- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
vyky
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
- mihdoi
- ***
- 726 mesaje
- din 30 Mai 2006
- Meriva 2006 Z16XEP 77kW
- Bucuresti
mihdoi
- Mesaje scrise: 726
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2006 Z16XEP 77kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2006
- Mesaj Privat
- crilups
- **
- 215 mesaje
- din 20 Dec 2006
- Agila 2004 Z10XEP
- Timisoara
crilups
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Timisoara
- Masina: Agila 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2006
- Mesaj Privat
Teoretic poti porni masina in orice moment fara sa astepti amorsarea pompei de benzina. Dc pompa e ok ai presiune suficienta sa nu trebuiasca sa mai astepti amorsarea ei. Personal astept pana se sting martorii din bord. Ar trebui sa astepti pana se stinge martorul masina cu cheie. Timp in care si ompa amorseaza. Diferenta de presiune este f mica intre pompa amorsa si ea neamorsata. Asta dc e buna pompa si n-ai scapari de presiune pe undeva.
vyky
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Se asteapta pina se stinge masina cu cheita. In timpul asta ECU incalzeste sondele lambda (astfel ele masoara corect si nu ai depuneri), incalzeste senzor debitmetru (hotfilm la noi, vei avea din prima citire buna), amorseaza pompa daca e cazul 3,8 bari, interogheaza restul de senzori si calculatoare etc...
Astepti 3 secunde dar e mai bine asa pentru motor.
Astepti 3 secunde dar e mai bine asa pentru motor.
vyky
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
- crilups
- **
- 215 mesaje
- din 20 Dec 2006
- Agila 2004 Z10XEP
- Timisoara
crilups
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Timisoara
- Masina: Agila 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2006
- Mesaj Privat
vyky vezi ce s-a discutat aici: https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20 Sper ca am inserat bine link-ul. Dc nu il copiezi in bara de la explorer. E ok sa astepti sa treaca socul.
vyky
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
DinuNita
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
DinuNita
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
Am facut procedura de reset.......S-a resetat,nu mai am nici un cod de eroare,a mers bine cateva zile dar a inceput sa balbaie dimineata,mai putin(10 -20 sec.) acum din ce in ce mai mult(5-10 min) dureaza pana isi revine.Vreau sa curat throttle si EGR dar nu stiu codurile la garniturile care trebuie schimbate.Daca ma puteti ajuta?Multumesc.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
DinuNita
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
- narcisnedelcu
- **
- 80 mesaje
- din 21 Jun 2007
- Frontera 1994 c20ne
- Prahova
narcisnedelcu
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2007
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
DinuNita
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Ideal ar fi sa o mai murdaresti un pic .
Daca poti si vrei sa cureti si admisia, sa stii ca nu-i faci un rau.
uite aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123
Daca poti si vrei sa cureti si admisia, sa stii ca nu-i faci un rau.
uite aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Curatare admisie > https://www.clubopel.com/vie...highlight=admisie
Autoblue 0232-278139, spui ca esti de la clubopel
Autoblue 0232-278139, spui ca esti de la clubopel
Corsa E4
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
Adrian P. a scris:
Simptome:
La rece porneste din prima dar da sa se opreasca - relanti foarte variabil, in general (sub 500) sub cel normal cu motor cald (cam 600 pe indicatorul de bord), mai rar sau dupa 1-2 sprituri creste pe la 1000. In primele 30 sec-1 minut dupa pornirea la rece reactia la acceleratie la plecarea de pe loc sau la viteza mica este aproape nula. Ca sa pornesc cu masina neincalzita trebuie sa o pot tine turata la peste 2000 rpm si fara sa franez.
Cu motorul cald exista o oarecare ezitare la accelerare la turatii mici, la peste 2000 de ture nu este nici o problema.
In ceea ce priveste sonda Lambda - in principiu poti sa mergi si fara ea (mufa scoasa), dar este foarte posibil sa ti se aprinda becul de service. In orice caz este foarte ciudat ca nu ti-a dat nici un cod de eroare pe tester - mie mi-a dat (pe testerul personal) erorile 130 (circuit incalzire sonda lambda intrerupt) si chiar si 135 (valoare incorecta a tensiunii data de senzor) la mers neregulat la relanti pe vreme foarte rece (probabil din cauza incalzirii defectuase)
La masina anterioara (Golf 2) mi s-a defectat sonda care dadea o tensiune aiurea si masina murea pentru ca ECU saracea puternic amestecul - cu sonda decuplata mergea perfect).
Daca vrei sa iei sonda Bosch, codul este 0258 006 176 (citit de mine de pe sonda "originala Opel" pe care am cumparat-o ieri).
Cu filtrul ai dreptate, este in rezervor.
Tine-ma si pe mine la curent, eu nu ma duc la service in urmatoarele 2-3 saptamani, dar ar mai trebui sa ma duc inca o data in Belgia, poate imi iau si debitmetru.
Adrian
pratmin a scris:Consider ca toti aveti dreptate.
...Tu ce simptome ai mai exact? ce simptome poate da nefunctionarea inparametri a sondei, in afara de consum mai mare?...
...Tu ce simptome ai mai exact? ce simptome poate da nefunctionarea inparametri a sondei, in afara de consum mai mare?...
Simptome:
La rece porneste din prima dar da sa se opreasca - relanti foarte variabil, in general (sub 500) sub cel normal cu motor cald (cam 600 pe indicatorul de bord), mai rar sau dupa 1-2 sprituri creste pe la 1000. In primele 30 sec-1 minut dupa pornirea la rece reactia la acceleratie la plecarea de pe loc sau la viteza mica este aproape nula. Ca sa pornesc cu masina neincalzita trebuie sa o pot tine turata la peste 2000 rpm si fara sa franez.
Cu motorul cald exista o oarecare ezitare la accelerare la turatii mici, la peste 2000 de ture nu este nici o problema.
In ceea ce priveste sonda Lambda - in principiu poti sa mergi si fara ea (mufa scoasa), dar este foarte posibil sa ti se aprinda becul de service. In orice caz este foarte ciudat ca nu ti-a dat nici un cod de eroare pe tester - mie mi-a dat (pe testerul personal) erorile 130 (circuit incalzire sonda lambda intrerupt) si chiar si 135 (valoare incorecta a tensiunii data de senzor) la mers neregulat la relanti pe vreme foarte rece (probabil din cauza incalzirii defectuase)
La masina anterioara (Golf 2) mi s-a defectat sonda care dadea o tensiune aiurea si masina murea pentru ca ECU saracea puternic amestecul - cu sonda decuplata mergea perfect).
Daca vrei sa iei sonda Bosch, codul este 0258 006 176 (citit de mine de pe sonda "originala Opel" pe care am cumparat-o ieri).
Cu filtrul ai dreptate, este in rezervor.
Tine-ma si pe mine la curent, eu nu ma duc la service in urmatoarele 2-3 saptamani, dar ar mai trebui sa ma duc inca o data in Belgia, poate imi iau si debitmetru.
Adrian
Salut,
Am o Corsa Z10XE si aceleasi probleme ca si cele descrise de tine in ce priveste mersul la rece, la relanti. Tinde sa se opreasca si daca nu accelerez rapid, chiar se opreste. Am pus-o pe test si nu da nici o eroare (cel putin mecanicul nu mi-a zis nimic).
Ce sa fie oare?