- Daniel
- OP
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
la problema mea nu-si spune nimeni opinia??:((
"dimineata, cand se aprin bujiile incandescente porneste ok. daca se raceste mototul, dar nu suficient de mult pt a se aprinde iat bujiile ( 6-10grade), porneste mai greu( adica dupa ce dau la automat 5-6 secunde). cand e cald porneste super.
si am schimbat toate filtrele."
"dimineata, cand se aprin bujiile incandescente porneste ok. daca se raceste mototul, dar nu suficient de mult pt a se aprinde iat bujiile ( 6-10grade), porneste mai greu( adica dupa ce dau la automat 5-6 secunde). cand e cald porneste super.
si am schimbat toate filtrele."
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
de pornit greu, face numai dimineata sau dupa ce ai lasat-o cateva ore ?
cand e frig ?
daca nu are legatura cu frigul si si face si dupa ce ai pornit-o dimineata si ai lasat-o catava ore ... atunci se dezamorseaza... cauti pe furtune umezeala sa vezi pe unde trage aer (nu e sigur 100% dar e cel mai repede).
cand e frig ?
daca nu are legatura cu frigul si si face si dupa ce ai pornit-o dimineata si ai lasat-o catava ore ... atunci se dezamorseaza... cauti pe furtune umezeala sa vezi pe unde trage aer (nu e sigur 100% dar e cel mai repede).
- Daniel
- OP
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Daniel a scris:pai de ce nu se dezamorseaza si dimineata...? ca atunci porneste bine
Daniel, de cand iti face asa ? de cand a venit iarna ? Ce motorina pui? poate nu e cea mai buna si cand e frig si nu se incing bujiile ea e gelatinoasa si porneste mai greu... Incearca sa schimbi motorina. Eu pun RomPetrol Euro3
- Daniel
- OP
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
bau33
- Mesaje scrise: 31
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2004
- Mesaj Privat
Salut
Am si eu o problema cu pornirea: citeodata porneste la sfert (-5 C) si cate-o data tre sa dau 5-6 secunde la demaror sa porneasca (in ambele cazuri cind o las de seara pina dimineata). Chestia-i ca nu stiu ce poate sa fie: cum se poate ca la -5 sa porneasca la sfert si la +1 sa trebuiasca sa dau 4-5 sec la demaror? La fel cind sunt temperaturi apropiate: azi la -2 o ia la sfert si miine tot la -2 tre sa tin 5-6 sec pe demaror. mi se pare forte ciudat. Are cineva vreo idee?
mersi
Am si eu o problema cu pornirea: citeodata porneste la sfert (-5 C) si cate-o data tre sa dau 5-6 secunde la demaror sa porneasca (in ambele cazuri cind o las de seara pina dimineata). Chestia-i ca nu stiu ce poate sa fie: cum se poate ca la -5 sa porneasca la sfert si la +1 sa trebuiasca sa dau 4-5 sec la demaror? La fel cind sunt temperaturi apropiate: azi la -2 o ia la sfert si miine tot la -2 tre sa tin 5-6 sec pe demaror. mi se pare forte ciudat. Are cineva vreo idee?
mersi
21-Lancer
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
vedeti ca s-ar putea unele modele sa nu aiba becul respectiv, care e separat de check engine. Am pus poze cu bordul de la astra
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=766
pt vectra nu am pus, poate pune cineva...
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=766
pt vectra nu am pus, poate pune cineva...
- Daniel
- OP
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Problema lui Daniel o am si eu si cred ca suntem mai multi in aceasta situatie: Cand iti arata la bord ca se aprind bujiile incandescente, motorul porneste imediat. Daca insa:
- afara e frig, dar motorul n-a apucat sa se raceasca suficient incat ECU sa decida aprinderea bujiilor, dai la cheie 4-6 secunde sau
- afara e racoare (cateva grade peste 0), motorul rece, ECU decide sa nu aprinda bujiile, iar dai la cheie
Cred ca problema asta o rezolva motorina aia aditivata de care zicea VectraDTI in alt topic
Care este temperatura de prag? In seara asta, temperatura exterioara afisata pe TID 6.5 C, bujiile s-au aprins, pornit la sfert.
- afara e frig, dar motorul n-a apucat sa se raceasca suficient incat ECU sa decida aprinderea bujiilor, dai la cheie 4-6 secunde sau
- afara e racoare (cateva grade peste 0), motorul rece, ECU decide sa nu aprinda bujiile, iar dai la cheie
Cred ca problema asta o rezolva motorina aia aditivata de care zicea VectraDTI in alt topic
Care este temperatura de prag? In seara asta, temperatura exterioara afisata pe TID 6.5 C, bujiile s-au aprins, pornit la sfert.
- Daniel
- OP
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
maiandrei a scris:Care este temperatura de prag? In seara asta, temperatura exterioara afisata pe TID 6.5 C, bujiile s-au aprins, pornit la sfert.
Eu am observat ca in toamna, cand temperatura indicata era pe la 4-5 grade, bujiile nu porneau, abia cand s-a mai racit si indica cam 3 grade porneau, insa acuma, iarna, vad ca pe la 5-6 grade porneste sigur bujiile la prima pornire dimineata.
- Daniel
- OP
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
gred ca la mine s-a rezolvat. m-am hotarat intr-un final sa-mi verific bujiile incandescente. aveam una arsa. le-am schimbat pe toate. rezultat: la 10 grade s-a aprins indicatorul de bujii si a pornit imediat. la 12.5 grade, nu s-a mai aprins becul dar motorul a pornit la fel de repede. in ambele cazuri era dimineata si motorul era rece.
o bujie, daca o scoti, trebuie sa aiba 1ohm. daca pui aparatul intre ea si partea de sus a motorului ( partea de aluminiu de langa busonul de ulei) indica 180-200 ohmi. acum is fericit. nu se mai aprinde nici becul ala cu cheita pe el..)))
o bujie, daca o scoti, trebuie sa aiba 1ohm. daca pui aparatul intre ea si partea de sus a motorului ( partea de aluminiu de langa busonul de ulei) indica 180-200 ohmi. acum is fericit. nu se mai aprinde nici becul ala cu cheita pe el..)))
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Sa ne tii la curent cu ce s-a mai intamplat.
Eu am schimbat motorina, timpul de pornire s-a redus (cu Petrom sau OMV E3 5-6s, cu Mol 4-5s iar cu OMV E5 2-3s) dar practic problema persista:
- e frig si s-a aprins martorul de bujii chiar si o fractiune de secunda, a pornit la sfert
- e racoare si nu s-a aprins martorul, o ia mai greu. Chiar si la 15 grade porneste mai greu.
Nu prea vad cum ar putea fi problema de dezamorsare (dimineata porneste la sfert daca s-a aprins bujia). Posesori de Y20DTH, va rog sa mai veniti cu pareri.
La mine toti martorii functioneaza, nu ramane niciunul aprins. Sa inteleg ca nu tre sa banuiesc bujiile? E posibil ca martorul de bujii sa nu se aprinda din cauza ca bujiile incandescente s-au stricat?
Eu am schimbat motorina, timpul de pornire s-a redus (cu Petrom sau OMV E3 5-6s, cu Mol 4-5s iar cu OMV E5 2-3s) dar practic problema persista:
- e frig si s-a aprins martorul de bujii chiar si o fractiune de secunda, a pornit la sfert
- e racoare si nu s-a aprins martorul, o ia mai greu. Chiar si la 15 grade porneste mai greu.
Nu prea vad cum ar putea fi problema de dezamorsare (dimineata porneste la sfert daca s-a aprins bujia). Posesori de Y20DTH, va rog sa mai veniti cu pareri.
La mine toti martorii functioneaza, nu ramane niciunul aprins. Sa inteleg ca nu tre sa banuiesc bujiile? E posibil ca martorul de bujii sa nu se aprinda din cauza ca bujiile incandescente s-au stricat?
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Din cite stiu eu orice motor Diesel scoate fum negru la pornire , apoi nu mai scoate decit cind ii dai talpa , filtrul de motorina are rezistenta de incalzire a motorinei pe timp rece , sfatul meu cind schimbi filtrul de motorina , dreneaza locasul unde inta filtrul de motorina , cu ocazia asta scapi de apa si impuritati .
vectorr
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2006
- Mesaj Privat
De vreo 2 zile nu mi se mai aprinde becul care arata ca intra bujiile.....si porneste f greu.A inceput sa mi se aprinda si un beculet la bord care simbolizeaza un motorash...care se stinge dupa ce o turez peste 2000 d ture.....asta stiu de la c e.Am o bujie arsa.Dar d 2 zile nu mi se mai aprinde nici becul de la bujii(sarma aia incolacita)si porneste f greu.Sa se fi ars toate bujiile???