Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@AAndy22 nu e chiar asa cum zici.Deci daca ai pistonasul blocat iti va porni dar foarte greu .
@nemesionut93 e gata pompa iar solutia aceea de care pomenesti "Metabond" va fii frectie la picior de lemn .(scuze de replica directa) pt ca tu ai pompa defecta asa cum a scris Iulian1971. Daca citesti tutorialul meu de reparatii pompa vp44 ai sa intelegi de ce. Metabondul e ok daca pompa este functional sau mai poti pune ulei 2T (mineral). Din pacate exista riscul acesta cind iti cumperi pompa SH.
Skip ads

  • nemesionut93

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2013

  • Mesaj Privat
citind tutuorialul tau, nu se poate desface pompa si repara acasa?
  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Eu am vorbit din experienta. Am reparat pompa la inceputul anului cand pistonasul meu era blocat complet si masina n-a mai pornit oricat am incercat. Cand masina a prezentat simptomele de care vorbeste nemesionut93 cei de la service mi-au spus ca este vorba de membrana capului hidraulic. Nu ma pricep foarte bine....asta a fost experienta mea.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am intalnit pompe cu pistonasul de avans blocat care nu mai functionau absolut deloc.
Depinde in ce pozitie era blocat pistonasul.
Acele motoare le mai poti porni daca dai avans manual la pompa sau prin inlocuirea pompei.
Skip ads

  • nemesionut93

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2013

  • Mesaj Privat
acum nu mai porneste deloc, cum pot da manual avans pompei? maine ar trebuii sa ajunga alta pompa si sa o duc la reparat, cu ocazia asta vine schimbat si capu de planetara stanga si bujiile.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Dai jos capacul de la distributie ,pui motoru la semn dupa care blocezi pompa cu un stift de diametru de 6 mm desfaci cele patru suruburi E12 de la pompa (unde este roata de lant ) dupa care rotesti motorul in sens antiorar(te uiti la semn de pe fulia la vibrochen si semnul de la blocul motor si o rotesti max 2-3 mm) . dupa care strangi suruburile de la pompa scoti tija de 6 si incerci sa o pornesti.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
2-3 mm la pompa ca la fulia motorului decalajul va fi de 2 (+-0.5 cm)
  • nemesionut93

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2013

  • Mesaj Privat
daca pe pompa la mine codul e cu 016 avand un motor y22dtr merge si altfel de cod? de exemplu am gasit pe un opel zafira cu codul de motor y22dtr, deci acelasi motor dar pompa are cod 224, potriveste sa pun pompa aceea ? adica daca e acelasi motor pot pune pompa de pe unul pe altul daca nu are acelasi cod? daca da, trebuie ceva rescriere de soft sau ajunge si doar montare mecanica?
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
016 este pompa cu o singura mufa iar 224 este cu 2 mufe deci nu va merge in veci.
Nu poti pune decat 016, spre deosebire de celelalte coduri care pot fi amestecate.
  • nemesionut93

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2013

  • Mesaj Privat
am schimbat pompa, o saptamana a fost perfect, pornire la sfert insa acum cand am ajuns acasa mi s-a aprins becul de la motor si nu puteam tura peste 2500, am oprit si am pornit iar, acum becul s-a stins si o pot tura iar, de la ce poate sa fie?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Citeste codul de eroare si scrie-l aici.
  • nemesionut93

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2013

  • Mesaj Privat
nu am reusit inca sa ii fac diagnoza deoarece tipul care se imi facea e plecat, azi m-am confruntat cu o alta problema, in timp ce mergeam, daca motorul era mai putin turat se aprindea martorul si se accelera foarte greu, daca o tin putin accelerata isi revine, insa daca prind un semafor sau ceva si trebuie sa pornesc iar de la turatie mai mica se aprinde din nou
Skip ads

  • AAndy22

  • Mesaje scrise: 355
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2009

  • Mesaj Privat
simtomele astea sunt de la EGR. Curata supapa si schimba furtunasele de vacuum si cele de legatura
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am si eu motorul asta...motor extraordinar de fiabil dar cu aceste probleme la pompa de injectie zic eu datorita motorinei tot mai fine si a dezamorsarii sistemului de alimentare ceea ce duce la uzuri in pompa..Eu nu am nici un fel de problema cu ea porneste foarte bine n-am probleme in turatii intreruperi sau fum..am o mica nemultumire..La rece la 2200 de ture motorul creste singur in turatie ca si cum ar deschide ceva gazul dintro data si pe urma nu mai se simte nimica..fac cu ea germania de 2..3 ori pe an da n-am nici o treaba..doar ca nu=mi place treaba asta..Vreau sa imi raspunda doar cunoscatorii care stiu despre aceasta treaba si nu vreau presupuneri si as mai vrea sa stiu daca se poate remedia treaba?mia raspuns cineva o data ca e valva timing...vreau ceva mai amanuntit ..toate bune si an nou fericit..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR