Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
la problema mea nu-si spune nimeni opinia??:Sad((
"dimineata, cand se aprin bujiile incandescente porneste ok. daca se raceste mototul, dar nu suficient de mult pt a se aprinde iat bujiile ( 6-10grade), porneste mai greu( adica dupa ce dau la automat 5-6 secunde). cand e cald porneste super.
si am schimbat toate filtrele."
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
de pornit greu, face numai dimineata sau dupa ce ai lasat-o cateva ore ?
cand e frig ?

daca nu are legatura cu frigul si si face si dupa ce ai pornit-o dimineata si ai lasat-o catava ore ... atunci se dezamorseaza... cauti pe furtune umezeala sa vezi pe unde trage aer (nu e sigur 100% dar e cel mai repede).
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
pai de ce nu se dezamorseaza si dimineata...? ca atunci porneste bine
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:pai de ce nu se dezamorseaza si dimineata...? ca atunci porneste bine

Daniel, de cand iti face asa ? de cand a venit iarna ? Ce motorina pui? poate nu e cea mai buna si cand e frig si nu se incing bujiile ea e gelatinoasa si porneste mai greu... Incearca sa schimbi motorina. Eu pun RomPetrol Euro3
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
intre 6 si 12 grade. si doar atunci cand nu se aprind bujiile. ca dimineata la prima ora porneste in aprox 1-2 sec. motorina pun de la OMV sau lukoil.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
poate te ajuta asta ...

  • bau33

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Salut
Am si eu o problema cu pornirea: citeodata porneste la sfert (-5 C) si cate-o data tre sa dau 5-6 secunde la demaror sa porneasca (in ambele cazuri cind o las de seara pina dimineata). Chestia-i ca nu stiu ce poate sa fie: cum se poate ca la -5 sa porneasca la sfert si la +1 sa trebuiasca sa dau 4-5 sec la demaror? La fel cind sunt temperaturi apropiate: azi la -2 o ia la sfert si miine tot la -2 tre sa tin 5-6 sec pe demaror. mi se pare forte ciudat. Are cineva vreo idee?
mersi
  • 21-Lancer

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2005

  • Mesaj Privat
In legatura cu bujiile incandescente. In cazul in care una dintre ele este arsa, fenomenul nu este semnalizat la bord (ma gandeam ca ar trebui sa ramana aprins martorul de test al electronicii motorului)?
Skip ads

  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Daca este minim o bujie arsa se aprinde becul cu "o masina si o cheia de reparat".
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
vedeti ca s-ar putea unele modele sa nu aiba becul respectiv, care e separat de check engine. Am pus poze cu bordul de la astra
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=766
pt vectra nu am pus, poate pune cineva...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
am citit in cartea tehnica a masinii si scria ceav de un circuit de preincalzire a fitrului de mororina. exista si asa ceva...? sau e vorba doar de bujiile incadescente ...?
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
avem si de ala Smile)
vezi ca la filtrul de motorina vin niste fire de alimentare
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Problema lui Daniel o am si eu si cred ca suntem mai multi in aceasta situatie: Cand iti arata la bord ca se aprind bujiile incandescente, motorul porneste imediat. Daca insa:
- afara e frig, dar motorul n-a apucat sa se raceasca suficient incat ECU sa decida aprinderea bujiilor, dai la cheie 4-6 secunde sau
- afara e racoare (cateva grade peste 0), motorul rece, ECU decide sa nu aprinda bujiile, iar dai la cheie

Cred ca problema asta o rezolva motorina aia aditivata de care zicea VectraDTI in alt topic

Care este temperatura de prag? In seara asta, temperatura exterioara afisata pe TID 6.5 C, bujiile s-au aprins, pornit la sfert.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
e adevarat ca exista si un circuit de preincalzire a filtrului de motorina...? daca da, cum se poate verifica daca functioneaza...? da bujiile cum se verifica?
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Care este temperatura de prag? In seara asta, temperatura exterioara afisata pe TID 6.5 C, bujiile s-au aprins, pornit la sfert.

Eu am observat ca in toamna, cand temperatura indicata era pe la 4-5 grade, bujiile nu porneau, abia cand s-a mai racit si indica cam 3 grade porneau, insa acuma, iarna, vad ca pe la 5-6 grade porneste sigur bujiile la prima pornire dimineata.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
gred ca la mine s-a rezolvat. m-am hotarat intr-un final sa-mi verific bujiile incandescente. aveam una arsa. le-am schimbat pe toate. rezultat: la 10 grade s-a aprins indicatorul de bujii si a pornit imediat. la 12.5 grade, nu s-a mai aprins becul dar motorul a pornit la fel de repede. in ambele cazuri era dimineata si motorul era rece.

o bujie, daca o scoti, trebuie sa aiba 1ohm. daca pui aparatul intre ea si partea de sus a motorului ( partea de aluminiu de langa busonul de ulei) indica 180-200 ohmi. acum is fericit. nu se mai aprinde nici becul ala cu cheita pe el..Smile)))
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Sa ne tii la curent cu ce s-a mai intamplat.
Eu am schimbat motorina, timpul de pornire s-a redus (cu Petrom sau OMV E3 5-6s, cu Mol 4-5s iar cu OMV E5 2-3s) dar practic problema persista:
- e frig si s-a aprins martorul de bujii chiar si o fractiune de secunda, a pornit la sfert
- e racoare si nu s-a aprins martorul, o ia mai greu. Chiar si la 15 grade porneste mai greu.

Nu prea vad cum ar putea fi problema de dezamorsare (dimineata porneste la sfert daca s-a aprins bujia). Posesori de Y20DTH, va rog sa mai veniti cu pareri.

La mine toti martorii functioneaza, nu ramane niciunul aprins. Sa inteleg ca nu tre sa banuiesc bujiile? E posibil ca martorul de bujii sa nu se aprinda din cauza ca bujiile incandescente s-au stricat?
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
la mine e deranjant cand folosesc motorina Petrom sau Lukoil. De ceva vreme insa, folosesc Omv Euro5 sau MOL euro 3 si porneste destul de repede chiar daca nu se aprinde martorul de bujii


Ultima modificare facuta de maiandrei la Joi 11 Jan, 2007 3:02 am
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Din cite stiu eu orice motor Diesel scoate fum negru la pornire , apoi nu mai scoate decit cind ii dai talpa , filtrul de motorina are rezistenta de incalzire a motorinei pe timp rece , sfatul meu cind schimbi filtrul de motorina , dreneaza locasul unde inta filtrul de motorina , cu ocazia asta scapi de apa si impuritati .
  • vectorr

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2006

  • Mesaj Privat
De vreo 2 zile nu mi se mai aprinde becul care arata ca intra bujiile.....si porneste f greu.A inceput sa mi se aprinda si un beculet la bord care simbolizeaza un motorash...care se stinge dupa ce o turez peste 2000 d ture.....asta stiu de la c e.Am o bujie arsa.Dar d 2 zile nu mi se mai aprinde nici becul de la bujii(sarma aia incolacita)si porneste f greu.Sa se fi ars toate bujiile???
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR