Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Nu o dai in nimica. Nu am zis sa mergi subturat ci normal...atata timp cat nu dai forja la turatii joase si mergi normal, nu se intampla nimic rau. Daca vorbim despre masinile dotate cu filtru de particule, degeaba mai dai tu forja sa cureti instalatia pentru ca toata funinginea sfarseste in DPF si dupa aia te miri de ce se infunda. Mai sanatos este ca la o perioada de timp sau km, sa cureti EGR-ul si admisia..iar asta numai daca masina prezinta simptome.
Skip ads

  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Ok, care sunt simptomele pentru egr sau admisie murdara? Si totusi vreun ghid corect de exploatare pentru diesel in afara de cel de pe turatii exista?
  • riff1

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 Y17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
La mine, daca eram in viteza 3 - 4 sau 5 la un 80 km/h , masina avea intreruperi si dadea in nas foarte tare. Acuma si daca sunt cu viteza a 6 la 60 km/h merge foarte lin fara nicio intrerupere.
  • ChaOs

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu un astra h 1.7 2010 . Cand am luat masina alimentar de la petrom-omv motorina standard si aveam regenerare la 100 - 120 km . Ulterior am pus doar rompetrol diesel efix S.. Acum regenerarea se face undeva ala 200 km in oras si 4-500 in afara.
Skip ads

  • riff1

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 Y17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salut,
Se aprinde becul filtrului de paticule sau doar regenerare ?
La mine se aprindea filtrul de particule in ultima perioada si la 50 km facuti in oras. Acuma dupa schimbarea injectoarelor in 5000 de km am avut 3 regenerari . A crescut consumul instant si nu a tinut mai mult de 30 de secunde cu motorul la relanti.
  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
si daca pun o teava in loc de filtru si il anulez din soft ce se intampla? o sa scoata fum ca un tractor? creste puterea, scade consumul?
  • riff1

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 Y17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Nu stiu , asta trebuie sa vorbesti cu un mecanic sau mergi si mai intrebi baietii la intalnire de joi la polivalenta.
  • riff1

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 Y17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Nu stiu , asta trebuie sa vorbesti cu un mecanic sau mergi si mai intrebi baietii la intalnire de joi la polivalenta.
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu scoate fum fãrã dpf. Recomand însã sa puneti un catalizator universal.
Eu am teava si se aude evacuarea altfel: Parca ar fi benzinar turbo. Si ma cam enerveazã. In rest, nu-i simt lipsa😃
  • riff1

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 Y17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Nu stiu , asta trebuie sa vorbesti cu un mecanic sau mergi si mai intrebi baietii la intalnire de joi la polivalenta.
  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
cam greu sa ajung la polivalenta tinand cont ca locuiesc in italia dar oricum multumesc de indicatie.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Daca anulezi filtrul din soft poti pune o teva in locul lui,fum nu scoate decit pe acceleratie brusca,iar consumul o sa scada deoarece nu mai au loc regenerari.
Referitor la putere o sa o ai pe cea specifica tipului de motor pe care il ai,dar motorul trage cu mult mai bine decit cu filtru,deoarece evacuarea este mai buna.
Skip ads

  • Azmodan

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
am inceput sa am probleme cu DPFul. acu vre-un an am avut campanie de resoftare. apoi, dupa un ITP s-a aparut "check engine" error si nu mai tragea -> DPF plin.
de atunci nu am mai vazut becul de pe bord cu "filtru plin - da o tura lunga cu masina".

regenerari au mai fost ca sunt peste 10.000 km de atunci (la drumuri mai lungi), dar cum nu mai putea face regenerarea din cauza mersului doar in oras, cum sare direct cu "check engine" error window. nu mai aprinde becu de "DPF plin". e ca si cum la ultima resoftare au schimbat sa nu se mai aprinda becu ci sa dea direct eroarea (nu zic ca asta e, e doar impresia mea ca de atunci n-am mai vazut becu ala aprins - si nu, nu e stricat ca la testu de pornire se aprinde).

a mai patit cineva asta?
  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut.am astra j din 2012..125cp.are 168000km si de cand o am niciodata nu am simtit nici.o regenerare..motorul merge ceas.trage fffb bine.martori din bord functioneaza toti la punerea contactului .iar dupa pornire se sting cum e si normal.drumurile din orasul terminat sunt prafff.pe unele merg numai cu treapta 1,iar acum doua luni am fost la sv la un test cu tech 2.pana acolo am forjato chiar si cu 210 km.la test filtru de particule era gol si functiona normal.cum vedeti voi acea regenerare .am cam 8.000.de km de cand am masina si nu am simtit nimic niciodata.
  • florake

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2014

  • Mesaj Privat
pai era gol filtrul fix datorita faptului ca o forjasei pana sa ajungi acolo, s-a facut regenerarea si astfel s-a curatat. citeste cu atentie acest topic de la primele pagini si vei gasi exact toate simptomele date de regenerare.

@Azmodan- faptul ca mergi in oras nu influenteaza cu nimic regenerarea. nu are niciun motiv sa nu o faca. chiar o face mult, mult mai des. iti poate da direct eroarea ori pt ca ai oprit motorul in timpul regenerarilor, ori filtrul chiar e pe moarte.
  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Multiiii posesori de astra j spun ca simt acea regenerare si ca nu e bine sa opresti motorul in timp ce ia este activa.asta ar insemna ca noi suntem mai destepti ca nemtii:))chiar e de ras.sau poate de plans.regenerarea asta facuta din soft de constructor porneste numai cand motorul are o anumita temperatura si o anumita turatie daca sar auzi sau mar deranja il scot si imi pun motor de scuter.din cate am citit pe acest topic reiese ca fiecare masina are cate un motor si sofer diferit,singura schimbare pe care o simti intradevar la aceasta masina este motorina.in rest totul este perfect.
  • riff1

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 Y17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salut,

Perfect adevarat poti citi si in cartea tehnica a masinii la filtru de particule. Cand intra filtrul de particule in regenerare nu trebuie oprit motorul. In cartea tehnica puteti citi absolut tot legat de filtrul de particule.
  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut..pai aici este ''dilena''ai dreptate stiu ca scrie in carte .dar nu uita ca masina nu iti arata nicaieri ca incepe acea regenereare .faza cu consumul este doar o parcarie inventata de un roman cu multe studi..singurul martor al regenerari este cel portocaliu care iti arata cand filtrul este infundat atat tot...daca cei ce au facut aceasta masina vedeau ca este un pericol ca opresti in timpul regenerari desi eu cred ca am facuto peste 1000 de ori puneau un sistem ceva pe masina sa nu iti dea voie so opresti sau regenerarea sa isi faca prezenta printrun mesaj in bord..........acea curatare a filtrului de particule este conceputa ca soferul masini sa nu simta nimic si sa fie anuntat daca sa ratat de cateva ori .sau este infundat filtrul..masina are 168.000.fac aproape 10 mi cu masina de cand o am ..si merg numai distante mici si nu am simtit niciodata aceasta regenerare chiar si cu ochi pe acel consum instant idiot.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Daca ai masina din semnatura nu o sa vezi niciodata regenerare de filtru de particule,pentru-ca nu ai.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
poate I-a pus el, sa fie in rand cu lumea:)
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR