Ai uitat parola?


  • adisorTM

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z16XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jun 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salut !

Bazindu-ma pe descrierea colegului de forum "fartib" mi-am reparat si eu modulul CIM de la Astra H 2006.
Asa ca am facut si eu un tutorial de la A la Z.
In esenta trebuie scoasa carcasa de plastic a volanului, apoi airbagul, apoi volanul, si in final CIM-ul.
Nu e chiar usor !
La CIM se recositoresc contactele si se riciie pinii cu o surubelnita.
La mine pinii de contact aratau a fi bine cositoriti din fabrica, nu ca si pozele rusesti atasate, unde se vede clar ca in procedura de fabricatie s-a folosit foarte putin cositor. Ei, daca tot era desfacut, le-am recositorit. Am pus si o solutie (flux) ca sa se intinda fain picatura de cositor topit. Se poate folosi si traditionalul saciz. Eu am mai reincalzit placa cu un suflator de aer cald, timp de cca 2 minute. Asta ca sa se retopeasca si cositorul de pe componentele SMD (acelea mici) de pe placa. Partea cu leduri am acoperit-o initial cu citeva straturi de servetel udat, ca sa nu topesc plasticul negru.
Iata niste poze atasate:

Mai am un video cum sa scoti airbagul si cum sa scoti volanul, dar nu se pot incarca aici pe forum decit imagini.
Asa ca descarcati-le de aici, unde sint si toate pozele la rezolutie nativa, in aceeasi arhiva.
Spor la lucru !
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,121
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa B12XER din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Consider ca era ok, daca postati aici tutorialul si acolo link, catre tutorial, este mult mai ortodoxa logica asta.
Am facut deja editarile de cuviinta.
  • florin38

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra y22dtr din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Foarte bun tutoriarul , totusi este recomandat deconectarea bateriei inainte de a incepe cu scoaterea pieselor in special airbagu
  • flr

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salut ce probleme iti facea cim-ul?la mine nu mai merge clacxonul
  • lumircea

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra OPC 17DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2011

  • Garaj Mesaj Privat
salut,
pe astra H 1.7cdti, 2005 la mine totul pare normal pe cim, merg toate ok ... mai sare citeodata de pe pilotul automat dar rar ...
in schimb nu comunica cu op-com
cind vreau sa-l testez, daca sunt erori, se pune ABS-ul pe clipocit, acul de la motorina se duce la zero, op-comul aprinde led-ul galben si nu comunica ... pare sa fie mai degrama op-com-ul defect ... tot asa se comporta si immo desi nu am nici o pb cu key-le sau altceva de tipul asta ... ce ziceti ?
multumesc
  • CristiNistor

  • Mesaje scrise: 287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mai 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Linkul catre aqrhiva nu functioneaza.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,682
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra B14XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
problema functionarii claxonului cu luminile aprinse se rezolva cu MDI prin update la CIM.
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 967
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Corsa x10xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Ceva detalii poti da?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,682
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra B14XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2007

  • Garaj Mesaj Privat
detaliez:
-se introduce mufa aparatului de diagnoza MDI in mufa OBD aflata sub maneta ce actioneaza frana de mana;
-se pune contactul in pozitia a3-a;
-se poneste programul de diagnoza si se face SPS la CIM;
-te conectezi on-line la serverul GM folosind user si parola si apoi respecti instructiunile.
Consider ca am detaliat destul de bine.
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 967
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Corsa x10xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Si...cat costa distractia asta?...fara user/parola si MDI .Care sunt garantiile?
  • mirel.gramada

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,
Probelema care apare cu acest CIM, este ca nu iti recunoste cheia cand incerci sa pornesti masina. Dar, intrebarea mea este, se poate ca, cand dai contact si nu iti porneste sa arda variatorul de tensiune de la motorul de climatizare din bord?
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 967
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Corsa x10xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Am inteles ca pt turatii diferite sunt doar niste rezistente inseriate cu motorul prin acel comutator de viteza.
Pe viteza maxima ,motorul este alimentat la tensiunea bateriei fara rezistente;deci nu are cum sa se arda .
  • Liviu85

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Feb 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Azi când am desfăcut volanul sa repar cimul am găsit ansamblul contractului pe care sta cimul înclinat ca în poza. Stie cineva dacă îl îndrept dereglez cumva ceva? Unghiul sas sau altceva. Si mai am o problema, airbag-ul sta mai apăsat în partea dreapta si nu pot claxona decât din stânga. Clemente par în regula. As avea nevoie de un sfat ca de aer 
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 967
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Corsa x10xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
'' ansamblul contractului pe care sta cimul înclinat ca în poza''
Scuze...nu am inteles nimic...
  • Liviu85

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Feb 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Nu reușesc sa atașez poza imi zice ca nu se poate atașa pe server . Concluzia e ca contactul sta înclinat câteva grade și se observa
  • Liviu85

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Feb 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Gcom61, acum ca ai înțeles ai mutit?
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 967
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Corsa x10xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Liviu...,urmaresc si cer detalii despre CIM ,pt ca si la mine face figuri claxonul si cateodata si imobilizatorul...
Si nu...nu prea am inteles cum sta contactul inclinat,pt ca inca nu an demontat si deci nu cunosc modalitatea de prindere.
Si...eu te cred ca esti suparat ,dar cred ca se spune [amutit] si nu... [mutit].Nu nu am amutit...
Oricum sper sa iti rezolvi problema...
  • Liviu85

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Feb 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Eram supărat ca te legi de un nimic. Oricum am rezolvat problema cu cimul, nu îmi mai da eroare, claxonul merge, masinuta cu cheia era de la mizeria din contact. Contactul are 1 cm loc pentru a fi reglat stânga dreapta si am putut sa îl îndrept fără probleme. Singurul lucru pe care nu reusesc sa îl reglez e airbag-ul pe ansamblul claxonului, are 3 arcuri care nu stiu cat trebuie strânse. Reusesc sa claxonez doar din centru volanului, de pe colturi nu merge.
  • Liviu85

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Feb 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Pentru cine e din zona Bacăului il pot ajuta cu cea mai mare placere sa îsi repare cimul fiindcă stiu cat de greu mi-a fost mie sa găsesc măcar o informatie. Multumesc mult fartib pentru ajutor.
  • Isac DGP

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z19DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
[editat] a scris:problema functionarii claxonului cu luminile aprinse se rezolva cu MDI prin update la CIM.

am si eu problema asta...cum fac sa o rezolv? mai nou vad ca uneori raman fara claxon si cand sunt farurile stinse....ii dau o palma la volan si o ia din loc.,Smile)

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata