2 aveai missfire? Se explica cu tachetul...
Ti-a venit trusa KM?
  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Da pe 2 aveam tind sa cred ca ce avea motorul era o conbinatie demna de o telenovela tacheti blocati culbutor lovit de soarta si supape evacuare cocsate plus egr blocat si a mers saraca motoare asa robuste rar mai vedem,o fi el conplicat dar e robust.Am primit mesaj de la aia de unde am dat comanda ca a trimiso.Maine ma duc pe la dezmembrari poate dau de o fulie vibrochen ca asta am indoito cand am desfacut surubul de pe vibrochen,iti dai seama ce am tras de am indoit fulia da ma mir ca am gasit forta ca eu am 55kg Smile))
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Daca ai rabdare ma uit in kitul meu de distributie schimbat anul trecut ( am pastrat piesele ) ,maine, sa vad pinionul de la arbore cum arata. L-am schimbat parca pentru ca era inclus in kit.
Si sa ma uit si in EPC daca sunt compatibile.
Nu vrei sa pun jumate din bani la trusa ?
  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Cand ai nevoie de ea ti-o dau sa iti faci treaba ca doar nu musti din ea nu e consumabil . Fulia de la vibrochen e buba la mn ,aia care antreneaza cureaua de servicu
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
post rectificat integral
@cdsoul, aveai pistonul 2 slab. Chiulasa sa inteleg ca nu a fost verificata cu benzina? Segmentii la pistonul 2 cum sunt? Rola poate sa mai fie uzata din cauza ca se blocheaza si am inteles ca asta este boala lor din cauza presiunii slabe in rampa. In interior nu arata jalnic si se pare ca a mers cu ulei bun. Sunt curios de rezultat
  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Patu de la evacuare piston 2 era murdar si celelente paturi aveau mizerie dar asta era cel mai murdar ,nu am facut testu cu benzina pentru ca am verificat ochiometric pistoanele si cilindri plus ca daca era de segmentat nu avea ea vlaga ,colac peste pupaza nici admisia nu functiona in parametri optimi dovada poza cu culbutoru decalit si plin de denivelari aveam 3,5 supape pe pistonu ala ,ma duc sa iau chiuloasa si sa vad la dezmembrari de un culbutor tot GM sa fie toti la fel.
Skip ads

  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
ochiometric nu vezi nimic, ci cu micrometru de unul care stie sa masoare in toate punctele. Cauta bine pe forum sa vezi ca exista cazuri unde compresia este buna cu chiuloasa belita (supape, scaun supape, etc.). Vlaga nu are nimic cu segmentatul, nici chiar cu unele defecte majore, eu am avut cilindrii ovalizati si masina tragea fara probleme, apoi am pus segmenti totusi noi si nu a fost nici o diferenta de putere. Mai citeste postul asta si te mai convingi https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
multumesc de sfat da gata am schimbat destule la ea ,de maine incep sa o montez, am 900-1000 lei bagat in ea cred ca trecea de 2000 la service si nu faceau aia tot ce am facut eu la ea . a venit trusa kn acu am o idee cum se foloseste da parca tot mai bine e un sfat de la cineva care o foloseste mai des.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@cdsoul ai ceva util aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=75809
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
cdsoul cam putin 900-1000lei in piese, sincer. E pacat de atata munca si sa nu schimbi ca la carte ce trebuie.
Un amic s-a grabit si nu a inlocuit suruburile de la biele, a venit acasa cu platforma. A scapat usor, nu ca bertone https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=5070 , deci grija mare.
De asemenea fara cupluri respectate dai de dracu https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=27040
Daca o faci dupa ureche si experienta din parcare de la Nea Vasile iete ce iese https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=27040
Iti pot da link-uri de groaza dar nu am timp, cauta tu pe forum.
Chiulasa o duci la un meserias sa o faca el, scaun supape, retificare supape, pasuire, inlocuire simeringuri supape si exclus plan, Daca este stramba pui alta, gandeste ca daca planul e compromis si semicuzinetii pe care stau arborii came nu mai sunt colineari, aia sunt pe chiulasa si nu ai ce face. De asemenea daca ai facut alba-neagra cu semiuzinetii superiori iar ai dat de dracu, aia se pun exact cum erau. Capacele alea sau cum vrei sa le spui (semicuzinet superior) vin montate dupa care alezate, ulterior montare axe. Deci daca sunt amestecati te uiti dupa uzura (urme pe ei si axe) si dupa asta gasesti cum erau.
Skip ads

  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc de sfaturi ,la chuloasa am notat locu la fiecare conponenta nu am amestecat nimic si culbutorul care era defect l-am inlocuit cu unu sh dar tot acelasi cod ca si ceilanti. Am gasit un clip video care arata exact cum se pune distributia la punct si am facut bine de am scormonit webu ca erau cateva detalii mici dar necesare.Suruburile toate fara nici o exceptie le-am curatat in dicarbusol si la montare am pus pasta blocare la strangerea chuloasei o sa cer o cheie dinamometrica de la un amic. Nu fac rabat la detali ca ,,buturuga mica rastoarna caru mare''
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Am eu dinamometrica daca vrei...cu cea mai mare placere.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cheie dino pentru 8Nm nu trebuie daca te pricepi, la mine este in incheietura Laughing La 50 si 150Nm trebuie ca nu iti mai dai seama de forta. De asemenea la chiulasa obligatoriu suruburi noi ca cele vechi sunt alungite si le poti rupe, am scos destule cu bormasina, fara glume. Strangerea e bine cu cheie cu unghi, daca ai ochi merge si una normala dar sa visezi gradele sau pune un raportor.
  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Domnilor am reusit, pe la 12 noaptea i-am dat cheie a tacanit ea pana si-a facut presiune de a mai reglat tacheti dar merge rotund fara misfaier fara mers in 2 si am tinuto mai bn de juma de ora azi pun si farurile si bara si o scot la testdrive. Vreau sa va multumesc penturu ajutorul acordat fara sfaturile dumneavoastra nu reuseam eu sa o fac. Datorita dumneavoastra o alta agila va zburda pe strazile miortice. Va multumesc.
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Felicitarile mele pentru perseverenta,curajul si munca depusa. De asa membri are nevoie acest club .
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Vesti bune sa tot auzim. Un mare BRAVO pentru realizare. Acum ai sa visezi motoare ZxxXE vreo doua trei zile.
As fi vrut sa vad satisfactia de pe chipul tau la final. Facea cat o mie de cuvinte. Acum ma obligi sa salut toti agilisti din oras in semn de respect.Smile
Felicitari inca o data si sa auzim numai de bine. Sa iti faci un obicei din cititul de pe forum chiar cand totul merge struna. Daca filtrezi bine informatie e cu carul.
Drumuri bune sa ai!
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Sincere felicitari pentru reusita !
  • cdsoul

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
catastefan daca vezi o agiluta albastru inchis cu jantele in aceasi culoare 09 gka aia e a mea, azi am pus farurile si masca am testato putin in curte maine o scot sa isi dezmorteasca rotile ca i-am facut si manichura am vopsit jantele in culoarea ei si am dat cu lac peste si daca tot am dat jos rotile am curatat si tamburi si am dat cu zinc-aluminiu ca avea rugina cat china.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR