Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • MadCow

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z20LEH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Mi-am pus un bord cu turometru (al meu nu avea) si cred ca imi arata eronat turatiile....la 100/h intr-a 5-a am aproape 2.500 ture
cine are vectra A 1.8 i sa-mi spuna si mie ce turatii are la 80/h intr-a 3-a, a 4-a si la 100 in 5
Merci!
Skip ads

  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
mai bine ne spui ce cutie de viteze ai, 1.8i nu e relevant pentru a compara turatia motorului la o anumita viteza.
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
da-mi o adresa de e-mail si iti trimit o tabela excel sa iti estimezi singur turatiile. trebuie sa stii dimensiunile rotilor si rapoartele cutiei si diferentialului (le gasesti in manual).
  • MadCow

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z20LEH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2004

  • Mesaj Privat
bogdan_panainte@yahoo.com
poate aveti sa-mi trimiteti si un manual Laughing ca nu-l am (Vectra A 1,8 i monopunct, 1993)
Skip ads

  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:Sorry, ala nu l-am dat jos decat la "aia noua", cand am luat-o displayul central nu era iluminat de loc (amnbele becuri duse...) iti dai seama ca am negociat pretul cu moshu' la faza aia...
Dar daca e similar cu operatiile de la Astra G, nu e greu de loc...

Spune-mi si mie te rog cum se da jos consola centrala la Astra G. De la un timp a inceput sa faca zgomot cand trec peste denivelari sau prin gropi si ma cam enerveaza. Mad
  • vectra-nos

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2004

  • Mesaj Privat
A vopsit cineva consola centrala?
Cum se comporta materialul?
Ce parere aveti? si grilele de la aerisiri stanga dreapta..precum si cea de la butoanele de lumini
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Si eu vrea sa dau jos consola centrala la AstraG, e greu?
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
astra-nos a scris:A vopsit cineva consola centrala?
Cum se comporta materialul?
Ce parere aveti? si grilele de la aerisiri stanga dreapta..precum si cea de la butoanele de lumini


a vopsit Mad Cow. uite aici: https://www.clubopel.com/vie...t=409&start=0
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
sandumbogdan a scris:Si eu vrea sa dau jos consola centrala la AstraG, e greu?

*
Pe scurt pentru toti cei care sunt curiosi...
*
-se desface scrumiera, este un surub acolo, cu "inbus" stelat, un al doilea este in spatele capaceluiui de la scrumiera (se trage de el cu atentie din lateral cu o surubelnita mica, e prins NULMAI in clipsuri...
- se dau jos cele 2 grile de aerisire, se poate incepe cu butonul rosu de care se poate trage fara jena dar cu mila, e tinut doar in mufa electrica.
In spate se gasesc alte 2 susuburi...
- se da jos casetofonul si suportul acestuia din tabla (un surub in "fundul" suportului din tabla, intotdeauna aceeasi sutubelnita "torx"...
- se degajeaza cele 4 cleme care tin blocul de 3 butoane de aerisire, atentie nu e greu dar trebuie ca ele sa fie ridicate toate 4 simultan si... nu aveti decat 2 maini.
- se trage cu mila de consola incepand din partea de jos, sus NU sunt suruburi ci un fel de cleme care corespund cu gauri in partea fixa a bordului.
- Se baga mana si se scoate mufa TID-ului
- Ati terminat !


Ultima modificare facuta de sorin666 la Lun 18 Oct, 2004 1:42 am
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Pentru aeratiunile laterale din bord...
- In partea soferului se trage de butonul de lumini si de soclul lui "patrat" de circa 8 x 8 cm care cuprinde si reglarea farurilor, comanda farurilor de ceata, reglarea in inaltime a farurilor, etc.
- Iese relativ usor, tine aproape numai in mufele electrice din spate
- Se dau jos grilele
- Se desfac cele doua suruburi care apar dupa grile
- Cred ca la sofer mai exista un surub, dar nu mai tin minte... oricum e simplu...
- la cealalta e si mai simplu... suruburile de dupa grila...
- BAFTA !
  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Am reusit in weekend-ul asta sa-mi fac timp sa desfac bordul. L-am desfacut (nu mi s-a parut greu) si am ajuns la vitezometru pe care l-am facut bucati atita cit mi-a permis dar nu am reusit sa mut acul pentru ca accesul spre axul din mijloc era de maxim 2-3 mm si nu am gasit nimic cu care sa pot prinde de ax ca sa incerc sa mut acul. Am incercat si sa scot acul dar nu a vrut sa iasa (desi am tras chiar tare de el cu un patent). Nu am mai insistat ca incepea plasticul sa se crape (apareau liniute pe el). Deci ideea de principiu era buna dar cu practica a fost mai greu.
Thanatos tu ziceai ca ai mai facut asa ceva. Aveai acces la ax? Sau oare diferea vitezometrul? Ca eu am stat si analizat ieri vreo 4 ore sa gasesc o metoda de a prinde axul sa nu se miste si nu am gasit nici una. Si in plus acul la mine era cam lipit pe ax (cred) ca prea bine statea acolo. Oricum daca nu am gasit eu smecheria (daca exista vreo una) eventual luminati-ma ca acuma sunt expert in dat jos bordul.
Thanks.
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
deci ce ti'am zis eu tie.....tre sa prinzi axul prin spate, prin spatele cadranului. prin fata nu e loc. dar daca ai incercat sa tragi de el si sta fixat, atunci.......hmmmm. la mine s'a mutat, greu....dar l'am rezolvat.
Skip ads

  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Pai tocmai prin spatele cadranului am incercat si eu. Si acolo era o fanta de 2-3mm. Pe deasupra cadranului era imposibil deoarece acul cind intra pe ax mai are o prelungire de 2-4mm si chiar nu ai cum sa prinzi de ax doar de plasticul care tine de ac. Sincer eu as vrea sa mai incerc dar nu prea stiu cum. Banuiesc ca atunci cind vorbim de spatele cadranului nu ne referim la spatele ceasului. Ca la mine partea din spate a ceasului e turnata si singura chestie de acces e cea unde intra cablul de kilometraj.
Intrebare: in cazul tau fanta de acces la ax era mai mare de 2-3 mm, sau ai reusit sa dai cadranul jos (adica implicit si acul)?
Am mai observat o chestie. La mine in vitezometru intra 3 fire electrice si e inauntru un mic circuit. Oare la ce foloseste daca ceasul e mecanic???
PS. A desfacut totusi cineva partea din dreapta cu cas-ul si cele 3 butoane de reglare temp, ventilatie...? E vreo smecherie(cleme, suruburi ascunse..)?
  • Mateiux

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2006 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Pe alea 3 fire citeste ECU viteza VSS Vehicle Speed Sensor nu au nimic cu acu adik nu transmit semnal doar scot semnal
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
corect, firele alea provin de la senzorul optic de viteza. eu pe vectra la care am facut lucrarea asta nu aveam asa ceva....in rest cred ca sunt identice. chiar este turnata, deci tot mecanizmul este capsulat ???....eu am desfacut atunci pana la arcul spiralat, magnet...etc.
  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Mateiux a scris:Pe alea 3 fire citeste ECU viteza VSS Vehicle Speed Sensor nu au nimic cu acu adik nu transmit semnal doar scot semnal

Dar eu nu am ecu (sau nu stiu eu bine??). As putea sa-mi adaptez ceva care sa citeasc viteza digital??? Si daca acul indica rau ceea ce iese prin fire poate fi OK?
  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Thanatos a scris:corect, firele alea provin de la senzorul optic de viteza. eu pe vectra la care am facut lucrarea asta nu aveam asa ceva....in rest cred ca sunt identice. chiar este turnata, deci tot mecanizmul este capsulat ???....eu am desfacut atunci pana la arcul spiralat, magnet...etc.

Ai scos acul?? Sau ai reusit sa-l desfaci fara sa scoti acul!
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
ECU ai oricum. deci senzorul optic "citeste" direct de pe cablul din CV, nu valoarea indicata de ac. el trazmite impulsuri catre ECU, eventual BC. poti interpreta si trasforma in viteza, dar... sti ce implica? in mare tre sa faci un montaj cu un eeprom apoi un program sa iti ia impulsuri si sa iti trasforme in km/h. cel mai bine pui un BC pe masina.


am scos acu' dar se putea si muta. n'am stiu.
  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
BC?? Ce inseamna si de unde pot sa iau??
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
computer de bord
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR