Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Trebuie sa se stinga masina cu cheita, dupa pornire motor si cel de ulei si exhaust (abgas)=robinet.
Skip ads

  • vyky

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Asta am inteles dar inainte de pornirea motorului nu trebe sa astept sa se stinga nimica ii dau direct cheie?
  • mihdoi

  • Mesaje scrise: 726
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z16XEP 77kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Astepti sa se amorseze pompa de benzina (se aude).Asta dupa o pauza in functionare, mai mare.
Cel putin la mine asa este. Eu astept de fiecare data amorsarea pompei.Si coincide cu stingerea martorului ABS.
Numai bine
  • crilups

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Agila 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Teoretic poti porni masina in orice moment fara sa astepti amorsarea pompei de benzina. Dc pompa e ok ai presiune suficienta sa nu trebuiasca sa mai astepti amorsarea ei. Personal astept pana se sting martorii din bord. Ar trebui sa astepti pana se stinge martorul masina cu cheie. Timp in care si ompa amorseaza. Diferenta de presiune este f mica intre pompa amorsa si ea neamorsata. Asta dc e buna pompa si n-ai scapari de presiune pe undeva.
Skip ads

  • vyky

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Mihdoi iti multumesc.Si eu am facut la fel pina acum dar am crezut ca este vreun "beculet" care trebe sa se stinga.
De asemenea ii multumesc si lui dancuciureanu.
Ii mai multumesc si lui Crilups de sfat.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se asteapta pina se stinge masina cu cheita. In timpul asta ECU incalzeste sondele lambda (astfel ele masoara corect si nu ai depuneri), incalzeste senzor debitmetru (hotfilm la noi, vei avea din prima citire buna), amorseaza pompa daca e cazul 3,8 bari, interogheaza restul de senzori si calculatoare etc...
Astepti 3 secunde dar e mai bine asa pentru motor.
  • vyky

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Dancuciureanu iti multumesc incaodata.

As mai avea o intrebare mai trebe sa astept sa stau un pic macar un minut pina se incalzeste motoru?(avind in vedere ca nu am avut o masina pe benzina cu injectie)
Eu de regula stau pina se decupleaza socul adica intre1-2 minute
  • crilups

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Agila 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2006

  • Mesaj Privat
vyky vezi ce s-a discutat aici: https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20 Sper ca am inserat bine link-ul. Dc nu il copiezi in bara de la explorer. E ok sa astepti sa treaca socul.
Skip ads

  • vyky

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Crilups iti multumesc inca odata; Sunteti cel mai tare forum.
  • DinuNita

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2008

  • Mesaj Privat
La mine porneste greu la rece,asta dupa ce am schimbat sonda lamda 2(intrerupt circuit ),de fapt porneste dar se balbaie pana se ridica un pic apa(5-10 min.).Nu mai apare nici un cod de eroare.Ce tre sa caut?Multumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
curata throttle si fa procedura invatare
fa procedura de reset/learn la sonda
  • DinuNita

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am facut procedura de reset.......S-a resetat,nu mai am nici un cod de eroare,a mers bine cateva zile dar a inceput sa balbaie dimineata,mai putin(10 -20 sec.) acum din ce in ce mai mult(5-10 min) dureaza pana isi revine.Vreau sa curat throttle si EGR dar nu stiu codurile la garniturile care trebuie schimbate.Daca ma puteti ajuta?Multumesc.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La throttle nu ai nevoie de garnituri, la egr le ai in post.
  • DinuNita

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am gasit despre ce e vorba,acum urmeaza sa gasesc si timpul necesar.Multumesc.
  • narcisnedelcu

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2007

  • Mesaj Privat
partea cu puterea scazuta .....incerca sa ii schimbi fisele la mine a tinut .....
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
narcisnedelcu a scris:partea cu puterea scazuta .....incerca sa ii schimbi fisele la mine a tinut .....

Ar fi o solutie ... din pacate agila nu are fise Crying or Very sad
  • DinuNita

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:La throttle nu ai nevoie de garnituri, la egr le ai in post.

Am curatat throttle ,se vede o schimbare.O mare problema cu garniturile de la EGR,nimeni din Roman nu le gaseste.Va rog sa-mi mai da-ti odata nr.de telefon de la Autoblue.Admisia am gasit-o f.f.murdara,se curata?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ideal ar fi sa o mai murdaresti un pic Smile.

Daca poti si vrei sa cureti si admisia, sa stii ca nu-i faci un rau.

uite aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Curatare admisie > https://www.clubopel.com/vie...highlight=admisie
Autoblue 0232-278139, spui ca esti de la clubopel Laughing
  • Corsa E4

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Adrian P. a scris:
pratmin a scris:Consider ca toti aveti dreptate.
...Tu ce simptome ai mai exact? ce simptome poate da nefunctionarea inparametri a sondei, in afara de consum mai mare?...


Simptome:
La rece porneste din prima dar da sa se opreasca - relanti foarte variabil, in general (sub 500) sub cel normal cu motor cald (cam 600 pe indicatorul de bord), mai rar sau dupa 1-2 sprituri creste pe la 1000. In primele 30 sec-1 minut dupa pornirea la rece reactia la acceleratie la plecarea de pe loc sau la viteza mica este aproape nula. Ca sa pornesc cu masina neincalzita trebuie sa o pot tine turata la peste 2000 rpm si fara sa franez.
Cu motorul cald exista o oarecare ezitare la accelerare la turatii mici, la peste 2000 de ture nu este nici o problema.

In ceea ce priveste sonda Lambda - in principiu poti sa mergi si fara ea (mufa scoasa), dar este foarte posibil sa ti se aprinda becul de service. In orice caz este foarte ciudat ca nu ti-a dat nici un cod de eroare pe tester - mie mi-a dat (pe testerul personal) erorile 130 (circuit incalzire sonda lambda intrerupt) si chiar si 135 (valoare incorecta a tensiunii data de senzor) la mers neregulat la relanti pe vreme foarte rece (probabil din cauza incalzirii defectuase)
La masina anterioara (Golf 2) mi s-a defectat sonda care dadea o tensiune aiurea si masina murea pentru ca ECU saracea puternic amestecul - cu sonda decuplata mergea perfect).

Daca vrei sa iei sonda Bosch, codul este 0258 006 176 (citit de mine de pe sonda "originala Opel" pe care am cumparat-o ieri).

Cu filtrul ai dreptate, este in rezervor.

Tine-ma si pe mine la curent, eu nu ma duc la service in urmatoarele 2-3 saptamani, dar ar mai trebui sa ma duc inca o data in Belgia, poate imi iau si debitmetru.

Adrian


Salut,

Am o Corsa Z10XE si aceleasi probleme ca si cele descrise de tine in ce priveste mersul la rece, la relanti. Tinde sa se opreasca si daca nu accelerez rapid, chiar se opreste. Am pus-o pe test si nu da nici o eroare (cel putin mecanicul nu mi-a zis nimic).

Ce sa fie oare?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR