- ChristianOpel
- OP
- 23 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Omega 2000 X25DT
- Caras-Severin
ChristianOpel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Omega 2000 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
Am rezolvat o problema,masina in momentul de fata merge mult mai bine.era de la debitmetru asa cu am spus si DB77AAA,dar era si EGR blocat....acum a aparut o alta problema,ieri a inceput sa porneasca greu,nu numai la cald dar si la rece.Am verficat filtrul de motorina si avea garnitura sparta...l-am schimbat si de atunci a inceput chestia cu pornirea ...si daca stau pe loc si o turez in blana dupa ce scade turatia parca merge in mai putine pistoane,trepideaza toata masina si cateodata se si opreste de la asta....de la ce ar putea fi?tin sa precizez ca masina are chip tunning pe ea si cand intra chipul trage de rupe dar si lasa un nor de fum in spate....astept niste sugestii va rog....ar putea fi injectoarele infundate?...Multumesc
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- ChristianOpel
- OP
- 23 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Omega 2000 X25DT
- Caras-Severin
ChristianOpel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Omega 2000 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- ChristianOpel
- OP
- 23 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Omega 2000 X25DT
- Caras-Severin
ChristianOpel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Omega 2000 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- ChristianOpel
- OP
- 23 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Omega 2000 X25DT
- Caras-Severin
ChristianOpel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Omega 2000 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- ChristianOpel
- OP
- 23 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Omega 2000 X25DT
- Caras-Severin
ChristianOpel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Omega 2000 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
Am scos mufa si tot asa trage, dar cu mufa bagata cand intra chipul se simte putere suplimentara. Masina cateodata merge in mai putine pistoane. de la ce sa fie... ? Asa ma refer, ca daca o turez in gol cand scade turatia incepe si merge in mai putine pistoane. si pe tester imi arata injectia neregulata: 12 % 26 % 14%.. tot asa valori schimbatoare, niciodata una.
- ChristianOpel
- OP
- 23 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Omega 2000 X25DT
- Caras-Severin
ChristianOpel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Omega 2000 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
- ChristianOpel
- OP
- 23 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Omega 2000 X25DT
- Caras-Severin
ChristianOpel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Omega 2000 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
- ChristianOpel
- OP
- 23 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Omega 2000 X25DT
- Caras-Severin
ChristianOpel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Omega 2000 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
- ChristianOpel
- OP
- 23 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Omega 2000 X25DT
- Caras-Severin
ChristianOpel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Omega 2000 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
Am descoperit ca e tija de la turbina blocata de tot si nu e de la vacuum...ce e de facut?sa fac o curatare la turbina sau?......eu cred ca de la asta e toata problema la mine cu puterea motorului.
Am rezolvat cu debitmetrul de aer,egr l-am facut...e totul ok in afara de tija de la turbina,iar cu tacanitul motorului cred ca e de la pompa de injectie din avans,e prea mic ca imi sta la relantiu la 600 de turatii,cam asa.
Am rezolvat cu debitmetrul de aer,egr l-am facut...e totul ok in afara de tija de la turbina,iar cu tacanitul motorului cred ca e de la pompa de injectie din avans,e prea mic ca imi sta la relantiu la 600 de turatii,cam asa.