Ai uitat parola?


  • florin.and

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2.0 dtj din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
După cum am mai spus,telul meu in viata nu este sa epatez si sa-mi arat valoarea prin masina pe care o conduc.Am căutat o masina de familie care sa tina intr-adevar cu familia din cat mai multe puncte de vedere si se pare ca pana acum am avut dreptate.Probabil ca si de aceea este una dintre cele mai vândute mașini straine de la noi.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,276
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
marius_opelist a scris:e o comparatie complect aiurea sa compari octavia cu insignia
octavia e masina ieftina e low cost iar insignia e masina
din clasa premium se poate compara cu audi

E o comparatie total aiurea Insignia cu Audi. (sper ca observi ca n-am facut pleonasm ca tine)
Insignia este masina ieftina si chiar este low cost, pe langa Audi.
Din clasa premium nu se poate compara cu nici una, ca n-are ce cauta acolo. Ii mai trebuiesc foarte multe sa joace in "liga mare".
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,110
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia A20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
@forbidden27, las-o ca nu e chiar asa.........nici Insignia nu e premium, dar nici Audi nu mai e ce a fost......
  • marius_opelist

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jul 2014

  • Garaj Mesaj Privat
eu a-si dorii sa va intreb daca vedeti pe strada un audi si o insignia dupa care intoarce-ti capul? eu cred ca dupa insignia.......!
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,110
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia A20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Mazda 6. Smile
  • S.Andrei

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra y17td din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Marius_opelist, o masina nu se cumpara avand design-ul ca prioritate. Prioritatile ar trebui sa fie altele: fiabilitate, consum, intretinere, etc. Design-ul conteaza mai mult la interior decat la exterior, pentru ca tu ca si proprietar in masina vei sta mai mult. Si intre un A6 sau A4 din 2014 full option si un Insignia 2014 full option eu mai repede intorc capul dupa un Audi ( dar asta e chestie de gusturi care ca nu se discuta, fapt binecunoscut ).
Florin, felicitari pentru achizitie.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,276
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
marius_opelist a scris:eu a-si dorii sa va intreb daca vedeti pe strada un audi si o insignia dupa care intoarce-ti capul? eu cred ca dupa insignia.......!


Da, vad ca tu si la scoala in loc sa inveti gramatica, te uitai pe geam dupa Insignii.
Si da, eu oricand as intoarce capul dupa un A6. Nu ma da pe spate designul sau exterior, nu e o masina facuta sa iti "ia ochii", dar cand ma gandesc numai la ce as putea gasi in interior sau sub capota...
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,110
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia A20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Iarasi comparatii aiurea.......stiti cat costa un A6 full fata de o Insignia? Insignia se bate cu Passat, Avensis, Mazda 6, Citroen C5, Superb, Mondeo. Nu e nici cea mai buna dar nici cea mai proasta.

Bafta.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,276
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Pai exact asta am vrut sa spun si eu. Mariusica opelistul a bagat-o in galeata cu Audi.
Nu intelege gresit, cu toate ca financiar stau (inca) bine, nu sunt adeptul masinilor de lux, prefer oricand ceva din clasa Insigniei in detrimentul celorlalte pentru ca ofera exact ce am nevoie si la un pret mult mai decent.
Banuiesc ca exact la fel a gandit si colegul @ florin.and, a facut o alegere rationala si nu una din impuls emotional, el fiind singurul care isi cunoaste posibilitatile financiare.
Octavia nu face parte din clasa Insigniei, este o compacta mai mare, care prin dimensiuni se apropie destul de mult de clasa masinilor de familie, la un pret sensibil mai mic decat cele din urma. Nu exceleaza prin design, materiale, etc, dar este o varianta luata in calcul de multi oameni cu venituri medii. Este o masina care si-a dovedit fiabilitatea in timp, luandu-se la tranta chiar cu rudele VAG mai avute, in speta Jetta, Golf - dovada, isi pastreaza foarte bine valoarea de revanzare.
Oricum, il felicit pe colegul nostru pentru achizitia facuta si cred ca asa ar trebui sa procedam toti. Sa postezi chestii de genul "low cost" si altele da dovada de nesimtire tipic romaneasca. Nu te satisface pe tine personal masina respectiva, asta e, alege ce iti doresti, dar respecta si alegerea celuilalt.
  • marius_opelist

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jul 2014

  • Garaj Mesaj Privat
ori ce a-ti spune skoda e low cost pentru ca asa este este marca low cost a grupului wolkswagen asa cum chevrolet este marca low cost a grupului opel
deci parerea mea este ca skoda este low cost si opel este premium
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 990
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra z18xe din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2008

  • Garaj Mesaj Privat
marius_opelist ... am o veste pentru tine, proasta, nu exista grupul Opel, nu a existat niciodata. Daca ai fi opelist ai stii lucrul acesta. Cat despre Skoda (de care am una) numai lucruri de lauda. Poate am fost norocos, dar pana azi la 110kKm nu am reparat nimic important. Nu vreau sa incep aici o discutie interminabila despre asta, mai ales cu tine. Acest topic nu isi avea rostul prin a compara mere cu banane. O zi buna
  • marius_opelist

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jul 2014

  • Garaj Mesaj Privat
eu cred ca ma intelege-ti gresit
nu am spus ca skoda e masina proasta am spus ca e low-cost
asa si loganu e tot masina low cost dar merge foarte bine am eu la munca la agenti de vanzari si le fugaresc aia dar nu au nici pe dracu
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 990
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra z18xe din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Am inteles punctul tau de vedere, pentru mine nu a fost chiar low cost (la 18300 Eur), fata de Dacia este scumpa si fata de altele este muult mai ieftina.
Opel, in general, se inscrie in aceiasi clasa, atat ca pret, cat si din punct de vedere al ceea ce ofera pentru banii ceruti, esti de acord, nu?
Comparatia trebuia facuta intre Skoda Octavia FL (platforma din 2004) cu opelul echivalent care ar fi Astra H Sedan.
Parca asa ar avea sens comparatia, nu?
  • Fyl
  • Membru bebe
  • 8 mesaje
  • din 08 Mar 2007
  • Locatie: Bucuresti
  • Fyl

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mar 2007

  • Garaj Mesaj Privat
nu neaparat legat de topicul asta (ci mai degraba de unul Insignia 2014 vs Octavia 2014 pe care nu vreau sa-l incep doar pt. citeva intrebari), daca si-a mai cumparat cineva in ultima vreme vreo Insignia NOUA, cam ce discount-uri se pot obtine de la pretul de lista?

stau in cumpana intre o Octavia 3 si altceva din clasa medie, cutie automata neaparat ... stiu ca teoretic O3 e din clasa compacta dar practic are mai mult spatiu interior si in portbagaj decit destul din clasa medie, inclusiv Insignia (deh, forma aerodinamica are dezavantajele ei pt. locurile din spate) ... o O3 2.0 TDI cu DSG-ul mai fiabil si destule optionale ajunge la 26k, o Insignia configurata similar trece de 30k si nu dau diferenta asta pt. mai putin spatiu si o cutie automata hidramata chiar daca (inca mai) am un Opel de 7 ani si si-a facut treaba

n-am gasit pareri pe forum despre noile motoare cu injectie directa, parca n-as mai vrea diesel (deh, cred ca am fost printre primii cu DPF acum 7 ani)
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,110
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia A20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Ca sa imi spun parerea (chiar daca nu isi are rostul comparatia, pt ca Octavia e o compacta umflata), imi place noua Octavia dar nu se compara cu faceliftul Insigniei. DSG-ul e o cutie exceptionala dar destul de problematica. Nu stiu daca pe Insignia facelift au pus o cutie cu dublu ambreiaj, sau au ramas la cutia cu convertizor de cuplu AF-40 fiind o cutie foarte fiabila. Diesel-urile de pe Insignia facelift sunt mult mai rafinate si mai potente decat cele de acum (asa spun specialistii si cei ce le-au testat), dar poti opta si pentru benzina turbo.

Insignia are suspensie independenta si dpmdv e diferenta de la cer la pamant, fata de punte de caruta, mai ales la drumurile noastre, scaune certificate ortopedic si e mult mai confortabila. Chiar daca Insignia nu e premium, are materiale mai calitative fata de Octavia (cel putin la modelul actual asa e), arata muullltttt mai bine, se conduce mai bine, e mai fresh si e foarte fiabila.

Octavia ar avea de partea ei, la fel fiabiltatea, in plus consumul si poate piese mai ieftine, si cam atat.

Bafta.
  • Fyl
  • Membru bebe
  • 8 mesaje
  • din 08 Mar 2007
  • Locatie: Bucuresti
  • Fyl

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mar 2007

  • Garaj Mesaj Privat
umflata sau nu, am nevoie de spatiu pt. pasagerii din spate si in portbagaj ...

Insignia arata mai bine intr-adevar (poate doar Mazda 6 sau Accord-ul break dpmdv sa arata mai bine in clasa ei) dar cind e a mea mai putin conteaza cum arata din exterior ci in interior, noroc ca la facelift s-a mai simplificat bordul, mi se parea prea incarcat cel precedent ...

materiale un pic mai bune, scaune un pic mai ergonomice (dar asta la prima vedere dupa citeva minute intr-un showroom), display-ul MCG-ul pt. instrumentele de bord arata superb dar vine doar cu RF700 sau RF900 (alta mie de euro) ...

cam toate masinile din clasa medie au 200-300kg in plus fata de cele din clasa compacta (cu toate ca incep toti producatorii sa mai subtieze tabla sau s-o inlocuiasca cu plastice [vezi SkyActive la Mazda3/6 sau platforma MQB cu Passat-ul nou sau Octavia 3] ca sa mai taie din greutate si sa reduca consumul si noxele=taxele) ... pe o motorizare diesel 200-300kg in plus se resimt mai putin la consum decit pe o benzina (fie ea si cu injectie directa), eu n-as mai vrea diesel insa la VAG TSI-urile mici/medii vin cu DSG-ul uscat si mai putin fiabil, aici la GM/Opel nu prea am citit feedback despre ele ... ar mai fi injectia directa de la Mazda (compresie de 14:1 !) si ce fac oltenii nostri pt. noul Mondeo

la urmatoarea revizie o sa intreb la DiBas de un buyback (tot ei mi-au sugerat) si o oferta, sa vad ce si cum
  • Dragos_M

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Compania unde lucrez are flota compusa din Skoda Opel si Audi

Skoda= Octavia FL si 3 si Superb 2
Opel= Astra J si Insignia
Audi= Q3 si A4

Toata lumea se plange de Insignia si Octavia cu 1.2TSI
Pe forumurile Skoda la fel cu motorizarea 1.2 TSI
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,762
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A20DTJ din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Normal ca se plange lumea de Insignia, mai ales cei care merg preponderent in oras..., nu-i place sa mearga "gatuit", scoate-o la drum intins si apoi mai vorbim( banuiesc ca sunt diesel).
Nu o compara cu Q3 ai A4, sunt din alta clasa... Wink
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Mai 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Dragos, punctual care sunt nemultumirile..poate ne reevaluam si noi scara si cumparam de la audi in sus ?
O femeie in insignia nu va fi foarte fericita, gabaritul marisor nu este chiar usor de strunit in trafic. Ce are un A4 si nu are insignia ?/?/
  • Shellshock

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Probabil ventilatie in scaune, masaj, si in caz ca vrei motor de 300 sau 400 cp A4 are pe S4 si RS4
Si probabil toata lumea daca ar avea de ales intre un A4 full sau o insignia full gratis, 99% ar alege A4

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata