cnxor
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bacau
- Masina: Combo 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2012
- Mesaj Privat
Salut!
Nu stiu daca am postat unde trebuie, dar din lipsa de timp si un pic de disperare am ales acest thread.
PROBLEMA: Am uitat contactul pus aproximativ o ora la un opel combo 1.3 cdti motor z13dt iar dupa asta am vazut ca atunci cand incerc sa repornesc masina toti martorii din bord flicaie (se aprind si se sting cam de 2 ori/1secunda), releele din panoul de sigurante cupleaza si decupleaza in acelasi ritm cu luminile din bord iar electromotorul paraca invarte in gol de zici ca i o mitraliera de jucarie. Va multumesc.
Nu stiu daca am postat unde trebuie, dar din lipsa de timp si un pic de disperare am ales acest thread.
PROBLEMA: Am uitat contactul pus aproximativ o ora la un opel combo 1.3 cdti motor z13dt iar dupa asta am vazut ca atunci cand incerc sa repornesc masina toti martorii din bord flicaie (se aprind si se sting cam de 2 ori/1secunda), releele din panoul de sigurante cupleaza si decupleaza in acelasi ritm cu luminile din bord iar electromotorul paraca invarte in gol de zici ca i o mitraliera de jucarie. Va multumesc.
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
cnxor
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bacau
- Masina: Combo 2005 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2012
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
cnxor a scris:Salut!
Am uitat contactul pus aproximativ o ora
Am uitat contactul pus aproximativ o ora
Daca in afara de contact nu mai era niciun consumator pornit (faruri,becuri...),e posibil ca bateria sa fie cam pe duca,sau sa n-o incarce bine alternatorul...sau a stat masina nepornita mult timp.E bine sa verifici si bateria si incarcarea.Cauta pe forum subiectele despre aceste aspecte.
laur01
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 1998 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
Buna ziua tuturor membrilor,
Acesta este primul meu mesaj pe acest forum si pot sa zic ca nu sunt foarte priceput in ceea ce priveste intretinerea unei masini.Drept dovada am inceput sa am o problema ,despre care sper ca unii dintre dvs ma poata lamuri.
Detin un Opel Corsa C din 2001,motor 1.0.benzina.
De curand am observat ca temperatura apei din vasul de expansiune era putin peste 90 de grade(nu stiu cat ar trebui sa aiba normal),ea de obicei stand undeva la 90 cam tot timpul.Vazand acest lucru normal ca am inceput sa imi pun intrebari,ne fiind tocmai expert dupa cum v-am zis in ,,ale masinilor''.Cert este ca uitandu-ma de dimineata vasul de expansiune era gol(pot sa zic ca in ultimul timp nu am mai verificat ,deci nu stiu daca este gol de mai mult timp,dar de cand a crescut temp peste 90 grade nu am mai mers cu ea,acest lucru nefiind mai mult de o saptamana).
Am ridicat capacul de la motor si sub el este spuma.Dupa cate am citit, m-am gandit clar ca este de la chiuloasa.Cert este ca in seara asta m-a vizitat un prieten caruia i am impartatit lucrurile aceastea.Am umplut vasul de expansiune,si pot sa zic ca nu pierde apa mai deloc.Am lasat motorul pornit peste 20 min ,iar acum temp apei sta la 90 grade fara sa depaseasca.M-am uitat sa vad daca arunca apa pe teava de esapament,la inceput nu arunca iar peste 20 min desi nu sunt sigur ar fi ceva dar nu pot sa mi dau seama daca vine din capatul tevii de esapament sau din alta parte.Un lucru pe care l-am putut observa este ca ventilatorul nu se invarte si nu stiu daca e de mai mult timp sau de curand.Cert este ca nu se invarte,ma gandesc totusi ca poate din cauza asta a crescut temp apei din vas,plus faptul ca apa nu mai aveam deloc cand m-am uitat.
Ultimul schimb de ulei l am facut acum 15000de km,mai completand o singura data in tot acest timp.
As vrea sa stiu totusi daca apa ramane in vas din momentul de fata ,fara sa arunce pe teava de esapament,daca nu ar fi chiuloasa de vina,Daca nu din ce cauza s-a format spuma aceea.Cineva imi spunea ca se poate si daca uleiul a fost amestecat necorespunzator.
Clar un lucru cert este ca trebuie sa vad cauza nefunctionarii ventilatorului in primul rand.Va astept cu sfaturi,pareri ,solutii si va rog sa fi ti cat se poate de ingaduitori cu exprimarea mea.
Ca punct final trebuie sa fac si TUV la masina .
Va multumesc.
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
4/25/2012 8:39:27 PM
Acesta este primul meu mesaj pe acest forum si pot sa zic ca nu sunt foarte priceput in ceea ce priveste intretinerea unei masini.Drept dovada am inceput sa am o problema ,despre care sper ca unii dintre dvs ma poata lamuri.
Detin un Opel Corsa C din 2001,motor 1.0.benzina.
De curand am observat ca temperatura apei din vasul de expansiune era putin peste 90 de grade(nu stiu cat ar trebui sa aiba normal),ea de obicei stand undeva la 90 cam tot timpul.Vazand acest lucru normal ca am inceput sa imi pun intrebari,ne fiind tocmai expert dupa cum v-am zis in ,,ale masinilor''.Cert este ca uitandu-ma de dimineata vasul de expansiune era gol(pot sa zic ca in ultimul timp nu am mai verificat ,deci nu stiu daca este gol de mai mult timp,dar de cand a crescut temp peste 90 grade nu am mai mers cu ea,acest lucru nefiind mai mult de o saptamana).
Am ridicat capacul de la motor si sub el este spuma.Dupa cate am citit, m-am gandit clar ca este de la chiuloasa.Cert este ca in seara asta m-a vizitat un prieten caruia i am impartatit lucrurile aceastea.Am umplut vasul de expansiune,si pot sa zic ca nu pierde apa mai deloc.Am lasat motorul pornit peste 20 min ,iar acum temp apei sta la 90 grade fara sa depaseasca.M-am uitat sa vad daca arunca apa pe teava de esapament,la inceput nu arunca iar peste 20 min desi nu sunt sigur ar fi ceva dar nu pot sa mi dau seama daca vine din capatul tevii de esapament sau din alta parte.Un lucru pe care l-am putut observa este ca ventilatorul nu se invarte si nu stiu daca e de mai mult timp sau de curand.Cert este ca nu se invarte,ma gandesc totusi ca poate din cauza asta a crescut temp apei din vas,plus faptul ca apa nu mai aveam deloc cand m-am uitat.
Ultimul schimb de ulei l am facut acum 15000de km,mai completand o singura data in tot acest timp.
As vrea sa stiu totusi daca apa ramane in vas din momentul de fata ,fara sa arunce pe teava de esapament,daca nu ar fi chiuloasa de vina,Daca nu din ce cauza s-a format spuma aceea.Cineva imi spunea ca se poate si daca uleiul a fost amestecat necorespunzator.
Clar un lucru cert este ca trebuie sa vad cauza nefunctionarii ventilatorului in primul rand.Va astept cu sfaturi,pareri ,solutii si va rog sa fi ti cat se poate de ingaduitori cu exprimarea mea.
Ca punct final trebuie sa fac si TUV la masina .
Va multumesc.
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
4/25/2012 8:39:27 PM
- departe
- ***
- 793 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Corsa 2002 Z12XE
- Galati
departe
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
Bun venit in club!Asa zisele tale probleme,le poti rezolva foarte usor,cautand pe acest forum,dupa titluri,din sectiunea opel corsa c/combo.
Aici ne ajutam intre noi,dar trebuie sa se retina ca nu e birou de informatii,si cum intri pe forum,postezi cereri..dupa ce cauti in forum raspunsuri la problemele tale si nu gasesti concret lamurirea(ma indoiesc ca ai cautat).
Sa nu fiu rau,iti pot spune ca,in vasul de expansiune,unde ai pus tu lichidul de racire,daca in timp ,nu gasesti urme de ulei sau altele,nu are nimic garnitura de chiuloasa.Uleiul la motor nu il schimb personal niciodata la 15 mii de km,mi se pare mult,la 10 mii e rezonabil si conteaza si cati km are masina ta pana acum in alegerea tipului de ulei,ptr a afla corect cum sa intretii masina,te sfatuiesc sa ai rabdare si sa cauti pe acest forum,despre "biblia uleiurilor" ai o groaza de informatii,totul e sa vrei sa te informezi.
O zi cat mai buna!
Aici ne ajutam intre noi,dar trebuie sa se retina ca nu e birou de informatii,si cum intri pe forum,postezi cereri..dupa ce cauti in forum raspunsuri la problemele tale si nu gasesti concret lamurirea(ma indoiesc ca ai cautat).
Sa nu fiu rau,iti pot spune ca,in vasul de expansiune,unde ai pus tu lichidul de racire,daca in timp ,nu gasesti urme de ulei sau altele,nu are nimic garnitura de chiuloasa.Uleiul la motor nu il schimb personal niciodata la 15 mii de km,mi se pare mult,la 10 mii e rezonabil si conteaza si cati km are masina ta pana acum in alegerea tipului de ulei,ptr a afla corect cum sa intretii masina,te sfatuiesc sa ai rabdare si sa cauti pe acest forum,despre "biblia uleiurilor" ai o groaza de informatii,totul e sa vrei sa te informezi.
O zi cat mai buna!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
laur01
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 1998 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
Va multumesc pt raspunsuri.Stiu ca am deschis un topic fara sa ma informez prea mult in celelate topicuri,dar nu prea am timp suficient fiind ocupat cu slujba si datorita faptului ca trebuie sa pun destul de repede la punct masina pt a putea face TUV.Uleiul da ,si eu il schimbam la 10000 de km cand eram in Ro,dar fiind in Germania cei de aici il schimba cam la 15000.Intr-adevar ar trebui sa fiu mai atent.
Deci daca in urmatorul timp nu gasesc ulei in vasul de expansiune atunci nu e de la chiuloasa?Garnitura distributie poate sa fie cauza?
Ca sa fiu sincer am dat 800 euro pe aceasta masina si nu vrea sa investesc prea mult in ea.As investi doar daca se merita ,sa mai pot circula 1 an 2 maxim cu ea.Mentionez ca am acum 150 000 km.Circul maxim 15000 20000 pe an.Va multumesc si sper ca nu sunt prea insistent..
Deci daca in urmatorul timp nu gasesc ulei in vasul de expansiune atunci nu e de la chiuloasa?Garnitura distributie poate sa fie cauza?
Ca sa fiu sincer am dat 800 euro pe aceasta masina si nu vrea sa investesc prea mult in ea.As investi doar daca se merita ,sa mai pot circula 1 an 2 maxim cu ea.Mentionez ca am acum 150 000 km.Circul maxim 15000 20000 pe an.Va multumesc si sper ca nu sunt prea insistent..
laur01
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 1998 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Garnitura distributie, am fost marinimos de am pus si poze. Nu schimbi numai garnitura ci toata distributia, distractie de vreo 1,500lei. La plesneala o faci si cu 500lei dar ....
Ms pt raspuns,am vazut ca ai scris ca ai pus si poze dar nu le vad.
Ca un update,m-am uitat azi dimineata pe uscat,aseara plouase si nu imi dadeam seama de unele chestii.
Vad ca arunca apa putin pe la teava de esapament plus ca m-am uitat sub masina si vad picaturi de apa cam in dreptul tuturor rotilor.
Acum am observat dupa ce am dat sa plec putin cu ea ca si volanul merge foarte greu.
Habar nu am ce sa fac in momentul de fata..
- departe
- ***
- 793 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Corsa 2002 Z12XE
- Galati
departe
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
Domnu Dan a mentionat ca a pus poze in tutorialele/postarile sale,pentru a ne ajuta pe noi,cei ce utilizam acest forum sa avem o perceptie mai buna asupra unor elemente !Si asa cum dumneavoastra nu aveti timp,nici noi nu avem,dar asta nu e o scuza,mai ales ca,dumneavoastra sunteti interesat sa rezolvati problemele....ca idee.Repet..sunt tutoriale,au mai pus si altii intrebarile puse de dumneavoastra,au gasit rezolvarea si au postat si ptr a ajuta si p[e altii,asa functioneaza un forum!Arunca apa...sigur e apa?vascozitatea e aceeasi?la roti...s-au verificat furtunele de frana?la vasul ptr lichidul de frana,e gol si ala cum s-a intamplat cu cel de la lichidul de racire?O posibilitate ptr a arunca apa pe evacuare ar fi de la benzina..incercati o alimentare din alt peco...mergeti la un service,pe un elivator sa verificati pe unde se scurge apa in dreptul rotilor...
Legat de distributie,eu unu voi merge la domnul Dan sa mi-o schimbe,prefer sa stiu ca nu isi da doctoratul un om cu 8 clase pe masina mea intr-un service fantoma....dar asa voi face eu..acuma fiecare cum vrea.
Legat de distributie,eu unu voi merge la domnul Dan sa mi-o schimbe,prefer sa stiu ca nu isi da doctoratul un om cu 8 clase pe masina mea intr-un service fantoma....dar asa voi face eu..acuma fiecare cum vrea.
laur01
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 1998 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
As merge si eu la domnul Dan,numai ca eu locuiesc in Germania.Incerc sa inteleg mai bine unele chestii pe care chiar daca le-as citi nu cred ca as pricepe.Am postat in speranta ca se va gasi cineva doritor sa imi explice mai asa ca pt.incepatori sa zic.Si nu,nu stiu daca e apa ,poate sa fie si condens ,dar uitandu-ma sub masina la toate incheieturile am observat si pe acolo ceva picaturi.
kxz
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 1995 B, Motor: x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2011
- Mesaj Privat
cip077- Suspendat
- 1,301 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Frontera 2003 2,2 dth
- Prahova
cip077- Mesaje scrise: 1,301
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2003 2,2 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
- rudisoft
- **
- 340 mesaje
- din 15 Oct 2010
- Corsa 1997 X12SZ
- Alta tara
rudisoft
- Mesaje scrise: 340
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 1997 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2010
- Mesaj Privat
kxz
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 1995 B, Motor: x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2011
- Mesaj Privat
Io cautasem numai aici: http://www.opel-infos.de/modelle/corsa_b.html unde simbolul nu apare.
Pornind de la ideea cupa mondiala, si stiind ca masina e din 95, am cautat daca exista si opel world cup '94.
Si exista. In sfarsit am aflat si io ce editie de opel am...
Pornind de la ideea cupa mondiala, si stiind ca masina e din 95, am cautat daca exista si opel world cup '94.
Si exista. In sfarsit am aflat si io ce editie de opel am...
cip077- Suspendat
- 1,301 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Frontera 2003 2,2 dth
- Prahova
cip077- Mesaje scrise: 1,301
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2003 2,2 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
- Cristi Cristi
- *
- 1 mesaje
- din 25 Dec 2012
- Corsa 2006 1.3CDTI
- Bucuresti
Cristi Cristi
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 1.3CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2012
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,534 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,534
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
maddyx15
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2011
- Mesaj Privat
Buna ziua.Am un opel corba b motor 1.2 45cp din 97...si de vreo saptamana se aude un tzacanit la motor si la relanti si cand este calda si rece,deci mai mereu,se amplifica odata cu turatia motorului,nu se aude toarte tare,dar il poti sesiza,nu imi pare nici un sunet ca de tacheti.Oricum as vrea sa va ce o parere. Vreau sa specific si ca uleiul nu mai fost schimbat de vreo 30.000-35.000km doarece a fost schimbat in Austria cu ulei de la mama lor si am zis ca e mai bun acela decat facaturile noatre din Romania,nivelul la joja este si cam minim. Credeti ca ar trebui schimbat ulei si problema s-ar rezolva,asa am mai citit pe niste forumuril.Daca da,ce ulei ar trebui sa folosesc? Un Castrol 10-40w ar fi ok?
- cangri
- *******
- 5,415 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,415
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat